Onzin, genoeg mensen waaronder ik hadden in september al gezien dat de Ajax-selectie niet goed genoeg was om kampioen mee te worden. Het was wel verrassend dat Feyenoord kampioen werd en niet PSV.quote:Op maandag 11 september 2023 22:18 schreef fetX het volgende:
Maar dat kan allemaal snel gaan, zie vorig seizoen waar we na een paar potjes dachten dat Ajax met gemak kampioen zou worden.
Tactisch weer sterkquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kwam er weer lekker uit bij Maurice . Kan je nu al vertellen dat die weer wat uitspraken in petto heeft als ze verliezen van Twente.
ik maak me ook geen zorgenquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:58 schreef Wotte het volgende:
Ze gaan gewoon winnen van Twente, Marseille en Feyenoord. Ik maak me geen zorgen.
Maurice wel denk ik en dat is maar goed ook.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik maak me ook geen zorgen
Ze spelen alleen maar thuis, hoe kan dat @PSVCL ?quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
En PSV weer een lollerwedstrijd thuis tegen NEC.
Dat dit kan in Nederland.
jouw post historie doet iets anders vermoeden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik maak me ook geen zorgen
Goedmakertje voor de afgelopen 5 jaar toen ´we´ alleen maar uit speeldenquote:Op zaterdag 16 september 2023 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze spelen alleen maar thuis, hoe kan dat @:PSVCL ?
Op elk niveau heb je goede spelers (quote:Op zaterdag 16 september 2023 07:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tactisch weer sterk"Het was niet goed"-genot
Hopen op een Daar hoorden zij Engelen zingen deel 2 met Gezellige Sven die spelers gaat keuren op het tweede niveau door te kijken naar hun bottenstructuur .quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:00 schreef Wotte het volgende:
Mijn enige hoop dit seizoen is dat ze achter de schermen camera's hebben te draaien voor een docuserie.
Draait toch vooral om de poppetjes op de juiste plaats te zetten genot.quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op elk niveau heb je goede spelers () dus ook trainers !!
Sunderland till i die al eens gekeken?quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopen op een Daar hoorden zij Engelen zingen deel 2 met Gezellige Sven die spelers gaat keuren op het tweede niveau door te kijken naar hun bottenstructuur .
Een lang reclamespotje ?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sunderland till i die al eens gekeken?
Ajax heett nergens een thuiswedstrijd tegen NEC staan?quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar zou Sven hem willen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:49 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is Ten Hag binnenkort weer beschikbaar
Zou wel mooi zijn. Denk dat hij beter met Mislintat om kan gaan dan Steijn, die is gewoon te licht voor de functie.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:49 schreef TheVulture het volgende:
Laffe potjes winnen op een laffe manier.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die bakt er weinig van met de duurste selectie ter wereldquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:49 schreef TheVulture het volgende:
Doet er niet toe dat de selectie duurder is Ajax moet altijd presteren in tegenstelling tot Feyenoord en PSVquote:Op zaterdag 16 september 2023 19:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die bakt er weinig van met de duurste selectie ter wereld
https://www.ad.nl/buitenl(...)-psv-samen~a5b74782/
Steijn moet ook gaan presteren aangezien de Ajax selectie duurder is dan die van Feijenoord en PSV samen.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doet er niet toe dat de selectie duurder is Ajax moet altijd presteren in tegenstelling tot PSV
Ik zou er maar niet zo gerust op zijn dat Feyenoord eventjes gaat winnen in de Arena. Het mooie is dat je van Feyenoord weet wat je kan verwachten. Ajax analyseren lijkt met op dit moment vrijwel onmogelijk. We weten het gewoonweg niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Hebben jullie al zin in de klassieker mannen?
Je moet mijn posts in VBL niet altijd even serieus nemen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ajax heett nergens een thuiswedstrijd tegen NEC staan?
Wanneer is die?quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Hebben jullie al zin in de klassieker mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |