Warme nachten zijn echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:30 schreef lily het volgende:
[..]
Dit zou het altijd moeten zijn wat mij betreft.
Kom maar op met die 150 mm regenquote:Op vrijdag 15 september 2023 15:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Haags
Absoluut. Dat is nog het ergste.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Warme nachten zijn echt verschrikkelijk.
Daarom is 26 graden met een lage lv en nachten van 12 graden het beste wat er is.quote:
Dacht ik vorige week ook.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:38 schreef INViCTuS het volgende:
Dit zou zo maar eens het laatste zomerse weekend voor de komende 7 maanden kunnen zijn. Wat een bijzonder slecht vooruitzicht eigenlijk. 20 graden dat lukt nog wel. Poh, zo geen zin in
quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:38 schreef INViCTuS het volgende:
Dit zou zo maar eens het laatste zomerse weekend voor de komende 7 maanden kunnen zijn. Wat een bijzonder slecht vooruitzicht eigenlijk. 20 graden dat lukt nog wel. Poh, zo geen zin in
En dan volgt dit?quote:Op donderdag 14 september 2023 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou kunnen ja als je zo kijkt
118km/h windstoten, gewoon een leuke storm niks meerquote:
Maar zijn dat de resten van Lee dan?quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
118km/h windstoten, gewoon een leuke storm niks meer
Er is een hoop onzekerheid en dat zie je ook terug in de pluimverwachting.quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar zijn dat de resten van Lee dan?
Vanaf dinsdag 19 september bepaalt een krachtige zonale (westelijke) stroming het weerbeeld. Gangmaker is een diepe depressie (kerndruk tijdelijk rond 970 hPa) die zich in de loop van de week boven en nabij Schotland posteert. In dit systeem bevinden zich de restanten van de transformerende orkaan LEE. Dit systeem nadert vandaag het kustgebied van New England ofwel het uiterste noordoosten van de VS. Het gevolg is een uitgesproken wisselvallig weerbeeld ofwel dagelijks grote neerslagkansen, vooral op dinsdag en woensdag veel wind en bovendien lagere temperaturen. Op dinsdag wordt het niet veel warmer dan circa 18 graden. De meeste neerslag (cumulatief lokaal meer dan 70 mm) valt, vanwege het warme water van de Noordzee, in de kustgebieden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar zijn dat de resten van Lee dan?
BudensGodenquote:Op zaterdag 16 september 2023 00:21 schreef Frutsel het volgende:
Ik zit nog een tijdje in portugal
Moet ik vaker doen. Bevalt me meer dan goed.
Gefilmd met een aardappel?:Pquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:14 schreef dick_laurent het volgende:
Gisteravond was het hier eens raak met een volle terreurbui en lichtshow!
Had kort ff met telefoon gefilmd, maar ja... kut kwaliteit natuurlijk. Toch een klein gifje hier voor de sfeermpressie
[ afbeelding ]
Nee Samsung telefoon, die op zich redelijk kwaliteit filmt… maar ja als je er dan voor hier een gifje van moet maken blijft er weinig van over jaquote:Op zaterdag 16 september 2023 09:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gefilmd met een aardappel?:P
Er was overigens nog best wat overlast her en der in jouw contreien
Lekker, geniet ervan!quote:Op zaterdag 16 september 2023 00:21 schreef Frutsel het volgende:
Ik zit nog een tijdje in portugal
Moet ik vaker doen. Bevalt me meer dan goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |