quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco en ik eisen hier veel meer positiviteit.
Hup Frankrijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:21 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Alleen @:dombohetolifantje1 en @:tong80 hebben Nederland op winst staan.
Als Nederland tegen Zuid-Korea speelt juich jij gewoon voor Zuid-Korea. Vuile plintenvreter.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:35 schreef KingRoland het volgende:
Users die tegen Oranje zijn :’) vieze NSBers
ik voel me soms wel een zuid-koreaan hoor dus dat magquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als Nederland tegen Zuid-Korea speelt juich jij gewoon voor Zuid-Korea. Vuile plintenvreter.
Oke.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:10 schreef 3rr0r het volgende:
Er mag wel [EK 2024 Kwalificatie] in de TT @:Coco @:onlogisch Beetje karig van Pietje
Aardig filmpje, ik had het liever bewaard voor een moment dat we weer een wat betere selectie hebben.quote:
Ik Grolschquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb Hertog Jan nodig bij deze wedstrijd.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
ik drink coca cola zeroquote:
Ik Amstelquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Driessen: “hoe gaat het voor Hartman zijn om voor het eerst een directe tegenstander van niveau tegenover zich te krijgen?”quote:
Zou je alsjeblieft iets positiever willen zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Driessen: “hoe gaat het voor Hartman zijn om voor het eerst een directe tegenstander van niveau tegenover zich te krijgen?”
Ik vind het trouwens wel spannend voor Q. Volgens mij zijn Kudus afgelopen maart en Felipe Anderson destijds bij Lazio de enige keren geweest dat hij een buitenspeler van buitenklasse tegenover zich had en dat ging niet best. Maar goed, hij leert er sowieso heel veel van
@Scrummie , ik en @Zipportal weten wel voor wie we juichenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:11 schreef Nober het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLAND
I
J
Z
I
J
N
N
E
D
E
R
L
A
N
D
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie , ik en @:Zipportal weten wel voor wie we juichen
En dat is?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie , ik en @:Zipportal weten wel voor wie we juichen
Blind moet altijd starten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:16 schreef Bofjijff het volgende:
Behalve de roon wel een vrij logische opstelling. Wellicht had je ipv weghorst malen erin kunnen zetten. Wil vd ven ook wel zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |