Poezquote:
Regenquote:
Geen temperaturen voor een blanke.quote:
Nee het is wel warmquote:Op maandag 11 september 2023 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen temperaturen voor een blanke.
Ik ga voor Metallica! (ride the lightning).quote:Op maandag 11 september 2023 11:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
En onweer! Dat wordt weer ACDC draaien.
Muy bonitoquote:Op maandag 11 september 2023 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga voor Metallica! (ride the lightning).
Volgens mijn dagelijkse fotoherinnering keek ik 5 jaar geleden ook naar het onweer, alleen dan in Spanje.
Met de oude mobiel van destijds toch nog een redelijke foto gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Ik vind die foto herinneringen best leuk, vooral de iets oudere
Metallica is lekker , uiteraard wel de oude Metallica. Maar liefst geniet ik van het onweer zonder nog eens extra muziek erbij...quote:Op maandag 11 september 2023 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga voor Metallica! (ride the lightning).
Volgens mijn dagelijkse fotoherinnering keek ik 5 jaar geleden ook naar het onweer, alleen dan in Spanje.
Met de oude mobiel van destijds toch nog een redelijke foto gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Ik vind die foto herinneringen best leuk, vooral de iets oudere
Ben net terug. Zweet als een otter.quote:Op maandag 11 september 2023 12:44 schreef Puzzie het volgende:
Vroeg naar bed en nog moe wakker worden![]()
Ik wilde eigenlijk nog een stuk lopen ,maar het is me te warm
Ik had wel boodschappen gedaan: zeiknatquote:Op maandag 11 september 2023 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben net terug. Zweet als een otter.
GRUWELIJK NAT.quote:Op maandag 11 september 2023 12:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had wel boodschappen gedaan: zeiknat
Ik wil onweerquote:
ik hou ook van onweer , als er maar geen nare dingen gebeurenquote:Op maandag 11 september 2023 13:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil onweer
Veel en hard
Dat sowieso. Misschien als het vannacht zover is dat ik het gordijn open laat.quote:Op maandag 11 september 2023 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik hou ook van onweer , als er maar geen nare dingen gebeuren
Dat is wel lekker danquote:Op maandag 11 september 2023 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat sowieso. Misschien als het vannacht zover is dat ik het gordijn open laat.
Ah zo , maar neequote:Op maandag 11 september 2023 14:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Er moest eik een vraagteken bij in post 31
Ik hou niet zo van wachten , ik hou ook niet van getreuzel of ge-slak van mensenquote:
quote:Op maandag 11 september 2023 14:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van wachten , ik hou ook niet van getreuzel of ge-slak van mensen
Zit die op fok?quote:Op maandag 11 september 2023 14:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is meer iets voor @:koekiemonster
Die loensende blauwe natuurlijk.quote:
Oh die zit in Sesamstraatquote:Op maandag 11 september 2023 15:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die loensende blauwe natuurlijk.
Daar wil ik ook wel wonen.quote:
Ik ben al opgegeven.quote:
Nog niet voor Sesamstraat eh?quote:
Dat kan ook niet anders want de enige echte Aart is doodquote:Op maandag 11 september 2023 15:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nog niet voor Sesamstraat eh?Wil best de nieuwe meneer Aart worden.
Zielig was dat. Arme meneer Aart.quote:Op maandag 11 september 2023 15:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan ook niet anders want de enige echte Aart is dood
Ja dat was wel sneuquote:Op maandag 11 september 2023 15:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zielig was dat. Arme meneer Aart.
Zou Sesamstraat ook een kerkhof hebben?quote:
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 11 september 2023 15:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou Sesamstraat ook een kerkhof hebben?
Wel extra sneu voor de bewoners. Aart ging weg in z'n mini auto en kwam nooit meer terug.quote:
Mini auto? Ik scooter of brommert? Mini auto heb ik geen bijquote:Op maandag 11 september 2023 16:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel extra sneu voor de bewoners. Aart ging weg in z'n mini auto en kwam nooit meer terug.
Aart op z'n Harley dan.quote:Op maandag 11 september 2023 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mini auto? Ik scooter of brommert? Mini auto heb ik geen bij
Vrrrrroooeeeem!quote:
Ja, daar staat op Sesamen.quote:Op maandag 11 september 2023 15:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou Sesamstraat ook een kerkhof hebben?
Zo te zien wel, anders werkt de tag niet toch?quote:
Raarw.quote:Op maandag 11 september 2023 16:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo te zien wel, anders werkt de tag niet toch?
Nu nog een ijsje.quote:
Welke smaak?quote:
Volgens mij kan je alles taggen.quote:Op maandag 11 september 2023 16:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo te zien wel, anders werkt de tag niet toch?
@AdolfHitler .quote:Op maandag 11 september 2023 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alles taggen.
Wel meteen het ene uiterstequote:
Jazeker.quote:
Even snel testen eh?quote:Op maandag 11 september 2023 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel meteen het ene uiterste
Die zijn ook vast lekkerquote:Op maandag 11 september 2023 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker.
Had vanmiddag een Choco Stick.
Wij zoeken testers!quote:
Whehe, voor Führer, Volk en Vaderland!quote:
Nou nouquote:Op maandag 11 september 2023 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, voor Führer, Volk en Vaderland!
Hier over een half uurtje.quote:
Oeehhh nice!!quote:Op maandag 11 september 2023 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier over een half uurtje.
Ik ben soort van natgeregend. Maar die alles opfrissende onweersbui is er nog nietquote:
Stelde geen reet voorquote:
Regenmeters zijn weer gevuld hier.quote:
Morning Stigs!quote:
Ja, nu nog in huis de temperaturen omlaag.quote:
Hier nada noppes niksquote:Op maandag 11 september 2023 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stelde geen reet voor
Wel wat bliksem gezien
Poezquote:
hier heeft het flink geplenst!!quote:Op maandag 11 september 2023 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stelde geen reet voor
Dat ook, spannend effect bij de film die ik keek in het aardedonker want alles tegen elkaar open, lolquote:Wel wat bliksem gezien
Haiii Puzze!quote:
Lekker in de plassen stampen in je regenlaarzen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:38 schreef Sally het volgende:
[..]
hier heeft het flink geplenst!!
In etappes, dat wel.
En het begon met zachte regen, dus de grond heeft lekker geprofiteerd van de plensregen
Splash splash splash.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haiii Puzze!
[..]
Lekker in de plassen stampen in je regenlaarzen.
In de blote kont.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Splash splash splash.
Hi LoLquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haiii Puzze!
[..]
Hoe gaat het deze ochtend?quote:
Leuk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kleindochter oppas dag dus relaxed wel
Die heb ik niet (meer)quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haiii Puzze!
[..]
Ja, jammer he...quote:
Het kan nog. Misschien zelfs nog vandaag.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, jammer he...
Anders was je plan nog wel leuk... maar dan wel als het nog 20 graden is buiten![]()
Maar niet meer in regenlaarsjes...quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het kan nog. Misschien zelfs nog vandaag.
Altijd goedquote:
Ja toch?quote:
Er zijn andere opties.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar niet meer in regenlaarsjes...
Zat je niet op te letten?quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja toch?
@:Sally, duidelijk iets voor jou.
Ongetwijfeldquote:[..]
Er zijn andere opties.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Zat je niet op te letten?
Daar had ik het de hele tijd al over![]()
![]()
Skatje.
[..]
Ongetwijfeld
Maar eerst nog werken...
Bijna thuis, moest nog ergens wat afgeven. Even water bijtankenquote:
Hier al wel wat minder zonnig maar nog wel warm .. ik vrees alleen voor een muggenplaagquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Bijna thuis, moest nog ergens wat afgeven. Even water bijtanken
Hier nog steeds volop zonnig.
Jaloerssssssquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wel! (maar zag je misschien al in de andere sc)
Hier vannacht wel mooi onweer gehad.
Foto geprobeerd te maken (met mobiel), maar beter dan dit werd het niet, het mooie gedeelte zit rechts van de verlichte schoorsteen![]()
[ link | afbeelding ]
Wauw!quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Foto geprobeerd te maken (met mobiel), maar beter dan dit werd het niet, het mooie gedeelte zit rechts van de verlichte schoorsteen![]()
[ link | afbeelding ]
Wat is dat streepjesding?quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Geen idee. Ik lik nooit aan mezelf.quote:
Je zou het eens kunnen proberen uiteraardquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen idee. Ik lik nooit aan mezelf.
Hmmm... mja. Geen idee of het gaat lukken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je zou het eens kunnen proberen uiteraard
Mja dan houdt het opquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm... mja. Geen idee of het gaat lukken.
Och, met een beetje oefening.quote:
Ahhhh!!quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och, met een beetje oefening.
Yeahhhhhquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik leef nog
Cuz I'm the Stig
Ik ben heul niet weg.quote:
Ja, een verlichte fabrieksschoorsteen dus. Altijd een verrassing welke kleuren hij heeftquote:
Vind je dat mooi?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, een verlichte fabrieksschoorsteen dus. Altijd een verrassing welke kleuren hij heeft
Je kan toch gewoon rustig beginnen met aan je arm likken?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm... mja. Geen idee of het gaat lukken.
Smaakt zout.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon rustig beginnen met aan je arm likken?
Och, ik stoor me er niet aan. Kan er verder ook niets aan doen. Soms geeft hij shows, dan knipperen de lichtjes in allelei patronen en kleuren. En dat dan soms ook gewoon om 4 uur 's nachtsquote:
Mag hopen voor ze dat ze goede gordijnen hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Och, ik stoor me er niet aan. Kan er verder ook niets aan doen. Soms geeft hij shows, dan knipperen de lichtjes in allelei patronen en kleuren. En dat dan soms ook gewoon om 4 uur 's nachtsdenk dat de mensen die er tegenover wonen dat misschien wat minder vinden, maar ze zullen wel goede gordijnen hebben.
Ja, ik denk het eigenlijk ook wel. En de schoorsteen is pas 2 jaar geleden zo versierd, dus het "hadden ze er maar niet moeten gaan wonen" argument gaat dan niet echt op.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mag hopen voor ze dat ze goede gordijnen hebben.Daar word je echt helemaal lijp van.
Hopelijk word dat ding door de bliksem getroffen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik denk het eigenlijk ook wel. En de schoorsteen is pas 2 jaar geleden zo versierd, dus het "hadden ze er maar niet moeten gaan wonen" argument gaat dan niet echt op.
Oeh, dan moet ik klaar zitten om er een foto van te nemen!quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk word dat ding door de bliksem getroffen.
Mogguh!quote:Op woensdag 13 september 2023 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Net van de tandarts terug, had gisteren een stukje van het glazuur afgebeten. Nu heeft hij het netjes gepolijst en bij geslepen en is mijn tong weer veilig. Verder nog steeds nergens last van
Mocht ik al na de behandeling, alleen uitkijken met hard voedsel. En dan vooral nootjes en pinda's e.d. Chips mag dan welquote:Op woensdag 13 september 2023 09:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh!![]()
Mag je alles alweer eten?
En de pijn nog steeds helemaal weg?quote:Op woensdag 13 september 2023 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mocht ik al na de behandeling, alleen uitkijken met hard voedsel. En dan vooral nootjes en pinda's e.d. Chips mag dan wel
Jazeker, voel helemaal geen pijn meerquote:Op woensdag 13 september 2023 09:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En de pijn nog steeds helemaal weg?
Beter van.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker, voel helemaal geen pijn meer
Ja ben ik ook van overtuigd. Slapen zonder pijn e.d. is hemelsquote:Op woensdag 13 september 2023 09:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beter van.
Dan zal het wel helemaal goedkomen.
Hopelijk gebeurt het ook niet weer.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ben ik ook van overtuigd. Slapen zonder pijn e.d. is hemels
Achteraf gewoon druk gemaakt om niks, want ik was echt zo klaar. Dat dit nu gebeurde is dan niet eens zo heel erg. Ik lag er in ieder geval niet wakker van
Nou, mocht ik ooit nog een keer zo'n behandeling moeten doen, dan weet ik wat me te wachten staat en zal ik echt minder bang zijnquote:Op woensdag 13 september 2023 09:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurt het ook niet weer.
Snap ik. Peanuts.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, mocht ik ooit nog een keer zo'n behandeling moeten doen, dan weet ik wat me te wachten staat en zal ik echt minder bang zijn
Iddquote:
Hee jij hier?quote:
Als 1 van de optiesquote:Op woensdag 13 september 2023 09:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Dts is dicht. Deze sc werd geopperd
Genoeg optiesquote:Op woensdag 13 september 2023 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als 1 van de opties
quote:Op woensdag 13 september 2023 09:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Dts is dicht. Deze sc werd geopperd
Wederom een hoop gezeikquote:Op woensdag 13 september 2023 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]waarom is dts dicht? Werden mensen te strijdlustig?
Kloon van iemand was aan het trollen en toen ontplofte de boel.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]waarom is dts dicht? Werden mensen te strijdlustig?
Klinkt gezelligquote:Op woensdag 13 september 2023 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wederom een hoop gezeik
Sally!quote:Op woensdag 13 september 2023 11:04 schreef Sally het volgende:
Mogguh.
Dan hier de boel gezellig maken
Wmb blijft het dicht , dit is de zoveelste keer dat mensen ruzie met elkaar makenquote:Op woensdag 13 september 2023 11:12 schreef MizzezAmy het volgende:
even in dts gelezen, was gezellig daar ja. Maar zal toch ook wel weer snel open gaan denk ik.
Ik vond de woordspeling leukquote:
Die is leuk maar straks wordt dit ook een vluchtplek voor DTS.. ik zie het bijna gebeurenquote:Op woensdag 13 september 2023 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond de woordspeling leuk
Was op zich best gezellig hoor. Gewoon over allerlei onzin lullen.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wmb blijft het dicht , dit is de zoveelste keer dat mensen ruzie met elkaar maken
DTS is al jaaaaaren een plek waar vooral veel ruzie om niks wordt gemaakt, nu weer dus.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Was op zich best gezellig hoor. Gewoon over allerlei onzin lullen.
Maar ja: altijd wel mensen die zich druk maken over punten en dat anderen hun die niet gunnen.
Of van die rellers, trollen en zuigers zoals gisteravond.
Een goed huwelijkquote:Op woensdag 13 september 2023 11:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
DTS is al jaaaaaren een plek waar vooral veel ruzie om niks wordt gemaakt, nu weer dus.
Wat jij hier ineens komt doen snap ik ook niet helemaal.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Een goed huwelijk![]()
De meesten maken onderling geen ruzie. Er zijn waarschijnlijk weer tich TR's gemaakt, voor Jan lul en dan gaat het dicht.
Er zijn genoeg andere SC's om aan te sluiten vermeldquote:Op woensdag 13 september 2023 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat jij hier ineens komt doen snap ik ook niet helemaal.
Neem het niet al te persoonlijk maar ik snap het niet, maar goed DTS is dicht dat zal het zijn
Ja maar ik zie het gebeuren dat dit ook een uitvalsbasis gaat worden omdat DTS dicht zit en ik ben hier niet blij meequote:Op woensdag 13 september 2023 11:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere SC's om aan te sluiten vermeld
Ziek tochquote:Op woensdag 13 september 2023 11:46 schreef Oriente het volgende:
Ruzie om een simpel spelletje op een internetforum
Lol
Een user in Feedback opperde dit als mogelijke sc (wat hij verder niet verkeerd bedoelde).quote:Op woensdag 13 september 2023 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Neem het niet al te persoonlijk maar ik snap het niet, maar goed DTS is dicht dat zal het zijn
LIF SC kan je ook terechtquote:Op woensdag 13 september 2023 11:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Een user in Feedback opperde dit als mogelijke sc (wat hij verder niet verkeerd bedoelde).
Ik vat het niet persoonlijk op, ben al in meerdere sc geweest waar ik niet gewenst was door een aantal users.
Ik ben al wegquote:Op woensdag 13 september 2023 11:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
LIF SC kan je ook terecht
Nadat JUICH in juni al verpest is kom ik daar sowieso niet meer , Dagbagger was in 2018 ook verneukt waardoor iedereen naar JUuICH vluchtte en nu is dTS dicht dus zie je de verschuiving ..
Dat met zijn allen op één persoon spelen is typisch DTS , en iedereen gaat er in mee. Sneue bedoeling,
maar de LIF SC staat dus ook nog open
Ik hoop niet dat men jullie sc gaat verkloten. Ik zit op ramkoersquote:Op woensdag 13 september 2023 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh hoiquote:Op woensdag 13 september 2023 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat men jullie sc gaat verkloten. Ik zit op ramkoers
quote:Op woensdag 13 september 2023 11:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
LIF SC kan je ook terecht
Nadat JUICH in juni al verpest is kom ik daar sowieso niet meer , Dagbagger was in 2018 ook verneukt waardoor iedereen naar JUuICH vluchtte en nu is dTS dicht dus zie je de verschuiving ..
Dat met zijn allen op één persoon spelen is typisch DTS , en iedereen gaat er in mee. Sneue bedoeling,
maar de LIF SC staat dus ook nog open
Yvonne! Jij hier?quote:
Kan je me uitleggen wat ik verkeerd doe, want ik snap het niet.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon gezellig meepostenquote:Op woensdag 13 september 2023 12:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen wat ik verkeerd doe, want ik snap het niet.
Ik ben hier niet om te trollen of wat dan ook.
Ik lees nergens dat yvonne op jou doeltquote:Op woensdag 13 september 2023 12:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen wat ik verkeerd doe, want ik snap het niet.
Ik ben hier niet om te trollen of wat dan ook.
Mijn hemelquote:Op woensdag 13 september 2023 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon gezellig meeposten
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 september 2023 12:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat yvonne op jou doelt
Ik was wat?quote:
* TheStigsDutchCousin cries beneath helmetquote:
Ik ben altijd gezelligquote:Op woensdag 13 september 2023 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon gezellig meeposten
Neen. I vouch for @TheStigsDutchCousin - hij was het echt niet die "SEX SC, 40+ SC... Kan allemaal" zei.quote:
Indirect wel, maar goed laat maar verder. Ik ben hier niet om ruzie te maken.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat yvonne op jou doelt
Het is me al duidelijk, hoe het in DTS ging: ik vind het schandalig , en daarnaast waarom moet iedereen perse in iedere SC posten? Ik post ook niet overal. Heb een beetje respect .quote:Op woensdag 13 september 2023 12:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Neen. I vouch for @:TheStigsDutchCousin - hij was het echt niet die "SEX SC, 40+ SC... Kan allemaal" zei.
Nee dat was Monitorquote:Op woensdag 13 september 2023 12:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Neen. I vouch for @:TheStigsDutchCousin - hij was het echt niet die "SEX SC, 40+ SC... Kan allemaal" zei.
Puzzy Wuzzie...?quote:Op woensdag 13 september 2023 12:17 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed ik weet al hoe dit gaat aflopen . jammer
Ik drink niet meer maar ik ben wel aan een borrel toequote:Op woensdag 13 september 2023 12:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Puzzy Wuzzie...?![]()
![]()
Laten we gezellig verder kleppen hier in deze SC![]()
Koffie? Thee?
Lolquote:Op woensdag 13 september 2023 12:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik drink niet meer maar ik ben wel aan een borrel toe
Neequote:Op woensdag 13 september 2023 12:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol
eh... wat dan? Rum-colaatje?
of ben je van de wodka?
of een goeie whiskey?
Lol - ik ook!quote:
Zonder melk en suiker toch? Anders is het geen koffiequote:
Ow - dan voor jou een zwarter-dan-zwarte koffiequote:Op woensdag 13 september 2023 12:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zonder melk en suiker toch? Anders is het geen koffie![]()
Heel soms lust ik nog wel een keer een cappuccinoquote:Op woensdag 13 september 2023 12:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow - dan voor jou een zwarter-dan-zwarte koffie
* Sally heeft het helemaal tegenovergesteldeKoffie Verkeerd
(maar wel met kokosmelk & ongezoete slagroom)
Zacht of hard gekookt?quote:Op woensdag 13 september 2023 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat was een lekker eitje
Gebakken spiegelei met spekquote:
Amy toch!quote:Op woensdag 13 september 2023 12:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben witte chocolade pepernoten aan het etenweer zo'n impulsaankoop door het met honger boodschappen doen.
Lekker hoor, smakelijk etenquote:Op woensdag 13 september 2023 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gebakken spiegelei met spek
[..]
Amy toch!
Ik had ook ei bij mn ontbijt!quote:Op woensdag 13 september 2023 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat was een lekker eitje
Is al op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op woensdag 13 september 2023 12:58 schreef Lovely het volgende:
Deze lijken mij wel lekker
Die laatste lijken wel pinda'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hou op, straks ga ik nog naar de AH ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#viesdik
(ok, nu ik dit gezien heb denk ik dat ik inderdaad eens naar de ah ga, maar wel pas als deze zak leeg is, morgen ofzo)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Die zien er in mijn ogen toch anders uitquote:Op woensdag 13 september 2023 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die laatste lijken wel pinda's
Nu twee zakken voor 2,50quote:Op woensdag 13 september 2023 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hou op, straks ga ik nog naar de AH ook!
#viesdik
(ok, nu ik dit gezien heb denk ik dat ik inderdaad eens naar de ah ga, maar wel pas als deze zak leeg is, morgen ofzo)
Huh, 2 zakken 2,50? Dat klinkt als een aanbieding die ik niet kan laten liggenquote:Op woensdag 13 september 2023 13:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu twee zakken voor 2,50
Heb zelf nog naturel kruidnoten, die maak ik eerst wel op..
Nou dat lijkt mij niet de bedoeling, en ik post hier omdat Sally en Stig hier ook zitten.quote:
Die zaten hier al, nu komt half DTS hier omdat het dicht isquote:Op woensdag 13 september 2023 13:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij niet de bedoeling, en ik post hier omdat Sally en Stig hier ook zitten.
Oh 4,50 lees ikquote:Op woensdag 13 september 2023 13:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, 2 zakken 2,50? Dat klinkt als een aanbieding die ik niet kan laten liggenIk haalde mijn zak gister bij de aldi, maar die was 2 euro.
Dan ga ik wel weerquote:Op woensdag 13 september 2023 13:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die zaten hier al, nu komt half DTS hier omdat het dicht is
Super man bedankt
Eh - pardon.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij niet de bedoeling, en ik post hier omdat Sally en Stig hier ook zitten.
quote:Op woensdag 13 september 2023 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat weet ik dat jullie hier al langer posten..quote:Op woensdag 13 september 2023 13:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh - pardon.
Ik zat hier al effe. Just so you know.
En @:TheStigsDutchCousin ook. Die zelfs al langer.
Het is hier geen vervolg van DTS. Al is het nu wel wat drukker hier ja.
[..]
Baasquote:Op woensdag 13 september 2023 13:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je had ooit in de KPD een user met zo'n soort UI
Ik ken hem ookquote:
Je kan een oproepje plaatsen? Volgens mij is daar in kpd wel een topic voorquote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je kan een oproepje plaatsen? Volgens mij is daar in kpd wel een topic voor
quote:Op woensdag 13 september 2023 13:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook maar de meesten zijn er niet meer
Niet nodigquote:Op woensdag 13 september 2023 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook voor kruidnoten toch?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kuttopicquote:Op woensdag 13 september 2023 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ze weten de traditie wel te vermoorden zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ja, er is geloof ik wel iets met notenquote:
Verbaasd mij ook weer niks.quote:
Het was voor de stille verstaanderquote:Op woensdag 13 september 2023 13:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh - pardon.
Ik zat hier al effe. Just so you know.
En @:TheStigsDutchCousin ook. Die zelfs al langer.
Het is hier geen vervolg van DTS. Al is het nu wel wat drukker hier ja.
[..]
Tradities in Nederland komen allemaal voor het vuurpeloton.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze weten de traditie wel te vermoorden zeg.
quote:Op woensdag 13 september 2023 13:26 schreef Faxie het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat ik elke dag een fapje kon plegen op nieuwe foto's?
Dit leest vreemd. Wat voor foto's ga jij delen Stiggy?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Fax
Nieuwe figures onderweg
Wat nog wel bedoel je?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Verbaasd mij ook weer niks.
Net de 2 MMC autobot cassettes besteld, en preorder voor Pipesquote:Op woensdag 13 september 2023 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Fax
Nieuwe figures onderweg
Van mij in mijn helmquote:Op woensdag 13 september 2023 13:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Dit leest vreemd. Wat voor foto's ga jij delen Stiggy?
Ja door het maken van gore pepernoten.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tradities in Nederland komen allemaal voor het vuurpeloton.
FT Pipes idd, en FT Brawn onderwegquote:Op woensdag 13 september 2023 13:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Net de 2 MMC autobot cassettes besteld, en preorder voor Pipes
Doelde eigenlijk op zo'n beetje alle tradities, maar je hebt een puntquote:Op woensdag 13 september 2023 13:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja door het maken van gore pepernoten.
Oeh en verder niets? Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 13 september 2023 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van mij in mijn helm
Nee, je hebt wel gelijk. Tegenwoordig wemelt het ook van de ranzige paaseieren en de idiote kerstkransjes.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op zo'n beetje alle tradities, maar je hebt een punt
Stiggwurst!quote:Op woensdag 13 september 2023 13:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh en verder niets? Ik ben benieuwd!
Oh, nu wil jij ook wel he!quote:Op woensdag 13 september 2023 13:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh en verder niets? Ik ben benieuwd!
Dat, en een half jaar te vroeg. De mussen vallen dood van het dak maar de pepernoten zijn al te krijgen.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, je hebt wel gelijk. Tegenwoordig wemelt het ook van de ranzige paaseieren en de idiote kerstkransjes.
quote:
Lekker zwetend pepernoten eten.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[
[..]
Dat, en een half jaar te vroeg. De mussen vallen dood van het dak maar de pepernoten zijn al te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |