wat versta jij onder gecontroleerde oppositie? Girkin was ook gecontroleerde oppositie. Betekent niet dat hij werd betaald door het Kremlin.quote:Op zondag 10 september 2023 23:13 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Hoe weet je nu of dit gecontroleerde oppositie is? Welbeschouwd is iedereen die nadenkt over de mogelijke repercussies van zijn/haar uitspraken en zich daaraan aanpast 'gecontroleerde oppositie'. Dat op zichzelf zegt weinig over de moed die nodig is om een totaal afwijkend politiek standpunt in de publieke ruimte te brengen. Als je stelt dat deze persoon gecontroleerde oppositie is, moet ook ergens uit blijken dat hij betaald wordt om een bepaalde boodschap op een bepaalde manier uit te dragen. Dat lijkt hier niet echt het geval.
Flink is een understatementquote:Op zondag 10 september 2023 21:08 schreef sp3c het volgende:
flinke vlag als je er met je air defence op gaat lopen schieten
Girkin is kolonel bij de GROe. Die krijgt gewoon zijn centjes van het Kremlin.quote:Op zondag 10 september 2023 23:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat versta jij onder gecontroleerde oppositie? Girkin was ook gecontroleerde oppositie. Betekent niet dat hij werd betaald door het Kremlin.
İs of was?quote:Op zondag 10 september 2023 23:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Girkin is kolonel bij de GROe. Die krijgt gewoon zijn centjes van het Kremlin.
Waar precies? Welk kopje?quote:Op zondag 10 september 2023 23:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Geeft een mooi overzicht van de oorlogsmisdadigers. Ik vind het wel OP waardig
Dit lijkt mij iets voor een nieuw kopje?quote:Op zondag 10 september 2023 23:36 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Waar precies? Welk kopje?
Zal inmiddels wel WAS zijnquote:
Hij heeft mij een paar dagen geleden geblokt dus ik kan het gelukkig niet zien.quote:Op zondag 10 september 2023 23:38 schreef -XOR- het volgende:
Thierry B. is overigens nu wel heel opzichtig pro Rusland berichten aan het retweeten.
Zo zal hij ook eindigen, helemaal geïsoleerd in zijn twitterbunker gaat hij met zijn trouwste generaals de ondergang tegemoet.quote:Op zondag 10 september 2023 23:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij heeft mij een paar dagen geleden geblokt dus ik kan het gelukkig niet zien.
Schaamteloos!quote:Op zondag 10 september 2023 23:38 schreef -XOR- het volgende:
Thierry B. is overigens nu wel heel opzichtig pro Rusland berichten aan het retweeten.
WAJJOWWWW. Geblockt door Baudet, deze dame!quote:Op zondag 10 september 2023 23:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij heeft mij een paar dagen geleden geblokt dus ik kan het gelukkig niet zien.
Done.quote:Op zondag 10 september 2023 23:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit lijkt mij iets voor een nieuw kopje?
Nice!quote:
Hopelijk zo snel mogelijk!quote:Op zondag 10 september 2023 23:44 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Zo zal hij ook eindigen, helemaal geïsoleerd in zijn twitterbunker gaat hij met zijn trouwste generaals de ondergang tegemoet.
Nee, maar hij droeg wel zekere geradicaliseerde pro-oorlog standpunten uit. Dat doet deze Radchenko zeker niet. De enige manier waarop deze persoon gecontroleerde oppositie kan zijn, is dat de controlerende instanties erop mikken dat zijn boodschap en voorkomen dermate afstotelijk zijn voor de gemiddelde Rus dat ze in het voordeel van de heersende agenda werken. Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 10 september 2023 23:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat versta jij onder gecontroleerde oppositie? Girkin was ook gecontroleerde oppositie. Betekent niet dat hij werd betaald door het Kremlin.
En ik was niet eens aan het schelden ofzoquote:Op zondag 10 september 2023 23:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
WAJJOWWWW. Geblockt door Baudet, deze dame!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |