Gekaapt door een alcoholist. Moet andersom eens gebeuren, dan is FOK! te kleinquote:
Dacht dat kapen alleen in DTS mocht?quote:Op zondag 10 september 2023 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Gekaapt door een alcoholist. Moet andersom eens gebeuren, dan is FOK! te klein
Hey Chanelquote:
Goedemorgen Dame.quote:
Mag overal joh. Is verder ook niet belangrijk. Maar dit was natuurlijk overduidelijk om uit te dagen.quote:Op zondag 10 september 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat kapen alleen in DTS mocht?
Ja hoor. Nu kijken wat de dag brengt.quote:
Goedemorgen,nog geneukt?quote:
Maak hem net uit.quote:
Ik heb geen DM,maar ben het helemaal met je eens.quote:
Thanxquote:Op zondag 10 september 2023 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb geen DM,maar ben het helemaal met je eens.
Moet je ff berichtje sturen naar fok apart. Ik heb dat ook ooit gehad.. Doet men niet vanzelf. Ff emailquote:Op zondag 10 september 2023 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 10 september 2023 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Lovelyquote:
Ging niet over jou skeet.quote:
Beter dan koude koffie en een warme douche nuquote:Op zondag 10 september 2023 09:54 schreef Lovely het volgende:
Even koffie opdrinken en dan maar een koude douche nemen
Koude koffie lust ik welquote:Op zondag 10 september 2023 09:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Beter dan koude koffie en een warme douche nu
Koude koffiequote:Op zondag 10 september 2023 09:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Beter dan koude koffie en een warme douche nu
Soul is er gek op.Dure bende van Starbucks.quote:
Ik koop het alleen als het in de aanbieding is af en toequote:Op zondag 10 september 2023 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul is er gek op.Dure bende van Starbucks.
Eerlijk gezegd nog nooit gehad, maar als mijn koffie hier al lauw is, dan gooi ik het al weg.quote:Op zondag 10 september 2023 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is prima koffie hoor bij die toko, maar zo bijzonder is het allemaal niet. Ik snap die hype ook niet want een dolce gusto [quote:Op zondag 10 september 2023 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is echt zeker een hype.4 euro voor een nog geen halve liter.En die DG hebben we hier ook wel staan.quote:Op zondag 10 september 2023 10:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is prima koffie hoor bij die toko, maar zo bijzonder is het allemaal niet. Ik snap die hype ook niet want een dolce gusto [] is minstens - zo niet - lekkerder.
Jip ook, mij niet gezien brrrquote:Op zondag 10 september 2023 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik ook staan hierquote:Op zondag 10 september 2023 10:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is prima koffie hoor bij die toko, maar zo bijzonder is het allemaal niet. Ik snap die hype ook niet want een dolce gusto [] is minstens - zo niet - lekkerder.
Bestel pads via Amazon, alle koffie eigenlijk. Was ff zoeken maar lekker voor minderquote:Op zondag 10 september 2023 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
Maar je ziet dat het populair is want bijna niet aan te slepen.
Sweetquote:
Even terugkomend op mailen naar FOK!,Van de 10 mails die ik stuur krijg ik ongeveer 1 antwoord.quote:
Ja ook dat had ik weleens, maar stuurde het vaak eerst naar de mod die de ban had gegeven en die gaf dan een mail adresquote:Op zondag 10 september 2023 10:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even terugkomend op mailen naar FOK!,Van de 10 mails die ik stuur krijg ik ongeveer 1 antwoord.
Moi Lovy,dat is zeker niet veel.Zal er verder niks over zeggen.quote:
Een mod kan nooit een ban gevenquote:Op zondag 10 september 2023 10:12 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja ook dat had ik weleens, maar stuurde het vaak eerst naar de mod die de ban had gegeven en die gaf dan een mail adres
Ik herken dat wel, al mail ik niet veel meer.quote:Op zondag 10 september 2023 10:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even terugkomend op mailen naar FOK!,Van de 10 mails die ik stuur krijg ik ongeveer 1 antwoord.
Freshquote:Op zondag 10 september 2023 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moi Lovy,dat is zeker niet veel.Zal er verder niks over zeggen.
Onweerquote:Op zondag 10 september 2023 10:16 schreef Lovely het volgende:
Dat gaat wel komen wordt weer heet en morgen ook nog.. daarna regen en onweer
Hoop het ook, lekker wel zo lang niet t heftig aan toe gaatquote:
Dat zit er helaas ook vaak bij ja.quote:Op zondag 10 september 2023 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoop het ook, lekker wel zo lang niet t heftig aan toe gaat
Nee maar je wel voordragen toch? Ik had het toen op dm van één 2j terug en vroeg daaraan wie te mailenquote:
Ja er komt verkoeling aan las ik netquote:Op zondag 10 september 2023 10:16 schreef Lovely het volgende:
Mag van mijquote:Op zondag 10 september 2023 10:16 schreef Lovely het volgende:
Ja, het is ook niet constant 23 ofzo. Nee, van niks naar bloedheet gelijkquote:Op zondag 10 september 2023 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er komt verkoeling aan las ik net
Het is wel onzin om te zeggen dat een mod er niks mee te maken heeft idd. Althans zo komt het over.quote:Op zondag 10 september 2023 10:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee maar je wel voordragen toch? Ik had het toen op dm van één 2j terug en vroeg daaraan wie te mailen
Ja dat is dan vaak wel zo. Meteen weer het andere uiterste. Maar verkoeling is wel lekker.quote:Op zondag 10 september 2023 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoop het ook, lekker wel zo lang niet t heftig aan toe gaat
Ja, maar je weet ook niet altijd wie dat is.quote:Op zondag 10 september 2023 10:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee maar je wel voordragen toch? Ik had het toen op dm van één 2j terug en vroeg daaraan wie te mailen
Jo ek in noflike dei.quote:
Hoe dan?quote:
quote:
Kijk wie het post,ik maak een geintje.quote:
Weet ikquote:Op zondag 10 september 2023 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Kijk wie het post,ik maak een geintje.
Ik ook.quote:Op zondag 10 september 2023 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Kijk wie het post,ik maak een geintje.
Wat lach jij nou?quote:
Heb het idee dat het vroeger toch erger aan toe ging dan nuquote:
Gelukkig welquote:Op zondag 10 september 2023 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er komt verkoeling aan las ik net
quote:
We gaan het zien.. verbaast mij niet als het toch mee valt het onweer beetje rommel de bommelquote:Op zondag 10 september 2023 10:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is dan vaak wel zo. Meteen weer het andere uiterste. Maar verkoeling is wel lekker.
Wij zitten wel goed in het noorden.quote:Op zondag 10 september 2023 10:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
We gaan het zien.. verbaast mij niet als het toch mee valt het onweer beetje rommel de bommel
Zal op de ene plaatst weer erger zijn dan op de andere plaatsquote:Op zondag 10 september 2023 10:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
We gaan het zien.. verbaast mij niet als het toch mee valt het onweer beetje rommel de bommel
Vaak wel jaquote:Op zondag 10 september 2023 10:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij zitten wel goed in het noorden.
Sowieso, zuiden vaak erger..quote:Op zondag 10 september 2023 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal op de ene plaatst weer erger zijn dan op de andere plaats
Wereldwijd gezien wordt het alleen maar erger.quote:Op zondag 10 september 2023 10:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb het idee dat het vroeger toch erger aan toe ging dan nu
Ja en hier is het altijd afwachten aan welke kant van de IJssel het begintquote:
Dacht eerst dat ze het over FOK! had.quote:Op zondag 10 september 2023 10:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Wereldwijd gezien wordt het alleen maar erger.
Merk er niks van behalve dat de temp idd oplopen etcquote:Op zondag 10 september 2023 10:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Wereldwijd gezien wordt het alleen maar erger.
quote:Op zondag 10 september 2023 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht eerst dat ze het over FOK! had.
Ging over onweerquote:Op zondag 10 september 2023 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht eerst dat ze het over FOK! had.
Ik ben maar een simpele Fries...quote:
Fijn dat je weer terug bentquote:Op zondag 10 september 2023 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben maar een simpele Fries...
Onkruid vergaat niet...quote:
Net even naar de winkel geweest daar binnen gaat het wel.Maar nu loopt het van de kop af.quote:Op zondag 10 september 2023 11:52 schreef aloa het volgende:
[..]
We komen sterker terug![]()
Damn dit is echt de meest benauwde dag van het jaar
Heer marc.quote:
Alsof je tegen een muur van warmte aan loopt.quote:Op zondag 10 september 2023 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net even naar de winkel geweest daar binnen gaat het wel.Maar nu loopt het van de kop af.
Goed blijven hydrateren.quote:Op zondag 10 september 2023 12:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Alsof je tegen een muur van warmte aan loopt.
Gaat prima.quote:Op zondag 10 september 2023 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij je infuus al aangelegd?
Het is daar begin van de ochtendquote:Op zondag 10 september 2023 13:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Florida
[ afbeelding ]
Nederland
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 september 2023 13:24 schreef HappyCharly het volgende:
Zo, trots op mij!
Badkamer en wc gepoetst, was gedaan en nu nog even boodschapjes![]()
![]()
Kom je hier ook even poetsen?quote:Op zondag 10 september 2023 13:24 schreef HappyCharly het volgende:
Zo, trots op mij!
![]()
Goed bezigquote:Op zondag 10 september 2023 13:24 schreef HappyCharly het volgende:
Zo, trots op mij!
![]()
Goedzoquote:Op zondag 10 september 2023 13:24 schreef HappyCharly het volgende:
Zo, trots op mij!
![]()
Heerlijk weer om buiten te ontbijtenquote:Op zondag 10 september 2023 13:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Florida
[ afbeelding ]
Nederland
[ afbeelding ]
In de schaduw, dan wil het hier ook welquote:Op zondag 10 september 2023 13:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Heerlijk weer om buiten te ontbijten
Schaduw? De zon is amper nog opquote:Op zondag 10 september 2023 13:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
In de schaduw, dan wil het hier ook wel
Die zon moeten ze in de fik steken!quote:Op zondag 10 september 2023 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weg met die zon, gewoon afschaffen
Ja, maar...quote:Op zondag 10 september 2023 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weg met die zon, gewoon afschaffen
Kernbom eropquote:Op zondag 10 september 2023 14:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die zon moeten ze in de fik steken!
Ik ben voorquote:Op zondag 10 september 2023 14:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Pyromaan jijquote:Op zondag 10 september 2023 14:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat kan er nou mis gaan zonder de zon?quote:
Hoax idd.quote:Op zondag 10 september 2023 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat kan er nou mis gaan zonder de zon?
Dat ie onmisbaar is is woke shit en fake news.
Jammer he,quote:Op zondag 10 september 2023 15:08 schreef chufi het volgende:
Geen champagne voor pullup..... wel bijna
Of is het voor komen?quote:Op zondag 10 september 2023 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom moeten we dat voorkomen?
Die heb ik nog niet gezien vandaag.quote:Op zondag 10 september 2023 15:08 schreef chufi het volgende:
Dat zeer zeker ook een mooie prestatiequote:
Volgens mij heeft de Nederlandse ploeg prima gepresteerd deze WK...quote:Op zondag 10 september 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zeker ook een mooie prestatie
Was te verwachten hahaquote:Op zondag 10 september 2023 15:08 schreef chufi het volgende:
quote:
Nou.. borrel cola heb ik er gewoon op genomen hoorquote:
Nein ,das geht doch nicht?quote:Op zondag 10 september 2023 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ahh, nein,
ze hebben der Hansi ontslagen
Flicker op echt?quote:Op zondag 10 september 2023 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ahh, nein,
ze hebben der Hansi ontslagen
Valt mee en ik heb hier nooit met een kloon gepost. Dit is wel een kloon van aloa en daarmee poste ik ook wel in 40+quote:
Was dat geen skiër?quote:
Correct en tevens juist.quote:
Vraag me alleen af of ze echt dom genoeg zijn omquote:
Als wat?quote:Op zondag 10 september 2023 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of ze echt dom genoeg zijn omvan
gaal
nu aan te stellen
Berg op gaat ook iet lastiger.quote:Op zondag 10 september 2023 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe heb ik vroeger van de bergaf zien roetsjen
Dan zou ik eerder voor de Advocat gehenquote:Op zondag 10 september 2023 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of ze echt dom genoeg zijn omvan
gaal
nu aan te stellen
Ik vond Foppe ook wel een baas.quote:Op zondag 10 september 2023 16:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Een van de beste trainers van ons land
Alleen die clubquote:Op zondag 10 september 2023 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond Foppe ook wel een baas.
Hij is altijd al ziek in zijn hoofd geweestquote:Op zondag 10 september 2023 16:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik meende dat hij nog ziek was en herstellende..
Heb je de docu gezien?quote:Op zondag 10 september 2023 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is altijd al ziek in zijn hoofd geweest
Ja maar in de Spaanse media las ik van de week dat van Gaal Argentinie beschuldigde, maar dat waren niet zn woorden ... meer heb ik er verder niets over te zeggen... alle pingels dat toernooi die Messi kreeg waren discutabel....quote:Op zondag 10 september 2023 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is altijd al ziek in zijn hoofd geweest
Terecht wel ookquote:
Jij weet ook wel beter.quote:
Alles beter dan die zondag TT'squote:
Hoor ik echt heel verschillende verhalen over. Van meesterwerk tot bagger, er schijnt geen tussenweg te zijn. Ben benieuwd wat jij ervan vindquote:
Ik ben begonnen, na 10 minuten niet 100% opletten had ik geen idee meer waar het over gingquote:Op zondag 10 september 2023 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoor ik echt heel verschillende verhalen over. Van meesterwerk tot bagger, er schijnt geen tussenweg te zijn. Ben benieuwd wat jij ervan vind
Oh je hebt hem al gezien?quote:Op zondag 10 september 2023 17:33 schreef mario390 het volgende:
zeer goede film, en fantastische margot robbie
Ah OK... die heb ik ooit gedeeltelijk gezien ... weet niet meer waar ... vermoedelijk een Spaanse zender, maar vond het wel aangrijpend genoeg om te blijven kijkenquote:
VanGaal is eenbeetje te pruimen in hele kleine hoeveelheden tegelijk.quote:
Deze is wel boeiend om te zien vond ik.quote:Op zondag 10 september 2023 17:37 schreef pullup het volgende:
[..]
VanGaal is eenbeetje te pruimen in hele kleine hoeveelheden tegelijk.
Een hele docu zou ik niet uitzitten denk ik
Nee. Is ook niet iets dat ik kijken zouquote:
Ja dagquote:Op zondag 10 september 2023 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee. Is ook niet iets dat ik kijken zou
Docu's over psychopaten zijn vaker niet mijn ding.
Oh, geloof wel dat hij een goede kant heeft. Zeker voor zijn gezin, anders moeten die eens gaan nadenken over hun keuzesquote:Op zondag 10 september 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja dag![]()
Ik had ook altijd wel een mening over van Gaal, maar in deze docu krijg je echt een kant te zien die je niet kent. Hele goede vent gewoon, vooral ook voor zijn gezin.
Prettige voortzettingquote:Op zondag 10 september 2023 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, geloof wel dat hij een goede kant heeft. Zeker voor zijn gezin, anders moeten die eens gaan nadenken over hun keuzes
En nu ga ik weer verder met WO 2
En de zombies?quote:Op zondag 10 september 2023 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, geloof wel dat hij een goede kant heeft. Zeker voor zijn gezin, anders moeten die eens gaan nadenken over hun keuzes
En nu ga ik weer verder met WO 2
Nee, dat was een stream van een game, grappig welquote:
Ah vorig jaar nog geweest in dat museumpje daar.quote:Op zondag 10 september 2023 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat was een stream van een game, grappig wel
Nu een docu over het Hürtgenwald.
En was het wat?quote:Op zondag 10 september 2023 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah vorig jaar nog geweest in dat museumpje daar.
Was het maar zo .... nee dusquote:Op zondag 10 september 2023 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
die enge oostblokkert klopt niet
Ja was redelijk uitgebreid wel. Niet enorm groot maar wel heel duidelijk ook over het verloop van alle offensiefen.quote:
Zaufenquote:
Kutkinderen, moet je er nog kaas aan opofferen ookquote:
@Souryquote:Op zondag 10 september 2023 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Kutkinderen, moet je er nog kaas aan opofferen ook
Nog wel met iets risico daar, liggen volgens mij nog een paar mijnenquote:Op zondag 10 september 2023 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was redelijk uitgebreid wel. Niet enorm groot maar wel heel duidelijk ook over het verloop van alle offensiefen.
Het is niet mijn grote interesse, wel van degene waar ik mee door de eifel aan het fietsen was, die ging ook continu op zoek naar oude bunkers in de bossen.
Ik vond het al leuk dus als je dit interessant vind ga je je zeker vermaken
Linzen soep met pruimen en gehaktquote:
Gnocchi met bloemkool en truffelsausquote:
quote:Op zondag 10 september 2023 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gnocchi met bloemkool en truffelsaus
Heb het al lang op \Krieltjes, roerbak groenten en varkenshaasjequote:
Getsiequote:
Hey PBquote:Op zondag 10 september 2023 19:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook de Tokkies hebben hun eigen Ibiza.![]()
Ben je blijven plakken?quote:Op zondag 10 september 2023 19:44 schreef D. het volgende:
Het was druk op de A12, maar lekker in het zonnetje gezeten
Heb ik nooit last vanquote:Op zondag 10 september 2023 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben je blijven plakken?![]()
Heb ik ook wel eens als ik gezellig zit
Ja, zonder lijmquote:Op zondag 10 september 2023 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben je blijven plakken?![]()
Heb ik ook wel eens als ik gezellig zit
quote:
Dat was helemaal top! Zo'n leuke sfeer, heerlijk weer natuurlijk, alleen maar vrolijke mensen en gave muziekquote:
Niet te warm?quote:Op zondag 10 september 2023 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was helemaal top! Zo'n leuke sfeer, heerlijk weer natuurlijk, alleen maar vrolijke mensen en gave muziek
Natuurlijk was het warm, het was gisteren bloedheet, maar buiten en tegen 5 uur zakte de zon achter de bomen, ook al bleef het toen nog steeds warm, maar dat gaf er juist ook wel een leuk sfeertje aan en altijd beter dan een festival in de regenquote:
Ah, gisteravond, dat had ik gemist, ik ging dus uit van vanmiddagquote:Op zondag 10 september 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk was het warm, het was gisteren bloedheet, maar buiten en tegen 5 uur zakte de zon achter de bomen, ook al bleef het toen nog steeds warm, maar dat gaf er juist ook wel een leuk sfeertje aan en altijd beter dan een festival in de regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |