Gekaapt door een alcoholist. Moet andersom eens gebeuren, dan is FOK! te kleinquote:
Dacht dat kapen alleen in DTS mocht?quote:Op zondag 10 september 2023 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Gekaapt door een alcoholist. Moet andersom eens gebeuren, dan is FOK! te klein
Hey Chanelquote:
Goedemorgen Dame.quote:
Mag overal joh. Is verder ook niet belangrijk. Maar dit was natuurlijk overduidelijk om uit te dagen.quote:Op zondag 10 september 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat kapen alleen in DTS mocht?
Ja hoor. Nu kijken wat de dag brengt.quote:
Goedemorgen,nog geneukt?quote:
Maak hem net uit.quote:
Ik heb geen DM,maar ben het helemaal met je eens.quote:
Thanxquote:Op zondag 10 september 2023 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb geen DM,maar ben het helemaal met je eens.
Moet je ff berichtje sturen naar fok apart. Ik heb dat ook ooit gehad.. Doet men niet vanzelf. Ff emailquote:Op zondag 10 september 2023 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 10 september 2023 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Lovelyquote:
Ging niet over jou skeet.quote:
Beter dan koude koffie en een warme douche nuquote:Op zondag 10 september 2023 09:54 schreef Lovely het volgende:
Even koffie opdrinken en dan maar een koude douche nemen
Koude koffie lust ik welquote:Op zondag 10 september 2023 09:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Beter dan koude koffie en een warme douche nu
Koude koffiequote:Op zondag 10 september 2023 09:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Beter dan koude koffie en een warme douche nu
Soul is er gek op.Dure bende van Starbucks.quote:
Ik koop het alleen als het in de aanbieding is af en toequote:Op zondag 10 september 2023 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul is er gek op.Dure bende van Starbucks.
Eerlijk gezegd nog nooit gehad, maar als mijn koffie hier al lauw is, dan gooi ik het al weg.quote:Op zondag 10 september 2023 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is prima koffie hoor bij die toko, maar zo bijzonder is het allemaal niet. Ik snap die hype ook niet want een dolce gusto [quote:Op zondag 10 september 2023 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is echt zeker een hype.4 euro voor een nog geen halve liter.En die DG hebben we hier ook wel staan.quote:Op zondag 10 september 2023 10:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is prima koffie hoor bij die toko, maar zo bijzonder is het allemaal niet. Ik snap die hype ook niet want een dolce gusto [] is minstens - zo niet - lekkerder.
Jip ook, mij niet gezien brrrquote:Op zondag 10 september 2023 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |