Zo'n kotsmachine.quote:Op zondag 10 september 2023 07:54 schreef daNpy het volgende:
De destroyer, al heb ik die al 20+ jaar niet meer gezien.
Zonder te klikken weet ik welke video dit isquote:Op zondag 10 september 2023 08:06 schreef Inbox het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/watch?v=-ld-Y5jiu-Y
Ken je klassiekersquote:Op zondag 10 september 2023 08:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zonder te klikken weet ik welke video dit is
Cake Walk/Sjimmy?quote:Op zondag 10 september 2023 09:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Wat ik verder ook leuk vond waren de zweefmolen, die boten waarin je kon schommelen, dat moest je dan zelf doen en als je te hoog ging, zette die kermisklant de rem er op.
Nog eentje waarvan ik naam niet meer weet, maar je kunt het ook zien in de film Grease waar Olivia en John 'you're the one that i want' zingen.
Deze dus. Geen idee hoe het heet, maar het was altijd lachen gieren brullen, want er was er altijd wel eentje die struikelde en in een bijzonder onflatteuze houding naar buiten kwam.
Wij noemen m thuis gewoon inktvisquote:
Holly holly noemden wij dat op de Alkmaarse kermis. Alleen maar leuk als het druk was, anders liep je er zo doorheen.quote:
Een schijf die schuin stond, met stoeltjes in de rondte, zonder gordels of beugels? Relatief ouderwets uiterlijk? Stond vroeger weleens in Oss.quote:Op zondag 10 september 2023 11:22 schreef qajariaq het volgende:
Ook leuk was die draaiende schijf waar je met een groep zo lang mogelijk op kon zitten. Geen idee wat de naam was.
Nee, een grote platte schijf die geheel waterpas. Mogelijk liep ie iets af naar buiten zodat het midden iets hoger was dan de randen. Doordat ie draaide schoof je er dan vanaf de strobalen in als je niet geheel in het midden zat. Zal nu wel niet meer veilig genoeg zijn maar het was wel lol om er op te zitten of naar te kijken.quote:Op zondag 10 september 2023 11:30 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een schijf die schuin stond, met stoeltjes in de rondte? Relatief ouderwets uiterlijk? Stond vroeger weleens in Oss.
De naam ben ik even kwijt.
Ik herinner me ook zoiets maar dit stond toch in een speeltuin?quote:Op zondag 10 september 2023 11:33 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nee, een grote platte schijf die geheel waterpas. Mogelijk liep ie iets af naar buiten zodat het midden iets hoger was dan de randen. Doordat ie draaide schoof je er dan vanaf de strobalen in als je niet geheel in het midden zat. Zal nu wel niet meer veilig genoeg zijn maar het was wel lol om er op te zitten of naar te kijken.
Dacht ik ook al. Het deed in eerste instantie aan het speeltuintje in dierentuin De Vleut (tegenwoordig BestZoo) in Best denken.quote:Op zondag 10 september 2023 14:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik herinner me ook zoiets maar dit stond toch in een speeltuin?
quote:Op zondag 10 september 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik hou alleen van achtbanen en die staan niet op een kermis
Ze zijn er wel hoor, alleen misschien niet bij jou in de buurt.quote:Op zondag 10 september 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik hou alleen van achtbanen en die staan niet op een kermis
Ik vind kermis vreselijk en de achtbanen op een kermis zijn niet de achtbanen die in Walibi staanquote:Op zondag 10 september 2023 14:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ze zijn er wel hoor, alleen misschien niet bij jou in de buurt.
Dat kan natuurlijk. Ik ben nooit in Walibi geweest. Ik heb dan weer niks met pretparken.quote:Op zondag 10 september 2023 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind kermis vreselijk en de achtbanen op een kermis zijn niet de achtbanen die in Walibi staan
Zal jou eens grijpenquote:Op zondag 10 september 2023 04:07 schreef Magica het volgende:
Sowieso grijpen![]()
Van echte attracties de octopus
Welke muziek is dat dan? Ik heb geen spotify, of ik gebruik dat niet.quote:Op zondag 10 september 2023 10:43 schreef Eightyone het volgende:
En dan deze muziek als begeleiding erbij.
Eigenlijk hoort La Bouche - Be my lover hier ook nog bij.
Eurohouse, happy hardcore, clubtrance, enzovoort (de muziek in de lijst komt uit 1995-1999).quote:Op zondag 10 september 2023 14:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Welke muziek is dat dan? Ik heb geen spotify, of ik gebruik dat niet.
Daarom kom ik er al jaren niet meer.quote:Op zondag 10 september 2023 14:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Vroeger vond ik de schiettent wel leuk met mijn pa, en de spin. Tegenwoordig kan ik alleen de oliebollenkraam waarderen, nare sfeer altijd hier op de kermis. Ieder jaar vechten.
Kamelenracequote:Op zondag 10 september 2023 08:03 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Dat spelletje waar je ballen moet gooien dat die paardjes dan gaan lopen![]()
![]()
In Tilburg wel.quote:Op zondag 10 september 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik hou alleen van achtbanen en die staan niet op een kermis.
Veel te ver wegquote:Op zondag 10 september 2023 17:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In Tilburg wel.![]()
OT: de hijskraan.
ColinfurzeGodquote:Op zondag 10 september 2023 11:22 schreef qajariaq het volgende:
Ook nooit meer gezien is die show met steile wand motorrijden. Colinfurze had er een in de achtertuin maar er was indertijd ook een kermisversie van
Ook leuk was die draaiende schijf waar je met een groep zo lang mogelijk op kon zitten. Geen idee wat de naam was.
Whut?? Wat moet je daar dan anders in doen?quote:Op zondag 10 september 2023 04:17 schreef Isabeau het volgende:
Botsautootjes waar je ook echt in mag botsen(dat mag vaak niet
)
Ik heb geen idee, Lenny! Het is het meest stupide ooit 'niet botsen in de botsautootjes'quote:Op zondag 10 september 2023 21:32 schreef Lenny77 het volgende:
Whut?? Wat moet je daar dan anders in doen?
Hier is het keihard rammen tegen elkaar hoor
Dan kunnen ze beter helemaal afschaffenquote:Op zondag 10 september 2023 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, Lenny! Het is het meest stupide ooit 'niet botsen in de botsautootjes'Misschien bang voor (nek)letsel en schadeclaims?
Huh wat? Hoe moet ik dit voor mij zien? Dan mag je alleen rondjes rijden en als je iemand raakt komt die gozer van de kermis je een time-out geven?quote:Op zondag 10 september 2023 04:17 schreef Isabeau het volgende:
Botsautootjes waar je ook echt in mag botsen(dat mag vaak niet
)
Oh, de Enterprisequote:Op zondag 10 september 2023 21:58 schreef Ericr het volgende:
De Enterprise. 1 van de klassiekers. Menig keer al trippend rondjes in gemaakt.
Duitsers tuigen op kermissen hele zuippaleizen op.quote:
De ultieme kermisplaat heeft natuurlijk ook een videoclip die op de kermis afspeeltquote:Op zondag 10 september 2023 10:43 schreef Eightyone het volgende:
En dan deze muziek als begeleiding erbij.
Eigenlijk hoort La Bouche - Be my lover hier ook nog bij.
Ik ga daar als het kermis is iedere keer heen met een euro of twintig aan munten. En het spelletje is vele malen leuker dan de prijs. Vond het altijd leuk samen met mijn ex vriendin ieder jaar. En mijn nieuwe vriendin heb ik intussen ook zo ver om mee te doen.quote:
Die heeft er hier nooit zo bovenuit gesprongen, staat nergens op het account. Het zat vroeger al in de grote groep onder de echte favorieten.quote:Op maandag 11 september 2023 10:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De ultieme kermisplaat heeft natuurlijk ook een videoclip die op de kermis afspeelt
Leuke job, kermisexploitant.quote:Op maandag 11 september 2023 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet dit als ringtone en wekker hebben
De laatste meters de leukste meters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |