SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Sorry... hierna nog 1 nummer en dan ga ik wel slapen.quote:
quote:Op zondag 10 september 2023 03:06 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ok01 is dronken![]()
Net terug van een borrel
Hier gaat het goed, want vakantie!quote:
quote:Op zondag 10 september 2023 03:08 schreef ok01 het volgende:
Ik had stiekem gehoopt dat er nu ineens YMCA zou komen
Geniet ervan!quote:Op zondag 10 september 2023 03:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier gaat het goed, want vakantie!
quote:Op zondag 10 september 2023 03:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hierna dan... speciaal omdat jij het bent.
Wat een fles wijn wel niet met een mens kan doenquote:Op zondag 10 september 2023 03:12 schreef Melting het volgende:
Wist niet eens dat ok01 vna metal hield.
Domme..... Vout verneukt alles hier.quote:
Ik stem voor.quote:Op zondag 10 september 2023 03:15 schreef ok01 het volgende:
Ik wil dit nu op nummer 1 in de Top 2000
Dan al?quote:Op zondag 10 september 2023 03:16 schreef ok01 het volgende:
En daarna ga ik ook maar eens mn bedje opzoeken
En terechtquote:Op zondag 10 september 2023 03:21 schreef Melting het volgende:
Hoewel.... dit heeft Vout ook in onze vakantie playlist gezet.
Van wie is dat?quote:Op zondag 10 september 2023 03:21 schreef ok01 het volgende:
Vooruit, als je hierna You Should Be Dancing doet, dan blijf ik nog even
Ja hé.... net nu de Bee Gees draaien.quote:Op zondag 10 september 2023 03:26 schreef ok01 het volgende:
Ik ga lekker naar bed toe
Bedankt voor het draaien Melting, vond het leuk om nog een stukje ervan mee te krijgen![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 10 september 2023 03:26 schreef ok01 het volgende:
Ik ga lekker naar bed toe
Bedankt voor het draaien Melting, vond het leuk om nog een stukje ervan mee te krijgen![]()
quote:Op zondag 10 september 2023 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zware metalen gemist zie ik
Ik was blij dat ik toen sliep.quote:Op zondag 10 september 2023 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zware metalen gemist zie ik
Ik had ook vroeger moeten gaan slapen.quote:
Anders vanmiddag nog een paar uur op bed gaan liggen?quote:Op zondag 10 september 2023 12:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had ook vroeger moeten gaan slapen.
Jawel hoor. Ik ga dat ook doen.quote:Op zondag 10 september 2023 12:41 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Anders vanmiddag nog een paar uur op bed gaan liggen?
Of kun je overdag niet echt in slaap vallen?
Of langer in bed moeten blijven liggen. Maar zoals je zelf al zei: "het is vakantie"!quote:Op zondag 10 september 2023 12:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had ook vroeger moeten gaan slapen.
Ja, ik kon niet meer blijven liggen.quote:Op zondag 10 september 2023 12:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Of langer in bed moeten blijven liggen. Maar zoals je zelf al zei: "het is vakantie"!
Het is hier ook bloedheet; ik zit nieuwe muziek te luisteren. Na morgen koelt het gelukkig weer af.quote:Op zondag 10 september 2023 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanochtend was het nog te doen in de tuin onder de parasols, maar nu niet meer, dus binnen op de bank met de ventilator aan
Denk dat het door heel het land ondertussen behoorlijk warm is, warmte zit nu ook in de woning dus na het door luchten in de ochtend is het al snel weer warmquote:Op zondag 10 september 2023 14:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is hier ook bloedheet; ik zit nieuwe muziek te luisteren. Na morgen koelt het gelukkig weer af.
Ja, gaat nog wel een paar dagen duren. Maar achter in de week is het nog 21 graden. En 's nachts koelt het ook behoorlijk af; meer dan middenin de zomer.quote:Op zondag 10 september 2023 15:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Denk dat het door heel het land ondertussen behoorlijk warm is, warmte zit nu ook in de woning dus na het door luchten in de ochtend is het al snel weer warm
Ik zou ervoor tekenen... Hier valt de thermostaat op een gegeven moment gewoon uit.quote:Op zondag 10 september 2023 15:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Woonkamer 26, slaapkamer 25 graden. En dat van een paar dagen hitte, ik dacht dat we een modern goed geisoleerd huis hadden
quote:
Lekker de de koelte van de bossenquote:Op maandag 11 september 2023 11:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker ontspannen.
Ik ga zo een rondje rijden met de scooter. Gewoon om er even tussenuit te zijn..... door de bossen, denk ik.
quote:Op maandag 11 september 2023 11:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lekker de de koelte van de bossen![]()
Hier waaide net weer een parasol om, dus ik zit weer binnen
Alleen de laatste dagen niet, maar het waait hier eigenlijk altijd flink, het is nu windkracht 3 tot 4 en da’s eigenlijk de normale toestand hier.quote:
Goedemorgen livelink. Wat ben je laat?quote:
Gewone tijd op zich. Maar vergeten hier goedemorgen te zeggen. Ben een beetje bij aan het komen van hitte en ziekzijn.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink. Wat ben je laat?
Maar gelukkig wel wat beter.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewone tijd op zich. Maar vergeten hier goedemorgen te zeggen. Ben een beetje bij aan het komen van hitte en ziekzijn.
Goedemorgen Fogel.quote:
Zit lekker thuis op mijn stoel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Fogel.
Al op de terugweg?
quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zit lekker thuis op mijn stoel.
Morgen vertrekken we naar Nederland.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 13 september 2023 06:50 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Goede reis terug Fogel!
Ik ga even herstarten dan.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:03 schreef livelink het volgende:
Rondje van de zaak gemist, maar ik hoor sowieso niks.
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
José van Luv met I will follow him
Toen waren ze al uit elkaar, denk ik.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:09 schreef Melting het volgende:
Ik dacht eerst altijd dat dit van Luv was..... bleek dus niet zo te zijn.
Ah... geen wonder.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen waren ze al uit elkaar, denk ik.
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:11 schreef livelink het volgende:
Boomtown Rats - I don't like mondays
Je kent het verhaal achter de plaat?quote:Op donderdag 14 september 2023 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Blijft een ongelooflijk verhaal
Zeker.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kent het verhaal achter de plaat?
Wist je het echt niet? Ik dacht dat je een grapje maakte.quote:
Nee, ik wist het niet..... maar als ze nu nog vast zit, dan heeft ze zich nog steeds niet bewezen.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Wist je het echt niet? Ik dacht dat je een grapje maakte.
Update: Brenda Spencer Todayquote:Op donderdag 14 september 2023 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik wist het niet..... maar als ze nu nog vast zit, dan heeft ze zich nog steeds niet bewezen.
Had anders in 2004 al vrij kunnen komen.
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Update: Brenda Spencer Today
She was given a 25-years-to-life sentence and was eligible for parole starting in February of 1993 and was denied, as were her more recent attempts.
At her most recent parole hearing on August 18, 2022, Spencer, now 60 years old, was again denied, telling a parole board she was "agreeing to a three-year denial." She will not be eligible again until 2025.
Ja, dat begint echt een beetje absurd te worden.quote:
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:21 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de b-kant had hij last van een plaatselijke bui.
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:23 schreef livelink het volgende:
Groove is in the heart, maar niet in de versie die ik ken, volgens mij.
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:23 schreef brother52 het volgende:
![]()
Deeeeee-lite - groove is in the heart
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:23 schreef brother52 het volgende:
![]()
Deeeeee-lite - groove is in the heart
Welkom brother52 en Mad.quote:
Anders had ik wel heel erg goed gegoktquote:Op donderdag 14 september 2023 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Welkom brother52 en Mad.
Leuk dat jullie ook meeluisteren. (Tenminste dat denk ik)
Ik luister mee.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Welkom brother52 en Mad.
Leuk dat jullie ook meeluisteren. (Tenminste dat denk ik)
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Anders had ik wel heel erg goed gegokt
Netjes hoor.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister mee.
Honkbal ligt nu even 3 weken stil, maar mijn cluppie heeft wel de finale bereikt.
Die serie van 7 wedstrijden begint op 7 oktober weer…
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Maar je hebt nog steeds 0 punten.
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Remember World At War - Dr. Pop (niet Gerard Ekdom)
Klopt.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Terwijl je er eigenlijk niet veel van verwachtte, dit jaar, toch?
Sportieve revange is inderdaad heerlijk!quote:Op donderdag 14 september 2023 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt.
En de meest concurrerende club heeft zelfs nog 2 punten van ons af laten pakken wegens vermeend onreglementair handelen.
Was bullshit, maar een rechtszaak kostte 10.000 euro en dat risico was te groot.
Nu hebben we ze in de halve finale en smaakt de overwinning nog beter…
Die club was vorig jaar landskampioen en dit jaar Europees kampioen.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Sportieve revange is inderdaad heerlijk!
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Mouldy Old Dough - Lieutenant Pigeon
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die club was vorig jaar landskampioen en dit jaar Europees kampioen.
Nu zijn ze hun landstitel dus sowieso kwijt en ze kunnen hun Europese titel volgend jaar niet verdedigen.
Wij spelen wel Europees volgend jaar, omdat de tegenstander in de finale (Rotterdam weer) al geplaatst is doordat ze de reguliere competitie hebben gewonnen en we dus door plaatsing voor de finale die plek min of meer cadeau krijgen, ook bij eventueel verlies van de finale…
Nee, die staan al jaren droog qua kampioenschap, omdat wij steeds van ze wonnen.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Net goed......
Maar het zit er natuurlijk niet in dat Rotterdam jullie dan de winst gunt.
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die staan al jaren droog qua kampioenschap, omdat wij steeds van ze wonnen.
Ook dit seizoen hebben we meer wedstrijden van hen gewonnen dan zij van ons.
We zijn dus niet kansloos en gaan er een feestje van maken, ook in Rotterdam…
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Caravan Of Love - Isley Brothers
Komt omdat dit van iemand anders is.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:41 schreef livelink het volgende:
The caravan of love, maar weer niet zoals ik het ken.
Ik ken het alleen van The Housemartins. Maar dit is interessanter.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Caravan Of Love - Isley Brothers
Dit is het origineel voor de afwisseling…quote:Op donderdag 14 september 2023 19:41 schreef livelink het volgende:
The caravan of love, maar weer niet zoals ik het ken.
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Yakki Takki Oea - Gigantjes
Mieke…
Oh, ja.... leuk mens.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Yakki Takki Oea - Gigantjes
Mieke…
Je kent haar persoonlijk?quote:Op donderdag 14 september 2023 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Mieke is een schat van een meid, maar enorm naïef…
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Kaisers Bil nogwat - Whistlin' Jack Smith
Ja, via mijn neef (die van de Nits).quote:
Ja, die indruk maakte ze wel.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, via mijn neef (die van de Nits).
Veel NL popartiesten uit die tijd kwamen vaak bij elkaar, zelfs op verjaardagen en daar heb ik enorm met haar gelachen…
Goedenavond Doedezemaar en Symphonicquote:
Oh, het seizoen gaat nog verder voor je cluppie?quote:Op donderdag 14 september 2023 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even vrij van honkbal, maar wel naar de finale in oktober…
Yep, zie de vorige pagina's ergens…quote:Op donderdag 14 september 2023 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, het seizoen gaat nog verder voor je cluppie?
Dat hebben ze goed gedaanquote:Op donderdag 14 september 2023 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even vrij van honkbal, maar wel naar de finale in oktober…
Ik zal na de show eens teruglezenquote:Op donderdag 14 september 2023 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, zie de vorige pagina's ergens…
Zie vanaf hier: MadMaster in MUZ / [Radio 49] #3933 - Iets van metaalquote:Op donderdag 14 september 2023 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zal na de show eens teruglezen
Dit klinkt echt zo veel aangenamer dan dat vreselijke Youquote:Op donderdag 14 september 2023 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb hier de 12” nog van in huis…
Leuk hè…quote:Op donderdag 14 september 2023 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo blij dat de hovenier z’n ontwerp af heeft en al volgende maand kan gaan starten, maar daardoor opeens even druk met materialen uitzoeken en het ontwerp visualiseren in onze tuin en wat dingetjes in z’n ontwerp aanpassen
Dat is gewoon doodgedraaid…quote:Op donderdag 14 september 2023 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit klinkt echt zo veel aangenamer dan dat vreselijke You
Ik heb dat 3 jaar geleden laten doen.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk hè…
Wij zijn bezig om onze badkamer te laten verbouwen, wat een gedoe.
Al die mogelijke combinaties die weer net niet kunnen met wat wij willen.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb dat 3 jaar geleden laten doen.
Ook een flink karwei ja.
Maar het gaat om het eindresultaat, en dan is het het allemaal waardquote:Op donderdag 14 september 2023 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk hè…
Wij zijn bezig om onze badkamer te laten verbouwen, wat een gedoe.
quote:Op donderdag 14 september 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die mogelijke combinaties die weer net niet kunnen met wat wij willen.
Of een snotaap van zo'n 18 jaar in de winkel die stelt dat wat wij willen niet meer zo hip is.
Ik heb hem gezegd dat hij dat zeker ook niet is en ben de zaak uitgelopen…
Ik ga tijdens de verbouwing in een huisje in Center Parcs zitten of zo en hoor wel wanneer het klaar is.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar het gaat om het eindresultaat, en dan is het het allemaal waard
quote:Op donderdag 14 september 2023 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Spider Murphy Gang Ich schau dich an
That’s the way aha…quote:Op donderdag 14 september 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die mogelijke combinaties die weer net niet kunnen met wat wij willen.
Of een snotaap van zo'n 18 jaar in de winkel die stelt dat wat wij willen niet meer zo hip is.
Ik heb hem gezegd dat hij dat zeker ook niet is en ben de zaak uitgelopen…
Ik was toen iets meer dan ¤ 20.000,- kwijt.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Het kost wel kapitalen he, zo’n badkamer? De tuin overigens ook
Ik probeer nu al een maand een afspraak bij een internist te maken en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
That’s the way aha…
Ik ben ooit weggelopen bij een autodealer omdat me wat minder vriendelijk te verstaan werd gegeven dat ik niet aan een auto in de showroom mocht zitten. Ben een paar weken later nog langs gereden om mijn nieuwe auto te laten zien die ik elders gekocht had.
Qua sanitair, kasten en douche materialen zitten we al op zo'n 12.000 euro.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Het kost wel kapitalen he, zo’n badkamer? De tuin overigens ook
Dat is gewoon klote ja… ik snap heel goed dat de grens bereikt is.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer nu al een maand een afspraak bij een internist te maken en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik weet dat het druk is in de zorg, maar mijn grens qua vriendelijk blijven is wel bereikt…
quote:Op donderdag 14 september 2023 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer nu al een maand een afspraak bij een internist te maken en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik weet dat het druk is in de zorg, maar mijn grens qua vriendelijk blijven is wel bereikt…
Wat een gedoe allemaal. Ik wil wel een nieuwe wc eigenlijk. Niet de pot, maar de hele ruimte, zeg maar.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik belde vandaag naar een kliniek, die me door de huisarts was aanbevolen, en werd toch afgeblaft toen ik meldde dat ik een afspraak wilde maken.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]en dan ben jij nog mondig, ik denk dat er zo steeds meer zorgmijders komen
quote:Op donderdag 14 september 2023 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik belde vandaag naar een kliniek, die me door de huisarts was aanbevolen, en werd toch afgeblaft toen ik meldde dat ik een afspraak wilde maken.
Wij bellen u, u niet ons.
Ik heb vriendelijk bedankt voor dat telefoontje…
Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 14 september 2023 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een gedoe allemaal. Ik wil wel een nieuwe wc eigenlijk. Niet de pot, maar de hele ruimte, zeg maar.
Sodeknetter, wat een bezopen gedoequote:Op donderdag 14 september 2023 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik belde vandaag naar een kliniek, die me door de huisarts was aanbevolen, en werd toch afgeblaft toen ik meldde dat ik een afspraak wilde maken.
Wij bellen u, u niet ons.
Ik heb vriendelijk bedankt voor dat telefoontje…
Herkenbaar. Dat heeft mijn man ook eens gedaan om precies dezelfde reden. Maar ik heb ook meegemaakt dat mijn man een auto heel graag wilde hebben en maar bleef afdingen bij de verkoper. Ik zag bijna letterlijk het moment dat bij de verkoper de grens bereikt was. En daarna zei de verkoper dat we maar ergens heen moesten gaan waar we het goedkoper konden vinden. Einde gesprek en mijn man droop af zonder de auto die hij graag wou.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
That’s the way aha…
Ik ben ooit weggelopen bij een autodealer omdat me wat minder vriendelijk te verstaan werd gegeven dat ik niet aan een auto in de showroom mocht zitten. Ben een paar weken later nog langs gereden om mijn nieuwe auto te laten zien die ik elders gekocht had.
Valt ook wel mee, maar er is altijd iets anders dat dringender moet gebeuren. Het zou eigenlijk eens in moeten storten.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
Of moet het naar inbouw omgezet worden?
Ai.... dat kan ook gebeuren ja. Dat is wel balen dan.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat heeft mijn man ook eens gedaan om precies dezelfde reden. Maar ik heb ook meegemaakt dat mijn man een auto heel graag wilde hebben en maar bleef afdingen bij de verkoper. Ik zag bijna letterlijk het moment dat bij de verkoper de grens bereikt was. En daarna zei de verkoper dat we maar ergens heen moesten gaan waar we het goedkoper konden vinden. Einde gesprek en mijn man droop af zonder de auto die hij graag wou.
quote:Op donderdag 14 september 2023 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, maar er is altijd iets anders dat dringender moet gebeuren. Het zou eigenlijk eens in moeten storten.
Ja, precies. Ik kan niet afdingen, maar ik kan wel goed inschatten wanneer je te ver gaat.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ai.... dat kan ook gebeuren ja. Dat is wel balen dan.
Ik speel dat soort verkopers altijd tegen elkaar uit.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat heeft mijn man ook eens gedaan om precies dezelfde reden. Maar ik heb ook meegemaakt dat mijn man een auto heel graag wilde hebben en maar bleef afdingen bij de verkoper. Ik zag bijna letterlijk het moment dat bij de verkoper de grens bereikt was. En daarna zei de verkoper dat we maar ergens heen moesten gaan waar we het goedkoper konden vinden. Einde gesprek en mijn man droop af zonder de auto die hij graag wou.
We moeten echt, echt, echt voor de winter de tuindeuren vervangen. En dan moet ik weer aan just me denkenquote:Op donderdag 14 september 2023 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jullie moeten ook nog een airco laten plaatsen.
Gewoon er op gaan springen, komt het vanzelf los.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, maar er is altijd iets anders dat dringender moet gebeuren. Het zou eigenlijk eens in moeten storten.
Snap ik.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
We moeten echt, echt, echt voor de winter de tuindeuren vervangen. En dan moet ik weer aan just me denken
Ik kan het echt niet. Ik voel me er zo ongemakkelijk bij.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik speel dat soort verkopers altijd tegen elkaar uit.
Ik vraag bij 3 bedrijven een offerte op en die maak ik aan de anderen kenbaar, na al met hen individueel te hebben afgedongen.
Aangezien ze vaak wel willen verkopen, is de uiteindelijke prijs daardoor meestal nog lager…
Ik ben daar ook heel slecht in helaas.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik kan niet afdingen, maar ik kan wel goed inschatten wanneer je te ver gaat.
nou, inderdaadquote:Op donderdag 14 september 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
We moeten echt, echt, echt voor de winter de tuindeuren vervangen. En dan moet ik weer aan just me denken
De verkoper niet, die is het gewend en gaat standaard hoger zitten om marge te houden.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet. Ik voel me er zo ongemakkelijk bij.
Oeh.... dat lijkt me ook wel leuk om soms eens te doen.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben best een tijdje mysteryshopper geweest en door mij ging mijn vader dat ook doen en dan alleen voor auto’s. Best leuk hoor, hij wist precies wat ze overal voor zijn in te ruilen auto konden bieden en heeft daaar dankbaar gebruik van gemaakt toen hij daadwerkelijk ging inruilen
Korter kan bijna nietquote:Op donderdag 14 september 2023 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Kort maar krachtig.
[ afbeelding ]
Wat is een mysteryshopperquote:Op donderdag 14 september 2023 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben best een tijdje mysteryshopper geweest en door mij ging mijn vader dat ook doen en dan alleen voor auto’s. Best leuk hoor, hij wist precies wat ze overal voor zijn in te ruilen auto konden bieden en heeft daaar dankbaar gebruik van gemaakt toen hij daadwerkelijk ging inruilen
Ik snapte bij sommige winkelketens heel goed dat ze mysteryshoppers nodig hadden, er werden toch verkoopkansen gemist, bizarquote:Op donderdag 14 september 2023 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Oeh.... dat lijkt me ook wel leuk om soms eens te doen.
Maar dan niet echt iets kopen?quote:Op donderdag 14 september 2023 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Undercover de klantervaring beoordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |