SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik heb hetzelfde. Misschien Randy Crawford?quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:40 schreef livelink het volgende:
Ik weet echt niks vanavond. Hoewel deze stem me wel bekend voor komt.
Dit is gezongen door Gladys Knight & iemand die wat pips is (livelink)quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:40 schreef livelink het volgende:
Ik weet echt niks vanavond. Hoewel deze stem me wel bekend voor komt.
Dat moet je wel als een schaap uitspreken hè?quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik tot dusver aan de fris, maar ik denk dat ik straks nog een Skuumkoppe neem.
Ik zal m'n best doen tegen die tijdquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat moet je wel als een schaap uitspreken hè?
quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je tijdens nummers van The Scene niet doordrinkt, wordt je thé lauw
Goedenavond
Soms is dat wel lekker om even te schreeuwen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben niet zo thuis in dat hoekje, bozepubermuziek
Dat wordt wat lastig binnenquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:48 schreef Melting het volgende:
Is Symph weer met z'n ballen aan het spelen, Ddm?
quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat wordt wat lastig binnen![]()
Bonsoir
Je komt net wat te vroeg binnen hier.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat wordt wat lastig binnen![]()
Bonsoir
3 weken op vakantie geweest?quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig net in de week dat ik op vakantie was…
quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
3 weken op vakantie geweest?
Was 40-39-40.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Ah, in de songtekst zit meerdere keren het woord "melting"... Nu snap ik waarom dit wordt gedraaid
Toch nog drie weken. Wat zou de kleinste Top 40-hit ooit zijn? (Ik weet dat de Pet Shop Boys ooit slechts 1 weekje op 35 stonden met een single, maar er zijn vast nog kleinere hits)quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
3 weken op vakantie geweest?
Was 40-39-40.
Er zijn vast wel nummers die 1 week op nummer 40 hebben gestaan.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch nog drie weken. Wat zou de kleinste Top 40-hit ooit zijn? (Ik weet dat de Pet Shop Boys ooit slechts 1 weekje op 35 stonden met een single, maar er zijn vast nog kleinere hits)
Zeker. Ik ben ze wel eens tegen gekomen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn vast wel nummers die 1 week op nummer 40 hebben gestaan.
En dit zijn dan nog alleen vrij recente nummers.....quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:58 schreef livelink het volgende:
https://www.top40.nl/over(...)kwamen-dan-nummer-40
Grappig. 32 nummers dus; best veel.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:58 schreef livelink het volgende:
https://www.top40.nl/over(...)kwamen-dan-nummer-40
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:01 schreef livelink het volgende:
Sly & The Family - It's a family affair
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:12 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken het origineel, noch deze versie, noch deze man, noch zijn band
Jawel, Hydra ken je wel, zoek ze straks maar opquote:Op zaterdag 9 september 2023 22:12 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken het origineel, noch deze versie, noch deze man, noch zijn band
Als het gras 2 kontjes hoog is.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jawel, Hydra ken je wel, zoek ze straks maar op
Misschien was zij wel 1 van die 2 kontjes.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien was zij wel 1 van die 2 kontjes.
37-36-39quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Dit was een slipstream-hit van Unbelievable. Slechts 3 weekjes Top 40, piek #36.
Het werd laatst nog eens gedraaid op Radio 2.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
DJ Melting: voor al uw tophits, covers en Oscar Harris
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vergeet de wazige megamixen en het Voute uurtje nietquote:Op zaterdag 9 september 2023 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:23 schreef DJ11 het volgende:
Backstabbers is de titel. Bandnaam vergeten. O Jays?
Ja...... ze hebben niet eens het lef om je van voren neer te steken.quote:
Dat klinkt misschien ook wel goed.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Wat kos dat hontje in de etulasie?
Ze lachen in je gezicht.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja...... ze hebben niet eens het lef om je van voren neer te steken.
Je bent wel warm...quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:25 schreef livelink het volgende:
How much is that doggie in the window van Petulia Clark (ik zeg maar wat)
Ik kende dit überhaupt niet en dat had ik eigenlijk wel zo willen houden, maar ja...quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh god, dit had ik compleet verdrongen
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:31 schreef DJ11 het volgende:
Wat was het concept hiervan? Dat mensen geld gaven om deze artiesten te laten ophouden met zingen?
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:31 schreef DJ11 het volgende:
Wat was het concept hiervan? Dat mensen geld gaven om deze artiesten te laten ophouden met zingen?
quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 9 september 2023 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat wil ik jullie niet aan doen.
Het zei me echt helemaal niets.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:40 schreef Melting het volgende:
Hoe deze er tussen is geslopen, weet ik niet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Die vorige kende ik niet en deze ook niet
Die hierna komt kennen jullie allemaal.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Die vorige kende ik niet en deze ook niet
En eigenlijk ook best goed gemaakt, met al die verschillende instrumenten en toonwisselingen. Blijft gewoon leuk om naar te luisteren.quote:
WK 1998 is die plaat bekend geworden inderdaad.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Iets met voetbal, verder kwam ik niet
Er zijn meer dan genoeg voetbalplaten waarbij dat maar goed ook is.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Iets met voetbal, verder kwam ik niet
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:58 schreef DJ11 het volgende:
Heel diep graven...
Steps - One For Sorrow
Ze hebben niet diep genoeg gegraven…quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:58 schreef DJ11 het volgende:
Heel diep graven...
Steps - One For Sorrow
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze hebben niet diep genoeg gegraven…
Ik zie soms best het goede in slechte platen, maar er zijn grenzenquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Slecht nieuws voor jou: recent hebben ze nieuw werk uitgebracht
Er was er toch eentje dood?quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Slecht nieuws voor jou: recent hebben ze nieuw werk uitgebracht
Ja, Mezzo Forte. Ik wilde het nog verbeteren, maar ik wist dat ik toch te laat zou zijn.quote:
Hier is het kermis. En ik woon er midden op.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat er geen party is vanavond. De stinkbbq van de buren hebben we al gehad
Hier was er vanavond een straatrace of zo. Ook niet leuk.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat er geen party is vanavond. De stinkbbq van de buren hebben we al gehad
Levensgevaarlijk ook.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier was er vanavond een straatrace of zo. Ook niet leuk.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier was er vanavond een straatrace of zo. Ook niet leuk.
Ja, ik hoop dan altijd dat ze zichzelf doodrijden voordat ze een ander doodrijden.quote:
Zo denk ik er ook over. Hier hebben we ook een aantal van die malloten die het regelmatig doen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dan altijd dat ze zichzelf doodrijden voordat ze een ander doodrijden.
Je hebt waarschijnlijk gelijk.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:07 schreef DJ11 het volgende:
Muziek die vroeger de Top 40 haalde, was zo veel gevarieerder dan nu. Zoiets als dit zou anno nu echt nooit de Top 40 halen. Het zou zelfs geen airplay krijgen.
Onterecht, leuke plaat ditquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:07 schreef DJ11 het volgende:
Muziek die vroeger de Top 40 haalde, was zo veel gevarieerder dan nu. Zoiets als dit zou anno nu echt nooit de Top 40 halen. Het zou zelfs geen airplay krijgen.
Maar wie dan wel? Ik weet het ook niet.quote:
Geen idee, maar het gaat kennelijk over Louis van Gaalquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar wie dan wel? Ik weet het ook niet.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee, maar het gaat kennelijk over Louis van Gaal
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:15 schreef Symphonic het volgende:
We gaan slapen.
Dank Melting! Fijne avond nog en sterkte met de kermis
Welterusten DDM en Symphquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:15 schreef Symphonic het volgende:
We gaan slapen.
Welke tv serie?quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:17 schreef livelink het volgende:
Dit is ook de tune van een tv-serie volgens mij
quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:19 schreef livelink het volgende:
Ik ga gewoon even gokken: The four tops - Can't get by without you
Melting is pretparken gewend. Dan stelt een kermis niks meer voorquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:15 schreef Symphonic het volgende:
We gaan slapen.
Nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:23 schreef DJ11 het volgende:
Deze heb ik hier eerder gehoord op een zaterdagavond. Een cover....
Ik zie de meerwaarde t.o.v. het origineel niet.
Klopt..... alleen het origineel is beter.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:23 schreef DJ11 het volgende:
Deze heb ik hier eerder gehoord op een zaterdagavond. Een cover....
Ik zie de meerwaarde t.o.v. het origineel niet.
Een kinderkoor zelfs. Hij trekt wel alles uit de kast.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:27 schreef DJ11 het volgende:
Juist geen bandGeorge Baker zonder zijn selection, kennelijk.
Hij had wel een koor ingehuurd.
Ik moest vandaag toevallig aan die film 'American gigolo' denkenquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Geef je nummer maar.![]()
[ afbeelding ]
Die ken ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest vandaag toevallig aan die film 'American gigolo' denken
Met Richard Gere en daar was ik indertijd nogal fan van.quote:
En was hij dan de gigolo?quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Met Richard Gere en daar was ik indertijd nogal fan van.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:41 schreef DJ11 het volgende:
Hanson (bestaan ook nog steeds, Symph, sorry) - Mmmbop
Zijn ze niet. Komen wel uit Nederland. Uit Amsterdam.quote:
The Nits?quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn ze niet. Komen wel uit Nederland. Uit Amsterdam.
Ik zei in het begin al.... als je moe bent, lekker op tijd naar bed gaan.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:49 schreef livelink het volgende:
Ik ga het niet tot na middernacht volhouden trouwens.
Ik ga het ook niet zo laat maken. Ik wil wat beter in m'n ritme blijven. Zo nog even rustig op de bank wat tv kijken, daarna slapen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zei in het begin al.... als je moe bent, lekker op tijd naar bed gaan.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet zo laat maken. Ik wil wat beter in m'n ritme blijven. Zo nog even rustig op de bank wat tv kijken, daarna slapen.
Van wie?quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik moet een beetje rustig aan doen.
Ja, ja, wrijf het er maar in.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Van wie?![]()
Ik heb anders wel vakantie hoor.
Ik hoop het ook voor je, livelink.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:58 schreef livelink het volgende:
Maar na dit nummer (dat ik niet ken) ga ik dus afsluiten. Hopelijk ben ik morgen weer helemaal opgeknapt.
1 flinke scheut Metaxa wel.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je, livelink.
Heb je wel de nodige borrels gedronken?
Nog minimaal 1 flinke scheut nemen voor je gaat slapen dan.quote:
Ik probeer wat gezonder te leven, o.a. door het slaapritme een beetje in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Van wie?![]()
Ik heb anders wel vakantie hoor.
Zo gaat het dus hè?quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:59 schreef livelink het volgende:
Oh, deze pik ik nog even mee. Dit is leuk.
Niets.... maar ik moest er wel om lachen.quote:
Hoe wist jij dat? Zit jij mijn draai pc te hacken?quote:Op zondag 10 september 2023 00:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo gaat het dus hè?Hierna komt weer een leuk nummer.
quote:Op zondag 10 september 2023 00:04 schreef livelink het volgende:
Maar nu sluit ik dus wel echt af met Bon Jovi - Dead or alive.
Dank je wel Melting voor de show in deze hitte. Welterusten alvast Melting en DJ11!
Redelijk leuk. Eén van de leukere van Bon Jovi. Maar ik stop voor ik het volgende nummer hoor.quote:Op zondag 10 september 2023 00:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo gaat het dus hè?Hierna komt weer een leuk nummer.
Zeker weten dat je die niet even mee wil pakken?quote:Op zondag 10 september 2023 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Redelijk leuk. Eén van de leukere van Bon Jovi. Maar ik stop voor ik het volgende nummer hoor.
Nee, sorry. Lig al in bed.quote:Op zondag 10 september 2023 00:09 schreef Melting het volgende:
Deze luister je nog wel even mee, toch livelink?
quote:Op zondag 10 september 2023 00:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit niet, maar het gaat over een plek waar ik ooit ben geweest
Waarom dat dan?quote:Op zondag 10 september 2023 00:18 schreef DJ11 het volgende:
Dit heeft de potentie om heel Vout te worden
quote:Op zondag 10 september 2023 00:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit wel, maar ben vergeten van wie het is.
Ik heb nog 2 nummers, en daarna ga ik over op verzoekjes.....quote:Op zondag 10 september 2023 00:09 schreef DJ11 het volgende:
Tussen 0:10 en 0:30 uur alleen nog smeekbedes
Ik ga geen verzoekjes meer doenquote:Op zondag 10 september 2023 00:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 nummers, en daarna ga ik over op verzoekjes.....
Wees gewaarschuwd......
Neef en een maat van me wel.quote:
Gaat helemaal goedkomen danquote:Op zondag 10 september 2023 00:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Neef en een maat van me wel.![]()
Het is dat ik vakantie heb.....
quote:Op zondag 10 september 2023 00:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen dan
Ik ga wel afhaken na deze. Trouwens een leuk liedje dit.
quote:Op zondag 10 september 2023 00:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Neef en een maat van me wel.![]()
Het is dat ik vakantie heb.....
Komt meneer ook nog binnenvallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |