Als hij echt zijn topniveau haalt... Djokovic in een finale GS verslaan is ook weinigen gegeven natuurlijk (Nadal, Federer, Murray, Wawrinka, Alcaraz, Medvedev)quote:Op zaterdag 9 september 2023 07:04 schreef Norrage het volgende:
Wow dit is met een verrassing wakker worden zeg! Ik had een 6-3 6-3 6-3 zoals op wimby verwacht. Maar meddy is niet te onderschatten zo te zien!
Je bent een complotdenker? Hier ben je volgens mij echt al jaren mee bezig.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zijn jullie het ooit wel eens ineens? Ik verdenk jullie er nog steeds van eigenlijk dezelfde persoon te zijn.
Jullie maken me het ook niet makkelijk!quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bent een complotdenker? Hier ben je volgens mij echt al jaren mee bezig.![]()
Touché.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jullie maken me het ook niet makkelijk!
Federer-fan begon wel als een fan van Federer, en ik was in die tijd juist helemaal geen fan van Federer. De echte waardering voor Federer begon bij mij pas een stuk later in zijn carrière.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jullie maken me het ook niet makkelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |