Buiten is het heerlijk, maar binnen totaal nietquote:Op zaterdag 9 september 2023 20:09 schreef INViCTuS het volgende:
Nu met 23 toch een lekker zwoel zomeravondje
Daarom zit ik nu buitenquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Buiten is het heerlijk, maar binnen totaal niet
Ik ook, maar ik moet er toch aan geloven om een keer naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Daarom zit ik nu buiten![]()
Wel veel muggen
We gunnen @Nattekat een windstil momentje.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:23 schreef ACT-F het volgende:
Twenthe onbewolkt 18,8 97% ZZO 0
Windstil. Zo koelt het binnen nooit af hè
Ach, het is weekendquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet er toch aan geloven om een keer naar bed te gaan.![]()
In mijn volgende woning komt 100 procent een split unit airco in de slaapkamer. De rest is niet relevant.
Het is trouwens wel behoorlijk vochtig
quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We gunnen @:nattekat een windstil momentje.
Hier ook, in alle hoeken hangen ze welquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:22 schreef Beathoven het volgende:
De verwachting van oploop naar 26 graden volgende week zaterdag is inmiddels gecorrigeerd naar een 23 piek, daarna zakt het weer in volgens de modellen.
Ps Is het jullie trouwens ook opgevallen dat september de maand van de kruisspin lijkt. Ik zie ze hier massaal buitenhangen.
Ik hoop dat de kruisspinnen alle klootzakmuggen opeten.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:22 schreef Beathoven het volgende:
De verwachting van oploop naar 26 graden volgende week zaterdag is inmiddels gecorrigeerd naar een 23 piek, daarna zakt het weer in volgens de modellen.
Ps Is het jullie trouwens ook opgevallen dat september de maand van de kruisspin lijkt. Ik zie ze hier massaal buitenhangen.
Hij zet gewoon zijn turbo-airconditioner aan en ziet er vervolgens zo uit:quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We gunnen @:nattekat een windstil momentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |