Hoelaat begint die ongein dan?quote:Op maandag 11 september 2023 16:35 schreef Nattekat het volgende:
@:Haags ik zou alvast alles naar binnen halen, dat verdomde regen ontstaat te ver westelijk.
man, het was bloedheet, records gebroken, maar geen hittegolf?? wat is dat voor corruptie??quote:Op maandag 11 september 2023 13:53 schreef INViCTuS het volgende:
Geen officiële hittegolf. Typisch wel weer
Dat zou je eigenlijk niet verwachten. Hele dag bewolkt en nu ineens zonnigquote:
Jaloers.quote:Op maandag 11 september 2023 15:47 schreef essnhills het volgende:
Het is in Hoorn met 19,9 inmiddels kouder dan vannacht (20,2)
Alles lekker open
Het is pas officieel als het in De Bilt een hittegolf is.quote:Op maandag 11 september 2023 16:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
man, het was bloedheet, records gebroken, maar geen hittegolf?? wat is dat voor corruptie??
Laat maar, het dondert helemaal in elkaar.quote:Op maandag 11 september 2023 17:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zou je eigenlijk niet verwachten. Hele dag bewolkt en nu ineens zonnig
quote:Op maandag 11 september 2023 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat maar, het dondert helemaal in elkaar.
Zal wel alleen in de westelijke helft zijnquote:
Ja echt he..nou punten kost het mij sowieso.quote:Op zondag 10 september 2023 22:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze geven 26 graden aangelukkig maar anders had het me nog aantal strafpunten gekost
Hier wordt het nog gewoon 29/30 graden
Ten noorden van Hoorn ook.quote:Op maandag 11 september 2023 15:47 schreef essnhills het volgende:
Het is in Hoorn met 19,9 inmiddels kouder dan vannacht (20,2)
Alles lekker open
Hier nog precies niet draaglijk.quote:Op maandag 11 september 2023 17:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja echt he..nou punten kost het mij sowieso.
Het is een stuk dragelijker nu zaaaalig
Ik zag de spruiten dit weekend weer in de winkel.quote:Op maandag 11 september 2023 17:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier nog precies niet draaglijk.
Ik eet wel boerenkool vanavond. Kan wel, vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |