Probleem was dat ik Dani Martinez hoger inschatte bij Bora. De Sjaag is wel op de afspraak dit jaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik rekende op opnieuw falende Schach. Is het contractjaar?
Het was vorig jaar ook 3 keer niks. Voortaan laat ik mijn team maken door een groepje Indiërs via Fiverr.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:10 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Probleem was dat ik Dani Martinez hoger inschatte bij Bora. De Sjaag is wel op de afspraak dit jaar.
Wow, wat een begin van de Giroquote:Op zondag 5 mei 2024 17:27 schreef hhh38 het volgende:
Grijs paard Fortunato
Helaas mijn andere FPCL held niet gekozen, sorry voor het gebrek aan vertrouwen Florian
1,2,3,4(grijs),7,9,13
Serieus? Diesel HIERT stel je alleen op in de laatste 2/3 bergritten.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik eis een uitleg voor het niet hebben van Hiert (grijs).
Jeetje lekker schroeienquote:Op zondag 5 mei 2024 17:27 schreef hhh38 het volgende:
Grijs paard Fortunato
Helaas mijn andere FPCL held niet gekozen, sorry voor het gebrek aan vertrouwen Florian
1,2,3,4(grijs),7,9,13
HHH heeft al een beker naast zijn naam staan. Dat kunnen er ook 2 worden.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2e algemeen, dan gaat het vanaf nu meestal alleen nog maar slechter!
Dank voor het optimismequote:Op zondag 5 mei 2024 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
HHH heeft al een beker naast zijn naam staan. Dat kunnen er ook 2 worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |