SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#samenwinnenquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Momo het volgende:
Stel dat alle 3 de Jumbo's straks in de top3 staan, dan ben ik benieuwd of ze intern een voorkeur hebben voor winst voor een van de 3.
In de bezemwagen?quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
Evenepoel komt nog terug let maar op
De meest aansprekende naam dan toch.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Momo het volgende:
Stel dat alle 3 de Jumbo's straks in de top3 staan, dan ben ik benieuwd of ze intern een voorkeur hebben voor winst voor een van de 3.
Dat lijkt me sterk. Hij ligt nu al 2 minuten achter.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
Sep Kuss? Iedereen een grote ronde?quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Momo het volgende:
Kuss voor het verhaalquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:44 schreef franklop het volgende:
[..]
De meest aansprekende naam dan toch.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
Mooier dan de beste touretappe van dit jaar.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mooier dan de beste touretappe van dit jaar.
Niet perse logisch, of hij moet verlost zijn van een bruine boodschap.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:47 schreef franklop het volgende:
Evenepoel zou 20 seconden in zijn gelopen!
Kan het hem niet kwalijk nemen, 'enige' concurrent van een andere ploeg is weg.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:47 schreef DiegoFuser het volgende:
Vignegaard trekt de kaart van de bv Vingegaard
quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mooier dan de beste touretappe van dit jaar.
Keldermerckx komt terug dus die zal wel op kop mogenquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd of er een Jumbo gaat rijden nu
Ik zie een 4de Jumbo.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
De drie Jumbo-kopmannen wachten op versterking voor de vallei.
Achteraf heb ik er een beetje een meh-gevoel bij.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit was een uiterst vermakelijke tour.
Wel leuker dan iedere Giro etappe.
Dat waren die 20 seconden waar ik het over had (was 2.11). Denk dat het gat groter is eigenlijk.quote:
Ja die rijden in een vlak tempo door terwijl er vooraan gekloot werd. Zal met Wielco op kop wel weer oplopen.quote:
Het was net toch 1:36? Volgens de GPS dan.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat waren die 20 seconden waar ik het over had (was 2.11). Denk dat het gat groter is eigenlijk.
PCM stopt ermee. Uitgespeeld.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:49 schreef Wicky15 het volgende:
Jumbo heeft het wielrennen wel gewoon uitgespeeld
Het is al een hele tijd 1'53, dat lijkt mij sterk.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Het was net toch 1:36? Volgens de GPS dan.
Wilcoquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geesgod is nog nooit zo goed geweest
2.47 nuquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is al een hele tijd 1'53, dat lijkt mij sterk.
R_R heeft na de zege van Laporte in de tour vorig jaar een vrij geestig verslag geschreven in die trand. Dit is inderdaad net zoiets.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
PCM stopt ermee. Uitgespeeld.
Die zag ik nog niet zo lang geleden lossen. Dus kan wel.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens REnaat rijdt Gesink vlak daarachter. Ik zie het ook nog niet.
Knap dat je hem hebt kunnen spotten.quote:
Ik vrees voor hen dat VInjego en Primoz hun oortje al hebben uitgedaan.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:53 schreef Wicky15 het volgende:
Kan me best voorstellen dat je als Jumbo leiding ook niet precies weet wat nu het beste is om te doen
Hij is ook heel goed in extreem lange inspanningen. Zo groot is die groep ook niet meerquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:54 schreef Momo het volgende:
Gesink ook terug, zo hard gaan ze dus niet vooraan nu
Ze moeten Belgie geen hoop gaan geven he.quote:
Zou Sepp nog Nederlandse roots hebben?quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:57 schreef Slobeend het volgende:
ONZE jongens in dienst van de buut'nlanders.
Zag hem toch hard blazen netquote:
Je kunt beter geen tijden tonen, dan tijden die niet kloppenquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:00 schreef TAmaru het volgende:
echt vreemd dat er nu weer geen tussentijden bovenaan staan
De laatste 7 of zo zitten al echt te harken om er bij te blijvenquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tempo van Gesink is toch al bijna te hard voor Vlasov en Cristian Rodriguez
Hopelijk mist hij geen bocht in de afdaling!quote:
De befaamde 20e week van een grote rondequote:Op vrijdag 8 september 2023 16:05 schreef Faraday01 het volgende:
Kuss lijkt ondertussen aan een rustige training bezig
Wordt toch lastig om nog terug te komen zo!quote:
Je Stoorter je eraan?quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind Storer geen leuke rubriek overigens.
Je zag de beelden net toch? Ze hebben het opgegeven en rijden rustig omhoog.quote:
Dat is dus waarom de tijdsaanduiding weg was.quote:
Wellicht had ik die beelden even gemistquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zag de beelden net toch? Ze hebben het opgegeven en rijden rustig omhoog.
Elk beeld van Evenepoel gaf een duidelijk beeld dat ze niet volle bak rijden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wellicht had ik die beelden even gemist
Ik zag net wel een kort beeld van de groep Evenepoel met de auto van de dokter erachter
Ze missen werkelijk allesquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roglic met 4 sec lijkt me
Goed in beeld ja regie bedankt
Daar liggen toch helemaal geen boni's.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roglic met 4 sec lijkt me
Goed in beeld ja regie bedankt
Nou het vorige beeld dat ik zag reden ze nog redelijk snel en zat hij nog op 1.50quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Elk beeld van Evenepoel gaf een duidelijk beeld dat ze niet volle bak rijden.
Ja, wel?quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:11 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Daar liggen toch helemaal geen boni's.
Jawel. Op de top van Spandelles zijn 6, 4 en 2 sec boni te verdienenquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:11 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Daar liggen toch helemaal geen boni's.
Misschien heeft hij iets onder de leden, maar desondanks geen goede generale voor de tour van volgend jaarquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het totale demasqué van de klassementsrenner Evenepoel. Volgend jaar maar weer voor de Ronde van België gaan.
@:mani89, wat jij?
Dan ben je een uur weggeweest.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou het vorige beeld dat ik zag reden ze nog redelijk snel en zat hij nog op 1.50
Ben benieuwd wie hij nu weer de schuld gaat geven.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Misschien heeft hij iets onder de leden, maar desondanks geen goede generale voor de tour van volgend jaar
Medische begeleiding mag het veld ruimenquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie hij nu weer de schuld gaat geven.
Zou je zeggen, regie minminminminminmin ?quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Renaat is ongelofelijk woest op de regie
boosheid is fase 2 van de rouwverwerking, wachten op het onderhandelen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Renaat is ongelofelijk woest op de regie
Aan de copiumquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
boosheid is fase 2 van de rouwverwerking, wachten op het onderhandelen.
Gelukkig hebben we de printscreens nog!quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie hij nu weer de schuld gaat geven.
Stond in de planning zeker!quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Startinterview met Remco
Oke bedankt
Heb je wel een caravan langs het parcours nodig.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Last van de darmen is geen excuus, aldus Tom.
#FreeRemcoquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me evident dat Remco volgend jaar gaat knechten voor Landismo
Jij wil een saaie 1-2-3 van de Jumbots?quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis wel broekje uit vandaag zeg. En dan moet de tourmalet mog komen. Nu Marc Solex nog lossen
Gaat niet gebeuren. Vingegaard gast geen top 3 rijdenquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil een saaie 1-2-3 van de Jumbots?
Dat zou ik niet al te vroeg zeggenquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Vingegaard gast geen top 3 rijden
Yep, alle ballen nu op Lombardijequote:Op vrijdag 8 september 2023 16:26 schreef Dutch_view het volgende:
Zou me niets verbazen wanneer Hij de Buelta gaat verlaten een deze dagen.
Hij oogt scherp vandaag.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou ik niet al te vroeg zeggen
Hij lijkt vandaag juist een stuk beter dan vorige week.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Vingegaard gast geen top 3 rijden
En Jonas voor het ultime droomplan; Wilco in het rood!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:37 schreef The_Undertone het volgende:
Vorig jaar won Remco op mijn verjaardag, dit jaar is het een sofWordt wel een beetje een té lange lijst met excuses zo op den duur.
Jonas dan voor Roglic weer?quote:
Impopulaire mening: Remco moet zich lekker focussen op Waalse klassiekers en rondes van een weekquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:37 schreef The_Undertone het volgende:
Vorig jaar won Remco op mijn verjaardag, dit jaar is het een sofWordt wel een beetje een té lange lijst met excuses zo op den duur.
Ja, 3 weken zou wel eens té lang kunnen zijn. Nu, hij moet sowieso nog eens proberen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:39 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Impopulaire mening: Remco moet zich lekker focussen op Waalse klassiekers en rondes van een week
Daarover gesproken, heeft iemand Koffieplanter al gespot?quote:
Die is nog een excuus aan het verzinnen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarover gesproken, heeft iemand Koffieplanter al gespot?
Pogi ook dan?quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:39 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Impopulaire mening: Remco moet zich lekker focussen op Waalse klassiekers en rondes van een week
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:37 schreef The_Undertone het volgende:
Copiumquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die is nog een excuus aan het verzinnen.
Ik bid vandaag extra voor zijn mentale gezondheid.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarover gesproken, heeft iemand Koffieplanter al gespot?
Dat soort renners moeten er ook zijn, daar is helemaal niks mis mee.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het totale demasqué van de klassementsrenner Evenepoel. Volgend jaar maar weer voor de Ronde van België gaan.
@:mani89, wat jij?
Gefeliciteerd allenquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb zelf wel een aardige verjaardag al zeg ik het zelf. Beetje jammer voor de spanning maar Evenepoel die lost en VS dat verliest op het WK basketbal (evenals Canada), had slechter gekund.
dit behoeft toch geen smoes joh, er is overduidelijk wat aan de hand.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:38 schreef Funzel het volgende:
Eens kijken met welke smoes ze vandaag komen voor Remco'tje.
Ik heb een matige dag.quote:
Het is op zich inderdaad niet zo dat dit niet door een ziekte komt. Het is wel zo dat het telkens wel iets is, op vorig jaar na. (En dan nog)quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:47 schreef vivelafete het volgende:
[..]
dit behoeft toch geen smoes joh, er is overduidelijk wat aan de hand.
Het had best kunnen zijn dat hij het uiteindelijk niet zou redden, maar zelfs een middelmatige REV zou met deze groep gewoon mee trappelen. Ben benieuwd wat er voor verklaring wordt gegeven.
Om niet te vallen bedoel je? Misschien een kwartiertje?quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd hoelang Kelderman het gaat volhouden.
Ook gefeliciteerd! Wel een mooie etappe op je verjaardag, en dan vanavond ook nog Quebec! (Of heb je een kringverjaardag vanavond?)quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb zelf wel een aardige verjaardag al zeg ik het zelf. Beetje jammer voor de spanning maar Evenepoel die lost en VS dat verliest op het WK basketbal (evenals Canada), had slechter gekund.
Fungeren als Jumbo-locomotief. Als op 10km Kuss, Vingegaard en Roglic zijn geïsoleerd, dan wordt het nog interessant.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om niet te vallen bedoel je? Misschien een kwartiertje?
Dan kan Sporza zich ook de centen besparen de Vuelta uit te zenden. Tenzij Steff Cras nog wat stappen kan maken!quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat soort renners moeten er ook zijn, daar is helemaal niks mis mee.
Domme vragen bestaan!quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:51 schreef TAmaru het volgende:
Betere vraag: kan Kelderman de rit winnen?
Jij vergeet hier Uijtdebroecks!quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kan Sporza zich ook de centen besparen de Vuelta uit te zenden. Tenzij Steff Cras nog wat stappen kan maken!
Wie?quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:51 schreef TAmaru het volgende:
Eerste WK rugby wedstrijd ook nog!quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook gefeliciteerd! Wel een mooie etappe op je verjaardag, en dan vanavond ook nog Quebec! (Of heb je een kringverjaardag vanavond?)
Nee dat is fysisch onmogelijk. Dan zal er een zwart gat ontstaan waar we allemaal invallen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:51 schreef TAmaru het volgende:
O, goed dat je het zegt. Quebec pik ik wel even mee. Nee, morgen verjaardag en etentje. Vanavond lekker vrij.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook gefeliciteerd! Wel een mooie etappe op je verjaardag, en dan vanavond ook nog Quebec! (Of heb je een kringverjaardag vanavond?)
O dat is een Goeyequote:Op vrijdag 8 september 2023 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie er ook als van dat als iemand Oe Ah Ee zegt dat je dan aan een specifeke voetbalkeeper moet denken?
Die ene met dat helmpje?quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie er ook als van dat als iemand Oe Ah Ee zegt dat je dan aan een specifeke voetbalkeeper moet denken?
Bij alleen "Oeh Ah" al.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Itt Evenepoelquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Franklop is in topvorm vandaag
Is toch mooiquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Is het gênant als ik een tikkeltje chauvinistisch word bij de gedachte dat ONZE ploeg alle grote rondes gaat winnen dit jaar?
Hoeveel graden heb je het binnen?quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben overigens ook niet in topvorm met die teringhitte hier.
Eens. Het is niet te hardenquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Is het gênant als ik een tikkeltje chauvinistisch word bij de gedachte dat ONZE ploeg alle grote rondes gaat winnen dit jaar?
Ik denk dat Roglic momenteel de sterkste is.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:07 schreef TAmaru het volgende:
Jonas zal toch zeker deze rit willen winnen vandaag?
Maar jij bent half Spaansquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uitstraling misschien niet, maar wel een aanvallende stijl in zo'n beetje elke grote ronde sinds twee jaar. En ik heb een zwak voor Seaman.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:07 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja
Ook gezien het feit dat geen Nederlandse renners die ronde wint
En dat Jumbo geen uitstraling heeft
Geen team dat ik bewonder, hoewel ik wel respect voor ze heb
Ik zou ook nooit in zo'n truitje willen rondrijden
29.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoeveel graden heb je het binnen?
Je kunt je ramen ook dicht doen hequote:
Daarom juist, die kunnen voor geen meter tegen deze plakhittequote:
Sepp zal toch zeker deze rit willen winnen vandaag?quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:07 schreef TAmaru het volgende:
Jonas zal toch zeker deze rit willen winnen vandaag?
Ja, dan is het nog warmer. De zon staat er al niet meer op. Dan waait het tenminste door.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Je kunt je ramen ook dicht doen he
Waait de warme wind naar binnenquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dan is het nog warmer. De zon staat er al niet meer op. Dan waait het tenminste door.
Nou ja Jonas is de enige van de grote drie Jumbo-mannen die nog geen rit heeft en dit is zijn grote kans vandaag ...quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sepp zal toch zeker deze rit willen winnen vandaag?
Primoz zal toch zeker deze rit willen winnen vandaag?
Enric zal toch zeker deze rit willen winnen vandaag?
Mikel zal toch zeker deze rit willen winnen vandaag?
Juan zal toch zeker deze rit willen winnen vandaag?
Marco zal toch zeker deze rit willen winnen vandaag?
Aleksandr zal toch zeker deze rit willen winnen vandaag?
....
Bovenste verdieping in een appartementencomplex waar in de galerij een groot raam zit zonder beschutting waar de zon de hele dag vol op staat en ramen maar aan 1 kant dus doorwaaien gaat niet makkelijkquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel erg hoog.
Zelfde hier. Glazenkoepel op de gang, bovenste verdieping flat.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bovenste verdieping in een appartementencomplex waar in de galerij een groot raam zit zonder beschutting waar de zon de hele dag vol op staat en ramen maar aan 1 kant dus doorwaaien gaat niet makkelijk
Het ultieme is als ze op een of andere manier Keldermerckx in deze vuelta aan een etappezege helpenquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou ja Jonas is de enige van de grote drie Jumbo-mannen die nog geen rit heeft en dit is zijn grote kans vandaag ...
Ellende, niet gebouwd op de nieuwe Nederlandse zomer.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bovenste verdieping in een appartementencomplex waar in de galerij een groot raam zit zonder beschutting waar de zon de hele dag vol op staat en ramen maar aan 1 kant dus doorwaaien gaat niet makkelijk
Gelukkig betaal je daar niet zoveel voorquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Zelfde hier. Glazenkoepel op de gang, bovenste verdieping flat.
Daar lijkt het wel op. Hij is een geweldige klassiekerrenner, kan daarin een van de beste ooit worden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:39 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Hier op zolder is het ook viesheetquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:14 schreef TAmaru het volgende:
Goh, jullie wonen allemaal op flatjes zo te horen
Verklaart ook wel het een en ander
Nee hoor, huis met tuin hierquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:14 schreef TAmaru het volgende:
Gelul, iedereen zit uiteraard gewoon op een zolderkamertje.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:14 schreef TAmaru het volgende:
Tsja, de gemiddelde 30-jarige alleenstaande FOK!ker heeft het moeilijk op de huizenmarkt.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:14 schreef TAmaru het volgende:
Meer dan de meeste mensen voor hun hele huisquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gelukkig betaal je daar niet zoveel voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |