Elk beeld van Evenepoel gaf een duidelijk beeld dat ze niet volle bak rijden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wellicht had ik die beelden even gemist
Ik zag net wel een kort beeld van de groep Evenepoel met de auto van de dokter erachter
Ze missen werkelijk allesquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roglic met 4 sec lijkt me
Goed in beeld ja regie bedankt
Daar liggen toch helemaal geen boni's.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roglic met 4 sec lijkt me
Goed in beeld ja regie bedankt
Nou het vorige beeld dat ik zag reden ze nog redelijk snel en zat hij nog op 1.50quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Elk beeld van Evenepoel gaf een duidelijk beeld dat ze niet volle bak rijden.
Ja, wel?quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:11 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Daar liggen toch helemaal geen boni's.
Jawel. Op de top van Spandelles zijn 6, 4 en 2 sec boni te verdienenquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:11 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Daar liggen toch helemaal geen boni's.
Misschien heeft hij iets onder de leden, maar desondanks geen goede generale voor de tour van volgend jaarquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het totale demasqué van de klassementsrenner Evenepoel. Volgend jaar maar weer voor de Ronde van België gaan.
@:mani89, wat jij?
Dan ben je een uur weggeweest.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou het vorige beeld dat ik zag reden ze nog redelijk snel en zat hij nog op 1.50
Ben benieuwd wie hij nu weer de schuld gaat geven.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Misschien heeft hij iets onder de leden, maar desondanks geen goede generale voor de tour van volgend jaar
Medische begeleiding mag het veld ruimenquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie hij nu weer de schuld gaat geven.
Zou je zeggen, regie minminminminminmin ?quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Renaat is ongelofelijk woest op de regie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |