SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#samenwinnenquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Momo het volgende:
Stel dat alle 3 de Jumbo's straks in de top3 staan, dan ben ik benieuwd of ze intern een voorkeur hebben voor winst voor een van de 3.
In de bezemwagen?quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
Evenepoel komt nog terug let maar op
De meest aansprekende naam dan toch.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Momo het volgende:
Stel dat alle 3 de Jumbo's straks in de top3 staan, dan ben ik benieuwd of ze intern een voorkeur hebben voor winst voor een van de 3.
Dat lijkt me sterk. Hij ligt nu al 2 minuten achter.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
Sep Kuss? Iedereen een grote ronde?quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Momo het volgende:
Kuss voor het verhaalquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:44 schreef franklop het volgende:
[..]
De meest aansprekende naam dan toch.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
Mooier dan de beste touretappe van dit jaar.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mooier dan de beste touretappe van dit jaar.
Niet perse logisch, of hij moet verlost zijn van een bruine boodschap.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:47 schreef franklop het volgende:
Evenepoel zou 20 seconden in zijn gelopen!
Kan het hem niet kwalijk nemen, 'enige' concurrent van een andere ploeg is weg.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:47 schreef DiegoFuser het volgende:
Vignegaard trekt de kaart van de bv Vingegaard
quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mooier dan de beste touretappe van dit jaar.
Keldermerckx komt terug dus die zal wel op kop mogenquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd of er een Jumbo gaat rijden nu
Ik zie een 4de Jumbo.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
De drie Jumbo-kopmannen wachten op versterking voor de vallei.
Achteraf heb ik er een beetje een meh-gevoel bij.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit was een uiterst vermakelijke tour.
Wel leuker dan iedere Giro etappe.
Dat waren die 20 seconden waar ik het over had (was 2.11). Denk dat het gat groter is eigenlijk.quote:
Ja die rijden in een vlak tempo door terwijl er vooraan gekloot werd. Zal met Wielco op kop wel weer oplopen.quote:
Het was net toch 1:36? Volgens de GPS dan.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat waren die 20 seconden waar ik het over had (was 2.11). Denk dat het gat groter is eigenlijk.
PCM stopt ermee. Uitgespeeld.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:49 schreef Wicky15 het volgende:
Jumbo heeft het wielrennen wel gewoon uitgespeeld
Het is al een hele tijd 1'53, dat lijkt mij sterk.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Het was net toch 1:36? Volgens de GPS dan.
Wilcoquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geesgod is nog nooit zo goed geweest
2.47 nuquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is al een hele tijd 1'53, dat lijkt mij sterk.
R_R heeft na de zege van Laporte in de tour vorig jaar een vrij geestig verslag geschreven in die trand. Dit is inderdaad net zoiets.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
PCM stopt ermee. Uitgespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |