quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Snel alles volledig insnoeren, bedekken en tot onder de enkels onzichtbaar maken![]()
De MaNnEn KuNnEn zIcH nIeT BeHeErSeN![]()
En dus moet de vrouw onzichtbaar worden
quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moet ie zelf weten. Als hij maar weet dat hij er verder met zijn handen vanaf blijft, dat ze er niet zo bij lopen om hem op te geilen en zich netjes gedraagt door niet te opvallend en creepy te gaan staren.
Met deze cijfers kun je er vergif op in nemen dat jullie dochters een target zijn. Wanneer je dan uitdagend gekleed gaat ben je misschien nog wel meer een target. Maar goed dat zal dan onderdeel zijn van volwassen worden. Succes met de gesprekken.quote:Bijna de helft van de jonge vrouwen van 16 tot 18 jaar, en ruim de helft van 18 tot 24 jaar, is in 2022 slachtoffer geweest van grensoverschrijdend gedrag
Je houdt het allemaal wel goed in de gaten he. Zit jij soms met een verrekijker in de bosjes naast het schoolplein?quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:58 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Nou ja een substantieel deel van de mode nu is gewoon een throwback naar de jaren 90 (en periodes ervoor) bijvoorbeeld van die cargobroeken die interessant genoeg niet dichtgeknoopt worden en omlaag gerold, of soms al met een diepe v geproduceerd zijn om de blik van een omstander richting de schaamstreek te trekken.
Wie zegt dat? Nogmaals: mij lijkt het eerder een lesje "je passend leren kleden" dan "docenten en klasgenoten zouden wel eens opgewonden kunnen raken wat kan leiden tot ongewenst gedrag".quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Snel alles volledig insnoeren, bedekken en tot onder de enkels onzichtbaar maken![]()
De MaNnEn KuNnEn zIcH nIeT BeHeErSeN![]()
En dus moet de vrouw onzichtbaar worden
quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je houdt het allemaal wel goed in de gaten he. Zit jij soms met een verrekijker in de bosjes naast het schoolplein?
dit inderdaadquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit gezeik was twintig jaar geleden ook al en ik kan je melden dat dat soms nog een stuk uitdagender was. Incluis opgetrokken strings.
Volgens mij is dat het probleem ook niet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je bent ook wel erg naief om te denken dat er niet gestaard of gegeild wordtElke gezonde jongen in de puberteit doet dat.
Het gaat op en neer.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit gezeik was twintig jaar geleden ook al en ik kan je melden dat dat soms nog een stuk uitdagender was. Incluis opgetrokken strings.
Bedankt kledingpolitie, we nemen het mee naar achteren.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:20 schreef Gia het volgende:
Ik vind dat kinderen fatsoenlijk gekleed naar school moeten. Niet ordinair en niet te bloot. Maar goed, dat is subjectief.
We weten niet met welke kleding deze jongedames naar huis gestuurd zijn en kunnen ook niet oordelen of de school te strikt is, of gelijk heeft.
Een korte broek tot minimaal halverwege het bovenbeen, is wmb kort genoeg en niet te bloot. Verder moet een mouwloos t-shirt ook gewoon kunnen, maar geen blote buik. Teenslippers vind ik ook iets te, om de hele dag mee te lopen op school. Maar sandalen moeten wel kunnen.
Toen mijn dochter 11 was en net borstontwikkeling had, werd ze al ongemakkelijk van het staren van volwassen kerels. En toen had ze echt een gewone spijkerbroek en een oversized sweater aan. Geloof me, die gesprekken zijn al jaren gaande en gaan nog jaren door. En ik zal haar voor alles waarschuwen. En dan nog mag ze aantrekken wat ze wil, en zal ik als er iets gebeurt nog altijd de kerel die het deed de schuld geven en niet zeggen dat ze zich anders had moeten kleden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met deze cijfers kun je er vergif op in nemen dat jullie dochters een target zijn. Wanneer je dan uitdagend gekleed gaat ben je misschien nog wel meer een target. Maar goed dat zal dan onderdeel zijn van volwassen worden. Succes met de gesprekken.
Die worden dat sowieso wel, maar je begrijpt dat dit geen goed uitgangspunt is?quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:01 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je vindt het wel een goed idee da tienerjongetjes worden afgeleid van de les door al die tienertietjes en kontjes?
Maar er is nog wel een verschil tussen victimblamen en je passend kleden voor de gelegenheid.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toen mijn dochter 11 was en net borstontwikkeling had, werd ze al ongemakkelijk van het staren van volwassen kerels. En toen had ze echt een gewone spijkerbroek en een oversized sweater aan. Geloof me, die gesprekken zijn al jaren gaande en gaan nog jaren door. En ik zal haar voor alles waarschuwen. En dan nog mag ze aantrekken wat ze wil, en zal ik als er iets gebeurt nog altijd de kerel die het deed de schuld geven en niet zeggen dat ze zich anders had moeten kleden.
Ja met rolmodellen als r Kelly, 50 cent die het over "ill milk in your mouth girl not your hand" hadden in liedjes, liedjes die je gewoon op de radio of schoolfeest hoorde hoorquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit inderdaad
bij ons werd er bij tijd en wijlen ook over gemiept en volgens mij waren we als maatschappij toen een stuk minder preuts hoor toen
whataboutwhataboutwhatabout...quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:24 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Maar er is nog wel een verschil tussen victimblamen en je passend kleden voor de gelegenheid.
Vind ik tenminste.
Zou je je dochter met een hotpants naar een begrafenis laten gaan?
quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bedankt kledingpolitie, we nemen het mee naar achteren.
De geile gluiperds doen dat toch wel. Tijden veranderen en de jeugd loopt niet meer tot 16 jaar rond in My little pony truienquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toen mijn dochter 11 was en net borstontwikkeling had, werd ze al ongemakkelijk van het staren van volwassen kerels. En toen had ze echt een gewone spijkerbroek en een oversized sweater aan. Geloof me, die gesprekken zijn al jaren gaande en gaan nog jaren door. En ik zal haar voor alles waarschuwen. En dan nog mag ze aantrekken wat ze wil, en zal ik als er iets gebeurt nog altijd de kerel die het deed de schuld geven en niet zeggen dat ze zich anders had moeten kleden.
niemand gaat zo naar school tsjap, dus dit soort valse voorstellingen van zaken geven is niet nodig.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:24 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Maar er is nog wel een verschil tussen victimblamen en je passend kleden voor de gelegenheid.
Vind ik tenminste.
Zou je je dochter met een hotpants naar een begrafenis laten gaan? Zo eentje?
[ afbeelding ]
Als je nergens een grens trekt is dat toegelaten.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
niemand gaat zo naar school tsjap, dus dit soort valse voorstellingen van zaken geven is niet nodig.
Ja R Kelly lustte er wel pap van die had een minderjarige vriendinquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja met rolmodellen als r Kelly, 50 cent die het over "ill milk in your mouth girl not your hand" hadden in liedjes, liedjes die je gewoon op de radio of schoolfeest hoorde hoor
Als een school daadwerkelijk in hun schoolplan al jaren dezelfde kledingvoorschriften hanteert en er wordt door ouders en leerlingen bewust gekozen voor die school, dient met zich aan die voorschriften te houden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jouw vergelijking gaat juist ontzettend mank, vandaar mijn voorbeeld. Dat je ergens goed in bent wil niet zeggen dat dús alle regels (inclusief kledingvoorschriften) maar overboord kunnen.
Meerdere, dacht ik.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja R Kelly lustte er wel pap van die had een minderjarige vriendin
Ik stuur mijn moeder zelfs terug naar boven als ze een date heeft en te sexy gekleed isquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En als ze wel op hun 16e nog in My little pony truien willen lopen, moet dat ook prima zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
De geile gluiperds doen dat toch wel. Tijden veranderen en de jeugd loopt niet meer tot 16 jaar rond in My little pony truien
Wat snap je niet aan de afkorting wmb?quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bedankt kledingpolitie, we nemen het mee naar achteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |