abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 september 2023 @ 10:19:12 #201
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210566432
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Snel alles volledig insnoeren, bedekken en tot onder de enkels onzichtbaar maken :(
De MaNnEn KuNnEn zIcH nIeT BeHeErSeN :(
En dus moet de vrouw onzichtbaar worden :{
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Moet ie zelf weten. Als hij maar weet dat hij er verder met zijn handen vanaf blijft, dat ze er niet zo bij lopen om hem op te geilen en zich netjes gedraagt door niet te opvallend en creepy te gaan staren.
quote:
Bijna de helft van de jonge vrouwen van 16 tot 18 jaar, en ruim de helft van 18 tot 24 jaar, is in 2022 slachtoffer geweest van grensoverschrijdend gedrag
Met deze cijfers kun je er vergif op in nemen dat jullie dochters een target zijn. Wanneer je dan uitdagend gekleed gaat ben je misschien nog wel meer een target. Maar goed dat zal dan onderdeel zijn van volwassen worden. Succes met de gesprekken.
pi_210566439
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 09:58 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Nou ja een substantieel deel van de mode nu is gewoon een throwback naar de jaren 90 (en periodes ervoor) bijvoorbeeld van die cargobroeken die interessant genoeg niet dichtgeknoopt worden en omlaag gerold, of soms al met een diepe v geproduceerd zijn om de blik van een omstander richting de schaamstreek te trekken.
Je houdt het allemaal wel goed in de gaten he. Zit jij soms met een verrekijker in de bosjes naast het schoolplein?
  vrijdag 8 september 2023 @ 10:20:03 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210566440
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Snel alles volledig insnoeren, bedekken en tot onder de enkels onzichtbaar maken :(
De MaNnEn KuNnEn zIcH nIeT BeHeErSeN :(
En dus moet de vrouw onzichtbaar worden :{
Wie zegt dat? Nogmaals: mij lijkt het eerder een lesje "je passend leren kleden" dan "docenten en klasgenoten zouden wel eens opgewonden kunnen raken wat kan leiden tot ongewenst gedrag".
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 8 september 2023 @ 10:20:15 #204
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210566442
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:19 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Je houdt het allemaal wel goed in de gaten he. Zit jij soms met een verrekijker in de bosjes naast het schoolplein?
:') :') :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 8 september 2023 @ 10:20:29 #205
3542 Gia
User under construction
pi_210566446
Ik vind dat kinderen fatsoenlijk gekleed naar school moeten. Niet ordinair en niet te bloot. Maar goed, dat is subjectief.
We weten niet met welke kleding deze jongedames naar huis gestuurd zijn en kunnen ook niet oordelen of de school te strikt is, of gelijk heeft.
Een korte broek tot minimaal halverwege het bovenbeen, is wmb kort genoeg en niet te bloot. Verder moet een mouwloos t-shirt ook gewoon kunnen, maar geen blote buik. Teenslippers vind ik ook iets te, om de hele dag mee te lopen op school. Maar sandalen moeten wel kunnen.
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 10:20:53 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210566450
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit gezeik was twintig jaar geleden ook al en ik kan je melden dat dat soms nog een stuk uitdagender was. Incluis opgetrokken strings.
dit inderdaad

bij ons werd er bij tijd en wijlen ook over gemiept en volgens mij waren we als maatschappij toen een stuk minder preuts hoor toen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_210566455
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:11 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Je bent ook wel erg naief om te denken dat er niet gestaard of gegeild wordt :') Elke gezonde jongen in de puberteit doet dat.
Volgens mij is dat het probleem ook niet.
  vrijdag 8 september 2023 @ 10:21:26 #208
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_210566456
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit gezeik was twintig jaar geleden ook al en ik kan je melden dat dat soms nog een stuk uitdagender was. Incluis opgetrokken strings.
Het gaat op en neer.

Een paar jaar geleden had je juist weer heel eventjes van die refojurken tot aan de kin.

https://www.harpersbazaar(...)05986/prairie-dress/

...en ja, die kwamen ook gewoon in m'n Insta-tijdlijn voorbij, bij vrouwen/meisjes van ruim onder de veertig die me niet direct kerkelijke types leken.
2025-jaarlijst
pi_210566467
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:20 schreef Gia het volgende:
Ik vind dat kinderen fatsoenlijk gekleed naar school moeten. Niet ordinair en niet te bloot. Maar goed, dat is subjectief.
We weten niet met welke kleding deze jongedames naar huis gestuurd zijn en kunnen ook niet oordelen of de school te strikt is, of gelijk heeft.
Een korte broek tot minimaal halverwege het bovenbeen, is wmb kort genoeg en niet te bloot. Verder moet een mouwloos t-shirt ook gewoon kunnen, maar geen blote buik. Teenslippers vind ik ook iets te, om de hele dag mee te lopen op school. Maar sandalen moeten wel kunnen.
Bedankt kledingpolitie, we nemen het mee naar achteren.
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 10:22:45 #210
5428 crew  miss_sly
pi_210566473
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:19 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[..]
[..]
Met deze cijfers kun je er vergif op in nemen dat jullie dochters een target zijn. Wanneer je dan uitdagend gekleed gaat ben je misschien nog wel meer een target. Maar goed dat zal dan onderdeel zijn van volwassen worden. Succes met de gesprekken.
Toen mijn dochter 11 was en net borstontwikkeling had, werd ze al ongemakkelijk van het staren van volwassen kerels. En toen had ze echt een gewone spijkerbroek en een oversized sweater aan. Geloof me, die gesprekken zijn al jaren gaande en gaan nog jaren door. En ik zal haar voor alles waarschuwen. En dan nog mag ze aantrekken wat ze wil, en zal ik als er iets gebeurt nog altijd de kerel die het deed de schuld geven en niet zeggen dat ze zich anders had moeten kleden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210566474
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:01 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Je vindt het wel een goed idee da tienerjongetjes worden afgeleid van de les door al die tienertietjes en kontjes?
Die worden dat sowieso wel, maar je begrijpt dat dit geen goed uitgangspunt is?
pi_210566495
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Toen mijn dochter 11 was en net borstontwikkeling had, werd ze al ongemakkelijk van het staren van volwassen kerels. En toen had ze echt een gewone spijkerbroek en een oversized sweater aan. Geloof me, die gesprekken zijn al jaren gaande en gaan nog jaren door. En ik zal haar voor alles waarschuwen. En dan nog mag ze aantrekken wat ze wil, en zal ik als er iets gebeurt nog altijd de kerel die het deed de schuld geven en niet zeggen dat ze zich anders had moeten kleden.
Maar er is nog wel een verschil tussen victimblamen en je passend kleden voor de gelegenheid.

Vind ik tenminste.

Zou je je dochter met een hotpants naar een begrafenis laten gaan? Zo eentje?

Forum Admin vrijdag 8 september 2023 @ 10:25:19 #213
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210566498
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
dit inderdaad

bij ons werd er bij tijd en wijlen ook over gemiept en volgens mij waren we als maatschappij toen een stuk minder preuts hoor toen _O-
Ja met rolmodellen als r Kelly, 50 cent die het over "ill milk in your mouth girl not your hand" hadden in liedjes, liedjes die je gewoon op de radio of schoolfeest hoorde hoor _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210566501
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:24 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Maar er is nog wel een verschil tussen victimblamen en je passend kleden voor de gelegenheid.

Vind ik tenminste.

Zou je je dochter met een hotpants naar een begrafenis laten gaan?
whataboutwhataboutwhatabout...
  vrijdag 8 september 2023 @ 10:26:05 #215
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_210566507
Ik wil niet het modje uithangen maar ik denk dat het niet heel constructief is om:

1. Mensen uit te maken voor pedo omdat ze vinden dat kinderen te geseksualiseerd worden (WaARom Let JE eR dAn Op!!!)
2. Mensen uit te maken voor pedo omdat ze vinden dat kinderen maar moeten kunnen dragen wat ze willen (ViNd Je zeKeR weL lEkkeR hE)
3. Mensen uitmaken voor vrouwenhaters omdat ze vinden dat er wellicht wat gedaan moet worden aan het feit dat kinderen in strak tot in de reet opgetrokken Daisy Dukes rondlopen op het schoolplein.

Probeer eens de discussie te voeren zonder deze 3 vergiftigingen/atoombommen op mensen te droppen. Misschien er vanuit gaan dat de meeste mensen hier gewoon het beste voor hebben met kinderen en de maatschappij maar verschillen in wat de oplossingen zijn voor de genoemde problemen
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_210566508
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]
quote:

[..]
De geile gluiperds doen dat toch wel. Tijden veranderen en de jeugd loopt niet meer tot 16 jaar rond in My little pony truien
pi_210566509
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]
whataboutwhataboutwhatabout...
Nee. hoezo is dat whataboutisme?
pi_210566511
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:24 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]

Vind ik tenminste.

Zou je je dochter met een hotpants naar een begrafenis laten gaan? Zo eentje?

[ afbeelding ]
niemand gaat zo naar school tsjap, dus dit soort valse voorstellingen van zaken geven is niet nodig.
pi_210566515
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]
niemand gaat zo naar school tsjap, dus dit soort valse voorstellingen van zaken geven is niet nodig.
Als je nergens een grens trekt is dat toegelaten.
pi_210566516
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ja met rolmodellen als r Kelly, 50 cent die het over "ill milk in your mouth girl not your hand" hadden in liedjes, liedjes die je gewoon op de radio of schoolfeest hoorde hoor _O-
Ja R Kelly lustte er wel pap van die had een minderjarige vriendin
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 10:26:56 #221
5428 crew  miss_sly
pi_210566517
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Jouw vergelijking gaat juist ontzettend mank, vandaar mijn voorbeeld. Dat je ergens goed in bent wil niet zeggen dat dús alle regels (inclusief kledingvoorschriften) maar overboord kunnen.
Als een school daadwerkelijk in hun schoolplan al jaren dezelfde kledingvoorschriften hanteert en er wordt door ouders en leerlingen bewust gekozen voor die school, dient met zich aan die voorschriften te houden.

Als een school ineens out of the blue komt met opmerkingen over de korte broekjes en te blote topjes van meisjes is dat iets om niet zomaar voetstoots mee akkoord te gaan.
pi_210566535
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:26 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja R Kelly lustte er wel pap van die had een minderjarige vriendin
Meerdere, dacht ik.
  vrijdag 8 september 2023 @ 10:28:30 #223
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210566538
quote:

[..]
Ik stuur mijn moeder zelfs terug naar boven als ze een date heeft en te sexy gekleed is :') Rot op joh, welk signaal wil je uitzenden. Niet net doen alsof hotpants, zichtbare strings, lage decolleté truitjes, bad girl glitter truitjes etc. functioneel zijn en prettig zitten. Anyway ieder zijn ding.

Terug naar het onderwerp. Als een school kledingvoorschriften wilt opleggen moeten ze dat lekker doen. Staat het je niet aan, ga je naar een andere school.
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 10:28:35 #224
5428 crew  miss_sly
pi_210566539
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:26 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
[..]
De geile gluiperds doen dat toch wel. Tijden veranderen en de jeugd loopt niet meer tot 16 jaar rond in My little pony truien
En als ze wel op hun 16e nog in My little pony truien willen lopen, moet dat ook prima zijn.
  vrijdag 8 september 2023 @ 10:28:40 #225
3542 Gia
User under construction
pi_210566540
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Wat snap je niet aan de afkorting wmb?
Mag ik er een mening over hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')