Waarom niet? Is toch hartstikke leuk om ze te laten weten dat je ze bijzonder genoeg vindt om in je poëzie album te mogen schrijvenquote:Op donderdag 21 september 2023 12:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog steeds en ik heb echt wel vriendinnen die ik er in zou willen laten schrijven, maar zou niet in mij opkomen om dat te vragen
Ik heb ook nog steeds de roundrobin die we ooit hier op Fok! gedaan hebben. Kijk er nog best wel eens inquote:Op donderdag 21 september 2023 12:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch hartstikke leuk om ze te laten weten dat je ze bijzonder genoeg vindt om in je poëzie album te mogen schrijvenDe mijne ligt ergens bij mijn moeder. Iedereen had erin geschreven, zelfs wat juffen en meesters
Ik heb dat gemist denk ik. Wat is dat?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds de roundrobin die we ooit hier op Fok! gedaan hebben. Kijk er nog best wel eens in
We hadden groepjes gemaakt van 6 personen en die personen stuurden dus een boekje naar de voglende op de lijst zodat je uiteindelijk dus voor al die zes personen een x aantal pagina's gemaakt had in het boekje en jij dus ook zoveel in je boekje had. Na de eerste lichting was in ons groepje een boekje weg, dus we hebben extra gemaakt en daarna durfde ik eigenlijk ook niet meer, uit angst dat het kwijt zou raken. En soms komt er gewoon wat tussen en duurt het gewoon langer en dus gedoe (maar dat viel bij ons wel mee volgens mij toch @Ynske )quote:Op donderdag 21 september 2023 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist denk ik. Wat is dat?
Leuk idee!quote:Op donderdag 21 september 2023 12:18 schreef Troel het volgende:
[..]
We hadden groepjes gemaakt van 6 personen en die personen stuurden dus een boekje naar de voglende op de lijst zodat je uiteindelijk dus voor al die zes personen een x aantal pagina's gemaakt had in het boekje en jij dus ook zoveel in je boekje had. Na de eerste lichting was in ons groepje een boekje weg, dus we hebben extra gemaakt en daarna durfde ik eigenlijk ook niet meer, uit angst dat het kwijt zou raken. En soms komt er gewoon wat tussen en duurt het gewoon langer en dus gedoe (maar dat viel bij ons wel mee volgens mij toch @:Ynske )
Ik gnorfdequote:Op donderdag 21 september 2023 10:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha nee. Wat een hel. Elke keer weer dat gejank en geschreeuw. "IK WEET NIET WELK LIEDJE IK LEUK VIND IK HEB GEEN LIEVELINGSBOEK IK WIL MIJN NAAM NIET SCHRIJVEN"
Ik stel me zo voor dat ik dit gesprek met Goud zou hebben.
"Goud, wat is je lievelingskleur?"
- yewwowwww
"Goud, wat is je lievelingseten?"
- POLITIEAUTO
"Goud, wat is je lievelingsboek?"
- POLITIEAUTO
"Goud, wat is je favoriete film?"
- NEE!
POLITIEAUTO!
Ja dat was echt tofquote:Op donderdag 21 september 2023 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds de roundrobin die we ooit hier op Fok! gedaan hebben. Kijk er nog best wel eens in
Ja, dit. Ik heb ergens zo iets van, nu moet ik doorpakken, want ze doet het al best goed. Maar ik heb er nu geen tijd voor om het iedere dag zo te doen, op mijn vrije dagen wel. En mijn man vergeet het soms ook om haar op de wc te zetten. Misschien in de herfstvakantie doen, gewoon volle bak zonder luier met celstofmatjes. Goeie tip!quote:Op donderdag 21 september 2023 10:27 schreef Gogo83 het volgende:
J. was in de zomervakantie heel goed bezig. Liep de hele dag in haar blootje of een onderbroek rond en deed bijna alles op het potje. Maar toen moesten we 11 uur in de auto naar huis rijden, ging de luier weer om en nu doen we er eigenlijk niet zoveel meer mee.
Op zich vind ik het prima, uiteindelijk wordt ze wel zindelijk (ze plast nu ook regelmatig op de wc of het potje), maar ik kan me ook wel verheugen op uit de luiers zijn. Misschien in een vakantie een keer werk van maken. Een paar dagen lang rondom huis blijven, makkelijke kleren aan..
Nee deze danquote:Op donderdag 21 september 2023 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Papa: ijsje eten buiten samen met mama
Ja die is best ergquote:
Hier ook precies andersom haha. Denk ik echt MAMAAAA te horen, kom ik binnen maar nee, papa moet het doen. Oke prima hoor. Gelukkig zegt de dreumes sinds kort mama dus dat maakt het dan weer goedquote:Op donderdag 21 september 2023 15:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja die is best ergMomenteel is het echt mama mama mama. Als mijn man hem 's ochtends uit bed haalt roept hij ook "neeee mama doen"
Net even geprobeerd.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha nee. Wat een hel. Elke keer weer dat gejank en geschreeuw. "IK WEET NIET WELK LIEDJE IK LEUK VIND IK HEB GEEN LIEVELINGSBOEK IK WIL MIJN NAAM NIET SCHRIJVEN"
Ik stel me zo voor dat ik dit gesprek met Goud zou hebben.
"Goud, wat is je lievelingskleur?"
- yewwowwww
"Goud, wat is je lievelingseten?"
- POLITIEAUTO
"Goud, wat is je lievelingsboek?"
- POLITIEAUTO
"Goud, wat is je favoriete film?"
- NEE!
POLITIEAUTO!
Ja het is echt een hele zorg minder. Ik heb er aan getwijfeld om hem naar de psz te doen omdat hij dan toch best vaak geswitcht is, maar bepaalde ontwikkeling is toch ook best belangrijk. Nu nog zindelijk worden en het kan niet meer stukquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:47 schreef Nanuke het volgende:
Het is ook zo belangrijk dat je kind een fijne plek heeft. Ik kan me je enthousiasme goed voorstellen.
Verklaar je nader. Wat deed je in je weekenden voordat je een peuter had? En wat doe je nu?quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:37 schreef spierbal het volgende:
Wat doen jullie heel de dag met een peuter van 2?
Mijn weekenden voelen zo saai en nutteloos
Nou dat gebeurd in het weekend hier ook was e.d. dan nog even activiteiten met de kinderen doen maar die slapen niet meer in de middag.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Wat deed je in je weekenden voordat je een peuter had? En wat doe je nu?
Ik heb een drukke baan en een druk gezin dus in de weekenden ben ik vooral bezig met de was, opruimen, kinderen brengen en halen. Ik doe wat klusjes in en om het huis, soms gaan we eens een dagje weg, en als de kinderen op bed liggen kijk ik een film, hebben we spelletjesavond of ga ik vroeg naar bed.
Die van mij niet.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:44 schreef SQ het volgende:
Maar je hoeft ze toch ook niet de hele dag te vermaken? Ik weet dat niet alle kinderen hetzelfde zijn, maar de meeste peuters gaan wel lekker spelen als je een grote bak speelgoed voor ze neerzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |