abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210565673
Musk :').

perfect voorbeeld waarom de knoppen van zulke belangrijke infrastructuur niet moet liggen bij een privaat persoon.

Kijk, ik snap Musk ergens wel, in het begin van deze oorlog was ik zelf ook "bang" voor een nuclear inferno, en m'n opinie was "geef die gek in godsnaam iets, zodat ie ophoudt en probeer hem niet te stoppen want dadelijk blaast ie de hele wereld op".
Maar ik had natuurlijk het flauwste benul (net zoals Musk) en ben nu zeer blij dat men toen niet heeft toegegeven.

(en nu denk ik zelfs, we moeten sneller en meer geven, gewoon all inn en dat hadden we op dag 1 moeten doen)
pi_210565683
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2023 08:20 schreef koemleit het volgende:
Musk :').

perfect voorbeeld waarom de knoppen van zulke belangrijke infrastructuur niet moet liggen bij een privaat persoon.

Kijk, ik snap Musk ergens wel, in het begin van deze oorlog was ik zelf ook "bang" voor een nuclear inferno, en m'n opinie was "geef die gek in godsnaam iets, zodat ie ophoudt en probeer hem niet te stoppen want dadelijk blaast ie de hele wereld op".
Maar ik had natuurlijk het flauwste benul (net zoals Musk) en ben nu zeer blij dat men toen niet heeft toegegeven.

(en nu denk ik zelfs, we moeten sneller en meer geven, gewoon all inn en dat hadden we op dag 1 moeten doen)
Mee eens. Dat is overigens ook de reden dat de EU miljarden vrijmaakt voor een Europese tegenhanger. En de US spaceforce een militaire variant ontwikkeld.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_210565769
https://www.reddit.com/r/(...)_building_in_moscow/ (andere video)
quote:
Moscow, Russia Federal Customs Building Burns After Ukrainian Drone Strike
pi_210565788
Cuba arresteert 17 vermoedelijke ronselaars voor Rusland
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-71899769

De Cubaanse autoriteiten hebben zeventien mensen opgepakt op verdenking van het ronselen van jonge Cubanen voor de oorlog in Oekrane. De mannen zouden voor Rusland moeten gaan vechten.

Begin deze week werd al bekend dat de Cubaanse overheid het vermoedelijke mensenhandelnetwerk had ontdekt, maar nu is de omvang ervan pas duidelijk. De groep was zowel op Cuba als in Rusland actief. Onder de gearresteerde verdachten zit volgens Cuba ook de leider. De vermoedelijke mensensmokkelaars kunnen jarenlange gevangenisstraffen krijgen.

Cuba is een belangrijke bondgenoot van Rusland, maar houdt zich in de oorlog met Oekrane afzijdig. Het land wil niet dat zijn staatsburgers als huurlingen worden gerekruteerd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210565794
quote:
Zag ook een tweet voorbij komen dat het blijkbaar niet Russia's federal customs building was. Maar 't brandde wel mooi 8-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 september 2023 @ 08:47:21 #156
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210565798
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2023 08:46 schreef Aether het volgende:
Cuba arresteert 17 vermoedelijke ronselaars voor Rusland
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-71899769

De Cubaanse autoriteiten hebben zeventien mensen opgepakt op verdenking van het ronselen van jonge Cubanen voor de oorlog in Oekrane. De mannen zouden voor Rusland moeten gaan vechten.

Begin deze week werd al bekend dat de Cubaanse overheid het vermoedelijke mensenhandelnetwerk had ontdekt, maar nu is de omvang ervan pas duidelijk. De groep was zowel op Cuba als in Rusland actief. Onder de gearresteerde verdachten zit volgens Cuba ook de leider. De vermoedelijke mensensmokkelaars kunnen jarenlange gevangenisstraffen krijgen.

Cuba is een belangrijke bondgenoot van Rusland, maar houdt zich in de oorlog met Oekrane afzijdig. Het land wil niet dat zijn staatsburgers als huurlingen worden gerekruteerd.
Die Russen maken zich wel populair bij hun vrienden zeg..
The name is Putler, Vladimir Putler
  vrijdag 8 september 2023 @ 08:49:41 #157
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210565807
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 06:46 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
"A major act of war" op Oekraens grondgebied/territoriale wateren. Wat een bullshit. Elke dode burger veroorzaakt door die vloot nadat hij het internet weigerde aan te sluiten is zijn schuld.
[..]
Die angst had zeker geen basis. Daar ze de hele oorlog al met nucleaire aanvallen dreigen. En er zijn altijd weer mensen die er in trappen.
Dit ja. Beseft hij dat hij meewerkt aan genocide?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210565813
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 08:46 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Zag ook een tweet voorbij komen dat het blijkbaar niet Russia's federal customs building was. Maar 't brandde wel mooi 8-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer. Maar inderdaad een mooi vuurtje. En met de Russen weet je nooit wat er in het warenhuis opgeslagen is.
pi_210565908
Video: Nieuwsuur over Oekraense killerdrones
https://nos.nl/l/2489148#UPDATE-container-71900996

Oekrane valt Rusland om de haverklap aan met drones. Niet alleen aan het front, de Oekraners proberen ook doelen in Rusland te raken. Sinds de Russische inval is een enorme drone-industrie ontstaan in Oekrane.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 8 september 2023 @ 09:33:38 #160
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210566073
Yellow lives (don't) matter (in Russia)

Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210566083
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 06:46 schreef Delenlill het volgende:
This fear was not baseless, as Musk had open discussions with high-ranking Russian officials not long before the attack.
"This fear was not baseless, as Musk had open discussions with high-ranking Russian officials not long before the attack."

Dit is het probleem natuurlijk. Musk is ontzettend rijk, ontzettend intelligent, maar ook behoorlijk wereldvreemd. Hij snapt les 1 niet: Alles wat een Rus op hoog niveau zegt is een leugen. Het feit dat hij uberhaupt met high ranked russian officials praat zou al alle alarmbellen af moeten doen gaan.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_210566128
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 09:34 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
"This fear was not baseless, as Musk had open discussions with high-ranking Russian officials not long before the attack."

Dit is het probleem natuurlijk. Musk is ontzettend rijk, ontzettend intelligent, maar ook behoorlijk wereldvreemd. Hij snapt les 1 niet: Alles wat een Rus op hoog niveau zegt is een leugen. Het feit dat hij uberhaupt met high ranked russian officials praat zou al alle alarmbellen af moeten doen gaan.
Je mag ook wel hopen dat Musk voorafgaande aan de 'discussions with high-ranking Russian officials' met de autoriteiten contact heeft opgenomen om ze te vertellen dat dit er aan zat te komen. Toch?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 8 september 2023 @ 09:42:52 #163
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_210566134
quote:

[..]

Hij heeft dus niets geleerd van zijn eerdere ervaringen met Russen, toen hij een ICBM ging kopen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 8 september 2023 @ 09:56:58 #164
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210566246
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 september 2023 09:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je mag ook wel hopen dat Musk voorafgaande aan de 'discussions with high-ranking Russian officials' met de autoriteiten contact heeft opgenomen om ze te vertellen dat dit er aan zat te komen. Toch?
Nope. US Gov hoorde achteraf dat hij ff een gesprek had met z'n nieuwe mattie putin.
  vrijdag 8 september 2023 @ 09:59:22 #165
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210566266
quote:

Maar onzekere kindertjes zijn natuurlijk makkelijk te paaien, bv door ze te vertellen hoe intelligent ze wel niet zijn.

De VS zal het niet snel doen, maar ik had starlink en spacex onder z'n reet vandaan getrokken en als bonus hem vervolgt via de Logan Act.
  vrijdag 8 september 2023 @ 10:00:55 #166
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210566282
Toch bizar hoe die Musk die gezien was als een soort van "Good Guy" in tech (al was er altijd wel wat kritiek) naar de idioot van nu. Geld en macht doet bizarre dingen met mensen.
The name is Putler, Vladimir Putler
  vrijdag 8 september 2023 @ 10:01:43 #167
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210566290
quote:

[..]

En ondertussen doet Musk ook lanceringen van geheime satellieten van de inlichtingendienst. Ik mag hopen dat ze de boel goed in de gaten houden.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 8 september 2023 @ 10:03:04 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210566306
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:00 schreef MatthijsDJ het volgende:
Toch bizar hoe die Musk die gezien was als een soort van "Good Guy" in tech (al was er altijd wel wat kritiek) naar de idioot van nu. Geld en macht doet bizarre dingen met mensen.
Ja. In 2 jaar tijd sloopt ie alles wat hij heeft opgebouwd....
pi_210566408
Musk is een rat
pi_210566411
quote:
84s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:01 schreef Starhopper het volgende:
En ondertussen doet Musk ook lanceringen van geheime satellieten van de inlichtingendienst. Ik mag hopen dat ze de boel goed in de gaten houden.
Wat denk je zelf?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  vrijdag 8 september 2023 @ 10:21:41 #171
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210566457
quote:
84s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja. In 2 jaar tijd sloopt ie alles wat hij heeft opgebouwd....
Dat met die Thaise grot was niet duidelijk genoeg?
pi_210566505
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:15 schreef quirina het volgende:
Musk is een rat
Muskusrat :7
pi_210566551
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 08:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Mee eens. Dat is overigens ook de reden dat de EU miljarden vrijmaakt voor een Europese tegenhanger. En de US spaceforce een militaire variant ontwikkeld.
Een soort UC Vanguard _O_
(iets teveel Starfield gespeeld de afgelopen week).
pi_210566885
twitter

_O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 11:14:18 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210566919
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:21 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Dat met die Thaise grot was niet duidelijk genoeg?
toen was hij nog groot fan van dit soort figuren (Musk, Baudet, Poetin, noem ze maar op)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')