quote:Op dinsdag 9 juli 2024 04:07 schreef roos94 het volgende:
Ze konden geen jongeren vinden?...
Eentje van 35 en de rest allemaal richting boomer leeftijd.
Ik sla over, bejaardentv.
Om geld te verdienen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:49 schreef loveli het volgende:
Waarom zou een niet-bejaarde een b&b beginnen?
Dit, en/of omdat ze het gewoon leuk vinden gasten te ontvangen en te bedienen in hun eigen huis. Roxanne uit het eerste seizoen lijkt me zo iemand bijvoorbeeld, die is ook nog erg jong.quote:
Kijken het nu terug.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vanavond, donderdag 11 juli, B&B Vol Liefde: Hoe is het nu met?
RTL 4, 20:30-22:00 uur,
Ja die was flink aangekomen ja. Schrok vooral van die pa, die was echt geen schim meer van de tijd dat de opnames waren. Heftig verhaal met die hersenbloeding.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Die Martijn lijkt wel 15 kilo aangekomen. Vriendin Fenna ook, maar die was al stevig.
Debbie is gewoon dikke vrienden met Paul. Geen vonk, gewoon acceptatie en gezelschap.
Die is volgens mij alleen maar bezig om op TV te komen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Vond het verhaal van Caroline wel weer sneu, die lijkt maar nergens van de grond te komen. Nu weer in NL een hoop gedoe...
Hahah ja die meid in Zweden die eruitziet alsof ze in de middeleeuwen leeft. Joy met z’n purpose en niet te vergeten Walter en co. Ik heb wel gelachen moet ik zeggen 😂👏🏻quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:31 schreef Za het volgende:
Wat en vertoning die "Hoe is het nu met".
Allemaal fake relaties, behalve Olof en Margje.
Zo terugblikkend valt het ook op hoe bizar al deze personages zijn, de een nog meer dan de ander.
Dat meisje wat nu als een onderdanige Amisch rondloopt in Zweden, die viezige man in zijn roze huis, de piano treurnis, de ego tripperij van bejaarde Debbie die nog steeds denkt een meisje te zijnen waarbij de slaafse vriend/kennis mag komen opdraven wanneer zij dat goed vindt, de bloedsaaie Joy, de golddigger die moet werken voor zijn geld OMG, dit was erg.
stress eten door wat met die vader aan de hand is geweest, het zorgen, alle tijd gaat eraan op enquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Die Martijn lijkt wel 15 kilo aangekomen. Vriendin Fenna ook, maar die was al stevig.
Debbie is gewoon dikke vrienden met Paul. Geen vonk, gewoon acceptatie en gezelschap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |