abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210551633
Jullie maken er vast wel weer iets CUL gerelateerd van :+
pi_210551722
quote:
7s.gif Op woensdag 6 september 2023 18:07 schreef Candaasje het volgende:
Tja, jij gaat het niet doen zeker :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210551760
quote:
Honger.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210551763
Jullie zijn schatjes trouwens O+
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 september 2023 @ 18:31:42 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210551806
quote:
Ragebait.
pi_210551808
Mijn agenda stroomt echt over :')

Oh ja @AnneX het is de bedoeling dat ik als oproepkracht af en toe wat voor het theater ga doen ;)
pi_210551812
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 18:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Tja, jij gaat het niet doen zeker :P
Er ligt wel iets van kip/lam in de koelkast. Of dat moet er dan voor doorgaan, voor 3% ofzo. Maar dat is inderdaad niet voor mij of vriend :P
pi_210551849
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 14:59 schreef Lonaa het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh O+
pi_210551855
Werkdag from dinges overleefd, WIJ ZIJN GOEOEOEOED _O_
pi_210551862
quote:
12s.gif Op woensdag 6 september 2023 18:31 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ragebait.
Betrapt *)
pi_210551909
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 18:38 schreef Blues het volgende:
Nu varkantie?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_210551946
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 18:45 schreef fietsie het volgende:

Nu varkantie?
Was t maar zo'n feest.
19/9 🕶

Beterschap jij!
pi_210551957
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 18:38 schreef Blues het volgende:
Dat was al bekend

Da’s best wat anders @Lonaa of niet horeca maar achter de schermen?

En topidee van @Dancing-phoebe

Die kat van @Cat-astrophe zo diep slapen. Sinds een paar weken slaapt Elin ook zo diep en haalt ook heel oppervlakkig adem. Wanneer je roept, nul reactie, maar zeg het woord eten en poef wakker _O- _O-

Vwb knieën, daar ben ik een beetje opgelucht van, zoveel pijn bij beginnende artrose, waar gaat dat naar toe. Maar het was dus al erg. En dankzij de slijmbeurs injectie zie ik ook niet meer op tegen een injectie in de knieën.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210551965
Knieën kaat?
pi_210551971
Nee hoor @Kaatje1 gewoon beetje koffie en bar. Niet te hard werken, 2 avonden per maand ofzo. Is echt voor "erbij". En ook seizoenswerk een beetje.
pi_210552050
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 18:53 schreef Blues het volgende:
Knieën kaat?
4 jaar geleden zeiden ze (tenminste dat dacht ik) dat ik beginnende artrose had, daarvoor een programma doorlopen met oefeningen wat werkt (lukt nu even niet door de zwachtels) maar de huisarts las in die stukken dat er flinke artrose was. Ik vond mezelf een pieper omdat “een beetje” zoveel pijn deed.
pi_210552521
Niet zo gek dan ;(
  Moderator woensdag 6 september 2023 @ 20:15:13 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210552573
Over versleten knieën gesproken, m'n ma heeft afgelopen vrijdag groen licht gekregen voor een nieuwe heup en al een afspraak met anesthesie. Ivm gewicht/afvallen (nr 2 reden voor complexities bij moeite heup, roken was nr 1)

Die heup en gaat bovenbeen wat nu zo'n drie jaar terug helemaal verbrijzeld was na val. Bot was slecht ivm reuma en hormoonkuur na kanker. Dus ja ben benieuwd hoe deze operatie nu gaat...

Ze loopt nu best vaak een kilometer tot anderhalf ofzo. Of nou ja vaak, paar keer per maand, vind ik vaak.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210552667
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
4 jaar geleden zeiden ze (tenminste dat dacht ik) dat ik beginnende artrose had, daarvoor een programma doorlopen met oefeningen wat werkt (lukt nu even niet door de zwachtels) maar de huisarts las in die stukken dat er flinke artrose was. Ik vond mezelf een pieper omdat “een beetje” zoveel pijn deed.
Ik kan me voorstellen dat het soort van een opluchting is dat het al ernstig is en niet nog factor 100 keer erger wordt.

Een pijngrens verschilt enorm per persoon heb ik geleerd. En als je veel pijn hebt, kan je zenuwbaan zo verstoord raken dat je juist sneller pijn hebt. Ik heb dat ook, al is het inmiddels een stuk verbeterd. Als ik in het voorbijgaan mijn hand zachtjes stootte tegen de deurpost, kon ik in huilen uitbarsten. @Clubsoda weet hoe dit heet.
Spoilers!
pi_210552786
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 20:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat het soort van een opluchting is dat het al ernstig is en niet nog factor 100 keer erger wordt.

Een pijngrens verschilt enorm per persoon heb ik geleerd. En als je veel pijn hebt, kan je zenuwbaan zo verstoord raken dat je juist sneller pijn hebt. Ik heb dat ook, al is het inmiddels een stuk verbeterd. Als ik in het voorbijgaan mijn hand zachtjes stootte tegen de deurpost, kon ik in huilen uitbarsten. @:clubsoda weet hoe dit heet.
Ik gil het soms al uit wanneer Elin over mijn bovenbeen of arm loopt. Bepaalde plekken zijn zo gevoelig. Of dat samenhangt met lipodeem weet ik niet maar onderhuids zitten daar al zo lang ik weet bultjes
pi_210552881
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik gil het soms al uit wanneer Elin over mijn bovenbeen of arm loopt. Bepaalde plekken zijn zo gevoelig. Of dat samenhangt met lipodeem weet ik niet maar onderhuids zitten daar al zo lang ik weet bultjes
;(

Goed dat je in actie komt hoor. Dit klinkt eigenlijk alsof je dat al wat eerder had moeten doen :*
Spoilers!
pi_210552931
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 20:15 schreef derLudolf het volgende:
Over versleten knieën gesproken, m'n ma heeft afgelopen vrijdag groen licht gekregen voor een nieuwe heup en al een afspraak met anesthesie. Ivm gewicht/afvallen (nr 2 reden voor complexities bij moeite heup, roken was nr 1)

Die heup en gaat bovenbeen wat nu zo'n drie jaar terug helemaal verbrijzeld was na val. Bot was slecht ivm reuma en hormoonkuur na kanker. Dus ja ben benieuwd hoe deze operatie nu gaat...

Ze loopt nu best vaak een kilometer tot anderhalf ofzo. Of nou ja vaak, paar keer per maand, vind ik vaak.
Dat is wel een spannende operatie na alles. Lastig om in beweging te blijven denk ik ook.
Spoilers!
pi_210553382
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 20:15 schreef derLudolf het volgende:

Zoveel lopen is inderdaad best vaak. En hartstikke goed ook voor de spieren rondom de heupen. Mag ik vragen hoe oud je moeder is? Hoorde vandaag dat ze, zeker knieën steeds later opereren omdat nog een keer (moet na ca 15 jaar) heel niet handig is.
Vriendin heeft ook zo’n last van haar heup maar die willen ze nog niet opereren. Ze had ook een hork van een orthopeed, alsof ze zelf niet wist dat ze te zwaar is. Ze werd steeds verder de ellende ingepraat. De huidige schijnt prettiger te zijn.
  Moderator woensdag 6 september 2023 @ 21:57:26 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210553689
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zoveel lopen is inderdaad best vaak. En hartstikke goed ook voor de spieren rondom de heupen. Mag ik vragen hoe oud je moeder is? Hoorde vandaag dat ze, zeker knieën steeds later opereren omdat nog een keer (moet na ca 15 jaar) heel niet handig is.
Vriendin heeft ook zo’n last van haar heup maar die willen ze nog niet opereren. Ze had ook een hork van een orthopeed, alsof ze zelf niet wist dat ze te zwaar is. Ze werd steeds verder de ellende ingepraat. De huidige schijnt prettiger te zijn.
Onlangs 60 geworden en al jaren een nieuwe knie. Waarom wachten als het echt niet wil, je leeft nu. Misschien hebben ze in de toekomst protesen die 25 jaar meegaan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210553761
He @Kaatje1 dat klinkt echt heel vervelend inderdaad! Goed dat je bent doorverwezen. Pijn bij aanraking kan inderdaad een symptoom van lipoedeem zijn. En dat steeds gevoeliger worden voor pijn wat @Blues bedoelt heet sensitisatie (dus eigenlijk zoals de naam zegt, steeds sensitiever worden ervoor).

@Lonaa wat een rollercoaster aan emoties toch weer zo. Klinkt wel alsof dit inderdaad iets is wat wél mogelijk een optie zou zijn. Fijn dat je deze eigenaresse wel vertrouwt en een goed gevoel bij haar hebt. En veel succes met het wéér verder uitzoeken en afwegen.. want dat is ook gewoon zwaar, als je dacht eindelijk een knoop doorgehakt te hebben.

Crowdfunding ^O^

Ik heb dag 2 van de hitte overleefd en zie op tegen de komende dagen. Ik kan echt slecht tegen warmte, en moest vandaag naar uni voor onderwijs, morgenochtend naar psycholoog en dan in middag op nichtje passen, vrijdagmiddag weer naar uni voor onderwijs en zondag hockeyen :X . Vind zowel vervelend dat ik dan deur uit moet daadwerkelijk de hitte in als dat ik dus best veel weg ben en dan dus ook niet echt in de gaten kan houden hoe mn katjes het doen. Gelukkig is morgen wel enige dag dat ik echt van 8.30-18u weg ben, vrijdag en zondag is maar paar uurtjes.

Verder merk ik dat het starten bij psycholoog ook best wat energie vraagt. Ze vroeg of ik wilde nadenken over mijn jeugd en of er daar misschien dingen in zijn geweest die bijgedragen kunnen hebben aan ontstaan van de sociale angst, en ik merk dat er over bepaalde onderwerpen nog best wel veel emoties vrij hoog zitten. Enorm gepest op basisschool. Op middelbare school na eerste twee jaar eindelijk 'mijn plekje' gevonden en fijne vriendinnen, maar in laatste jaar die vriendinnen eigenlijk opgegeven omdat ik niet zo goed door een deur kon met een ander klasgenootje waar mijn vriendinnen wel vriendinnen mee waren, en ik vond dat zij hen harder nodig had (want zij had een plots terminaal zieke vader die vervolgens ook uit de kast kwam als homoseksueel). En ook gewoon hoe alles gelopen is met de angst en dat ik daardoor mijn hele studententijd en alle leuke dingen die daar mee samen zouden kunnen gaan, incl sociaal netwerk opbouwen, gemist heb. En dat heb ik ook nog nooit echt met iemand besproken, zelfs mn ouders weten hier maar een (klein) deel van. Dus aan ene kant goed denk ik om dat wel eens een keer te doen, en aan andere kant kost het wel energie om daar dan weer mee rond te lopen in de tussentijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')