Er zijn ook mensen die nu alleen F1TV hebben en het er misschien wel voor over hebben om over te stappen, zodat ze ook de rest van de Viaplay content te zien krijgen voor minder geld dan beide los te moeten aanschaffen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je hebt het al, dus Viaplay krijgt niets extra's.
Las dat de bieding was uitgesteld omdat er te weinig gegadigden zouden zijn, waardoor er te weinig geboden zou worden.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat dit een opstapje is naar 2025, oftewel die deal is ook dichtbij.
Ze gaan snijden en voor zo ongeveer alle landen hetzelfde product leveren. Althans dat denk ikquote:Op vrijdag 29 september 2023 19:13 schreef Nattekat het volgende:
Er gaan ook verhalen rond dat dit zomaar wel eens wat te maken kan hebben met dat Viaplay niemand meer op locatie heeft volgend jaar. Die geloof ik zelf niet helemaal, maar je kan het persbericht wel zo lezen.
Mag hopen dat Liberty ze dan wel verplicht om een Android-App te maken.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Beetje offtopic, maar het gerucht gaat dat Apple een miljardenbod gaat uitbrengen voor de exclusieve uitzendrechten op hun platform. Ik hoop dat dat niet gaat gebeuren, mocht het waar zijn.
Dat gaat echt heel veel kijkers schelen. Weet dus ook niet of het een commercieel succes gaat zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Beetje offtopic, maar het gerucht gaat dat Apple een miljardenbod gaat uitbrengen voor de exclusieve uitzendrechten op hun platform. Ik hoop dat dat niet gaat gebeuren, mocht het waar zijn.
Wat is dan nog de toegevoegde waarde van viaplee?quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:13 schreef Nattekat het volgende:
Er gaan ook verhalen rond dat dit zomaar wel eens wat te maken kan hebben met dat Viaplay niemand meer op locatie heeft volgend jaar. Die geloof ik zelf niet helemaal, maar je kan het persbericht wel zo lezen.
Op zich kun je Apple TV ook met niet-Apple producten kijken. Zo is er bijvoorbeeld een Chromecast app.quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat gaat echt heel veel kijkers schelen. Weet dus ook niet of het een commercieel succes gaat zijn.
Hier zouden dus wetten tegen gemaakt moeten worden. Verplicht een bepaald merk device moeten aanschaffen om datgene te kunnen zien wat je wil. Bij games snap ik het wel, maar voor tv uitzendingen?
Paar goede series ook op Apple TV. Ik neem nu af en toe een abonnement via de Chromecast 4K om even bij te kijken. Erg goede app, van Apple.quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op zich kun je Apple TV ook met niet-Apple producten kijken. Zo is er bijvoorbeeld een Chromecast app.
MLS, zij betalen Messi z'n salaris ook deels (met adidas), geen idee of ze ook al andere sport(en) hebben aangekocht.quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:12 schreef nils7 het volgende:
Apple heeft ook apps op Android (tv) dus dat zou geen verschil moeten zijn met f1 tv of ViaPlay nu.
Overigens heeft Apple al een sport deal met een grote sport in de US. Weet alleen even niet welke.
Volgens mij de Major League Baseball.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:54 schreef King_Merc het volgende:
Loopt bij jullie het beeld ook niet helemaal gelijk met het geluid ?
Het spijt me voor je dat je de vreugde van het nooit gehoord hebben van die twee nu niet meer kent.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 01:28 schreef APK het volgende:
Ik ben echt geschrokken.
Commentaar van viaplay via de F1-app bij het terugkijken naar de kwalificatie van eerder vandaag.
Het circuit is al dodelijk saai en totaal sfeerloos, maar dan twee mannen ('Melroy'? en 'Melvin'?) die met jaren 80 stemmen van de vorige eeuw tegen elkaar zitten te praten terwijl het spannend moet zijn.
Brrrrr.
Bah.
Edit: Allard Kalff viel nog wel mee wat mij betreft.
"De commentator gebruik ik alleen voor wat relevante informatie", die uitspraak begrijp ik niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
De commentator gebruik ik alleen voor wat relevante informatie, dat geven de jongens wel vind ik. En af een toe een grapje tussendoor. Maar wat boeit het verder wie commentaar geeft? Mij vrij weinig
Ik vind het prima bij Viaplay. Mol en die tandarts kwamen mijn strot uit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
"De commentator gebruik ik alleen voor wat relevante informatie", die uitspraak begrijp ik niet.
Ik zet commentaar aan om de hele race van start tot finish te volgen. Die twee hebben (binnen mijn spectrum) ongelooflijk brallerige klotestemmen die het plezier van de race voor mij vergallen. Zit geen spanningsboog of humor in, helemaal niks.
Ik begrijp zelf nauwelijks dat het mogelijk is, maar ze verpesten de race voor mij, te dominant aanwezig met hun domme een-tweetjes.
Vandaag gp-radio gesynct met het beeld van de F1 app.
Beetje gedoe, debiel dat het nodig is, maar fijn dat het nog kan.
Luisteren naar iemand die in zijn bezemkast hetzelfde ziet als ik zie beter te verteren vinden dan die kutstemmen van viaplay
Daar bedoel ik mee dat zij weten wat de strategie is, zij zien de rondetijden, en zij verstrekken informatie over het reilen en zeilen van de teams, dus een beetje journalistieke inval. En Allard die verslag doet over de communicatie tussen de engineers en rijders.quote:Op zondag 8 oktober 2023 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
"De commentator gebruik ik alleen voor wat relevante informatie", die uitspraak begrijp ik niet.
Vind wel dat ze best wel prima humor hebben. Melroy heeft vaak wel goede teksten vooral, hij is ook coureur geweestquote:Ik zet commentaar aan om de hele race van start tot finish te volgen. Die twee hebben (binnen mijn spectrum) ongelooflijk brallerige klotestemmen die het plezier van de race voor mij vergallen. Zit geen spanningsboog of humor in, helemaal niks.
Ik begrijp zelf nauwelijks dat het mogelijk is, maar ze verpesten de race voor mij, te dominant aanwezig met hun domme een-tweetjes.
Vandaag gp-radio gesynct met het beeld van de F1 app.
Beetje gedoe, debiel dat het nodig is, maar fijn dat het nog kan.
Luisteren naar iemand die in zijn bezemkast hetzelfde ziet als ik zie beter te verteren vinden dan die kutstemmen van viaplay
Ik ben het helemaal met je eens. Leuke grit rapportages ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind het prima bij Viaplay. Mol en die tandarts kwamen mijn strot uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |