Agressie is een groot woord, maar ik vond dat ze zich wel vijandig gedroeg, en als ze zo op tv al doet dan vermoed ik dat dat daarbuiten nog wat erger is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien, wat voor agressie had ze?
Lekker de galerij blokkeren voor de rest van de flat
Haha ja geweldig man. Tokkies gonna tok.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:23 schreef Ronald het volgende:
Ik heb ook terug gekeken, wat mij verbaasde was die tattoo machine die ze in de woonkamer hadden. Gewoon elkaar een beetje onder kliederen met amateur tattoo's.
Heerlijk man. Peukie erbij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:09 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha ja geweldig man. Tokkies gonna tok.
Ik vond het wel spannend, tienermoeder kan best na de bevalling van gedachte veranderen qua naam maar dan staat er al Layvano permanent op die omaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:23 schreef Ronald het volgende:
Ik heb ook terug gekeken, wat mij verbaasde was die tattoo machine die ze in de woonkamer hadden. Gewoon elkaar een beetje onder kliederen met amateur tattoo's.
Welke bedoel je, moeder van de baby, moeder van de moeder of de voorbeeldmoederquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:58 schreef Guppy het volgende:
Die moeder kan het ook echt geen ene reet schelen
Moeder van de moeder waarschijnlijk. Die vond het wel allemaal prima, lijkt het.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welke bedoel je, moeder van de baby, moeder van de moeder of de voorbeeldmoeder
Een 16-jarige mag je gewoon neuken als meerderjarige. Je mag het alleen niet filmen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Heerlijk weer eens een 16 jarige,
- Winkelwagen in de tuin
- Broertje had gewoon in zijn kamer kunnen blijven? Wat was het nu om hem in beeld te brengen
- De vader van het kind was meerderjarig, en zij is minderjarig, dat is strafbaar?
- Beide kinderen van de "oma" hebben 2 verschillende vaders en zijn ook uit beeld?
Genot
Bingooquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:05 schreef HartjeJynxx het volgende:
Jaiden..
Wel een naam die goed bij dit programma past!
Oma-moederquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welke bedoel je, moeder van de baby, moeder van de moeder of de voorbeeldmoeder
Volgens mij is niet gezegd hoe oud haar ex is, toch? 18 is ook gewoon meerderjarig he, 16 en 18 is toch niet zo schokkend? Hij hoeft natuurlijk niet meteen veel ouder te zijn dan zij.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:49 schreef Chea49 het volgende:
De onverschilligheid van die moeder van die 16 jarige, vindt het maar heel gewoon dat haar dochter zwanger thuis kwam. Het verbaasde haar ook niets, mijn klomp brak ter plekke!![]()
Gelukkig is die meid best wel handig en zal het haar allemaal wel lukken maar ik zou toch niet zo blij zijn met een moeder die van mij wel zou verwachten met een volwassene het nest in te duiken. En dat aan de pil zijn geloof ik geen ene donder van.
Dat was ook mijn indruk, ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:59 schreef Leandra het volgende:
Deze aflevering viel me mee, die 16-jarige komt er wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |