Al die mensen hadden gewoon de verkeerde mindset.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:26 schreef DjDaano het volgende:
Het is voor het eerst in de geschiedenis dat vrijgezelle jongeren denken dat ze recht hebben op een eigen woning. Even een stukje geschiedenisles.
“ Jonge gezinnen en stellen zonder kinderen moeten inwonen bij familie – dat geldt nog voor één op de negen huishoudens in 1960. Alleenstaanden kunnen een huis met een eigen voordeur voorlopig wel helemaal vergeten. Hebben zij wel een huis bemachtigd, dan moeten ze een speciale vrijgezellenbelasting betalen en kunnen ze net als andere huishoudens verplicht worden vreemden in huis te nemen.”
Wel kinderen uitpoepen anders geen dak boven je hoofd!quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Al die mensen hadden gewoon de verkeerde mindset.
Hoe je vervolgens rondkomt met een baan van 5 dagen zonder kinderopvang is jouw probleem.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel kinderen uitpoepen anders geen dak boven je hoofd!
*insert avocadograppen uit deel 1*quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel kinderen uitpoepen anders geen dak boven je hoofd!
De vrouw moet thuisblijven om voor de kinderen te zorgen net als in 1960! Ohnee wacht dan kun je geen huis kopen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hoe je vervolgens rondkomt met een baan van 5 dagen zonder kinderopvang is jouw probleem.
Letterlijk iedereen in mijn omgeving lukt het zonder problemen. Met heel normale banen en inkomens.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:28 schreef Richestorags het volgende:
The proof is in the pudding: als het zo makkelijk zou zijn voor de huidige generatie, waarom lukt het dan niemand om een woning te bemachtigen?
Een gewoon iemand met een gemiddeld salaris moet natuurlijk wel even reflecteren dat gemiddeld zijn echt niet kan!quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En het cynisme gaat weer door. Het ligt allemaal aan anderen, niet aan henzelf.
De ¤&+&¤ met deze discussie hier. Men wil het gewoon niet begrijpen, maar blijft hangen in hun eigen misère. Veel plezier daarmee, jullie hebben dat verdiend.
Sorry, ligt aan onze mindset.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De ¤&+&¤ met deze discussie hier. Men wil het gewoon niet begrijpen, maar blijft hangen in hun eigen misère. Veel plezier daarmee, jullie hebben dat verdiend.
Ik was nog een avocado aan het eten, sorry.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:30 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen in mijn omgeving lukt het zonder problemen. Met heel normale banen en inkomens.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:30 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen in mijn omgeving lukt het zonder problemen. Met heel normale banen en inkomens.
Waarom ben je niet aan het werken voor je huis?quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:33 schreef Aberkullie het volgende:
Tijd om Netflix maar weer aan te slingeren.
Niet solliciteren voor een derde baanquote:Op dinsdag 5 september 2023 20:33 schreef Aberkullie het volgende:
Tijd om Netflix maar weer aan te slingeren.
Ik heb een tijdje 2 banen gehad maar door mijn mindset kreeg ik toen een burnout dus nu koop ik weer avocado’s en vakanties.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Je had op dit moment achter de kassa van de Aldi kunnen zitten of folders rondbrengen!
Als je daarmee stopt lukt het je vast wel om een huis te kopen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:35 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje 2 banen gehad maar door mijn mindset kreeg ik toen een burnout dus nu koop ik weer avocado’s en vakanties.
Je hebt helemaal niks weerlegd en alleen maar naar beneden lopen trappenquote:Op dinsdag 5 september 2023 20:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ga toch weg. Zelfs als ik bovenstaande punten weerleg, blijf jij zeuren als een verongelijkte kleuter. Dus bij jou zal ik geen moeite verder meer doen.
Ik woon in een huis wat gebouwd is als premie A woning, heb de originele bouwtekeningen en alles gekregen bij aankoop van het huis. Waarde is nu ook doodleuk 4 ton. In een piepklein dorpje in Overijssel, zonder voorzieningen. Zelfs geen supermarkt aanwezig hier. Ik zou het er nu niet meer voor over hebben, maar 3 jaar geleden kostte het dan ook een derde minder.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:33 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Koop je toch een premie A woning? Oh nee wacht, die zijn al uitgewoond door boomers die de ladder achter zich vandaan hebben getrapt.
Want er worden nu mensen geboren die qua DNA of intrinsieke persoonlijkheid zo anders zijn dan twintig, dertig jaar geleden? Dat is feitelijk wat je zegt.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:10 schreef DutchPandora het volgende:
Steeds meer zwakkelingen die niets anders kunnen dan huilen hoe zwaar het allemaal wel niet is. Ze mogen van geluk spreken dat ze nu leven en niet vroeger want dat hadden ze nooit en te nimmer volgehouden.
Ik begrijp het houdinkje van de nieuwe lichting (waar ik zelf overigens ook gewoon toe behoor) ook niet zo. Erger me kapot aan leeftijdsgenoten die de ene na de andere domme keuze maken en vaak rond hun 35ste in een duur huurhuis zitten met slechts 5000 euro spaargeld en verder niets opgebouwd.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:46 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ja want iedereen die zich stoort aan zeurende en klagende millenials is een boomer.
Hetzelfde probleem heerst in Duitsland ook al enige jaren. Hier op het platteland op ongeveer een half uurtje rijden van Düsseldorf vraagt men voor een gezinshuis wat voor het laatst in de jaren zeventig van de vorige eeuw gerenoveerd is tussen de drie en vier ton. Wanneer dat voor het laatst in de jaren negentig gebeurt is komen daar twee à drie ton bij en voor een tien à vijftien jaar oude woning mag je een bedrag tussen de zes en acht ton neerleggen. En aangezien je in Duitsland (veel) eigen geld in de aankoop van een huis dient te steken zul je bij een koopprijs tussen de zes en acht ton al gauw rond of boven de twee ton van dat bedrag zelf op moeten hoesten.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:54 schreef Jed1Gam het volgende:
Nederland valt nog mee qua huizenprijzen, je betaald hier, omgeving Zurich, minstens een miljoentje voor 100m2 appartement, in een gehucht minstens half uur rijden van de stad Zurich. Kut huisje met tuin 2 miljoen+.
Vandaag nog een nieuwbouwproject gezien in de stad. Huurprijzen 4200Euro p. maand voor 105m2.
Deze bubbel.![]()
Het waa hier laatst ook in het nieuws, burn-out gerelateerde klachten drastisch toegenomen. We moeten ook nog meer werken, schijnt de oplossing te zijn. Probleem is niet enkel in NL.
Deze kun je vast onderbouwen met een bron? Ik heb even gezocht op vrijgezellenbelasting, maar kom voor Nederland niet verder dan een voorstel dat in 1935 is gedaan door de MinFin en sneuvelde in de kamer. De manier van schrijven komt overigens ook voor alsof het een idee is, niet iets dat daadwerkelijk bestaan heeft.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:26 schreef DjDaano het volgende:
Het is voor het eerst in de geschiedenis dat vrijgezelle jongeren denken dat ze recht hebben op een eigen woning. Even een stukje geschiedenisles.
“ Jonge gezinnen en stellen zonder kinderen moeten inwonen bij familie – dat geldt nog voor één op de negen huishoudens in 1960. Alleenstaanden kunnen een huis met een eigen voordeur voorlopig wel helemaal vergeten. Hebben zij wel een huis bemachtigd, dan moeten ze een speciale vrijgezellenbelasting betalen en kunnen ze net als andere huishoudens verplicht worden vreemden in huis te nemen.”
Awh, standaard reactie van iemand die met de harde hand is opgegroeid met emotioneel afwezige ouders.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:10 schreef DutchPandora het volgende:
Steeds meer zwakkelingen die niets anders kunnen dan huilen hoe zwaar het allemaal wel niet is. Ze mogen van geluk spreken dat ze nu leven en niet vroeger want dat hadden ze nooit en te nimmer volgehouden.
Er zitten hier best veel lui die zoveel armor hebben ontwikkeld en zo ver van hun eigen pijn staan dat het enige dat ze kunnen trappen naar beneden is. Maar dat hebben ze zelf omdat ze zo afgesneden zijn niet eens door. Het trieste is dat de jeugd in hun uitzichtloze situatie continu met de denigrerende opmerkingen van dit soort mensen moet dealen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:21 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Awh, standaard reactie van iemand die met de harde hand is opgegroeid met emotioneel afwezige ouders.
Ik heb ermee gewerkt. HEL. Heb het nog 3 jaar volgehouden en ben toen gevlucht. Dat soort mensen eten je ziel leegquote:Op dinsdag 5 september 2023 21:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er zitten hier best veel lui die zoveel armor hebben ontwikkeld en zo ver van hun eigen pijn staan dat het enige dat ze kunnen trappen naar beneden is. Maar dat hebben ze zelf omdat ze zo afgesneden zijn niet eens door. Het trieste is dat de jeugd in hun uitzichtloze situatie continu met de denigrerende opmerkingen van dit soort mensen moet dealen.
Mensen die je gaslighten moet je sowieso vermijden uit je leven.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:29 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik heb ermee gewerkt. HEL. Heb het nog 3 jaar volgehouden en ben toen gevlucht. Dat soort mensen eten je ziel leeg
Had het lang niet door. Pas toen ik grenzen aangaf en die niet werden gerespecteerd viel het kwartje.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mensen die je gaslighten moet je sowieso vermijden uit je leven.
Goede post.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er zitten hier best veel lui die zoveel armor hebben ontwikkeld en zo ver van hun eigen pijn staan dat het enige dat ze kunnen trappen naar beneden is. Maar dat hebben ze zelf omdat ze zo afgesneden zijn niet eens door. Het trieste is dat de jeugd in hun uitzichtloze situatie continu met de denigrerende opmerkingen van dit soort mensen moet dealen.
Boomers hebben bovendien het geluk gehad dat de generatie van hun ouders het beste met hen voor had; toen de boomers de woningmarkt betraden zijn immers in een moordend tempo gigantische aantallen woningen gebouwd om hen tegen gunstige prijzen eigen woonruimte aan te kunnen bieden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:37 schreef Nattekat het volgende:
Dit topic is niet goed voor mijn vertrouwen in de mensheid. Maar goed, deze bende is ontstaan door die verwende kutgeneratie die de rijkdommen van hun grootouders erfden en vervolgens deden alsof ze er zelf hard voor gewerkt hebben, dus dit past daar prima bij.
Jep. Duurde bij mij 5 jaarquote:Op dinsdag 5 september 2023 21:29 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik heb ermee gewerkt. HEL. Heb het nog 3 jaar volgehouden en ben toen gevlucht. Dat soort mensen eten je ziel leeg
Mijn vader heeft ook van die pareltjes. In de jaren '70 was de rente 9 procentquote:Op dinsdag 5 september 2023 21:55 schreef Fok-it het volgende:
'vroeger hadden wij ook niet METEEN een huis hoor'. Nee. Binnen 2 dagen had je vast geen huis inderdaad.
Tsja, die kelder wordt men ook een keer zat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:56 schreef etuiedelapiel het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel, als de vraagprijs niet betaald wordt dan zakken de prijzen. Maar nee de sukkels gaan overbieden!
Dit soort comments zijn wel heerlijk ironisch bij de commentaren dat jonge mensen maar harder moeten werken als ze een huis willen. Daardoor krijg je juist presentatiedruk en bereikbaar moeten zijn. Als je echt een baan met een goed salaris wil lijkt dat er tegenwoordig wel bij te horen dat je geen 9 tot 5 mentaliteit moet hebben en altijd bereikbaar moet zijn voor wat als.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom gaat dit topic alleen maar over het al dan niet een huis kunnen kopen? Volgens het nieuwsbericht zijn de boosdoeners vooral de prestatiedruk en het alsmaar bereikbaar moeten zijn. Beide is grote onzin natuurlijk en ligt aan die mensen zelf.
Goddank wel. Heb nu hele fijne collega's 😊 De enige die zeurt is de oudste.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jep. Duurde bij mij 5 jaarMaar goed, verleden tijd gelukkig
In 2008 had ik meteen een huis en een hypotheek. Ging makkelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:55 schreef Fok-it het volgende:
'vroeger hadden wij ook niet METEEN een huis hoor'. Nee. Binnen 2 dagen had je vast geen huis inderdaad.
Ik werkte vroeger in de consultancy en toen letterlijk de hele wereld stil lag in het begin van Corona gingen die clowns nog over fysieke afspraken en belangrijke deadlines voor de klant en productiecijfers praten. Zonder enige vraag over hoe men zich voelde bij het nieuwe werken. Mijn God, wat viel er een last van me af toen ik uit die wereld vertrok eind 2020.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit soort comments zijn wel heerlijk ironisch bij de commentaren dat jonge mensen maar harder moeten werken als ze een huis willen. Daardoor krijg je juist presentatiedruk en bereikbaar moeten zijn. Als je echt een baan met een goed salaris wil lijkt dat er tegenwoordig wel bij te horen dat je geen 9 tot 5 mentaliteit moet hebben en altijd bereikbaar moet zijn voor wat als.
Dat is al vroeger hoorquote:Op dinsdag 5 september 2023 22:01 schreef Rupibma het volgende:
[..]
In 2008 had ik meteen een huis en een hypotheek. Ging makkelijk.
Niet alleen boomers hoor, gen X pakte ook nog net het staartje mee. Tot de jaren 90 werden overal wijken uit de grond gestampt. Waarom dat ooit gestopt is weet ik niet, maar ik weet wel dat we als samenleving nooit hersteld zijn van 2008 en de wantoestanden die eraan vooraf gingen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:54 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Boomers hebben bovendien het geluk gehad dat de generatie van hun ouders het beste met hen voor had; toen de boomers de woningmarkt betraden zijn immers in een moordend tempo gigantische aantallen woningen gebouwd om hen tegen gunstige prijzen eigen woonruimte aan te kunnen bieden.
Vroeger toen de postbode nog een gezin met 2 kinderen kon onderhouden. Zware tijden waren dat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:55 schreef Fok-it het volgende:
direct gevolg van de ont kerkeling en het misen van een doel. De vrouwtjes houden zich klaarblijkelijk liever bezig met negatieve gebeurtenissen terwijl ze volgens mij zich zouden moeten focussen op het stichten van een gezin, opvoeding etc etc. maar goedquote:Op dinsdag 5 september 2023 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet alleen boomers hoor, gen X pakte ook nog net het staartje mee. Tot de jaren 90 werden overal wijken uit de grond gestampt. Waarom dat ooit gestopt is weet ik niet, maar ik weet wel dat we als samenleving nooit hersteld zijn van 2008 en de wantoestanden die eraan vooraf gingen.
Welke negatieve gebeurtenissen?quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:14 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
direct gevolg van de ont kerkeling en het misen van een doel. De vrouwtjes houden zich klaarblijkelijk liever bezig met negatieve gebeurtenissen terwijl ze volgens mij zich zouden moeten focussen op het stichten van een gezin, opvoeding etc etc. maar goed
lees je wel de openingspost?quote:
Nee. Wij gaan er niet uit komen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:19 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
lees je wel de openingspost?
voorruit *-crisis vul maar in Oekraïne, klimaat en ander geneuzel
Liever alle vrouwen weer in hun hokje zeker.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:23 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
ah gelijk waar in hokjes plaatsen. Jij bent doortastend!
Na de tijd van de Vinex-wijken mocht er vooral niet meer in weilanden gebouwd worden en werd de compacte stad leidend. Kennelijk gold dat alleen voor woningbouw, want het stikt in Nederland tegenwoordig van de spuuglelijke blokkendozen waar een handvol laagbetaalde arbeiders met wat dozen mogen schuiven.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet alleen boomers hoor, gen X pakte ook nog net het staartje mee. Tot de jaren 90 werden overal wijken uit de grond gestampt. Waarom dat ooit gestopt is weet ik niet, maar ik weet wel dat we als samenleving nooit hersteld zijn van 2008 en de wantoestanden die eraan vooraf gingen.
Die blokkendozen zijn ook het bewijs dat er op Provinciaal niveau behoorlijk wat corruptie plaatsvindt.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:26 schreef J.B. het volgende:
[..]
Na de tijd van de Vinex-wijken mocht er vooral niet meer in weilanden gebouwd worden en werd de compacte stad leidend. Kennelijk gold dat alleen voor woningbouw, want het stikt in Nederland tegenwoordig van de spuuglelijke blokkendozen waar een handvol laagbetaalde arbeiders met wat dozen mogen schuiven.
Dat Rutte I besloten had om de ministerie van Volkshuisvesting in 2010 te ontmantelen, omdat "de markt het wel zou regelen", hielp ook zeker niet mee. Laat staan dat Stef Blok in het buitenland Nederlands vastgoed mocht promoten aan investeerders die nu lekker huisjesmelker mogen spelen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:26 schreef J.B. het volgende:
[..]
Na de tijd van de Vinex-wijken mocht er vooral niet meer in weilanden gebouwd worden en werd de compacte stad leidend. Kennelijk gold dat alleen voor woningbouw, want het stikt in Nederland tegenwoordig van de spuuglelijke blokkendozen waar een handvol laagbetaalde arbeiders met wat dozen mogen schuiven.
Gaat prima, dank je. Ik geniet nu lekker in mijn eigen koophuis die ik gekocht heb in economisch voordelige periode. Iets wat het gros hier nooit zal bereiken. Want het zit allemaal continue tegen bij ze.quote:
Leuk staaltje psychologie van de koude grond weer. Veelzeggende reactie trouwens. Maar nee, gewoon opgegroeid met liefdevolle ouders.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:21 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Awh, standaard reactie van iemand die met de harde hand is opgegroeid met emotioneel afwezige ouders.
Klopt.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gaat prima, dank je. Ik geniet nu lekker in mijn eigen koophuis die ik gekocht heb in economisch voordelige periode. Iets wat het gros hier nooit zal bereiken.
Rijk van buiten, arm van binnen. Even een wijsheidje uit het Nieuwe Testament: for what will it profit a man if he gains the whole world but forfeits his soul?quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gaat prima, dank je. Ik geniet nu lekker in mijn eigen koophuis die ik gekocht heb in economisch voordelige periode. Iets wat het gros hier nooit zal bereiken. Want het zit allemaal continue tegen bij ze.
Gelukkig maar, want zelf vinden ze niet dat ze dat verdienen.
Want tsja, waarom werken voor je geld als je ook kan stampen met je voeten dat het allemaal zo oneerlijk is?
Bro, je gaat dood en neemt letterlijk niets mee. Wat doe je stoer met je huis?quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gaat prima, dank je. Ik geniet nu lekker in mijn eigen koophuis die ik gekocht heb in economisch voordelige periode. Iets wat het gros hier nooit zal bereiken. Want het zit allemaal continue tegen bij ze.
Gelukkig maar, want zelf vinden ze niet dat ze dat verdienen.
Want tsja, waarom werken voor je geld als je ook kan stampen met je voeten dat het allemaal zo oneerlijk is?
Doe maar niet, je bent de eerste die van een flat springt als hij onder water komt te staan lijkt me.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:23 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Hij had toch "geïnvesteerd"? Misschien moet ik ook in wappiecoin of een andere ponzi scheme cryptocurrency gaan investeren.
Mwah. Uitspraken als `Waarom werken als' `Ze verdienen het' hebben weinig persoonlijk met hem te maken. Dat is gewoon jouw algemene houding.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je hebt even de hoop stront gemist die hij mij in het hele topic al over mij heen gooit?
Ik pak je hard aan en dat is nodig. Je bagger is echt schaamteloos.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je hebt even de hoop stront gemist die hij mij in het hele topic al over mij heen gooit?
En dat is tegen de wet ofzo, of heeft iedereen recht op een koophuis?quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:37 schreef Rupibma het volgende:
Er zijn ook mensen die 2x modaal verdienen en nog geen huis kunnen kopen. De markt is gewoon ongunstig.
Hulde.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Snap ik volkomen.
Dit is de eerste generatie die kennis heeft mogen maken met het starten in een 'flexibele arbeidsmarkt'. Na je studie, met een beetje pech ook met leenschuld, instappen in een flexibile schil waar je hopelijk na drie keer verlenging enige zekerheid bereikt, hoewel het gebruikelijk is dat je om allerlei bullshitredenen na een jaartje mag doorhoppen. Hetgeen resulteert in het alles maar aanpakken en alles maar doen uit angst dat je 'onderpresteert' en je spullen kunt pakken na je eerste en laatste FG. En, natuurlijk, elke cursus en 'bijscholing' volgen want anders staat er een kruisje op je lijst.
Chronische onzekerheid leidt onherroepelijk tot burn-out, en eenieder die daarmee spot heeft geen idee wat dat inhoudt. Of gewoon rijke pa en ma.
Doe jezelf een plezier en lees deel 1 van dit topic eens. En reageer dan nog maar een keer.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Uitspraken als `Waarom werken als' `Ze verdienen het' hebben weinig persoonlijk met hem te maken. Dat is gewoon jouw algemene houding.
Uitdelen is incasseren.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Doe maar even gewoon dimmen met dat wannabe mod gedrag van je.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik pak je hard aan en dat is nodig. Je bagger is echt schaamteloos.
Klopt maar het gaat hier over millennials die kans genoeg hebben gehad om op een goed moment een huis te kopen. Je kunt altijd wel een excuus bedenken. Genoeg millennials die wel gewoon een normaal huis en leven hebben. Tja daar zullen ze hard voor moeten werken of andere opofferingen. Probeer dat zelf ook eens.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:37 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Bro, je gaat dood en neemt letterlijk niets mee. Wat doe je stoer met je huis?
Er zijn ook mensen die 2x modaal verdienen en nog geen huis kunnen kopen. De markt is gewoon ongunstig.
De kunst is om geld voor je te laten werken.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Gewoon wat minder hard werken.
Grgr jongere.
Je kan beter je vrouwtje lastig vallen dan dit soort meuk te tikken.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dat is tegen de wet ofzo, of heeft iedereen recht op een koophuis?
Ik hoef niet eens meer een koophuis. Dat heb ik al opgegeven. Maar ik zat tot mijn 31ste nog in een Harry Potter kamer van 23m2. Ik ben nu al geëvolueerd tot 36m2 en met een balkon als volgende stap zou ik mezelf behoorlijk blessed voelen. Mensen menen helemaal niet recht te hebben op van alles en nog wat, alleen een beetje menselijk wonen naar je situatiequote:Op dinsdag 5 september 2023 22:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dat is tegen de wet ofzo, of heeft iedereen recht op een koophuis?
Weet je wat me opvalt? De meeste millennials die ik spreek hebben allemaal de wens om een beroemde influencer te worden. Ik snap dat echt niet, over inhoudsloos leven gesproken. Zijn ook super gevoelig voor trends en hypes, waar ze dan ook gelijk duizenden euro’s in steken. Alles voor de belevenis, met de gevleugelde uitspraak “making memories” als levensmotto.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:46 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Klopt maar het gaat hier over millennials die kans genoeg hebben gehad om op een goed moment een huis te kopen. Je kunt altijd wel een excuus bedenken of jezelf in de spiegel aan kunnen kijken. Genoeg millennials die wel gewoon een normaal huis en leven hebben. Tja daar zullen ze hard voor moeten werken of andere opofferingen. Probeer dat zelf ook eens.
Ohja? Sommige millenials zijn nog niet eens klaar met hun studie johquote:Op dinsdag 5 september 2023 22:46 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Klopt maar het gaat hier over millennials die kans genoeg hebben gehad om op een goed moment een huis te kopen.
Ik ben geen mod en heb hier geen behoefte aan. Ik denk ook niet dat ik geschikt zou zijn omdat ik neoliberale bagger als dat zou verwijderen. Dus ageer ik er maar tegenquote:Op dinsdag 5 september 2023 22:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe maar even gewoon dimmen met dat wannabe mod gedrag van je.
Gevoelig snaartje geraakt bij je?quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:47 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je kan beter je vrouwtje lastig vallen dan dit soort meuk te tikken.
Nou nee, ik heb mijn schaapjes op het droge... Vooral door heel fijne, lieve ouders (boomers) die dertig jaar met een auto deden en 40 jaar met een TV en Luxemburg de verste vakantiebestemming vonden zodat ze konden sparen om drie kinderen een goede opleiding te schenken.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En het gaat maar door en door en door.
Mijn god, jullie hebben inderdaad allemaal gelijk: jullie leven is echt verschrikkelijk. Wat een hel moet het zijn om jullie te zijn.
Jeetje met wat voor een proleten ga jij om? Ik ken echt niemand die daar mee bezig isquote:Op dinsdag 5 september 2023 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet je wat me opvalt? De meeste millennials die ik spreek hebben allemaal de wens om een beroemde influencer te worden. Ik snap dat echt niet, over inhoudsloos leven gesproken. Zijn ook super gevoelig voor trends en hypes, waar ze dan ook gelijk duizenden euro’s in steken. Alles voor de belevenis, met de gevleugelde uitspraak “making memories” als levensmotto.
Lekker referentiekader is dit dan.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet je wat me opvalt? De meeste millennials die ik spreek hebben allemaal de wens om een beroemde influencer te worden. Ik snap dat echt niet, over inhoudsloos leven gesproken. Zijn ook super gevoelig voor trends en hypes, waar ze dan ook gelijk duizenden euro’s in steken. Alles voor de belevenis, met de gevleugelde uitspraak “making memories” als levensmotto.
Maar dan niks opbouwen aan spaargeld, want tja kan toch nooit een huis kopen. Maar vervolgens wel huilen dat het leven zo kut is. Tsja.
Je bedoelt deel 1 waar je nergens inging op wat alles werd gezegd maar alleen je stokpaardjes bleef herhalen?quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en lees deel 1 van dit topic eens. En reageer dan nog maar een keer.
Of hoeren als je een pimp bent met een paarse hoed op.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De kunst is om geld voor je te laten werken.
Ik werk 38 uur in de week en volg een master. Ik verdien 2 x bovenmodaal. Heb een huis gehad, die moest weg en daarna wilde ik even sparen voor ik er weer 1 kocht. Helaas dacht de markt er anders over.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:46 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Klopt maar het gaat hier over millennials die kans genoeg hebben gehad om op een goed moment een huis te kopen. Je kunt altijd wel een excuus bedenken of jezelf in de spiegel aan kunnen kijken. Genoeg millennials die wel gewoon een normaal huis en leven hebben. Tja daar zullen ze hard voor moeten werken of andere opofferingen. Probeer dat zelf ook eens.
Geen idee, zijn allemaal HBO+ mensen dus zeg het maar.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje met wat voor een proleten ga jij om? Ik ken echt niemand die daar mee bezig is
En tijdens je studie is het verboden om een huis te kopen?quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja? Sommige millenials zijn nog niet eens klaar met hun studie joh
Nee, ik vind jou gewoon een vies mannetje sinds 2013.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gevoelig snaartje geraakt bij je?
Mijn goedheid, dit is draad twee?quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je bedoelt deel 1 waar je nergens inging op wat alles werd gezegd maar alleen je stokpaardjes bleef herhalen?
Dat mag je vinden, die troll actie van toen doet nog steeds zeer zie ik.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:52 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou gewoon een vies mannetje sinds 2013.
Godzijdank niet herkenbaar.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet je wat me opvalt? De meeste millennials die ik spreek hebben allemaal de wens om een beroemde influencer te worden.
Zonder substantiële buffer en/of vast contract?quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:52 schreef DjDaano het volgende:
[..]
En tijdens je studie is het verboden om een huis te kopen?
Ik ben nu vooral benieuwd waarom je je huis weg “moest” doen?quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:51 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik werk 38 uur in de week en volg een master. Ik verdien 2 x bovenmodaal. Heb een huis gehad, die moest weg en daarna wilde ik even sparen voor ik er weer 1 kocht. Helaas dacht de markt er anders over.
Kun je nu even benoemen waar ik toch lui ben en geen opofferingen doe?
Je hebt het tegen een volwassene, hoor.
Je trollt gewoon he.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:52 schreef DjDaano het volgende:
[..]
En tijdens je studie is het verboden om een huis te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |