Dat geldt voor vrijwel de gehele opvoeding inderdaad maar de praktijk leert dat dat voor borstvoeding vaak écht anders ligt. Daar bereik je meer door haar te steunen en naast haar te staan dan door je stemrecht in te zetten.quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat mag, maar wij voeden samen een kind op. En dan neem je samen zulke besluiten.
Done!quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
@:Clubsoda, mag ik in de OP?
Ik ga haar hier Lilo noemen, dus Lilo, 18 juli
@lokasanne, zijn dat meer dan 2 voedingen nog? De gilletjes of even paniek tel ik niet mee.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
2x per nacht mocht ik willen en over 2 weken is ze al 1
Maar goed, hopelijk komt het bij jullie wel gewoon goed.
Ik voed pas als ze op een andere manier niet weer in slaap komt. Maar meestal hoef ik haaralleen maar 10 minuten vast te houden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:15 schreef Mathijz het volgende:
[..]
@:lokasanne, zijn dat meer dan 2 voedingen nog? De gilletjes of even paniek tel ik niet mee.
Check!quote:Op woensdag 6 september 2023 04:35 schreef Debsterr het volgende:
@:clubsoda ik ook graagKnorrie, 25 augustus
Mja dit.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:58 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind 2 voedingen ook niet zo gek op die leeftijd 's nachts. Wel kut, tuurlijk, maar niet vreemd of veel.
Oei, die moet je niet teveel hebben nee!quote:Op donderdag 7 september 2023 08:27 schreef Debsterr het volgende:
Zo, dat was me een slechte nachtwegleggen was niet okay. Uiteindelijk heeft man haar nog 1,5 uur mee naar beneden genomen zodat ik even door kon slapen.
Mijn lijf heeft naar me geluisterdquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet ongesteld hier, maar wel al bijna twee weken bruinverlies met af en toe wat rood. Echt minimaal. Laat me dan gewoon ongesteld worden ipv dit geouwehoer
Volgens mij zit je in het verkeerde topicquote:Op zondag 10 september 2023 08:14 schreef exode het volgende:
Heel veel sterkte Majo!
Wij waren vergeten dat het gisteren vaarparade was in het dorp. Ik snapte vrijdag al niet dat ze in de Vecht zelfs dubbel 'geparkeerd' lagen en het zo enorm druk was overal.
Wij hadden dus een soort disco in de achtertuin en daarna een vuurwerkshow. Klonk erg gezellig, volgend jaar maar eens op tijd aan denken.
Ik wilde naar een Buitenhuis voor een rondleiding vandaag vanwege Open Monumentendag maar we hebben dus zo een verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |