Oh wauw! Hier met volledige BV gewoon na 3 maanden weer ongesteldquote:Op zondag 3 september 2023 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
Menstruatie is nu echt terug. Heeft toch nog bijna een jaar geduurd
Hongerigquote:Op maandag 4 september 2023 23:00 schreef Bami het volgende:
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Heb ook wel een spiraal, dus met de combi van die en volledig borstvoeding inclusief nachtvoedingen verbaast het me op zich niet. Mis het ook niet.![]()
Hoe is het met alle babies hier?
Beide doen we alquote:Op dinsdag 5 september 2023 04:58 schreef Lokasenna het volgende:
Is een handsfree kolf een idee? Ik heb er een gekocht die je zo in je bh stopt en zou nooit meer terug willen, je krijgt er veel vrijheid mee terug. Kon ineens van alles doen tijdens het kolven en werd er een stuk minder ongelukkig van. Als je kindje niet meer heel mini is, kun je ook de kolfonderdelen afspoelen en in een ziplock in de koelkast bewaren en meerdere keren gebruiken, dan heb je niet de hele dag zoveel afwas.
Ik maak me zeker geen grote zorgen hoor!quote:Op dinsdag 5 september 2023 07:29 schreef Clubsoda het volgende:
Waarom zou ze meer moeten drinken? Ik weet niet veel van welke hoeveelheden normaal zijn, maar als ze aangeeft dat ze genoeg heeft, zou ik dat bij een groeiende, blije baby serieus nemen.
Als het vooruitzicht echt langere tijd kolven is (lactatiekundige al langs gehad neem ik aan?) kan je ook overwegen onderdelen dubbel aan te schaffen. Met 1x per 24u dingen afwassen (en als je alles dubbel hebt kan je dus om de dag afwassen) en verder alleen even afspoelen ben je er dan toch al een stuk minder tijd aan kwijt hopelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2023 07:51 schreef Piles het volgende:
Had niet over verstopping moeten beginnen![]()
Net 4 porties in 1 keer over het aankleedkussen. De dag is weer begonnen![]()
Maar vooral blij dat het allemaal weer werkt, hopelijk wat minder buikpijn en beter slapen.
[..]
Beide doen we al![]()
Maar dan nog...
Een loopje met de kinderwagen wilt bij ons nog wel eens helpen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt erop dat we in de overgang naar 1 slaapje terechtgekomen zijn. Had wel gehoopt dat dat nog wat langer zou duren.
Nou wat mij betreft dus niet. Tis allemaal al pittig genoeg (overdag slaapt ie heul moeilijk, eigenlijk alleen op ons). En ik ga over 1,5 week weer aan het werk...quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:39 schreef Bami het volgende:
[..]
Als het vooruitzicht echt langere tijd kolven is
Ja joh, al 3 keer. Inmiddels 6 weken aan het prutsen, dus mijn geduld is wel op qua borstvoeding. Jammer, maar helaas.quote:(lactatiekundige al langs gehad neem ik aan?)
2x per nacht mocht ik willen en over 2 weken is ze al 1quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:55 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Een loopje met de kinderwagen wilt bij ons nog wel eens helpen.
Ondertussen kijken wij uit naar het moment dat hij minder vaak in de avond en nacht komt. Nu is dat nog 2 keer en met 7 maanden gebroken nachten begint het wel op te breken.
Ik vind trouwens dat je als man je mening hierover voor je moet houden en gewoon de moeder moet supporten in haar wensen. Maar goed.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou wat mij betreft dus niet. Tis allemaal al pittig genoeg (overdag slaapt ie heul moeilijk, eigenlijk alleen op ons). En ik ga over 1,5 week weer aan het werk...
[..]
Ja joh, al 3 keer. Inmiddels 6 weken aan het prutsen, dus mijn geduld is wel op qua borstvoeding. Jammer, maar helaas.
Dat mag, maar wij voeden samen een kind op. En dan neem je samen zulke besluiten.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat je als man je mening hierover voor je moet houden en gewoon de moeder moet supporten in haar wensen. Maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |