Half oktober - half maartquote:Op woensdag 6 september 2023 19:12 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
KloptMaar al hebben we al herfst gehad... had wel zin in nog wat meer herfst
Daar teken ik voorquote:
Meestal zit daar max 2 weken winter bij en 2 weken vleugje lente, dus de rest niet. Dat is al jaren ongeveer zo.quote:Op woensdag 6 september 2023 20:44 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Daar teken ik voorMaar het liefst wel ook nog winter daarbij
Jaaaaaaaaaa, hagol en omweer!quote:Op woensdag 6 september 2023 20:54 schreef INViCTuS het volgende:
Misschien gaat het hoog maandag een beetje aan de wandel en komen de eerste kansen op terreur buien.
[ twitter ]
Ik reageerde op de andere Tweetquote:Op woensdag 6 september 2023 19:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt, hij begon zijn tweet namelijk niet met 'Breaking'
De brug is dus nog gewoon heel.
Wel een lief verjaardagscadeautje van de natuur als dit uit komt.quote:Op woensdag 6 september 2023 20:54 schreef INViCTuS het volgende:
Misschien gaat het hoog maandag een beetje aan de wandel en komen de eerste kansen op terreur buien.
[ twitter ]
Recept voor heftige herfststorm(en)?quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:50 schreef DemonRage het volgende:
De Noordzee kan zo nog wel ff lekker opwarmen met dat hogedrukgebied bij ons.
Kustconvergentie waarbij de mossen van het dak spoelen.quote:Op woensdag 6 september 2023 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Recept voor heftige herfststorm(en)?
Of wat meer onweer. (hopelijk)quote:Op woensdag 6 september 2023 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Recept voor heftige herfststorm(en)?
Sowieso niet waar wij wonen, maat.quote:Op woensdag 6 september 2023 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel een lief verjaardagscadeautje van de natuur als dit uit komt.
Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren, want het blijft 2023.
quote:Op woensdag 6 september 2023 22:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Sowieso niet waar wij wonen, maat.
Draag jij een rok?quote:Op donderdag 7 september 2023 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
Zwoele ochtenden.Easy life. Heerlijk.
Geen gezeik met dikke jassen. Gewoon hup de deur uit, zon op je gezicht, breeze op je benen. De leven Leef. @:onlogisch
Ze moest gewoon een foefje laten.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Draag jij een rok?
Ik vraag dit voor een vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |