SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoteerd. Er staat nu shredded achter je naam.quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat we inmiddels wel een jaartje of 2 terug in de tijd gaan, de laatste keer dat ik een kapsalon at.
Shredded is niet het juiste woord. Lean is beter als ik nu in de spiegel kijk.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoteerd. Er staat nu shredded achter je naam.
45 loopband.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:09 schreef onlogisch het volgende:
Hoeveel cardio doen jullie per gymsessie?
Precies 0.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:09 schreef onlogisch het volgende:
0quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:09 schreef onlogisch het volgende:
Nice.quote:
Ik ben een echte cardio sporter.quote:
3 keer per week buiten wandeling (1,5 uur, 8 km), per week 5 km roeien en ik fiets redelijk (100km per week).quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:09 schreef onlogisch het volgende:
Kracht doe ik ook, voor oude blessures en omdat het uiteraard goed is.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice.
Doe je daarnaast ook nog iets qua kracht of is het solo cardio?
Zelf fiets ik 30 minuten. Ik overweeg om naar de zaak ( @:Caland ) te gaan fietsen. Ik ga nu nog met de auto. Toch weer een extra beweegmomentje. En met die aankomende benzineprijzen misschien maar beter ook. En de roverheid doet niets
Omvang van je armen graag (flexed)quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kracht doe ik ook, voor oude blessures en omdat het uiteraard goed is.Maar beetje tillen en duwen is voor mij suf.
En vind het op een slank lichaam niet mooi. Heb al genoeg brede armen.
Correct.quote:
Over brede armen gesproken. Dit is wel een beetje te vind ik. Maarquote:Op dinsdag 5 september 2023 12:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Omvang van je armen graag (flexed)
Okee. Ik fiets 4 dagen pw van en naar werk, 2x 15-20 minuten per dag. Verder gewoon krachttraining.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben een echte cardio sporter.Hardlopen, zwemmen en fietsen op de klok. Gym is puur voor de extra. (En voor mij saai.
)
Dat is wel heftig ja.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over brede armen gesproken. Dit is wel een beetje te vind ik. Maarvoor de gains.
[ afbeelding ]
Haal de armen weg, dan is ze prachtig.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over brede armen gesproken. Dit is wel een beetje te vind ik. Maarvoor de gains.
[ afbeelding ]
Mooi schemaquote:Op dinsdag 5 september 2023 12:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Okee. Ik fiets 4 dagen pw van en naar werk, 2x 15-20 minuten per dag. Verder gewoon krachttraining.
Vast ook dan de mijne, ik weet de omvang van mijn armen wel maar kan die van haar zo niet inschattenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |