De peilingen laten wat anders zien. Enneh... over welk beleid hebben we het dan?quote:Op dinsdag 5 september 2023 07:11 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)op-de-hak-ma-flodder
van der Plas blijft de gewone nederlander aanspreken met haar no nonsens beleid
Dat ze MBO'ers als minister wil...quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De peilingen laten wat anders zien. Enneh... over welk beleid hebben we het dan?
Er zijn meerdere mbo ers minister gewordenquote:Op dinsdag 5 september 2023 09:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat ze MBO'ers als minister wil...![]()
En klagen over dat MBOers geen kamerlid kunnen worden, terwijl ze het levende bewijs is dat je zelfs met minder dan MBO (ze heeft geen vervolgopleiding) de Kamer in kunt.
Ze moppert trouwens ook dat ze vaak werd afgewezen bij sollicitaties omdat ze geen opleiding had... ipv dat je dan bij jezelf nagaat hoe dat zo gekomen is en de schuld bij jezelf legt. Dat soort figuren moeten dan ons land gaan leiden.
26 zetels voor de VVD lijkt me in dit speelveld tamelijk hoog. Maar ipsos schijnt de VVD altijd hoger te peilen dan de rest.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:59 schreef capricia het volgende:
Succes met de formatie!!
Vvd, PvdA, CDA2.0
Ach we hebben nog even te gaan.
[ twitter ]
Ja, en PvdA/GL verliest veel meer aan NSC dan bij andere peilingen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
26 zetels voor de VVD lijkt me in dit speelveld tamelijk hoog. Maar ipsos schijnt de VVD altijd hoger te peilen dan de rest.
Als ik de andere peilingen zo lees lijkt het erop dat veel SP-stemmers naar NSC verkassen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:30 schreef Cupfighter het volgende:
CU gelijk met CDA en de SP gaat ook naar een dieptepunt zeg
Ik ben daar waarschijnlijk ook een vanquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:26 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Als ik de andere peilingen zo lees lijkt het erop dat veel SP-stemmers naar NSC verkassen.
Ben je niet benieuwd wie zijn premier kandidaat gaat worden en wat zijn programma is?quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben daar waarschijnlijk ook een van
uit nieuwsgierigheid, waarom?quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daar ben ik zeker benieuwd naar , en wat ik gelezen heb over een eventueel programma spreekt me best op veel punten aan, ik heb de beslissing ook nog niet definitief genomen, ik heb nog wat tijd om na te denken over wat ik stemquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben je niet benieuwd wie zijn premier kandidaat gaat worden en wat zijn programma is?
Zie antwoord op Capriciaquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:44 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
uit nieuwsgierigheid, waarom?
Ik kan me ook goed voorstellen dat je als SP-stemmer deze overstap maakt. De partijen hebben behoorlijk wat overeenkomsten, de kans dat je met een stem op Omtzigt wat bereikt lijkt ook wat groter dan dat je dat met een SP stem doet.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mooi midden-rechts kaartje.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:59 schreef capricia het volgende:
Succes met de formatie!!
Vvd, PvdA, CDA2.0
Ach we hebben nog even te gaan.
[ twitter ]
Juist dat is ook een van mijn overwegingenquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik kan me ook goed voorstellen dat je als SP-stemmer deze overstap maakt. De partijen hebben behoorlijk wat overeenkomsten, de kans dat je met een stem op Omtzigt wat bereikt lijkt ook wat groter dan dat je dat met een SP stem doet.
En wat spreekt je precies aan vergeleken met de SP?quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daar ben ik zeker benieuwd naar , en wat ik gelezen heb over een eventueel programma spreekt me best op veel punten aan, ik heb de beslissing ook nog niet definitief genomen, ik heb nog wat tijd om na te denken over wat ik stem
Nou ze hebben wat overlappingen met de SP, zijn volgens wat ik las wat strenger in migratiebeleid, belangrijk vind ik dat ze oog hebben voor de lagere inkomensklasse en dat deze partij kans heeft mee te regeren meer inspraak te hebben dan de SP wat echt aan de zijlijn staat helaasquote:Op dinsdag 5 september 2023 18:29 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
En wat spreekt je precies aan vergeleken met de SP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |