Het leukste om naar te kijken vind ik Blom, niet zozeer omdat ik het leuke mensen vind maar meer omdat ik me verwonder over veel dingen. Het religieuze, de drukke jongetjes, de chaos, de bungelende baby..quote:Op maandag 4 september 2023 14:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Welke familie vinden jullie het leukste van de 4 die nu meedoen?
Ja bij mij hetzelfde denk ik, ik vond de Buddenbruckjes hiervoor het leukste omdat er altijd wel een beetje chaos was. Nu ook inderdaad Blom, de Rotterdamse familie heb ik nog niet zo veel mee maar die zijn ook nog niet veel gezien geweest dus dat is niet gek.quote:Op maandag 4 september 2023 15:07 schreef Giddie het volgende:
[..]
Het leukste om naar te kijken vind ik Blom, niet zozeer omdat ik het leuke mensen vind maar meer omdat ik me verwonder over veel dingen. Het religieuze, de drukke jongetjes, de chaos, de bungelende baby..
Vóór dit seizoen vond ik de Jelies altijd het leukste, ik vind het Urker gebeuren heel leuk.
Ik had in het eerste seizoen dat ze mee deden nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik vind de familie C het fijnste om naar te kijken. Het mag dan misschien soms wat nep overkomen, de kinderen komen op mij heel echt over en die vind ik gewoon hartstikke leuk. Er heerst daar rust en dat vind ik ook een fijne afwisseling (wat best gek is want ik vond de BB's altijd erg leuk om te kijken).quote:Op maandag 4 september 2023 14:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Vind ik ook. Rotterdamse familie vallen mij ook minder op, misschien komt dat nog maar ze zijn niet extreem ofzo. Dan valt het toch minder op. Wat ik wel meteen zag was het woord ‘open haard’ boven de open haard. Toen dacht ik wel even Hmmzz, ‘handig’?quote:Op maandag 4 september 2023 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja bij mij hetzelfde denk ik, ik vond de Buddenbruckjes hiervoor het leukste omdat er altijd wel een beetje chaos was. Nu ook inderdaad Blom, de Rotterdamse familie heb ik nog niet zo veel mee maar die zijn ook nog niet veel gezien geweest dus dat is niet gek.
Dat viel mij ook op, ik vond het wel grappig, en tegelijk ook zo typisch 'Riviera Maison' aandoen. Iemand opgevallen hoe gelukkig dat hondje op die tafel lag toen hij werd geplukt? Dat staartje ook.quote:Op maandag 4 september 2023 15:50 schreef Giddie het volgende:
[..]
Vind ik ook. Rotterdamse familie vallen mij ook minder op, misschien komt dat nog maar ze zijn niet extreem ofzo. Dan valt het toch minder op. Wat ik wel meteen zag was het woord ‘open haard’ boven de open haard. Toen dacht ik wel even Hmmzz, ‘handig’?
Wat op zich niet erg is, daar leer je veel van, maar ben wel van mening dat de oudere kinderen ook tijd voor zichzelf mogen hebben (voor het weer verkeerd gaat, ik doel op het algemeen, zeg niet dat dit zo is bij de Cudogan''s).quote:Op maandag 4 september 2023 16:09 schreef maily het volgende:
Bij de Cudo's wordt er naar mijn idee vanzelfsprekend door de oudere kinderen voor de jonkies gezorgd.
Kick ook laatst voetballen met Oosje.
Helemaal niet erg! Integendeel.quote:Op maandag 4 september 2023 16:16 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Wat op zich niet erg is, daar leer je veel van, maar ben wel van mening dat de oudere kinderen ook tijd voor zichzelf mogen hebben (voor het weer verkeerd gaat, ik doel op het algemeen, zeg niet dat dit zo is bij de Cudogan''s).
Dat voetballen, Oosje was wel echt blij dat zijn 'grote broer' dat deed, en wat ik nog grappiger vond was dat moment met Seven en de koelkast op dat aanrecht. Moeder (en ik als kijker) zien allerlei ongelukken gebeuren, kids staan daar alsof ze niet stabieler kunnen staan
Oei, lastig kiezen, ze hebben allemaal wel wat. Denk Cudogham (lieve kinderen) of Blom (lijken mij lieve, geduldige ouders, je ziet ze niet boos worden). Familie Wildeman heb ik niks mee. Ook niks tegen overigens, maar ze zijn niet een type waar ik mee om zou willen gaan. Nagelkerke neutraal.quote:Op maandag 4 september 2023 14:28 schreef FlippingCoin het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2023 18:12 schreef Leandra het volgende:
De familie Nagelkerke uiteraard, het is dat er nu geen trein naar Oudenbosch rijdt anders was ik daar even langs Maddey's gegaan, dus maar in Roosendaal geweest.
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel echt goed uitquote:Op maandag 4 september 2023 18:12 schreef Leandra het volgende:
De familie Nagelkerke uiteraard, het is dat er nu geen trein naar Oudenbosch rijdt anders was ik daar even langs Maddey's gegaan, dus maar in Roosendaal geweest.
[ afbeelding ]
Ze hebben maar een paar weken per jaar een camera voor hun neus, bij een huis volquote:Op maandag 4 september 2023 18:37 schreef Firuze60 het volgende:
Qua kijkgenot (zo van het komt leuk en spontaan over) geen enkel gezin meer. Nog steeds blijven de reacties van de kinderen onderling en naar ouders toe genoeg spontaan. Maar uitgemolken tot en met, als zelfs een vier-jarige zich al bewust is geworden (na vanaf de geboorte al een camera op de neus) van externe blikken dan vraag ik mij serieus af, hoe te leven zonder een camera op je neus?
Bij de Nagelkerkjes en de Cudo's (bijna) iedere dag voor Instagram en YouTubequote:Op maandag 4 september 2023 18:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze hebben maar een paar weken per jaar een camera voor hun neus, bij een huis vol
Tegenwoordig zijn er in de winter EN de zomer opnames.quote:Op maandag 4 september 2023 18:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze hebben maar een paar weken per jaar een camera voor hun neus, bij een huis vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |