abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210530001

In Een huis vol volgen we de grote gezinnen Blom, Cudogham, Nagelkerke en Wildeman. Hoe gaan zij om met kleine en grote uitdagingen in het leven? Wat bindt hen en hoe zorgen ze voor elkaar?

Een huis vol is vanaf maandag 28 augustus 2023 om 19.00 uur te zien bij KRO-NCRV op NPO 1.

https://kro-ncrv.nl/programmas/een-huis-vol
  maandag 4 september 2023 @ 14:27:50 #2
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_210530126
Fipo!!!!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 4 september 2023 @ 14:28:47 #3
459912 FlippingCoin
pi_210530134
Welke familie vinden jullie het leukste van de 4 die nu meedoen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_210530468
quote:
16s.gif Op maandag 4 september 2023 14:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Het leukste om naar te kijken vind ik Blom, niet zozeer omdat ik het leuke mensen vind maar meer omdat ik me verwonder over veel dingen. Het religieuze, de drukke jongetjes, de chaos, de bungelende baby..
Vóór dit seizoen vond ik de Jelies altijd het leukste, ik vind het Urker gebeuren heel leuk.
Reckless
  maandag 4 september 2023 @ 15:14:16 #5
459912 FlippingCoin
pi_210530530
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 15:07 schreef Giddie het volgende:

[..]
Het leukste om naar te kijken vind ik Blom, niet zozeer omdat ik het leuke mensen vind maar meer omdat ik me verwonder over veel dingen. Het religieuze, de drukke jongetjes, de chaos, de bungelende baby..
Vóór dit seizoen vond ik de Jelies altijd het leukste, ik vind het Urker gebeuren heel leuk.
Ja bij mij hetzelfde denk ik, ik vond de Buddenbruckjes hiervoor het leukste omdat er altijd wel een beetje chaos was. Nu ook inderdaad Blom, de Rotterdamse familie heb ik nog niet zo veel mee maar die zijn ook nog niet veel gezien geweest dus dat is niet gek.
pi_210530656
quote:
Ik had in het eerste seizoen dat ze mee deden nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik vind de familie C het fijnste om naar te kijken. Het mag dan misschien soms wat nep overkomen, de kinderen komen op mij heel echt over en die vind ik gewoon hartstikke leuk. Er heerst daar rust en dat vind ik ook een fijne afwisseling (wat best gek is want ik vond de BB's altijd erg leuk om te kijken).
pi_210530786
Ik vind er niet zoveel aan dit keer. Kijk ook niet alle avonden.
Blij dat de Jelies eruit zijn, Johan ging zich een beetje Meiland vinden met zijn: wij zijn het kijkcijferkanon.
Maar de Cudo’s zijn nu ook mijn favoriet. Gewoon die kinderen onderling zijn zo leuk!
pi_210530813
quote:
16s.gif Op maandag 4 september 2023 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja bij mij hetzelfde denk ik, ik vond de Buddenbruckjes hiervoor het leukste omdat er altijd wel een beetje chaos was. Nu ook inderdaad Blom, de Rotterdamse familie heb ik nog niet zo veel mee maar die zijn ook nog niet veel gezien geweest dus dat is niet gek.
Vind ik ook. Rotterdamse familie vallen mij ook minder op, misschien komt dat nog maar ze zijn niet extreem ofzo. Dan valt het toch minder op. Wat ik wel meteen zag was het woord ‘open haard’ boven de open haard. Toen dacht ik wel even Hmmzz, ‘handig’?
Reckless
pi_210530958
Eens met Lois en Seven, Lois lijkt me ook heel behulpzaam en lief. Seven is gewoon een leuk kind, wat er gezegd werd, gaat voor zijn doel.

Mijn favoriete familie is Nagelkerke, maar dit komt omdat ik veel herken van mijn eigen jeugd in hun opvoeding en doen en laten. De interessantste familie vind ik Blom, omdat dit juist weer het verst van mijn bed staat.
pi_210530990
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 15:50 schreef Giddie het volgende:

[..]
Vind ik ook. Rotterdamse familie vallen mij ook minder op, misschien komt dat nog maar ze zijn niet extreem ofzo. Dan valt het toch minder op. Wat ik wel meteen zag was het woord ‘open haard’ boven de open haard. Toen dacht ik wel even Hmmzz, ‘handig’?
Dat viel mij ook op, ik vond het wel grappig, en tegelijk ook zo typisch 'Riviera Maison' aandoen. Iemand opgevallen hoe gelukkig dat hondje op die tafel lag toen hij werd geplukt? Dat staartje ook.
  Spellchecker maandag 4 september 2023 @ 16:09:38 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210531005
Bij de Cudo's wordt er naar mijn idee vanzelfsprekend door de oudere kinderen voor de jonkies gezorgd.
Kick ook laatst voetballen met Oosje.
pi_210531103
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 16:09 schreef maily het volgende:
Bij de Cudo's wordt er naar mijn idee vanzelfsprekend door de oudere kinderen voor de jonkies gezorgd.
Kick ook laatst voetballen met Oosje.
Wat op zich niet erg is, daar leer je veel van, maar ben wel van mening dat de oudere kinderen ook tijd voor zichzelf mogen hebben (voor het weer verkeerd gaat, ik doel op het algemeen, zeg niet dat dit zo is bij de Cudogan''s).

Dat voetballen, Oosje was wel echt blij dat zijn 'grote broer' dat deed, en wat ik nog grappiger vond was dat moment met Seven en de koelkast op dat aanrecht. Moeder (en ik als kijker) zien allerlei ongelukken gebeuren, kids staan daar alsof ze niet stabieler kunnen staan _O-
  Spellchecker maandag 4 september 2023 @ 16:21:42 #13
197773 crew  maily
pi_210531161
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 16:16 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Wat op zich niet erg is, daar leer je veel van, maar ben wel van mening dat de oudere kinderen ook tijd voor zichzelf mogen hebben (voor het weer verkeerd gaat, ik doel op het algemeen, zeg niet dat dit zo is bij de Cudogan''s).

Dat voetballen, Oosje was wel echt blij dat zijn 'grote broer' dat deed, en wat ik nog grappiger vond was dat moment met Seven en de koelkast op dat aanrecht. Moeder (en ik als kijker) zien allerlei ongelukken gebeuren, kids staan daar alsof ze niet stabieler kunnen staan _O-
Helemaal niet erg! Integendeel.
pi_210531352
quote:
Oei, lastig kiezen, ze hebben allemaal wel wat. Denk Cudogham (lieve kinderen) of Blom (lijken mij lieve, geduldige ouders, je ziet ze niet boos worden). Familie Wildeman heb ik niks mee. Ook niks tegen overigens, maar ze zijn niet een type waar ik mee om zou willen gaan. Nagelkerke neutraal.
Why are you wearing that stupid man suit?
  maandag 4 september 2023 @ 18:12:33 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210531992
De familie Nagelkerke uiteraard, het is dat er nu geen trein naar Oudenbosch rijdt anders was ik daar even langs Maddey's gegaan, dus maar in Roosendaal geweest.

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210532083
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 18:12 schreef Leandra het volgende:
De familie Nagelkerke uiteraard, het is dat er nu geen trein naar Oudenbosch rijdt anders was ik daar even langs Maddey's gegaan, dus maar in Roosendaal geweest.

[ afbeelding ]
:9
  maandag 4 september 2023 @ 18:26:30 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210532088
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 18:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
:9
Ja, was wel top :9
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210532117
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 18:12 schreef Leandra het volgende:

[ afbeelding ]
Dat ziet er wel echt goed uit :o
pi_210532161
Qua kijkgenot (zo van het komt leuk en spontaan over) geen enkel gezin meer. Nog steeds blijven de reacties van de kinderen onderling en naar ouders toe genoeg spontaan. Maar uitgemolken tot en met, als zelfs een vier-jarige zich al bewust is geworden (na vanaf de geboorte al een camera op de neus) van externe blikken dan vraag ik mij serieus af, hoe te leven zonder een camera op je neus?
  maandag 4 september 2023 @ 18:52:32 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210532300
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 18:31 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Dat ziet er wel echt goed uit :o
Het was ook superlekker :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210532305
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 18:37 schreef Firuze60 het volgende:
Qua kijkgenot (zo van het komt leuk en spontaan over) geen enkel gezin meer. Nog steeds blijven de reacties van de kinderen onderling en naar ouders toe genoeg spontaan. Maar uitgemolken tot en met, als zelfs een vier-jarige zich al bewust is geworden (na vanaf de geboorte al een camera op de neus) van externe blikken dan vraag ik mij serieus af, hoe te leven zonder een camera op je neus?
Ze hebben maar een paar weken per jaar een camera voor hun neus, bij een huis vol
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_210532353
Ik vind de fam nagelkerke het leukste om naar te kijken ,daarna komt de fam blom met al die ongeorganiseerde drukte , rustige niet ingrijpende cudduham vind ik persoonlijk wat minder, en de. Fam wildeman daar snap ik niets van die vader, als je vrouw leert kennen met 5 kinderen van andere mannen dan zou ik toch hard weggelopen zijn , en niet meer omgekeken hebben
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  maandag 4 september 2023 @ 19:06:00 #23
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_210532403
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 18:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ze hebben maar een paar weken per jaar een camera voor hun neus, bij een huis vol
Bij de Nagelkerkjes en de Cudo's (bijna) iedere dag voor Instagram en YouTube
  Spellchecker maandag 4 september 2023 @ 19:07:22 #24
197773 crew  maily
pi_210532416
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 18:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Tegenwoordig zijn er in de winter EN de zomer opnames.
pi_210532439
Fam. Wildeman heeft het woord 'keuken' in de tegelwand van de keuken verwerkt... Lijkt wel op een instelling waar bij alles staat aangegeven wat het is 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')