abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210530001

In Een huis vol volgen we de grote gezinnen Blom, Cudogham, Nagelkerke en Wildeman. Hoe gaan zij om met kleine en grote uitdagingen in het leven? Wat bindt hen en hoe zorgen ze voor elkaar?

Een huis vol is vanaf maandag 28 augustus 2023 om 19.00 uur te zien bij KRO-NCRV op NPO 1.

https://kro-ncrv.nl/programmas/een-huis-vol
  maandag 4 september 2023 @ 14:27:50 #2
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_210530126
Fipo!!!!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 4 september 2023 @ 14:28:47 #3
459912 FlippingCoin
pi_210530134
Welke familie vinden jullie het leukste van de 4 die nu meedoen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_210530468
quote:
16s.gif Op maandag 4 september 2023 14:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Het leukste om naar te kijken vind ik Blom, niet zozeer omdat ik het leuke mensen vind maar meer omdat ik me verwonder over veel dingen. Het religieuze, de drukke jongetjes, de chaos, de bungelende baby..
Vóór dit seizoen vond ik de Jelies altijd het leukste, ik vind het Urker gebeuren heel leuk.
Reckless
  maandag 4 september 2023 @ 15:14:16 #5
459912 FlippingCoin
pi_210530530
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 15:07 schreef Giddie het volgende:

[..]
Het leukste om naar te kijken vind ik Blom, niet zozeer omdat ik het leuke mensen vind maar meer omdat ik me verwonder over veel dingen. Het religieuze, de drukke jongetjes, de chaos, de bungelende baby..
Vóór dit seizoen vond ik de Jelies altijd het leukste, ik vind het Urker gebeuren heel leuk.
Ja bij mij hetzelfde denk ik, ik vond de Buddenbruckjes hiervoor het leukste omdat er altijd wel een beetje chaos was. Nu ook inderdaad Blom, de Rotterdamse familie heb ik nog niet zo veel mee maar die zijn ook nog niet veel gezien geweest dus dat is niet gek.
pi_210530656
quote:
Ik had in het eerste seizoen dat ze mee deden nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik vind de familie C het fijnste om naar te kijken. Het mag dan misschien soms wat nep overkomen, de kinderen komen op mij heel echt over en die vind ik gewoon hartstikke leuk. Er heerst daar rust en dat vind ik ook een fijne afwisseling (wat best gek is want ik vond de BB's altijd erg leuk om te kijken).
pi_210530786
Ik vind er niet zoveel aan dit keer. Kijk ook niet alle avonden.
Blij dat de Jelies eruit zijn, Johan ging zich een beetje Meiland vinden met zijn: wij zijn het kijkcijferkanon.
Maar de Cudo’s zijn nu ook mijn favoriet. Gewoon die kinderen onderling zijn zo leuk!
pi_210530813
quote:
16s.gif Op maandag 4 september 2023 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja bij mij hetzelfde denk ik, ik vond de Buddenbruckjes hiervoor het leukste omdat er altijd wel een beetje chaos was. Nu ook inderdaad Blom, de Rotterdamse familie heb ik nog niet zo veel mee maar die zijn ook nog niet veel gezien geweest dus dat is niet gek.
Vind ik ook. Rotterdamse familie vallen mij ook minder op, misschien komt dat nog maar ze zijn niet extreem ofzo. Dan valt het toch minder op. Wat ik wel meteen zag was het woord ‘open haard’ boven de open haard. Toen dacht ik wel even Hmmzz, ‘handig’?
Reckless
pi_210530958
Eens met Lois en Seven, Lois lijkt me ook heel behulpzaam en lief. Seven is gewoon een leuk kind, wat er gezegd werd, gaat voor zijn doel.

Mijn favoriete familie is Nagelkerke, maar dit komt omdat ik veel herken van mijn eigen jeugd in hun opvoeding en doen en laten. De interessantste familie vind ik Blom, omdat dit juist weer het verst van mijn bed staat.
pi_210530990
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 15:50 schreef Giddie het volgende:

[..]
Vind ik ook. Rotterdamse familie vallen mij ook minder op, misschien komt dat nog maar ze zijn niet extreem ofzo. Dan valt het toch minder op. Wat ik wel meteen zag was het woord ‘open haard’ boven de open haard. Toen dacht ik wel even Hmmzz, ‘handig’?
Dat viel mij ook op, ik vond het wel grappig, en tegelijk ook zo typisch 'Riviera Maison' aandoen. Iemand opgevallen hoe gelukkig dat hondje op die tafel lag toen hij werd geplukt? Dat staartje ook.
  Spellchecker maandag 4 september 2023 @ 16:09:38 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210531005
Bij de Cudo's wordt er naar mijn idee vanzelfsprekend door de oudere kinderen voor de jonkies gezorgd.
Kick ook laatst voetballen met Oosje.
pi_210531103
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 16:09 schreef maily het volgende:
Bij de Cudo's wordt er naar mijn idee vanzelfsprekend door de oudere kinderen voor de jonkies gezorgd.
Kick ook laatst voetballen met Oosje.
Wat op zich niet erg is, daar leer je veel van, maar ben wel van mening dat de oudere kinderen ook tijd voor zichzelf mogen hebben (voor het weer verkeerd gaat, ik doel op het algemeen, zeg niet dat dit zo is bij de Cudogan''s).

Dat voetballen, Oosje was wel echt blij dat zijn 'grote broer' dat deed, en wat ik nog grappiger vond was dat moment met Seven en de koelkast op dat aanrecht. Moeder (en ik als kijker) zien allerlei ongelukken gebeuren, kids staan daar alsof ze niet stabieler kunnen staan _O-
  Spellchecker maandag 4 september 2023 @ 16:21:42 #13
197773 crew  maily
pi_210531161
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 16:16 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Wat op zich niet erg is, daar leer je veel van, maar ben wel van mening dat de oudere kinderen ook tijd voor zichzelf mogen hebben (voor het weer verkeerd gaat, ik doel op het algemeen, zeg niet dat dit zo is bij de Cudogan''s).

Dat voetballen, Oosje was wel echt blij dat zijn 'grote broer' dat deed, en wat ik nog grappiger vond was dat moment met Seven en de koelkast op dat aanrecht. Moeder (en ik als kijker) zien allerlei ongelukken gebeuren, kids staan daar alsof ze niet stabieler kunnen staan _O-
Helemaal niet erg! Integendeel.
pi_210531352
quote:
Oei, lastig kiezen, ze hebben allemaal wel wat. Denk Cudogham (lieve kinderen) of Blom (lijken mij lieve, geduldige ouders, je ziet ze niet boos worden). Familie Wildeman heb ik niks mee. Ook niks tegen overigens, maar ze zijn niet een type waar ik mee om zou willen gaan. Nagelkerke neutraal.
Why are you wearing that stupid man suit?
  maandag 4 september 2023 @ 18:12:33 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210531992
De familie Nagelkerke uiteraard, het is dat er nu geen trein naar Oudenbosch rijdt anders was ik daar even langs Maddey's gegaan, dus maar in Roosendaal geweest.

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210532083
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 18:12 schreef Leandra het volgende:
De familie Nagelkerke uiteraard, het is dat er nu geen trein naar Oudenbosch rijdt anders was ik daar even langs Maddey's gegaan, dus maar in Roosendaal geweest.

[ afbeelding ]
:9
  maandag 4 september 2023 @ 18:26:30 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210532088
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 18:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
:9
Ja, was wel top :9
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210532117
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 18:12 schreef Leandra het volgende:

[ afbeelding ]
Dat ziet er wel echt goed uit :o
pi_210532161
Qua kijkgenot (zo van het komt leuk en spontaan over) geen enkel gezin meer. Nog steeds blijven de reacties van de kinderen onderling en naar ouders toe genoeg spontaan. Maar uitgemolken tot en met, als zelfs een vier-jarige zich al bewust is geworden (na vanaf de geboorte al een camera op de neus) van externe blikken dan vraag ik mij serieus af, hoe te leven zonder een camera op je neus?
  maandag 4 september 2023 @ 18:52:32 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210532300
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 18:31 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Dat ziet er wel echt goed uit :o
Het was ook superlekker :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210532305
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 18:37 schreef Firuze60 het volgende:
Qua kijkgenot (zo van het komt leuk en spontaan over) geen enkel gezin meer. Nog steeds blijven de reacties van de kinderen onderling en naar ouders toe genoeg spontaan. Maar uitgemolken tot en met, als zelfs een vier-jarige zich al bewust is geworden (na vanaf de geboorte al een camera op de neus) van externe blikken dan vraag ik mij serieus af, hoe te leven zonder een camera op je neus?
Ze hebben maar een paar weken per jaar een camera voor hun neus, bij een huis vol
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_210532353
Ik vind de fam nagelkerke het leukste om naar te kijken ,daarna komt de fam blom met al die ongeorganiseerde drukte , rustige niet ingrijpende cudduham vind ik persoonlijk wat minder, en de. Fam wildeman daar snap ik niets van die vader, als je vrouw leert kennen met 5 kinderen van andere mannen dan zou ik toch hard weggelopen zijn , en niet meer omgekeken hebben
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  maandag 4 september 2023 @ 19:06:00 #23
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_210532403
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 18:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ze hebben maar een paar weken per jaar een camera voor hun neus, bij een huis vol
Bij de Nagelkerkjes en de Cudo's (bijna) iedere dag voor Instagram en YouTube
  Spellchecker maandag 4 september 2023 @ 19:07:22 #24
197773 crew  maily
pi_210532416
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 18:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Tegenwoordig zijn er in de winter EN de zomer opnames.
pi_210532439
Fam. Wildeman heeft het woord 'keuken' in de tegelwand van de keuken verwerkt... Lijkt wel op een instelling waar bij alles staat aangegeven wat het is 8)7
pi_210532470
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 19:10 schreef Ronaldussen het volgende:
Fam. Wildeman heeft het woord 'keuken' in de tegelwand van de keuken verwerkt... Lijkt wel op een instelling waar bij alles staat aangegeven wat het is 8)7
In dat gezin vergeven ze elkaar, huilen ze, lachen ze en mag iedereen zichzelf zijn.
pi_210532477
yep. je ruikt de Xenos-geur door het beeldscherm als die familie in beeld is :Y
  maandag 4 september 2023 @ 19:19:49 #28
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210532508
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 18:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Fam wildeman daar snap ik niets van die vader, als je vrouw leert kennen met 5 kinderen van andere mannen dan zou ik toch hard weggelopen zijn , en niet meer omgekeken hebben
En nog proberen voor een 8e? maar het wil niet lukken.
Het zou ook niet mijn keuze zijn. Snap de hele tijdslijn ook niet echt. De 5e is 11 en ze zijn 12 jaar samen (dacht ik te horen) dan was ze al zwanger toen ze elkaar ontmoeten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_210532566
quote:
Eigenlijk momenteel geen één

Ik vond de Buddenbrucks altijd leuk om naar te kijken. De chaos, maar toch leken ze altijd prima op hun gemak met zn allen.

Cudoghams vind ik nog steeds 1 grote 'Iven ikwiloptv show' en valt het enorm op hoe Oosie met fluwelen handschoenen wordt aangepakt.
Bijv een superleuk kind als Seven lijkt veel minder oog voor.
Maar er wordt natuurlijk wel enorm geknipt en geplakt in wat uitgezonden gaat worden...
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_210532573
Wat een rust zonder moeder Blom. Heerlijk.
pi_210532593
Vader Wildeman doet me denken Kees Flodder. (zoon)
pi_210532606
_O-
pi_210532620
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 19:28 schreef Makiko het volgende:
Ja! Thnx! Kon even niet plaatsen op wie hij leek.

Ik hoor de hele tijd buurman en buurman. Daarbij gaat ook de stem aan het einde van elk woord omhoog.
pi_210532622
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 19:28 schreef Makiko het volgende:
Jaaa, nu je t zegt 😂
pi_210532627
Pff. De familie C. kan niks doen omdat het gewoon leuk is, nee, er moet gelijk iets educatiefs aan zitten... Zo vermoeiend...
pi_210532706
Ik vind die Wildemannetjes veeeeel vermoeiender
pi_210532793
Mijn broer en ik sloegen elkaar al de harses in als we eieren moesten zoeken, en we waren met 2. Als we met meer waren geweest weet ik niet hoe dat afgelopen was 😇
pi_210532994
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 19:38 schreef Earring het volgende:
Ik vind die Wildemannetjes veeeeel vermoeiender
Vooral die moeder...
pi_210533124
in de eerste aflevering ging cynthia beginnen met de cursus kindercoach.....en bij het paaseieren zoeken werd er door Iven gezegd dat zij de kindercoach is en hij een omkoper :D

heeft ze dan heel snel gedaan die cursus
pi_210533132
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 19:46 schreef amaranta het volgende:
Mijn broer en ik sloegen elkaar al de harses in als we eieren moesten zoeken, en we waren met 2. Als we met meer waren geweest weet ik niet hoe dat afgelopen was 😇
en dan ook nog helemaal verontwaardigd zijn als een willekeurige wandelaar het grote gouden ei wil pakken :D
  maandag 4 september 2023 @ 20:49:02 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210533382
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 19:10 schreef Ronaldussen het volgende:
Overal borden. Groot natuurlijk ook ergens Home en een krijtbord met Mama's Diner. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210533390
En een bak met post waar uiteraard “mail” op staat.
pi_210533421
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 20:50 schreef lily het volgende:
En een bak met post waar uiteraard “mail” op staat.
Bij Blom hebben ze de antieke, emaille versies: beschuit(bus), zand, zeep en soda en de beruchte suikerpot.
pi_210533427
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 20:49 schreef golfer het volgende:

[..]
Overal borden. Groot natuurlijk ook ergens Home en een krijtbord met Mama's Diner. :{w
Het idee is niet verkeerd. Het is nu wel duidelijk wat ze alle dagen eten.
pi_210533429
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 20:21 schreef Verida het volgende:

[..]
en dan ook nog helemaal verontwaardigd zijn als een willekeurige wandelaar het grote gouden ei wil pakken :D

Ze stonden ook wel ver van dat ei af , hoe moest die jongen weten dat het van cudogham was
  maandag 4 september 2023 @ 20:59:27 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210533483
Zeiden jullie ook U tegen jullie ouders, zoals die kinderen Blom doen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210533509
quote:
11s.gif Op maandag 4 september 2023 20:59 schreef golfer het volgende:
Toen ik nog thuis woonde wel, nu niet meer. En ik spreek haar aan met 'moeder'
pi_210533532
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 20:21 schreef Verida het volgende:

[..]
Nou, inderdaad. Verstop ze lekker op je balkon :+
pi_210533543
quote:
Niet m’n ouders.
Wel tegen m’n opa en oma. Niet zozeer U, maar wel in de u-vorm tegen ze spreken.
pi_210533579
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 20:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ze stonden ook wel ver van dat ei af , hoe moest die jongen weten dat het van cudogham was
Dat dus :D

het is gewoon een openbaar terrein dat park, dus niet zo heel raar dat iemand dat ei wil pakken :D
  maandag 4 september 2023 @ 21:11:16 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210533589
Waarom hebben die Bloms van die Joodse spullen als een menorah en heeft de moeder een chai om haar hals als ketting?
Ze zijn toch heel christelijk?
Poef.....gone! ©golfer
pi_210533624
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 21:11 schreef golfer het volgende:
Waarom hebben die Bloms van die Joodse spullen als een menorah en heeft de moeder een chai om haar hals als ketting?
Ik zag het ook, maar ik twijfelde of het niet gewoon een kandelaar was.
pi_210533724
Is Jan N. al 45? Had 'm jonger geschat.
pi_210533728
quote:
Is dat iets voor gelovige mensen?
pi_210533821
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 21:11 schreef golfer het volgende:
Omdat het Christendom uit het Jodendom vandaan komt en Jezus een Jood was, voelen veel Christenen zich erg verbonden met het Jodendom.
pi_210533830
Ik kijk nu de aflevering. De Nagelkerkjes vind ik in dit programma echt veel beter uit de verf komen dan uit hun eigen vlogs. Eline vind ik echt een superleuke meid. Ook zoals ze de kast van Noud even onder handen nam ;-)

De kotsterm papadag mag er van mij uit, maar ik vind het wel leuk om te zien. Leuk om te zien hoe hij geniet van de kleine Juda. Als ik de ouders was, zou ik kinderopvang overwegen voor Jozua. Dan kan hij lekker de hele dag onder toezicht spelen.
pi_210533842
Haha, dat bord met het menu van de week vind ik wel echt heel erg leuk. Wij hangen een klein briefje op de koelkast, maar we hebben er ook maar 1. Ik herken het wel dat ze op elk moment van de dag zich kunnen afvragen wat we vanavond eten.
pi_210533855
Ik heb wel een zwak voor Priscillioano. Hij kan er niks aan doen dat hij zo heet en dat ze hem thuis afkorten met 'Prisje', maar ik vind het echt een lieverd. Hij helpt met klusjes en het is zo aandoenlijk dat hij verliefd is.
pi_210533868
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 21:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Nee.
pi_210533882
Over de 1200,- voor kinderkleding trouwens 😱😱
pi_210533973
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 21:40 schreef Zusje123 het volgende:
Het is ook geen zeeman waar ze shoppen :P En dat shirtje wat Sofie niks vond zag er toch netjes uit? Op een gegeven moment mogen kinderen wel een beetje zelf beslissen wat ze dragen hoor. Of het moet echt helemaal niks zijn (zoals gaten in broeken), maar ik ben zelf niet zo moeilijk.

Ik vond de familie W uit Rotterdam erg leuk vanavond. De moeder lijkt me een gezellige vrouw.
pi_210534060
quote:
Maar wel heel wat kinderen in de merkkleding.
pi_210534130
Ik zou zelf de nintendo van Prisje hebben meegenomen. Die jongen gaat nog lang niet slapen, zo te zien.
pi_210534140
Ik denk dat ik in deze serie de Wildemannetjes het leukst vind. De Cudo's vind ik meevallen dit seizoen, maar ze zijn gewoon too much. Vooral Iven. Hele lieve kinderen, maar ik vind Cynthia en Iven gewoon too much.
  Spellchecker maandag 4 september 2023 @ 22:38:05 #65
197773 crew  maily
pi_210534450
quote:
Wij wel :Y

Was vroeger heel normaal ....
  maandag 4 september 2023 @ 22:39:09 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210534464
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 22:38 schreef maily het volgende:

Niet bij ons.
Poef.....gone! ©golfer
  Spellchecker maandag 4 september 2023 @ 22:40:38 #67
197773 crew  maily
pi_210534477
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 21:09 schreef Verida het volgende:

[..]
Dat dus :D

het is gewoon een openbaar terrein dat park, dus niet zo heel raar dat iemand dat ei wil pakken :D
ik stond daar echt van te kijken ... dat er niet veel meer eieren "gepikt" werden :D
  Spellchecker maandag 4 september 2023 @ 22:45:33 #68
197773 crew  maily
pi_210534529
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 21:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Nee hoor. Maar toevallig doen ze het bij de Jelies ook :D
  maandag 4 september 2023 @ 23:10:19 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210534765
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 22:38 schreef maily het volgende:

[..]

Bij ons niet, U zeggen betekende afstandelijk, ik zei pas U tegen mensen die buiten de kring opa, oma, ooms en tantes waren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Spellchecker maandag 4 september 2023 @ 23:12:02 #70
197773 crew  maily
pi_210534783
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 23:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bij ons niet, U zeggen betekende afstandelijk, ik zei pas U tegen mensen die buiten de kring opa, oma, ooms en tantes waren.
Gek dat dat bij iedereen zo verschillend is/was :D

Mijn eigen kinderen hebben nooit U tegen mij gezegd, en neefjes en nichtjes ook niet.
Die vergeten zelfs "tante" :D
  maandag 4 september 2023 @ 23:17:53 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210534819
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 23:12 schreef maily het volgende:

[..]
Gek dat dat bij iedereen zo verschillend is/was :D

Mijn eigen kinderen hebben nooit U tegen mij gezegd, en neefjes en nichtjes ook niet.
Die vergeten zelfs "tante" :D
De jongste van mijn zusje appte me toevallig van de week, en sprak me gewoon aan bij mijn voornaam, maar goed hij is 29... dus tsja.
Ik denk dat mijn jongste (12) nog niet op het punt is dat hij mijn zusje bij haar voornaam aanspreekt, maar misschien ook wel.
Ze appen ook wel samen, dus dat maakt eea wat informeler.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 4 september 2023 @ 23:52:27 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210535034
Mijn kinderen en kleinkinderen zeggen gewoon je tegen mij en roepen mij soms zelfs bij mijn voornaam.
Poef.....gone! ©golfer
pi_210535065
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2023 23:52 schreef golfer het volgende:
Mijn kinderen en kleinkinderen zeggen gewoon je tegen mij en roepen mij soms zelfs bij mijn voornaam.
Joh, je bent gewoon een jaren'70 hippie vader geweest en nu even aanpassen aan deze tijd. >:)
pi_210535103
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 23:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Toch geloof ik niet in dat afstandelijk gedoe wat betreft het u en jij aanspreken, in Belgie is het heel normaal om mensen en familie met u aan te spreken.\

Ook: ik mag u graag.

Vertaling: Ik houd van jou
  dinsdag 5 september 2023 @ 00:05:53 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210535154
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 00:00 schreef Firuze60 het volgende:
Toch geloof ik niet in dat afstandelijk gedoe wat betreft het u en jij aanspreken, in Belgie is het heel normaal om mensen en familie met u aan te spreken.\

Ook: ik mag u graag.

Vertaling: Ik houd van jou
Mag ik U poepen? :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_210535169
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 00:05 schreef golfer het volgende:

[..]
Mag ik U poepen? :+
_O- Vraag dat je vrouw eerst maar.
pi_210535181
quote:
Ach joh, kinderbijslag betaald. *)
pi_210535183
quote:
2s.gif Op maandag 4 september 2023 22:02 schreef Brokkel het volgende:
Ik zou zelf de nintendo van Prisje hebben meegenomen. Die jongen gaat nog lang niet slapen, zo te zien.
Met zijn kleren aan :+
pi_210535192
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 21:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is Jan N. al 45? Had 'm jonger geschat.
Ik vind ze allemaal baby-facen hebben :)
  Spellchecker dinsdag 5 september 2023 @ 00:15:57 #80
197773 crew  maily
pi_210535218
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 00:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Nou inderdaad :D
pi_210535242
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 00:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik volg net als de hele Viva-meute al jarenlang die bakkersfamilie en eigenlijk alleen maar omdat hun jongste dochter sprekend lijkt qua uiterlijk en gedrag op mijn lieve kleinkindje die ik niet elke dag kan zien (woont in het buitenland en ouders zijn gelukkig geen exploitanten van hun kinderen) en daarom ga ik af en toe mee in de kritiek.
  dinsdag 5 september 2023 @ 00:41:22 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210535317
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 00:18 schreef Firuze60 het volgende:

Ik volg net als de hele Viva-meute al jarenlang die bakkersfamilie en eigenlijk alleen maar omdat hun jongste dochter sprekend lijkt qua uiterlijk en gedrag op mijn lieve kleinkindje die ik niet elke dag kan zien (woont in het buitenland en ouders zijn gelukkig geen exploitanten van hun kinderen) en daarom ga ik af en toe mee in de kritiek.
How can I make this about me. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_210535328
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 september 2023 00:41 schreef golfer het volgende:

[..]
How can I make this about me. :+
Het wachten is op iemand waarvan de man een flinke krullende nekhaardos heeft. So be it.
pi_210536250
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 00:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik snap jouw post niet want je kaart twee hele verschillende dingen aan. Wat heeft meegaan in het kritiek te maken met je kleinkind?

En kritiek hoort erbij. Ik denk (hoop) dat de families dat ingecalculeerd hebben, vooral tegenwoordig met social media. Maar het is wat anders als je elke dag naar materiaal gaat zoeken over een familie om maar kritiek te kunnen geven. Dan ben je gewoon niet ok bezig.
pi_210536307
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 07:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik snap jouw post niet want je kaart twee hele verschillende dingen aan. Wat heeft meegaan in het kritiek te maken met je kleinkind?

En kritiek hoort erbij. Ik denk (hoop) dat de families dat ingecalculeerd hebben, vooral tegenwoordig met social media. Maar het is wat anders als je elke dag naar materiaal gaat zoeken over een familie om maar kritiek te kunnen geven. Dan ben je gewoon niet ok bezig.
Op zich hoef je daar niet echt naar te zoeken 🙃
Let the games begin...
pi_210536338
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 08:03 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Je aanmelden voor allerlei vlogs en insta's en zulks doe je allemaal echt zelf :) Maargoed, we gaan gewoon weer lekker verder met het programma :P

Ik heb even niet meegekregen of vader Blom nu alleen maar thuis werkt of niet? Dat lijkt me een hele opgave met twee kleintjes!
pi_210536387
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 08:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Je aanmelden voor allerlei vlogs en insta's en zulks doe je allemaal echt zelf :) Maargoed, we gaan gewoon weer lekker verder met het programma :P

Ik heb even niet meegekregen of vader Blom nu alleen maar thuis werkt of niet? Dat lijkt me een hele opgave met twee kleintjes!
Ze wissellen elkaar af met werken
  dinsdag 5 september 2023 @ 08:46:15 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210536566
quote:

[..]
Ik heb insta (en X), ik volg de Jelies zelfs en ik heb nog nooit iets van de familie Nagelkerke langs zien komen, dus ja, je moet er wel naar zoeken, het komt niet zomaar in your face, zelfs niet als je gewoon op social media zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210536737
Hoeveel kinderen zijn het? 8? En ik neem aan dat ze voor dochter in USA niks gekocht hebben.
1200/7 = 171 per kind.
Volgens mij wel meerdere kledingstukken per kind ook.
1 trui van MaleLions kost al 90 euro.
https://www.malelions.com/nl/new/sport-new/

Bij mij op het werk zie ik ook veel kinderen in MaleLions, black Bananas, Nik&Nik, Lyle & Scott.
Dat kost nou eenmaal geld.
En als je het kunt missen…. Lekker doen.

Edit: moeder Blom zei ook dat haar zoon graag merkkleding wilde dragen. Zijn zakgeld was 40 euro.
Dat krijgen mijn 13 en 15 jarige geeneens samen.
pi_210536880
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:07 schreef amaranta het volgende:
Edit: moeder Blom zei ook dat haar zoon graag merkkleding wilde dragen. Zijn zakgeld was 40 euro.
Dat krijgen mijn 13 en 15 jarige geeneens samen.
Dat viel mij ook op. Maar ik denk dat het zak- en kleedgeld samen was?
pi_210536960
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:28 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Dat viel mij ook op. Maar ik denk dat het zak- en kleedgeld samen was?
Ik heb geen ervaring met kleed geld. Wordt dat per maand gegeven of per drie maanden?
40 euro kleedgeld en zakgeld is misschien wat krap?
Daarentegen hoef je natuurlijk niet elke maand nieuwe kleren te kopen. 😇
  Spellchecker dinsdag 5 september 2023 @ 09:51:36 #92
197773 crew  maily
pi_210537026
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:42 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik heb geen ervaring met kleed geld. Wordt dat per maand gegeven of per drie maanden?
Ik denk per maand.
Maar dat maakt iedere ouder zelf uit.

En zo leren ze ook om met geld om te gaan.
Op is op.
pi_210537027
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:42 schreef amaranta het volgende:

[..]
Kan allebei.
En mij lijkt het ook wat krap maar aangezien alleen de vader werkt, denk ik niet dat ze bulken van het geld.
40 euro zakgeld lijkt me dan weer belachelijk veel.
pi_210537030
quote:

[..]
😂 Zelfs koeke wissen helpt niet!
  Spellchecker dinsdag 5 september 2023 @ 09:52:04 #95
197773 crew  maily
pi_210537031
Ik vind moeder Wildeman een vrolijk mens.
pi_210537043
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:51 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Kan allebei.
En mij lijkt het ook wat krap maar aangezien alleen de vader werkt, denk ik niet dat ze bulken van het geld.
40 euro zakgeld lijkt me dan weer belachelijk veel.
Maar daarom moest hij ook een bijbaan van z’n ouders/moeder.

En de moeder werkt ook. Ze is psycholoog en zei in de aflevering van gisteren dat ze op het werk echt even kon loskoppelen van het gezin.
pi_210537073
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:52 schreef maily het volgende:
Ik vind moeder Wildeman een vrolijk mens.
Ze is wel heel bewust van de camera’s. Als in; ze kijkt en lijkt veel te praten richting de cameraploeg/persoon.
pi_210537074
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:53 schreef amaranta het volgende:

[..]
Maar daarom moest hij ook een bijbaan van z’n ouders/moeder.

En de moeder werkt ook. Ze is psycholoog en zei in de aflevering van gisteren dat ze op het werk echt even kon loskoppelen van het gezin.
Sorry, ik las het verkeerd en dacht dat het over Wildeman ging. Ik dacht dat ik de moeder had horen zeggen dat een van de kinderen daar (Pris...) merkkleding wilde?
  Spellchecker dinsdag 5 september 2023 @ 09:59:17 #99
197773 crew  maily
pi_210537086
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:57 schreef lily het volgende:

[..]
Ze is wel heel bewust van de camera’s. Als in; ze kijkt en lijkt veel te praten richting de cameraploeg/persoon.
Doen ze allemaal toch? :D
pi_210537118
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:59 schreef maily het volgende:

[..]
Doen ze allemaal toch? :D
Als ze vragen krijgen uiteraard wel ja maar niet door de activiteiten heen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')