abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210538665
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:58 schreef rutger05 het volgende:
Wel een premium artikel

https://www.telegraaf.nl/(...)ens-hier-zal-sterven

Bijzonder dapper maar ook intens triest dat er zoveel levens verloren gaan.
Zeker bewonderingswaardig.
Moet eerlijk toegeven dat als ik ooit hier nattigheid voel ik snel mijn koffers pak.
Ik voel dan ook nagenoeg geen binding met "het moederland", maar daar is onze politiek van de laatste decennia natuurlijk ook debet aan.
pi_210538671
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:59 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Maar er zijn niet zoveel landen die KA-52's gebruiken, dus reserve onderdelen krijgen zal ook wel lastig of onmogelijk zijn.
Met ducttape schijn je heel veel te kunnen fixen. *O*

Het maakt verder niet uit of er onderdelen te verkrijgen zijn, het zou gewoon mooi zijn als Oekraine er 1 zou krijgen. Gewoon voor de show.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2023 13:26:57 ]
pi_210538689
quote:
84s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Bedoel je deze?

Was geen peloton maar een losse bmp met bemanning :P

[ twitter ]
Oh, ik dacht dat het om een volledig peleton ging, my bad :@
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dat is nog moediger want die krijgen denk ik niet de bescherming die de piloot en familie krijgt door z'n deal. Die worden later gewoon geruild en moeten terug naar Rusland waar men wellicht weet heeft van 'makkelijke overgave' en dat zal straffen.
Of jezelf aanmelden bij die russische freedom fighter eenheid die vechten voor Oekraïne :9

Alhoewel ik geen idee heb of ze uberhaupt toegelaten worden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_210538755
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:58 schreef rutger05 het volgende:
Wel een premium artikel

https://www.telegraaf.nl/(...)ens-hier-zal-sterven

Bijzonder dapper maar ook intens triest dat er zoveel levens verloren gaan.
Schreeuwende koppen achter een paywall van een krant die een imagotje heeft mbt sensatie.

Yeah, right. Geloof hier niet echt veel van.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 5 september 2023 @ 13:39:40 #230
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210538843
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dat is nog moediger want die krijgen denk ik niet de bescherming die de piloot en familie krijgt door z'n deal. Die worden later gewoon geruild en moeten terug naar Rusland waar men wellicht weet heeft van 'makkelijke overgave' en dat zal straffen.
Er zijn meerdere opties en ze kunnen kiezen. Terug naar Rusland via een gevangenenruil is daar een van. Maar er is ook de mogelijkheid om in een interneringskamp te verblijven en daar af te wachten tot de oorlog voorbij is of een Oekraïens paspoort krijgt.
Er zijn ook voorbeelden van Russen die nu sleutelen aan voertuigen of andere taken voor het leger doen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 5 september 2023 @ 13:40:39 #231
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210538850
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Oh, ik dacht dat het om een volledig peleton ging, my bad :@
[..]
Of jezelf aanmelden bij die russische freedom fighter eenheid die vechten voor Oekraïne :9

Alhoewel ik geen idee heb of ze uberhaupt toegelaten worden.
Kan gebeuren. Er komt genoeg aan beelden voorbij en je haalt snel dingen doorelkaar.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 5 september 2023 @ 13:42:45 #232
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210538874
Maar de eenmansacties vind ik ook indrukwekkend hoor. Zoals de uitgehongerde/uitgedroogde soldaat die een paar kilometer lang een drone moest volgen naar het afspreekpunt. Beschoten door zijn kameraden, door loopgraven met rottende lijken.....
  Forum Admin dinsdag 5 september 2023 @ 13:42:49 #233
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210538875
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Schreeuwende koppen achter een paywall van een krant die een imagotje heeft mbt sensatie.

Yeah, right. Geloof hier niet echt veel van.
Titel correspondeert niet met het artikel. Citaat komt nergens terug, het is alleen een anekdotisch verhaal van een van de front troepen. Verhaal is wel geloofwaardig though, maar wel weer heel typisch gekleurd.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210538906
quote:
84s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zou briljant zijn als er eentje met een Armata komt :D
Die kan dan meteen naar de eerste de beste schroothandelaar doorrijden, want de Armata is één groot faalproject.
pi_210538917
quote:
84s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:40 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Kan gebeuren. Er komt genoeg aan beelden voorbij en je haalt snel dingen doorelkaar.
Ja, tis wel een oorlog die je vrijwel live kunt volgen :')

Bij die filmpjes van individuele soldaten die zich hebben overgegeven of gevangen zijn genomen verbaas ik me altijd over in wat voor embarmelijke staat ze zijn. Vrijwel allemaal in meer of mindere mate gewond, amper eten gehad, soms voor dagen, geen soldij ontvangen, met amper training met slechts 2 magazijnen voor je AK naar het front gestuurd... Dat zijn toch geen soldaten meer? :{
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_210538919
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:46 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Die kan dan meteen naar de eerste de beste schroothandelaar doorrijden, want de Armata is één groot faalproject.
Gelukkig hebben ze de SU-57 nog _O_
Oh wacht _O-
pi_210538927
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ja, tis wel een oorlog die je vrijwel live kunt volgen :')

Bij die filmpjes van individuele soldaten die zich hebben overgegeven of gevangen zijn genomen verbaas ik me altijd over in wat voor embarmelijke staat ze zijn. Vrijwel allemaal in meer of mindere mate gewond, amper eten gehad, soms voor dagen, geen soldij ontvangen, met amper training met slechts 2 magazijnen voor je AK naar het front gestuurd... Dat zijn toch geen soldaten meer? :{
Klopt, dat is gewoon kanonnenvoer.
pi_210538935
quote:
84s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:42 schreef Starhopper het volgende:
Maar de eenmansacties vind ik ook indrukwekkend hoor. Zoals de uitgehongerde/uitgedroogde soldaat die een paar kilometer lang een drone moest volgen naar het afspreekpunt. Beschoten door zijn kameraden, door loopgraven met rottende lijken.....
Die maakte wel indruk ja, je kon z'n doodsangst gewoon voelen.
  Forum Admin dinsdag 5 september 2023 @ 13:50:17 #239
pi_210538937
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Klopt, dat is gewoon kanonnenvoer.
Met een beetje pech nog gemobiliseerd ook
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210538951
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:57 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wat is twijfelachtig? Je denkt dat het verhaal verzonnen is? Je kan moe worden van filmpjes met dieren (en soms worden ze ook slechts ingezet voor kijk mij eens lief zijn), maar ook dieren lijden erg onder de oorlog. Er zijn veel mensen die het lot van dieren wel wat boeit.
Precies de drone die is aangeschaft met behulp van filmpjes van de kat, ja precies diegene die je op het filmpje ziet naast de kat zelfs, ja die zou gebruikt zijn om, perfect gelukt ook, een tank mee op te blazen?

Nou ik denk dat er gewoon een filmpje van een andere drone er achteraan is geplakt. Vandaar dat ik dat filmpje als twijfelachtig beoordeel.

Het werkt natuurlijk voor de donaties, zoals @ExtremeSatisfication terecht opmerkt en jij ook als ik je bericht goed interpreteer. Wat dat betreft, het doel heiligt natuurlijk de middelen.

Verder het lot van dieren boeit mij ook wel, maar de tikkeltje overdreven aandacht die aaibare dieren krijgen staat wat mij betreft tot in geen enkele verhouding tot het menselijk leed. Dus dacht ik...ik gooi mijn kont een keertje in de krib bij zo'n filmpje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hatseflats22 op 05-09-2023 13:58:16 ]
pi_210538980
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Met een beetje pech nog gemobiliseerd ook
Met je ongetrainde bakkes beetje kogels en granaten koppen in een oorlog die je niet begrijpt.
  dinsdag 5 september 2023 @ 13:57:52 #242
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210539015
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:46 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Nee. Dat is zonde! Dit is een mooie trofee :)
  Forum Admin dinsdag 5 september 2023 @ 13:58:34 #243
pi_210539026
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Met je ongetrainde bakkes beetje kogels en granaten koppen in een oorlog die je niet begrijpt.
Precies. Al zijn die wel weer heel erg vatbaar voor propaganda dat ze tegen Nazis vechten, om maar wat te noemen
pi_210539100
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:51 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Precies de drone die is aangeschaft met behulp van filmpjes van de kat, ja precies diegene die je op het filmpje ziet naast de kat zelfs, ja die zou gebruikt zijn om, perfect gelukt ook, een tank mee op te blazen?

Nou ik denk dat er gewoon een filmpje van een andere drone er achteraan is geplakt. Vandaar dat ik dat filmpje twijfelachtig als beoordeel.

Het werkt natuurlijk voor de donaties, zoals @:ExtremeSatisfication terecht opmerkt en jij ook als ik je bericht goed interpreteer. Wat dat betreft, het doel heiligt natuurlijk de middelen.

Verder het lot van dieren boeit mij ook wel, maar de tikkeltje overdreven aandacht die aaibare dieren krijgen staat wat mij betreft tot in geen enkele verhouding tot het menselijk leed. Dus dacht ik...ik gooi mijn kont een keertje in de krib bij zo'n filmpje.
Ja het gedeelte waarbij net precies die gedoneerde drone een tank uitschakelt kan je inderdaad betwijfelen. Maar goed, stel die groep heeft 10 kamikaze drones nodig om x aantal objecten te kunnen uitschakelen dan heeft het hoe dan ook bijgedragen aan het doel, het vernietigen van de Russen daar, of die specifieke nou de voltreffer was of een van de 9 anderen. Als je nog wantrouwender bent dan kan je denken dat het een random 'drone hits tank' filmpje is en die genoemde gevechtseenheid er niks mee te maken had.
pi_210539128
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Mooi geschreven, qualitative post!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2023 14:08:28 ]
pi_210539143
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:47 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Gelukkig hebben ze de SU-57 nog _O_
Oh wacht _O-
Wunderwaffen van het rode leger, op papier zijn ze heul, heul, HEUL goed. _O_
pi_210539164
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 september 2023 11:01 schreef Aether het volgende:

[..]

Interessant, vooral dus dat een ccuba dus niet meewerkt met Poetin zijn wens, om ff mensen te sturen. Zien we hier verdere afbraak van russisch invloeden of zien we een tipje van de sluiten hoever de russische (KGB) invloeden werkelijk gaan.
  dinsdag 5 september 2023 @ 14:10:23 #248
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210539170
^O^

twitter
  Forum Admin dinsdag 5 september 2023 @ 14:10:31 #249
pi_210539174
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 14:07 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Wunderwaffen van het rode leger, op papier zijn ze heul, heul, HEUL goed. _O_
Good from far, far from good.
pi_210539334
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2023 14:10 schreef Starhopper het volgende:
^O^

[ twitter ]
Ze hebben er wel zin in. *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')