abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210632547
Ik ervaar inlogproblemen bij MAX, inloggen zelf lukt wel maar ik kom niet verder dan de startpagina, hij blijft maar laden. Zijn er meer die dit probleem hebben?
pi_210632709
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 13:03 schreef Slingervinger het volgende:
Ik ervaar inlogproblemen bij MAX, inloggen zelf lukt wel maar ik kom niet verder dan de startpagina, hij blijft maar laden. Zijn er meer die dit probleem hebben?
Had je verwacht dat het wél zou werken dan? :)
pi_210632777
Weer een reguliere update van een lening nemer waar alles goed gaat en de lening tot groei heeft geleid.
Dat is ook weleens leuk om te lezen. Bij NLI is dat gelukkig de enige soort update geweest die ik tot nu toe heb gehad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210632850
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 13:01 schreef Bieselke het volgende:

[..]
Was IT-foutje blijkbaar. All is well.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertrouwen, een bietje geduld en meelezen door CCF en een hick-upje, updateje en alles ok. De jewel-garage-boys zijn goed voor hun ¤, dat wisten we wel.
pi_210632863
quote:
Dat had ik gisteren ook. Gebeld en kreeg een jongedame aan de lijn die me wijs probeerde te maken dat dit voor zou komen bij investeerders met zeer veel projecten. Nou, gelukkig is dat laatste niet zo _O- .

Hun technische dienst heeft toen een technische voorziening getroffen waardoor het nu wel lukt.
SPOILER
Pecunia non olet
pi_210633034
quote:
Heb je toevallig twee accounts daar ? (bijvoorbeeld een eigen en een en/of of een zakelijke?) In dat geval kan het zijn dat er een niet geldig acocunt als eerste staat gekoppeld aan je login en daar op vast lijkt te lopen (bij oude systeem bleef laatst gekozen account actief, hier nu steeds het niet active unverified account actief). Ik kan dan wel voor het tweede account kiezen (rechtsboven, dropdownveld) en daarna wordt van dat account wel alles geladen. Nou ja, voor zover aanwezig, want er ontbreekt (zols verwacht) nog wel het nodige, wat mij betreft mag deze versie nog geen pre-alpha status hebben.
pi_210633233
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 13:25 schreef obligataire het volgende:

[..]
Dat had ik gisteren ook. Gebeld en kreeg een jongedame aan de lijn die me wijs probeerde te maken dat dit voor zou komen bij investeerders met zeer veel projecten. Nou, gelukkig is dat laatste niet zo _O- .

Hun technische dienst heeft toen een technische voorziening getroffen waardoor het nu wel lukt.
SPOILER
Duidelijk, dank voor posten. Helaas heb ik wel veel investeringen :(
pi_210633450
quote:
12s.gif Op donderdag 14 september 2023 12:35 schreef peterc het volgende:

[..]
Afgelopen vrijdag 8 sept 2023 was de passering van de aktes voor de herfinan bij notaris.
De vestiging, doorhaling en deponering bij het kadaster, aflossing van de ¤ en doorboeking van de ¤ van de derdenrek notaris naar SIG en hier de admi verwerking ervan en uitbetaling in de wallet hiervan duurt hoe vervelend ook een dag of wat. Denk dat SIG het niet vergeten was, zelf met mijn liquiditeit rekening gehouden met vandaag en dat klopt.
Heb toch het idee dat dit een stukje sneller zou kunnen. Bedrag staat nog steeds niet op de wallet. Kan zomaar morgen kunnen worden, waardoor het geld het hele weekend nog op de wallet moet blijven staan.
pi_210634116
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 12:18 schreef zeeland6 het volgende:
Vanmorgen een mailtje aan Sig gestuurd vanwege de aflossing van Den Bosch 2 panden van Anand. Nu in de mailbox een mailtje een week na aflossing. Waren ze zeker vergeten.
In de wallet is nog niets te zien...
pi_210634637
Herfinanciering projecten Ooltgensplaat bij CRE staan nu weer onder de 100%. Zal wel een oplossing voor komen, maar heel veel interesse is er ook weer niet.
pi_210634689
De deposit rente staat inmiddels op 4% en de basisrente op 4,5%. Zijn er hier mensen gestopt met investeren en een deposit geopend bij Raisin? Zo ja hoe bevalt deze club. Ik zit er wel over na te denken om een deel van mijn vermogen ‘veilig’ weg te zetten.
pi_210634692
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 14:14 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Heb toch het idee dat dit een stukje sneller zou kunnen. Bedrag staat nog steeds niet op de wallet. Kan zomaar morgen kunnen worden, waardoor het geld het hele weekend nog op de wallet moet blijven staan.
Aflossen bij SIG op do/vr is doorstorten op aflossing dinsdag. Nu is het al een week later.

SIG:
"Beste ,

Dank voor je bericht. Naar verwachting zal de uitbetaling eind deze week zichtbaar zijn.
Mochten er vragen of opmerkingen zijn dan vernemen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
"

[ Bericht 14% gewijzigd door zeeland6 op 14-09-2023 16:49:29 ]
pi_210634744
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 16:33 schreef Belegger9 het volgende:
De deposit rente staat inmiddels op 4% en de basisrente op 4,5%. Zijn er hier mensen gestopt met investeren en een deposit geopend bij Raisin? Zo ja hoe bevalt deze club. Ik zit er wel over na te denken om een deel van mijn vermogen ‘veilig’ weg te zetten.
Meestal gaat alles soepel (automatisch). Incidenteel komt er een wat te late aflossing binnen van een deposito. Dan is de klantenservice onbereikbaar door capaciteitsgebrek. Maar bij mij is alles goed gekomen (1 keer op 15 voorgekomen).
Spaarrekeningen gaat goed bij, soms 1 dag vertraging omdat je op een rekening bij Raisin stort wat weer doorgestort moet worden naar de betreffende bank.
Ben bijv content met 4,3% voor 5 jaar Frans deposito.
Aandachtpunten zijn bijv:
Let op dat je niet bij banken gaat zitten waar het depositostelsel in bijv. Zweedse kronen of iets anders
wordt uitbetaald.
Meerjarige deposito's worden meestal aan het eind van de looptijd uitbetaald, de meeste met enkelvoudige rente, soms met rente-op-rente (bijv Renault bank)..
pi_210634764
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 16:33 schreef Belegger9 het volgende:
Ja ik ben al een tijdje bezig mijn crowdfundingprojecten af te bouwen en depo's bij Raisin af te sluiten. Mijn ervaringen met Raisin zijn goed maar ik doe het nog niet zo lang dus dat zegt niet alles. In de meeste landen is wel een garantiestelsel maar dat is nog steeds niet centraal Europees geregeld daarom meeste toch maar in Zweedse banken hoewel Italiaanse wat meer rente geven
pi_210634972
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 11:37 schreef Tjalala het volgende:

[..]
Niet als je gebruikt maak van uitstel mogelijkheden dan heb je nog tot einde van het jaar.
[..]

Klopt helemaal. Maar het is net zoiets als mensen die principieel op de laatste dag van de maand hun belasting betalen. Niet omdat het móet, of omdat het fortuinen aan rentevoordeel op zou leveren. Het kan uiteraard ook eerder en waarom zou je het niet doen als het kan.
Pecunia non olet
pi_210635053
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 17:07 schreef obligataire het volgende:
Het kan uiteraard ook eerder en waarom zou je het niet doen als het kan.
Omdat je sommige info zo laat mogelijk publiek wilt maken? Mijn (ongezouten :) ) mening over late deponeringen is helder: of je hebt wat te verbergen of je hebt je (administratieve) zaakjes niet op orde.
pi_210635083
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 16:45 schreef Slingervinger het volgende:

[..]
Ja ik ben al een tijdje bezig mijn crowdfundingprojecten af te bouwen en depo's bij Raisin af te sluiten. Mijn ervaringen met Raisin zijn goed maar ik doe het nog niet zo lang dus dat zegt niet alles. In de meeste landen is wel een garantiestelsel maar dat is nog steeds niet centraal Europees geregeld daarom meeste toch maar in Zweedse banken hoewel Italiaanse wat meer rente geven
Hoe zijn de kosten bij Raisin? Zie nergens iets staan namelijk
pi_210635141
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 17:20 schreef Belegger9 het volgende:

[..]
Hoe zijn de kosten bij Raisin? Zie nergens iets staan namelijk
die zijn er niet, kennelijk leven ze van de provisie van de banken waarvoor ze bemiddelen
pi_210635370
Weer een project met problemen bij NLI.

SPOILER
Dat is toch een platform waar ik de meeste probleemgevallen heb. Had in m'n beginfase van investeren in crowdfund projecten toch wat kritischer moeten zijn.
pi_210635540
SIG den Bosch bijgeschreven nu op wallet.
pi_210636657
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 17:46 schreef FrenkDeTank het volgende:
Weer een project met problemen bij NLI.

SPOILER
Dat is toch een platform waar ik de meeste probleemgevallen heb. Had in m'n beginfase van investeren in crowdfund projecten toch wat kritischer moeten zijn.
NLI is een mooi platform als de economie en de vastgoedmarkt goed draaien. Nu zal moeten blijken wat stapelfinancieringen waard zijn bij economische tegenwind.
Pecunia non olet
pi_210636842
De Wet Betaalbare Huur is gisteren bij de stemming niet controversieel verklaard. Deze wet, die woningen tot ca. ¤ 1.100 huur moet gaan reguleren, wordt dus verder behandeld door de tweede kamer. Lees in dit artikel onder andere meer over waarom het belangrijk is om WWS-puntentellingen uit te voeren, wat hiervoor nodig is en hoe deze nu nog gemakkelijker uitgevoerd kunnen worden.

https://www.realite.com/blog/wws-puntencheck
pi_210637022
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 17:16 schreef tnhb het volgende:

[..]
Omdat je sommige info zo laat mogelijk publiek wilt maken? Mijn (ongezouten :) ) mening over late deponeringen is helder: of je hebt wat te verbergen of je hebt je (administratieve) zaakjes niet op orde.
Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Er zijn tal van redenen denkbaar dat je het wat later zou willen doen. Bijvoorbeeld om de concurrentie niet wijzer te maken dan strikt noodzakelijk.
pi_210637461
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 20:10 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Er zijn tal van redenen denkbaar dat je het wat later zou willen doen. Bijvoorbeeld om de concurrentie niet wijzer te maken dan strikt noodzakelijk.
Ik vraag me dan altijd af wat er in publicatiestukken zou moeten staan wat de concurrentie niet zou mogen weten, want zo héél veel staat er niet in. Dat er winst is gemaakt, veel of weinig of juist niet. Het zal de concurrentie best interesseren, maar wat moeten ze er verder mee.

Ik denk eerder dat het aangeboren luiheid van de mens is, de neiging om dingen alsmaar uit te stellen totdat het niet meer kan....
Pecunia non olet
pi_210637669
CRE/Hamburg kan afgerond worden.
Pecunia non olet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')