Klaas krijgt mijn stem. Hartstochtelijke Ajacied die zeer begaan is met onze club gezien het aantal posts in onze club topics.quote:
quote:Op maandag 4 september 2023 16:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klaas krijgt mijn stem. Hartstochtelijke Ajacied die zeer begaan is met onze club gezien het aantal posts in onze club topics.
Dit Ajax is achterin wel heel kwetsbaar, het is dat die Noslin telkens de vekeerde keuzes maakte gisteren (en die penalty, wat was dat in godsnaam)quote:Op maandag 4 september 2023 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Punt is wel dat je bij Ajax speelt en niet bij Heerenveen. Meeste clubs in de eredivisie gaan, helemaal nu ze de laatste potjes hebben gezien, echt niet dom mee proberen te voetballen.
Zo'n Berghuis die weer meedoet scheelt al een slok op een borrel vermoed ik, en dat zegt eigenlijk meer over de rest dan Berghuis.
Klaas ligt op pole position voor de Fok! PakSchaal-award 2023.quote:Op maandag 4 september 2023 16:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klaas krijgt mijn stem. Hartstochtelijke Ajacied die zeer begaan is met onze club gezien het aantal posts in onze club topics.
Met gemiddeld genomen 74 punten, ruim zeven minder dan Bosz haalde. Die had pech met een bizarre uitschieter van Feyenoord.quote:Op maandag 4 september 2023 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frank werd gewoon kampioen hoor, dat kan Bosz niet zeggen.
Zo is het leven, af en toe zit Feyenoord je dwars.quote:Op maandag 4 september 2023 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met gemiddeld genomen 74 punten, ruim zeven minder dan Bosz haalde. Die had pech met een bizarre uitschieter van Feyenoord.
In ieder geval is Bosz communicatief vaardig en kan hij duidelijk zijn speelplan overbrengen, dat is toch anders dan zo’n Steijn die geen Engels kan en ik nooit op een coherent speelplan heb kunnen betrappen (of de Boer die een beetje op het spectrum zit), met zo’n bijeengeraapte selectie is dat wel een vereiste om er iets van te maken. Je kan hier geen van Marwijkje mee doen zeg maar.quote:Op maandag 4 september 2023 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo is het leven, af en toe zit Feyenoord je dwars.
vanaf 9.14 ben ik het 100 procent mee eens met kokkiequote:
Je kunt veel van De Boer zeggen, maar niet dat hij geen coherente voetbalvisie heeft.quote:Op maandag 4 september 2023 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In ieder geval is Bosz communicatief vaardig en kan hij duidelijk zijn speelplan overbrengen, dat is toch anders dan zo’n Steijn die geen Engels kan en ik nooit op een coherent speelplan heb kunnen betrappen (of de Boer die een beetje op het spectrum zit), met zo’n bijeengeraapte selectie is dat wel een vereiste om er iets van te maken. Je kan hier geen van Marwijkje mee doen zeg maar.
Met boter erop in Amerika. Dat is pas goor.quote:
Exact. Een goed spelplan hebben is één ding, maar het goed communiceren en kunnen aanpassen aan je spelers is iets anders.quote:Op maandag 4 september 2023 17:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je kunt veel van De Boer zeggen, maar niet dat hij geen coherente voetbalvisie heeft.
Edit: ah, je bedoelt dat Bosz zowel het menselijke aspect beheerst als de voetbalvisie heeft.
Gesponsord door Feboquote:
Hij is bij mij al wat punten kwijt en niet eens zozeer om de wedstrijd gisteren maar meer om z'n persoptreden, als je niet beseft dat je bij Ajax zit en weet dat alles uitvergroot wordt ben je gewoon niet geschikt.quote:Op maandag 4 september 2023 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact. Een goed spelplan hebben is één ding, maar het goed communiceren en kunnen aanpassen aan je spelers is iets anders.
Wat dat betreft is dit ook helemaal kut voor Steijn, normaal gesproken kan je bij wijze van rapper Sjors voor de groep gooien en pak je nog 70 punten met Ajax puur op individuele kwaliteit, alleen krijgt hij nu een bizarre samenstelling van verschillende nationaliteiten die totaal niet op elkaar ingespeeld zijn, waar de overgebleven kern van gedemotiveerd is door een rampseizoen, en waar bovendien nul natuurlijke leiders tussen zitten. En dan is er ook nauwelijks individuele kwaliteit om een wedstrijd te beslissen. Dan kan je in een heel diep moeras komen.
Berghuis lijkt mij toch gewoon je aanvoerder op basis van ervaring/branie?quote:Op maandag 4 september 2023 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact. Een goed spelplan hebben is één ding, maar het goed communiceren en kunnen aanpassen aan je spelers is iets anders.
Wat dat betreft is dit ook helemaal kut voor Steijn, normaal gesproken kan je bij wijze van rapper Sjors voor de groep gooien en pak je nog 70 punten met Ajax puur op individuele kwaliteit, alleen krijgt hij nu een bizarre samenstelling van verschillende nationaliteiten die totaal niet op elkaar ingespeeld zijn, waar de overgebleven kern van gedemotiveerd is door een rampseizoen, en waar bovendien nul natuurlijke leiders tussen zitten. En dan is er ook nauwelijks individuele kwaliteit om een wedstrijd te beslissen. Dan kan je in een heel diep moeras komen.
Heb het gevoel dat men Steijn nogal overschat omdat hij net iets makkelijker uit zijn woorden komt dan Alfred en mokerdomme Sjon.quote:Op maandag 4 september 2023 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is bij mij al wat punten kwijt en niet eens zozeer om de wedstrijd gisteren maar meer om z'n persoptreden, als je niet beseft dat je bij Ajax zit en weet dat alles uitvergroot wordt ben je gewoon niet geschikt.
Na zijn Feyenoord-periode heeft hij wel bewezen daar ongeschikt voor te zijn, het was meer de schuld van Pot hoor maar als Berghuis destijds niet onze beste speler was had zijn contract allang verscheurd geweest. Hij is gewoon te driftig en dan gaat hij mensen schoppen en slaan, en bovendien toont hij geen berouw achteraf, dan zit er een draadje fout.quote:Op maandag 4 september 2023 17:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Berghuis lijkt mij toch gewoon je aanvoerder op basis van ervaring/branie?
Bergwijn
Uhuh goed verhaalquote:Op maandag 4 september 2023 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na zijn Feyenoord-periode heeft hij wel bewezen daar ongeschikt voor te zijn, het was meer de schuld van Pot hoor maar als Berghuis destijds niet onze beste speler was had zijn contract allang verscheurd geweest. Hij is gewoon te driftig en dan gaat hij mensen schoppen en slaan, en bovendien toont hij geen berouw achteraf, dan zit er een draadje fout.
Ik denk dat die Kroaat nog jullie beste kans is.
quote:
Wat een toeval. Het is ook ongeveer 9 min na je eerste postquote:Op maandag 4 september 2023 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vanaf 9.14 ben ik het 100 procent mee eens met kokkie
Bij Tadic zat ook wel eens een draadje fout.quote:Op maandag 4 september 2023 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na zijn Feyenoord-periode heeft hij wel bewezen daar ongeschikt voor te zijn, het was meer de schuld van Pot hoor maar als Berghuis destijds niet onze beste speler was had zijn contract allang verscheurd geweest. Hij is gewoon te driftig en dan gaat hij mensen schoppen en slaan, en bovendien toont hij geen berouw achteraf, dan zit er een draadje fout.
Ik denk dat die Kroaat nog jullie beste kans is.
Over hem heb ik ook wel een mening maar het is niet iemand die gauw de controle verliest en zo zijn medespelers benadeelt.quote:Op maandag 4 september 2023 17:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij Tadic zat ook wel eens een draadje fout.
In zijn huidige vorm mis je daar niet zoveel aan.quote:Op maandag 4 september 2023 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Bergwijn eigenlijk ook nog wel vertrekken richting de woestijn
en komt er wellicht ruimte voor iemand die wel gemotiveerd lijktquote:Op maandag 4 september 2023 18:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In zijn huidige vorm mis je daar niet zoveel aan.
Niemand lijkt er zin in te hebben bij jullie.quote:Op maandag 4 september 2023 18:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
en komt er wellicht ruimte voor iemand die wel gemotiveerd lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |