Moet het er warm zijn of is dat geen vereiste?quote:Op woensdag 6 september 2023 09:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik organiseer het vriendenweekje weg eind april en ik overweeg knakenvliegtijden er doorheen te duwen zodat we enigszins betaalbaar naar Cyprus of Sicilië kunnen.
Albanië leek mij ook leuk maar daar valt weer geen fatsoenlijke Airbnb te vinden voor negen, en vermoedelijk cancelen ze daar toch de dag van te voren voor een beter bod.
Iemand nog leuke suggesties? Gezien de periode van schoolvakanties zijn plekken die geïnfecteerd worden door Nederlanders (Mallorca, Ibiza) uitgesloten
niet eens, je negeert de bekende problemen in je huidige (koper/verkoper)relatiequote:Op woensdag 6 september 2023 09:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je zou denken dat het bij een nieuwe generatie (2de gen Pro) opgelost zou zijn.
MAAR NEE! Weer in de maling genomen.
Wat toevallig, volgende maand doe ik ook een week Albanië met de vriendengroep (in Nederland).quote:Op woensdag 6 september 2023 09:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik organiseer het vriendenweekje weg eind april en ik overweeg knakenvliegtijden er doorheen te duwen zodat we enigszins betaalbaar naar Cyprus of Sicilië kunnen.
Albanië leek mij ook leuk maar daar valt weer geen fatsoenlijke Airbnb te vinden voor negen, en vermoedelijk cancelen ze daar toch de dag van te voren voor een beter bod.
Iemand nog leuke suggesties? Gezien de periode van schoolvakanties zijn plekken die geïnfecteerd worden door Nederlanders (Mallorca, Ibiza) uitgesloten
Gewoon via booking.com, moeten zij het fixen. Die zigeuners waren rond die finale ook doodsbang dat we daar klachten gingen neerleggen.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb zo’n beetje de hele Canarische eilanden vluchten uitgestippeld voor aankomende kerstvakantie, namelijk, dus eventueel kan je dan met je(p)rela gaanquote:Op woensdag 6 september 2023 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kinderopvang, weet niet of dat onder onderwijs valt.
Gurney blijft de kerstvakantie promoten.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zo’n beetje de hele Canarische eilanden vluchten uitgestippeld voor aankomende kerstvakantie, namelijk, dus eventueel kan je dan met je(p)rela gaan
Zelf besloten het helemaal anders te gaan doen, ik ga naar het land waar Ajax is opgericht. Maar vooral het buurland Jordanië trekt mij.
Ik loop nu met de Sony WH-1000XM5 rond voor mijn active noise cancelling behoeftes maar voel mij een beetje ongemakkelijk daarmee. Gebruik dat normaal gesproken alleen thuis, vliegtuig/trein en op kantoor.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet eens, je negeert de bekende problemen in je huidige (koper/verkoper)relatie
bekend probleem
Ja vereiste, anderhalf jaar terug deden we Kreta en hadden we een relatief afgelegen huisje met een eigen zwembad, dat was een groot succes dus die formule wil ik niet aanpassen. Wel iets anders dan een Grieks eiland.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moet het er warm zijn of is dat geen vereiste?
Maar niet genaaid door dat ze op het laatste moment je accommodatie gingen cancelen?quote:Op woensdag 6 september 2023 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon via booking.com, moeten zij het fixen. Die zigeuners waren rond die finale ook doodsbang dat we daar klachten gingen neerleggen.
Toeters wat een prijs die Sony.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik loop nu met de Sony WH-1000XM5 rond voor mijn active noise cancelling behoeftes maar voel mij een beetje ongemakkelijk daarmee. Gebruik dat normaal gesproken alleen thuis, vliegtuig/trein en op kantoor.
Heb jij tips voor oordopjes met goede ANC?
Als Porto een optie is, dan raad ik je Lissabon ook zeker aan. Of wellicht Madeira, iets verder vliegen wel.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja vereiste, anderhalf jaar terug deden we Kreta en hadden we een relatief afgelegen huisje met een eigen zwembad, dat was een groot succes dus die formule wil ik niet aanpassen. Wel iets anders dan een Grieks eiland.
Voor Cyprus en Sicilië heb ik de huisjes al maar voor Cyprus dus teringvluchttijden, en Sicilië is bij elkaar aan de dure kant. Voor mij allemaal geen issue maar er zal vast iemand klagen, en door de vluchttijden zal Cyprus wel extra regelstress leveren. Dus alternatieven (zoals Porto van @:atypisch ) zijn welkom
Je bent autist of je bent het niet.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toeters wat een prijs die Sony.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Madeira met een groep vrienden. Nee toch.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als Porto een optie is, dan raad ik je Lissabon ook zeker aan. Of wellicht Madeira, iets verder vliegen wel.
Nee ik had wat reserve-opties geboekt omdat we die geluiden ook meekregen. Uiteindelijk werd er één geannuleerd (die ik eigenlijk niet eens meer nodig had). Meteen een geschil bij booking ingediend, begon die zigeuner mij te appen dat hij dan mijn hotelkosten moest betalen, dat niet kon en of ik niet alsjeblieft zelf wilde annuleren.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Maar niet genaaid door dat ze op het laatste moment je accommodatie gingen cancelen?
Het was een kleine referentie naar de finale toen ieder appartement wat je boekte plots dicht ging wegens ‘lekkage’ en vervolgens op een andere naam voor het tienvoudige online kwam te staan.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat toevallig, volgende maand doe ik ook een week Albanië met de vriendengroep (in Nederland).
Alles is al geboekt via AirBnB en nu ik dit lees zakt de moed er wel bij mij in.
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je bent autist of je bent het niet.Een goeie koptelefoon is op een auto (en iPhone) na wel het beste ding om te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al 3 koptelefoons verder. Niks volstaat aan bas, maar 300 is me te gortig.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Good to know, thanks man. Even in de groep gooien of het misschien niet handiger is om ook iets via booking.com te boeken en de AirBnB als plan B aan te houden.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik had wat reserve-opties geboekt omdat we die geluiden ook meekregen. Uiteindelijk werd er één geannuleerd (die ik eigenlijk niet eens meer nodig had). Meteen een geschil bij booking ingediend, begon die zigeuner mij te appen dat hij dan mijn hotelkosten moest betalen, dat niet kon en of ik niet alsjeblieft zelf wilde annuleren.
Dat gedaan in ruil voor een middagje gratis bier in Tirana, was best een aardige oplichter nog.
ga fietsenquote:Op woensdag 6 september 2023 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Madeira met een groep vrienden. Nee toch.
Denk het liefste oplichtvolk van de wereld. Zouden een bedankje achterlaten wanneer ze je airpods stelen.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik had wat reserve-opties geboekt omdat we die geluiden ook meekregen. Uiteindelijk werd er één geannuleerd (die ik eigenlijk niet eens meer nodig had). Meteen een geschil bij booking ingediend, begon die zigeuner mij te appen dat hij dan mijn hotelkosten moest betalen, dat niet kon en of ik niet alsjeblieft zelf wilde annuleren.
Dat gedaan in ruil voor een middagje gratis bier in Tirana, was best een aardige oplichter nog.
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een goeie koptelefoon is op een auto (en iPhone) na wel het beste ding om te hebben.
Ik ben al 3 koptelefoons verder. Niks volstaat aan bas, maar 300 is me te gortig.
Ik vond het ook ontzettend lieve mensen daar. Ga ook absoluut nog een keer terug naar Albanie.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk het liefste oplichtvolk van de wereld. Zouden een bedankje achterlaten wanneer ze je airpods stelen.
Gewoon kijken of ze niet 1 a 2 reviews hebben, als dat niet zo is komt het sowieso wel goed.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Good to know, thanks man. Even in de groep gooien of het misschien niet handiger is om ook iets via booking.com te boeken en de AirBnB als plan B aan te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |