Voor de rest is er weinig gezeik in kamp Zuid.quote:
Vooral die laatste opmerking van haarquote:
Blijkbaar heeft Roos kwaliteiten die we nog niet gezien hebben.quote:Op zondag 17 september 2023 21:23 schreef lars91 het volgende:
Frits is toch sowieso bruikbaarder dan Roos? Zowel in proeven als op het eiland.
Huilen, zeuren, verongelijkt reageren en schemen.quote:Op zondag 17 september 2023 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Roos kwaliteiten die we nog niet gezien hebben.
Ja ik krijg van hem echt een boost, hij maakt vrolijke grappen en lacht er ook leuk bij. Toppertje dat hoor.quote:
Dat dacht ik ook te zien. Haar neus is zo scherp, dat ze de lijntjes ermee kan snijden voor ze snuift.quote:Op zondag 17 september 2023 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze krijgt per seizoen een vreemdere kop
Omdat dat waarschijnlijk in haar egotrippende contract staat, wereldhits gehad, is voor ons niet zo veel, maar voor showbizzcontractwereld kan ze hoog scoren, dat geld dus ook voor zendtijd.quote:
Die vrouw met dat shirt met die grote gele smiley erop.quote:Op zondag 17 september 2023 21:45 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Wie is die Roos?
Ik heb nog niet alle namen door, er zijn meer jankerts, welke is deze?
Oh. Ja gelijk, die is wel aan de drama kant ja.quote:Op zondag 17 september 2023 21:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Die vrouw met dat shirt met die grote gele smiley erop.
Ja walgelijk wijfquote:Op zondag 17 september 2023 21:37 schreef Verida het volgende:
Van mij mag Frits wel weer terugkeren
En die Roosmarijn mag van mij weg. wat een vreselijk mens vind ik dat. Zeg dan gewoon dat je iemand niet mag, maar ga het niet op fysieke kracht gooien. Ik denk dat Frits een heel stuk sterker is dan die overgebleven vrouwen van dat groepje.
Ja is ze zeker, en volgens mij niet alleen met dit spel, maar gewoon het hele leven. Echt zo'n mannenhater. Die net als vrouwenhaters, heel sneu zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 22:03 schreef Verida het volgende:
En de mannen die Frits weggestemd hebben, zijn volgende keer de sjaak.....
Roos is van het team "wij willen met vrouwen overblijven, alle mannen moeten weg "
Dat is uit Amerika overgewaaid ding en bij lang niet alle generaties enorm bekend iets hoor.quote:Op zondag 17 september 2023 23:03 schreef Momo het volgende:
Hoezo heeft iemand nog nooit gehoord van steen, papier, schaar als volwassene ?
Hier in Nederland ook al heel lang bekend hoor.quote:Op zondag 17 september 2023 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is uit Amerika overgewaaid ding en bij lang niet alle generaties enorm bekend iets hoor.
Dat mens kan echt compleet niks.. en dan nog zeggen dat je gestrijdt hebt.quote:Op zondag 17 september 2023 23:03 schreef Momo het volgende:
Hoezo heeft iemand nog nooit gehoord van steen, papier, schaar als volwassene ?
Gestreden, maar dat terzijde, dat viel me ook op, niets gedaan en dan weggaan met woorden alsof ze een zelfverklaard heldin was.quote:Op maandag 18 september 2023 00:56 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Dat mens kan echt compleet niks.. en dan nog zeggen dat je gestrijdt hebt.
Die Roos mag van mij per direct naar huis wat een irritant wijf zegquote:Op maandag 18 september 2023 00:52 schreef freaky40 het volgende:
Mooie aflevering, wokemeisje Iris weggejorist door Irene, zo zie ik dat graag. Team Blauw weer lekker gewonnen. Prachtig dat dit z.g.n. politieke spelletje Frits de deksel op de neus kreeg. Wat is die vent vol van zichzelf. Ik neem die vent nooit serieus en in deze show al evenmin met zijn hele betoog om op Roos te gaan. Hopelijk moet hij volgende week tegen Mark die hem er ook af tieft van afvallerseiland.
"Niet alle generaties".quote:Op zondag 17 september 2023 23:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Hier in Nederland ook al heel lang bekend hoor.
vroeger op school al gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |