abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 september 2023 @ 03:34:54 #1
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210527050

Dit zijn de twintig deelnemers van het 25ste seizoen: Hassan Slaby, Guido Spek, Eva Simons, Jochen Otten, Krista Arriëns, Radmilo Soda, Iris Enthoven, Mark Baanders, Floris Göbel, Iris van Lunenburg, Irene van de Laar, Roberta Pagnier, Willem Voogd, Jaimie Vaes, Maxim Froger, Roosmarijn Wind, Chelsey Weimar, Ilse Paulis, Armand Rosbak en Frits Wester.

Voor de 25e keer kunnen we ons verheugen op een episch avontuur, waarin de grenzen van overleving, spel en strategie opnieuw worden verlegd. In de betoverende wildernis van Maleisië gaan de twintig kandidaten het ultieme survival-avontuur aan: overleven op een afgelegen eiland, geconfronteerd worden met genadeloze proeven en meedogenloze eliminaties doorstaan. Het jubileumseizoen belooft opnieuw meeslepend te worden, met al op dag één een grote wending die meteen de toon zet voor de rest van het seizoen… Wie triomfeert en wint de titel Robinson 2023?

Op zaterdag 2 september om 20.00 uur is de eerste aflevering van het nieuwe seizoen te zien bij RTL 4, gevolgd door aflevering 2 op zondag. Daarna is Expeditie Robinson elke zondag om 20.00 uur te zien bij RTL 4.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_210528009
Eerste 2 afleveringen gezien en ik moet mijn mening over Mark Baanders wel echt bijstellen. Vond 'm echt verschrikkelijk in Hunted maar hier lijkt ie wel de juiste spirit te hebben en had echt met 'm te doen gisteren toen ie werd weggestemd.

Eva daarentegen werkt al weer behoorlijk op mijn zenuwen en dat gaat volgende week denk ik alleen maar erger worden :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 4 september 2023 @ 09:31:36 #3
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210528060
Die Floris is een soort Nederlandse Henry Cavill :o

O, zijn er al 2? Heb er maar 1 gezien.
Oeps, ben gespoilerd nu :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_210528099
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:31 schreef Ang3l het volgende:

Geen idee wie Henry is, even opgezocht. Snap de vergelijking wel een beetje.

Knap koppie, die Floris. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 4 september 2023 @ 09:37:19 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210528100
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Eerste 2 afleveringen gezien en ik moet mijn mening over Mark Baanders wel echt bijstellen. Vond 'm echt verschrikkelijk in Hunted maar hier lijkt ie wel de juiste spirit te hebben en had echt met 'm te doen gisteren toen ie werd weggestemd.

Eva daarentegen werkt al weer behoorlijk op mijn zenuwen en dat gaat volgende week denk ik alleen maar erger worden :D
Hij valt mij in tweede instantie ook mee.
Ik vraag me wel af of hij ook een van de redenen is dat er gedoe is op het afvallerseiland.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 4 september 2023 @ 09:40:42 #6
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210528118
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Geen idee wie Henry is, even opgezocht. Snap de vergelijking wel een beetje.

Superman, The Witcher etc
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_210528193
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:31 schreef Ang3l het volgende:

O, zijn er al 2? Heb er maar 1 gezien.
Oeps, ben gespoilerd nu :D
Oh excuus, ze hebben gisteren ook uitgezonden :P
pi_210528203
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hij valt mij in tweede instantie ook mee.
Ik vraag me wel af of hij ook een van de redenen is dat er gedoe is op het afvallerseiland.
Voor zover ik dat kon inschatten op basis van de vooruitblik was dat vooral dameskift en valt hij er met zijn neus in. :')
  maandag 4 september 2023 @ 10:04:46 #9
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210528285
quote:

vreselijk mens
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210528743
Krista is een achterbaks wijf.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 4 september 2023 @ 11:21:42 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210528758
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Voor zover ik dat kon inschatten op basis van de vooruitblik was dat vooral dameskift en valt hij er met zijn neus in. :')
Ja, maar met zulke voorstukjes is het altijd "niets is wat het lijkt".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210528785
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 11:20 schreef superniger het volgende:
Krista is een achterbaks wijf.
Dit soort mokkels blijven er meestal nog lang in ook omdat ze totaal onzichtbaar zijn, maar wel overal lijntjes kunnen uitzetten.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210528825
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 11:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Trust nobody.
#superniger2020
  Moderator maandag 4 september 2023 @ 11:28:45 #14
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210528832
quote:

[..]
Hij lijkt mij ook wel iemand die gaat lopen trollen waardoor de meiden elkaar nog meer haten.
  Spellchecker maandag 4 september 2023 @ 11:29:54 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210528845
quote:

[..]
Ik lees jouw post en kijk nog eens naar de foto in de OP.

Mag iedereen zelf weten wat voor kleding hij/zij draagt?

Of moeten de dames bloter dan de heren?
pi_210528930
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2023 20:44 schreef Challi het volgende:

[..]
nee, vertel..
In de brief stond dat zij een keus moesten maken, dat de keuze beperkt was tot de 8 andere kandidaten en dat ze 10 minuten de tijd hadden om te kiezen.

Ofwel, er was geen optie tot stemmen of overleg verder.
pi_210528976
Tot op heden valt het dit jaar goed mee, grootste deel leuke mensen en de eerste immuniteitsopdracht was zonder 20 minuten uitleg te begrijpen. Leuk om het verschil in tactiek te zien en hoe dat uiteindelijk afloopt.

Mark heb ik volgens mij eerder in De Alleskunner gezien? Leuke gast, heerlijk bekakt maar een klein hartje wat echt op de juiste plek zit. Jammer dan Slaby moest afhaken, bijzonder dom om hem niet weg te sturen bij de eerste opdracht. Onbegrijpelijk dat je kiest om een gezonde speler weg te stemmen terwijl er een brekebeentje rondloopt, dan heb je niet zo goed begrepen waar het om gaat in deze fase van het spel. Het team is het allerbelangrijkste, pas na de samensmelting ga je individueel.

Zelfs Jaimy is minder irritant dan gedacht.
pi_210529307
https://www.mediacourant.(...)-gek-en-onwerkelijk/

quote:
Racisme in Expeditie Robinson? ‘Dit is echt zó gek en onwerkelijk!’

Frits Wester stelt dat hij en drie andere witte collega-kandidaten van Expeditie Robinson worden beschuldigd van racisme vanwege het wegsturen van twee niet-witte kandidaten. “Zó gek!”

De kick-off van Expeditie Robinson die zaterdagavond werd uitgezonden op RTL 4 zorgt voor enige onrust. Vlak na aankomst op het onbewoonde eiland werd er in de twee kandidatenkampen een brief bezorgd door presentatrice Nicolette Kluijver. Die brief werd in elk kamp door slechts twee kampleden gelezen.

Tossen bij Robinson

Die twee kampleden kregen de opdracht om al direct één kandidaat uit hun kamp weg te stemmen. Het tweetal Krista Arriëns en Willem Voogd besloot om Iris van Lunenburg weg te stemmen uit het ene kamp, het tweetal Frits Wester en Chelsey Weimar (de schoondochter van Linda de Mol) koos in het andere kamp voor Eva Simons.

Het besluitproces werd vastgelegd door de camera. Er werd in beide gevallen getost tussen twee opties, dus Eva versus een andere kandidaat en Iris versus een andere kandidaat. “Je moet een afweging maken: wie is fysiek sterk, wie zou dit goed kunnen, wie zou dat goed kunnen, wie hebben we al, wat hebben we nog nodig?”, aldus Frits.

‘Dit is racisme’

Ondanks het tossen klinken er volgens Frits toch racismebeschuldigingen. “Je vroeg me net naar de reacties op Expeditie”, zegt hij in Renze op Zondag. “Ik dacht: ik zeg het niet net over de negatieve reacties, maar waar ik van schrok: we moesten op beide eilanden iemand wegsturen op de eerste avond.”

Hij vervolgt: “Dat deden we op beide eilanden via loting. Een paar mensen waar we tussen gingen loten. Dat waren twee donkere vrouwen: Eva en Iris. Gisterenavond op Twitter: ‘Ja, het is racisme, twee donkere vrouwen werden er als eerst uitgestuurd.’”

Gek en onwerkelijk

Frits schudt die beschuldigingen direct van zich af. “Toen ik dat las, dacht ik: hoe kom je hier in vredesnaam bij? Daar heeft niemand over nagedacht en hier wil ik ook niet eens over nadenken.”

Hij wil het niet serieus nemen. “Dan gaan we elkaar echt dingen in de schoenen schuiven die zó gek en onwerkelijk zijn.”

POLL
#superniger2020
pi_210529541
Twitter X Hyves. :')
pi_210531669
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 11:29 schreef maily het volgende:

[..]
Ik lees jouw post en kijk nog eens naar de foto in de OP.

Mag iedereen zelf weten wat voor kleding hij/zij draagt?

Of moeten de dames bloter dan de heren?
Dat zal vrijwillig zijn in deze tijd. Wel bijzonder die laatste man te zien die werd weggestemd. Geen idee. Ik ook niet.
  maandag 4 september 2023 @ 19:32:57 #21
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210532643
quote:
Vroeger deden de belgen altijd expres de Nederlanders er uit stemmen daar hoorde je nooit wat over.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 4 september 2023 @ 22:56:10 #22
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_210534656
quote:

Maar echt. Wij gingen van "Mark moet er uit" naar... "Bleek Mark nou echt al die tijd het baken van moraliteit in dit programma te zijn....." :@
Aparte gozer. Stiekem gewoon best sympathiek.

En Floris en Henry Cavill, die vergelijking maakte ik ookal :D Je hebt als vrouw dit seizoen wel een stuk meer om naar te kijken dan als man.
pi_210534733
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 22:56 schreef Saboo het volgende:

[..]
Maar echt. Wij gingen van "Mark moet er uit" naar... "Bleek Mark nou echt al die tijd het baken van moraliteit in dit programma te zijn....." :@
Aparte gozer. Stiekem gewoon best sympathiek.

En Floris en Henry Cavill, die vergelijking maakte ik ookal :D Je hebt als vrouw dit seizoen wel een stuk meer om naar te kijken dan als man.
Viel op idd. Hij was echt. Had ik ook niet verwacht.
pi_210534858
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 22:56 schreef Saboo het volgende:

Ik heb geen eyecandy gezien, behalve Floris.
Maar iemand met een goed lichaam zit er bij de mannen ook niet bij.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210534904
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 23:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik heb geen eyecandy gezien, behalve Floris.
Maar iemand met een goed lichaam zit er bij de mannen ook niet bij.
Bij de vrouwen wel. Die actrice. Sorry. Pech dit jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')