Geen idee wie Henry is, even opgezocht. Snap de vergelijking wel een beetje.quote:Op maandag 4 september 2023 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Die Floris is een soort Nederlandse Henry Cavill
Hij valt mij in tweede instantie ook mee.quote:Op maandag 4 september 2023 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Eerste 2 afleveringen gezien en ik moet mijn mening over Mark Baanders wel echt bijstellen. Vond 'm echt verschrikkelijk in Hunted maar hier lijkt ie wel de juiste spirit te hebben en had echt met 'm te doen gisteren toen ie werd weggestemd.
Eva daarentegen werkt al weer behoorlijk op mijn zenuwen en dat gaat volgende week denk ik alleen maar erger worden
Superman, The Witcher etcquote:Op maandag 4 september 2023 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee wie Henry is, even opgezocht. Snap de vergelijking wel een beetje.
Oh excuus, ze hebben gisteren ook uitgezondenquote:Op maandag 4 september 2023 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Die Floris is een soort Nederlandse Henry Cavill
O, zijn er al 2? Heb er maar 1 gezien.
Oeps, ben gespoilerd nu
Voor zover ik dat kon inschatten op basis van de vooruitblik was dat vooral dameskift en valt hij er met zijn neus in.quote:Op maandag 4 september 2023 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij valt mij in tweede instantie ook mee.
Ik vraag me wel af of hij ook een van de redenen is dat er gedoe is op het afvallerseiland.
vreselijk mensquote:Op maandag 4 september 2023 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Eerste 2 afleveringen gezien en ik moet mijn mening over Mark Baanders wel echt bijstellen. Vond 'm echt verschrikkelijk in Hunted maar hier lijkt ie wel de juiste spirit te hebben en had echt met 'm te doen gisteren toen ie werd weggestemd.
Eva daarentegen werkt al weer behoorlijk op mijn zenuwen en dat gaat volgende week denk ik alleen maar erger worden
Ja, maar met zulke voorstukjes is het altijd "niets is wat het lijkt".quote:Op maandag 4 september 2023 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor zover ik dat kon inschatten op basis van de vooruitblik was dat vooral dameskift en valt hij er met zijn neus in.
Dit soort mokkels blijven er meestal nog lang in ook omdat ze totaal onzichtbaar zijn, maar wel overal lijntjes kunnen uitzetten.quote:
Trust nobody.quote:Op maandag 4 september 2023 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar met zulke voorstukjes is het altijd "niets is wat het lijkt".
Hij lijkt mij ook wel iemand die gaat lopen trollen waardoor de meiden elkaar nog meer haten.quote:Op maandag 4 september 2023 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees jouw post en kijk nog eens naar de foto in de OP.quote:Op maandag 4 september 2023 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de brief stond dat zij een keus moesten maken, dat de keuze beperkt was tot de 8 andere kandidaten en dat ze 10 minuten de tijd hadden om te kiezen.quote:
POLLquote:Racisme in Expeditie Robinson? ‘Dit is echt zó gek en onwerkelijk!’
Frits Wester stelt dat hij en drie andere witte collega-kandidaten van Expeditie Robinson worden beschuldigd van racisme vanwege het wegsturen van twee niet-witte kandidaten. “Zó gek!”
De kick-off van Expeditie Robinson die zaterdagavond werd uitgezonden op RTL 4 zorgt voor enige onrust. Vlak na aankomst op het onbewoonde eiland werd er in de twee kandidatenkampen een brief bezorgd door presentatrice Nicolette Kluijver. Die brief werd in elk kamp door slechts twee kampleden gelezen.
Tossen bij Robinson
Die twee kampleden kregen de opdracht om al direct één kandidaat uit hun kamp weg te stemmen. Het tweetal Krista Arriëns en Willem Voogd besloot om Iris van Lunenburg weg te stemmen uit het ene kamp, het tweetal Frits Wester en Chelsey Weimar (de schoondochter van Linda de Mol) koos in het andere kamp voor Eva Simons.
Het besluitproces werd vastgelegd door de camera. Er werd in beide gevallen getost tussen twee opties, dus Eva versus een andere kandidaat en Iris versus een andere kandidaat. “Je moet een afweging maken: wie is fysiek sterk, wie zou dit goed kunnen, wie zou dat goed kunnen, wie hebben we al, wat hebben we nog nodig?”, aldus Frits.
‘Dit is racisme’
Ondanks het tossen klinken er volgens Frits toch racismebeschuldigingen. “Je vroeg me net naar de reacties op Expeditie”, zegt hij in Renze op Zondag. “Ik dacht: ik zeg het niet net over de negatieve reacties, maar waar ik van schrok: we moesten op beide eilanden iemand wegsturen op de eerste avond.”
Hij vervolgt: “Dat deden we op beide eilanden via loting. Een paar mensen waar we tussen gingen loten. Dat waren twee donkere vrouwen: Eva en Iris. Gisterenavond op Twitter: ‘Ja, het is racisme, twee donkere vrouwen werden er als eerst uitgestuurd.’”
Gek en onwerkelijk
Frits schudt die beschuldigingen direct van zich af. “Toen ik dat las, dacht ik: hoe kom je hier in vredesnaam bij? Daar heeft niemand over nagedacht en hier wil ik ook niet eens over nadenken.”
Hij wil het niet serieus nemen. “Dan gaan we elkaar echt dingen in de schoenen schuiven die zó gek en onwerkelijk zijn.”
Dat zal vrijwillig zijn in deze tijd. Wel bijzonder die laatste man te zien die werd weggestemd. Geen idee. Ik ook niet.quote:Op maandag 4 september 2023 11:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik lees jouw post en kijk nog eens naar de foto in de OP.
Mag iedereen zelf weten wat voor kleding hij/zij draagt?
Of moeten de dames bloter dan de heren?
Vroeger deden de belgen altijd expres de Nederlanders er uit stemmen daar hoorde je nooit wat over.quote:Op maandag 4 september 2023 12:30 schreef superniger het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-gek-en-onwerkelijk/
[..]
[poll=6095]
Maar echt. Wij gingen van "Mark moet er uit" naar... "Bleek Mark nou echt al die tijd het baken van moraliteit in dit programma te zijn....."quote:Op maandag 4 september 2023 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Viel op idd. Hij was echt. Had ik ook niet verwacht.quote:Op maandag 4 september 2023 22:56 schreef Saboo het volgende:
[..]
Maar echt. Wij gingen van "Mark moet er uit" naar... "Bleek Mark nou echt al die tijd het baken van moraliteit in dit programma te zijn....."![]()
Aparte gozer. Stiekem gewoon best sympathiek.
En Floris en Henry Cavill, die vergelijking maakte ik ookalJe hebt als vrouw dit seizoen wel een stuk meer om naar te kijken dan als man.
Ik heb geen eyecandy gezien, behalve Floris.quote:Op maandag 4 september 2023 22:56 schreef Saboo het volgende:
En Floris en Henry Cavill, die vergelijking maakte ik ookalJe hebt als vrouw dit seizoen wel een stuk meer om naar te kijken dan als man.
Bij de vrouwen wel. Die actrice. Sorry. Pech dit jaar.quote:Op maandag 4 september 2023 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen eyecandy gezien, behalve Floris.
Maar iemand met een goed lichaam zit er bij de mannen ook niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |