abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210525790

Noodverordening vanwege voorleesuurtje van dragqueen in Leiden

Burgemeester Peter van der Velden van Leiden heeft een noodverordening afgekondigd voor het gebied rond een bibliotheek in het centrum van de stad. In het kader van het evenement Pride Leiden komt een dragqueen voorlezen aan kinderen in de bieb aan de Nieuwstraat.

Uit "ernstige vrees voor een ernstige verstoring van de openbare orde" mogen mensen van wie gedacht wordt dat ze openbare orde gaan verstoren tot 13.00 uur niet in het gebied komen. Eerder werden al protesten aangekondigd rond het voorlezen.

De gemeente erkent dat demonstreren een grondrecht is, maar zegt ook dat ernstige wanordelijkheden niet worden getolereerd. De gemeente zegt dat de kinderen centraal staan in het voorleesuurtje.

Aankondiging demonstratie

Het voorlezen door dragqueen Dina Diamond begon om 10.30 uur. Op sociale media stonden verschillende berichten met felle reacties op het evenement. Onder meer FvD-Kamerlid Van Meijeren kondigde op X, het voormalige Twitter, aan om te gaan demonstreren.

In april dreigde een voorleesmiddag door dragqueens in Theater LantarenVenster in Rotterdam verstoord te worden. Uit voorzorg werd de activiteit toen in stilte enkele uren naar voren geschoven. Toen de demonstranten zich bij het theater hadden verzameld, was het evenement al afgelopen.

https://nos.nl/artikel/24(...)-dragqueen-in-leiden

Noodverordening vanwege dit? Ga toch weg man :{w
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210525805
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Alles normloos en alles maakbaar - "je kunt een vrouw zijn als man" - is wel degelijk wat het uitstraalt. Dat zal ook de les zijn van de ouders van die kindjes aan hun kindjes.

Jij ziet zo een dragqueen bij kindjes veel te geïsoleerd, het slaat helemaal nergens op om dit te normaliseren.
Je vindt dus niet dat ouders zelf mogen bepalen naar wat voorleesochtend ze hun kinderen sturen.
Dat bepaal jij voor ze, op basis van je vooringenomenheid, ipv de daadwerkelijke inhoud van de voorleessessie.
pi_210525829
Geil wijf die drag. Lekkere neptiet’n en een Verstegentje in de broek. Lekker man.
U MAD?
pi_210525837
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
Geil wijf die drag. Lekkere neptiet’n en een Verstegentje in de broek. Lekker man.
Als je users kon downvoten dan had ik dat bij deze post gedaan.
Google is your friend, abuse your friends
pi_210525851
Van Meijeren is een baantjespikker en het is algemeen bekend dat hij naar de hoeren gaat als hij Carola 'Eva Braun' Dieudonné niet met zijn micropenis kan neuken. Kortom, de NSB'ers van FvD zijn naast collaborateurs ook hypocrieten.
pi_210525852
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 21:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je verzint er dus van alles bij, en daar ga je je vervolgens druk over maken.
Het is een uiting van een maatschappelijke ontwikkeling die breder is dan een nieuw soort grappige clown voor kids.

Jij doet alsof het uit de lucht komt vallen, wat gewoon niet zo is, dit normloze valt in een bredere context.

quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 21:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je vindt dus niet dat ouders zelf mogen bepalen naar wat voorleesochtend ze hun kinderen sturen.
Dat bepaal jij voor ze, op basis van je vooringenomenheid, ipv de daadwerkelijke inhoud van de voorleessessie.
Ouders mogen prima zelf weten wat ze met hun kindjes doen, maar kinderen verdienen wel bescherming.
Kindjes naar een ISIS Imam sturen voor lessen m.b.t. Jihad zou ook niet ok moeten zijn.

Kindjes indoctrineren met gevaarlijke gedachtegoed is niet ok, dus ja, bescherming van het kind vind ik belangrijker in dit geval dan vrijheid van meningsuiting.

Dat heeft echt alles te maken met dat transgender gedoe van de laatste jaren, dat is niet onschuldig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_210525858
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 21:57 schreef Wantie het volgende:
Wat een gelul.
Je bent niet in staat om het in een bredere maatschappelijke context te zien, maakt er clownesk een geïsoleerd probleem van. Noemt mij vervolgens vooringenomen, je lult alleen maar je eigen ideologie recht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_210525894
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is een uiting van een maatschappelijke ontwikkeling die breder is dan een nieuw soort grappige clown voor kids.

Jij doet alsof het uit de lucht komt vallen, wat gewoon niet zo is, dit normloze valt in een bredere context.
[..]
Ouders mogen prima zelf weten wat ze met hun kindjes doen, maar kinderen verdienen wel bescherming.
Kindjes naar een ISIS Imam sturen voor lessen m.b.t. Jihad zou ook niet ok moeten zijn.

Kindjes indoctrineren met gevaarlijke gedachtegoed is niet ok, dus ja, bescherming van het kind vind ik belangrijker in dit geval dan vrijheid van meningsuiting.

Dat heeft echt alles te maken met dat transgender gedoe van de laatste jaren, dat is niet onschuldig.
Dragqueens vergelijken met moslimextremisme :')

Anyway, jij wilt dus een meer bemoeizuchtige overheid die gaat bepalen hoe ouders hun kinderen op moeten voeden...

Dat lijkt me een groot succes worden.
pi_210525899
quote:
13s.gif Op zondag 3 september 2023 22:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat een gelul.
Je bent niet in staat om het in een bredere maatschappelijke context te zien, maakt er clownesk een geïsoleerd probleem van. Noemt mij vervolgens vooringenomen, je lult alleen maar je eigen ideologie recht.
Tja, laat maar eens zien wat er is voorgelezen bij de voorleesochtend...
  zondag 3 september 2023 @ 22:08:54 #10
497997 Strijder_
Waar ligt jouw grens?
pi_210525905
Hulde voor Gideon
pi_210525909
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dragqueens vergelijken met moslimextremisme :')

Anyway, jij wilt dus een meer bemoeizuchtige overheid die gaat bepalen hoe ouders hun kinderen op moeten voeden...

Dat lijkt me een groot succes worden.
Nee dat wil ik helemaal niet, daar moet de overheid extreem terughoudend in zijn, dat transgenderisme aan kinderen opdringen is een gruwelijk groot kwaad en kinderen verdienen bescherming.

Je moet het verdomme extreem bont gemaakt hebben om dit te rechtvaardigen.
pi_210525915
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Van Meijeren is een baantjespikker en het is algemeen bekend dat hij naar de hoeren gaat als hij Carola 'Eva Braun' Dieudonné niet met zijn micropenis kan neuken. Kortom, de NSB'ers van FvD zijn naast collaborateurs ook hypocrieten.
Hij krijgt hier verdacht veel bijval...
De FvD aanhang is hier groter dan ik had verwacht.
Hele complotten gaan schuil achter 8 voorleesochtend in de bieb.
pi_210525926
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee dat wil ik helemaal niet, daar moet de overheid extreem terughoudend in zijn, dat transgenderisme aan kinderen opdringen is een gruwelijk groot kwaad en kinderen verdienen bescherming.
Nogmaals, een dragqueen is geen transgender...
pi_210525936
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, laat maar eens zien wat er is voorgelezen bij de voorleesochtend...
Niet het onderwerp. Het gaat mij erom dat we hiermee dragqueens en transgenderisme normaliseren voor kindjes.
pi_210525939
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nogmaals, een dragqueen is geen transgender...
Nogmaals, ik heb dat al 30x uitgelegd.

quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Niet het onderwerp. Het gaat mij erom dat we hiermee dragqueens en transgenderisme normaliseren voor kindjes.
Het gaat er niet om dat het hetzelfde is, dragqueenisme kan prima transgenderisme normaliseren.
pi_210525968
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]

Ja, je verzint er iets bij.
Een dragqueen heeft niets van doen met transgenders...

Transgender is gewoon de nieuwe boogieman die gebruikt wordt als een soort pedokaart om iets te kunnen verbieden...

Nu dus dragqueens die voorlezen.
pi_210525977
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:12 schreef Wantie het volgende:
Een dragqueen heeft niets van doen met transgenders...
Behalve dan dat het uitstraalt dat je als man een vrouw kan zijn.

Ik kan mezelf blijven herhalen maar als dat niet in je koppie doordringt moet je misschien maar gewoon de handdoek in de ring gooien.
pi_210525985
quote:

[..]
[..]
Het gaat er niet om dat het hetzelfde is, dragqueenisme kan prima transgenderisme normaliseren.
dragqueenisme

Je verzint het beter plekke...
pi_210525991
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:12 schreef Wantie het volgende:
Transgender is gewoon de nieuwe boogieman die gebruikt wordt als een soort pedokaart om iets te kunnen verbieden...

Nu dus dragqueens die voorlezen.
Volwassen personen moeten lekker zelf weten wat ze doen.
pi_210525994
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
dragqueenisme

Je verzint het beter plekke...
Geef het een woord.

Wat een geneuzel man, het gaat er niet om hoe iets gedefinieerd wordt, semantische bullshit, reageer gewoon op de inhoud ipv de vorm.
pi_210526000
quote:

[..]
[..]
Wat is er precies verkeerd aan het normaliseren van transgenders? Het is geen seksueel overdraagbare aandoening hé waardoor kinderen nu massaal veranderen in transgenders.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_210526004
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Wat is er precies verkeerd aan het normaliseren van transgenders? Het is geen seksueel overdraagbare aandoening hé waardoor kinderen nu massaal veranderen in transgenders.
Ja goeie grap, dat is dus niet waar, het is juist wél sociaal aanstekelijk.
pi_210526010
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Behalve dan dat het uitstraalt dat je als man een vrouw kan zijn.
Nee, totaal niet.
Een dragqueen is een karikatuur.

Het is wel een heel wanhopige poging om dat te koppelen aan het normaliseren van transgenders...

quote:
Ik kan mezelf blijven herhalen maar als dat niet in je koppie doordringt moet je misschien maar gewoon de handdoek in de ring gooien.
Ik kan mezelf blijven herhalen maar als dat niet in je koppie doordringt moet je ik misschien maar gewoon de handdoek in de ring gooien.

Fixed that for you...
pi_210526020
Nederland truttenland, het gaat weer nergens over
pi_210526027
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Sociaal aanstekelijk?

Net als je denkt dat het niet gekker kan, gebeurt het toch.

Nog even en we gaan het er over hebben hoe kabouter plop er voor heeft gezorgd dat er steeds meer kabouters zijn.
pi_210526037
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat een onzin.

Hooguit maakt het kinderen bewuster van hun eigen lichaam en voorkeuren. Dat het niet per definitie mannetje - vrouwtje hoeft te zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_210526041
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik denk dat menig ouder niet zit te wachten op het idee dat hun kind geïndoctrineerd wordt door een dragqueen met velerlei volwassen methodieken om zichzelf te kunnen uiten.
Laat het kind, gewoon kind zijn, dan kan het op latere leeftijd zélf kiezen hoe deze zich wil presenteren.
Google is your friend, abuse your friends
pi_210526050
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:16 schreef Wantie het volgende:
Nee, totaal niet.
Een dragqueen is een karikatuur.

Het is wel een heel wanhopige poging om dat te koppelen aan het normaliseren van transgenders...

Alles moet maar kunnen tegenwoordig, alles en iedereen moet alles en iedereen kunnen zijn, geslacht is ondertussen zelfs fluïde, dat past allemaal in een bredere context en doet allemaal een duit in het zakje.

Het is gewoon hetzelfde zooitje, geisoleerd ieder klein dingetje is uiteraard een klein dingetje, maar dat maakt het nog niet goed, het blijft allemaal fout en we hebben het hier wel over kinderen, gezien de context waarin er steeds meer kinderen aan auto-mutilatie doen met het transgender gedoe van de laatste jaren......... Is dat een erg ongezonde ontwikkeling waar ik enorm van griezel.
pi_210526059
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Sociaal aanstekelijk?

Nog even en we gaan het er over hebben hoe kabouter plop er voor heeft gezorgd dat er steeds meer kabouters zijn.
Door al die homo’s op tv zijn we die viespeukerij wel normaal gaan vinden. De schuld van Paul de Leeuw en André van Duin. Het is begonnen met gelijke rechten en het eindigt met het aanmoedigen van bestialiteit.
Meer dan terecht dus dat Gideon hier krachtig tegen optreedt.
pi_210526064
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

[..]

Je maakt je eigen punt. Je wilt dus niet dat kinderen worden geindoctrineerd met gevaarlijk gedachtengoed. Daar ben ik het mee eens. Al kun je erover twijfelen of voorlezen door een dragqueen valt onder 'indoctrineren'.

Het punt is alleen, het gaat hier niet om normale kinderen. Een 'normaal' kind maakt het geen reet uit door wie het wordt voorgelezen, die luistert naar het verhaal, vindt het leuk of niet en gaat weer weg. Geen wereld van verschil daar.

Het gaat om kinderen met hetzelfde gedachtengoed. Kinderen die twijfelen of ze in het goede lichaam zijn geboren, of dat zeker weten. Voor DIE kinderen maakt het een ENORM verschil als ze worden voorgelezen door iemand die ook afwijkt van de norm. Want daarmee krijgen ze vertrouwen dat ze, ondanks dat zij afwijken van de norm, ook normaal groot kunnen worden.

Voor die kinderen is het verkrampt vasthouden aan 'jongen of meisje en anders niets' juist het gevaarlijke gedachtengoed. Of jij het daar nu mee eens bent of niet, zo'n kind kan er niks aan doen.
pi_210526066
quote:
15s.gif Op zondag 3 september 2023 22:19 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ik denk dat menig ouder niet zit te wachten op het idee dat hun kind geïndoctrineerd wordt door een dragqueen met velerlei volwassen methodieken om zichzelf te kunnen uiten.
Laat het kind, gewoon kind zijn, dan kan het op latere leeftijd zélf kiezen hoe deze zich wil presenteren.
Die ouders gaan dan niet naar deze voorleesochtend in de bieb.

Prima toch?

Verder gaat dit niet over hoe je jezelf wilt presenteren...
pi_210526084
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Sociaal aanstekelijk?

Statistische feiten zijn statistische feiten.

Er zijn meerdere onderzoeken waarin verschillende zaken naar voren komen:

1. Oudere generaties kennen minder transgenders en ook na enquetes blijkt dat die gevoelens er ook gewoon bij oudere generaties minder zijn. Dat duidt er dan toch op dat het niet is aangeboren, of denk je werkelijk dat de genen in een paar generaties zo aangepast zijn?

2. Als ondersteuning op bovenstaande dat het toch écht nurture is, en niet nature: In democratische staten zijn er meer transgenders, op bepaalde scholen zijn er meer transgenders, etc etc, het lijkt wel degelijk "besmettelijk".
pi_210526089
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Wat een onzin.

Hooguit maakt het kinderen bewuster van hun eigen lichaam en voorkeuren. Dat het niet per definitie mannetje - vrouwtje hoeft te zijn.
Maak kinderen verward en mutileer hun geslachtsorganen. Gezellig, naiviteit, duivelse naïviteit.
pi_210526098
quote:
15s.gif Op zondag 3 september 2023 22:19 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Dus jij vindt voorlezen hetzelfde als indoctrineren? Mijn god, en dan noem je dragqueens die gezonken...

Een kind 'gewoon kind laten zijn' betekent dat je het kind accepteert zoals het is. ELK kind, dus ook kinderen die zich niet meteen jongetje of meisje voelen. Want die kinderen zijn er. Je kunt daar prima een (ongefundeerde en debiele) mening over hebben, maar het feit ligt er gewoon. Dus laat ook die kinderen gewoon kind zijn, en geef ze voorbeelden waarmee ze zich kunnen identificeren. Dat is niet schadelijk voor de 'normale' kinderen, want die zullen zich niet identificeren met dragqueens, die denken gewoon 'wat een malloot'.
pi_210526100
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

1. Oudere generaties kennen minder transgenders en ook na enquetes blijkt dat die gevoelens er ook gewoon bij oudere generaties minder zijn. Dat duidt er dan toch op dat het niet is aangeboren, of denk je werkelijk dat de genen in een paar generaties zo aangepast zijn?

2. Als ondersteuning op bovenstaande dat het toch écht nurture is, en niet nature: In democratische staten zijn er meer transgenders, op bepaalde scholen zijn er meer transgenders, etc etc, het lijkt wel degelijk "besmettelijk".
Als je statistische feiten aanhaalt, benoem ze dan ook. Hoeveel procent groter is die kans?
pi_210526110
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Alles moet maar kunnen tegenwoordig, alles en iedereen moet alles en iedereen kunnen zijn
Maar wat is er op tegen dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn?

quote:
, geslacht is ondertussen zelfs fluïde, dat past allemaal in een bredere context en doet allemaal een duit in het zakje.

Het is gewoon hetzelfde zooitje, geisoleerd ieder klein dingetje is uiteraard een klein dingetje, maar dat maakt het nog niet goed, het blijft allemaal fout en we hebben het hier wel over kinderen, gezien de context waarin er steeds meer kinderen aan auto-mutilatie doen met het transgender gedoe van de laatste jaren......... Is dat een erg ongezonde ontwikkeling waar ik enorm van griezel.
En je geeft dragqueens de schuld.
Terwijl drag niets te maken heeft met transgender.

Kinderen willen heus geen kabouter worden bij het zien van kabouter plop, of een zwarte huid hebben bij het zien van zwarte piet, of zich laten ombouwen tot een vrouw bij het zien van een mannelijke artiest in vrouwenkleding.

Dat angstbeeld heb je jezelf aangepraat.
pi_210526118
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:21 schreef R16 het volgende:

[..]
Je maakt je eigen punt. Je wilt dus niet dat kinderen worden geindoctrineerd met gevaarlijk gedachtengoed. Daar ben ik het mee eens. Al kun je erover twijfelen of voorlezen door een dragqueen valt onder 'indoctrineren'.

Het punt is alleen, het gaat niet om normale kinderen hier. Een normaal kind maakt het geen reet uit door wie het wordt voorgelezen, die luistert naar het verhaal, vindt het leuk of niet en gaat weer weg. Geen wereld van verschil daar.

Het gaat om kinderen met hetzelfde gedachtengoed. Kinderen die twijfelen of ze in het goede lichaam zijn geboren, of dat zeker weten. Voor DIE kinderen maakt het een ENORM verschil als ze worden voorgelezen door iemand die ook afwijkt van de norm. Want daarmee krijgen ze vertrouwen dat ze, ondanks dat zij afwijken van de norm, ook normaal groot kunnen worden.

Voor die kinderen is het verkrampt vasthouden aan 'jongen of meisje en anders niets' juist het gevaarlijke gedachtengoed. Of jij het daar nu mee eens bent of niet, zo'n kind kan er niks aan doen.
Het is voor het gros aangeleerd door de ouders, de operaties en pillen en medische behandelingen an sich die daarbij komen kijken zijn niet onschuldig, maar duivels en kwaadaardig.

"kinderen die twijfelen of ze in het goede lichaam zijn geboren" gast, echt, aangelulde bullcrap.

Als er een methode was om de échte van de nepperts te isoleren zou je mij nog meekrijgen, maar die bestaat niet, we hebben hier met die geslachtscircus een enorm schadelijk experiment opgesteld.

Waarom verdienen kinderen die oprecht - eventueel ook later - daadwerkelijk in het verkeerde lijf waren geboren (echt maar de vraag of dat serieus een punt is)

Zoveel steun van de maatschappij om allerhande mutilerende ingrepen te plegen...... Waar zij misschien beter van worden (misschien).

Dat het ook niet uitmaakt dat er bosjes kinderen voor het leven gemutileerd worden en geen kinderen meer kunnen krijgen ook nog.
pi_210526142
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nogmaals, een dragqueen is geen transgender.
Je kunt best 1000 dragqueens kennen, maar dat zijn allemaal kerels die gewoon kerel blijven en geen enkele behoefte hebben om hun penis er af te hakken.
Die treden als artiest op in drag.

quote:
2. ondersteuning op bovenstaande dat het toch écht nurture is, en niet nature: In democratische staten zijn er meer transgenders, op bepaalde scholen zijn er meer transgenders, etc etc, het lijkt wel degelijk "besmettelijk".
Democratische staten?

Dus nu krijgt Biden de schuld?
Biden gaan verbieden op basisscholen?
pi_210526155
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is voor het gros aangeleerd door de ouders, de operaties en pillen en medische behandelingen an sich die daarbij komen kijken zijn niet onschuldig, maar duivels en kwaadaardig.

"kinderen die twijfelen of ze in het goede lichaam zijn geboren" gast, echt, aangelulde bullcrap.
Dus transseksuelen bestaan volgens jou niet...

Ook best bijzonder.

En dat ze er wel zijn is de schuld van de democraten en drag queens...

En dat op zondagavond...

Morgen weer nuchter hoop ik.
pi_210526166
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:25 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Als je statistische feiten aanhaalt, benoem ze dan ook. Hoeveel procent groter is die kans?
https://www.statista.com/(...)ender-by-generation/

Factor 5-10, dus 400-900%. Grofweg.
En echt er zal allerhande bias kunnen spelen, 20% lijkt me wat veel, maar dat het meer is dan eerst is wel een zekerheid.

Dit onderzoek is niet specifiek transgender overigens, dus ook niet helemaal on spot.

https://www.newsweek.com/(...)oubles-gen-z-1783562

Genoeg te vinden op internet hierover overigens.
En nee ik sla niet ieder paper op dat ik te zien krijg, kan het dus ook niet 1-2-3 terugvinden.
pi_210526198
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:25 schreef Wantie het volgende:
Maar wat is er op tegen dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn?
1. Het zijn kinderen.
2. We faciliteren ook een hele hoop als maatschappij.
pi_210526209
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tja, een jaartje of 100 geleden vonden ze homoseksualiteit ook 'aangelulde bullcrap'. Er zijn nog steeds landen waar homoseksuele handelingen wettelijk verboden zijn. In sommige staten van Amerika mocht je tot 1963 niet trouwen met iemand van een andere huidskleur.

Het bestaat. Afwijkende seksuele identiteiten zijn gewoon een feit. In geval van homoseksualiteit is aangetoond dat het aangeboren is. Ik ben ervan overtuigd dat dit het geval is met alle 'afwijkende' seksuele identiteiten. Maar uiteindelijk maakt het niet zoveel uit of het nu aangeboren of aangeleerd is, het gaat erom dat het kind in kwestie gelukkig kan worden.

Je kunt het bestaan van deze 'afwijkingen' niet aantonen of ontkennen door voorbeelden te tellen. Een trans-persoon zal namelijk alleen maar openbaar trans worden, als het daar de gelegenheid voor heeft. Als de omgeving vijandig is, dan zullen veel besluiten om er maar niks over te zeggen. Zoals in de jaren 50 en 60 talloze homo's maar gewoon met een vrouw trouwden. Met jouw methode worden die dus niet meegeteld.

Het is volkomen logisch dat er steeds meer 'trans' personen uit de kast komen, omdat de maatschappij ze daartoe de gelegenheid geeft. Die personen waren al trans, maar ze kunnen er nu wat mee doen en zijn dus veel gelukkiger.

Als de wereld nooit verandert (zoals jij blijkbaar wil), dan zullen mensen die afwijken dus altijd ongelukkig zijn. Waarom wil je dat? Waarom niet iedereen de kans geven om gelukkig te worden en het leven te leiden dat ze graag willen? Wat heb jij er voor last van, dat iemand anders trans is? Of een van die andere letters?
pi_210526210
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:25 schreef Wantie het volgende:
En je geeft dragqueens de schuld.
Terwijl drag niets te maken heeft met transgender.

Kinderen willen heus geen kabouter worden bij het zien van kabouter plop, of een zwarte huid hebben bij het zien van zwarte piet, of zich laten ombouwen tot een vrouw bij het zien van een mannelijke artiest in vrouwenkleding.

Dat angstbeeld heb je jezelf aangepraat.
Je wilt het niet in een breder context zien, dat weet ik. Transgenders zijn in mijn betoog geen geïsoleerd probleem, maar een uiting van een grotere foute stroming.
pi_210526221
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:28 schreef Wantie het volgende:
Democratische staten?

Dus nu krijgt Biden de schuld?
Biden gaan verbieden op basisscholen?
Je kunt ook gewoon statistische cijfers erkennen i.p.v. een of andere rare struisvogel reactie te geven.
Of je erkent het niet en vraagt om een bron, omdat je niet in die cijfers geloofd.

Maar kop in het zand gaat nergens over, je mag best de realiteit wel gewoon erkennen.
pi_210526228
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
https://www.statista.com/(...)ender-by-generation/

Factor 5-10, dus 400-900%. Grofweg.
En echt er zal allerhande bias kunnen spelen, 20% lijkt me wat veel, maar dat het meer is dan eerst is wel een zekerheid.
En nu graag een onderzoek plus methodologie dat het causaal verband tussen activiteiten van de LGBTQIA’s en de vermeende schadelijke gevolgen. Dit tabelletje geeft namelijk alleen aan hoeveel personen zich als homoseksueel, bi of trans identificeert per jaar.
Duidinkje van mij: hoe vaak hoor je wel niet dat vrouwen bi zijn en wel zin hebben in een avontuurtje? En genoeg mannen die een tweede vrouw erbij in bed voor de verandering wel prima vinden.
Maar ik ben dan ook geïndoctrineerd door de vroegste dragqueens in een kinderprogramma: Ta en To.
pi_210526231
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je wilt het niet in een breder context zien, dat weet ik. Transgenders zijn in mijn betoog geen geïsoleerd probleem, maar een uiting van een grotere foute stroming.
Volgens mij ben jij juist degene die het niet in een bredere context wil zien. Wat JOU dus in deze discussie de wappie maakt. Jij ontkent de realiteit. Vind je soms ook dat de aarde plat is? :)
pi_210526245
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:36 schreef R16 het volgende:

Het is volkomen logisch dat er steeds meer 'trans' personen uit de kast komen, omdat de maatschappij ze daartoe de gelegenheid geeft. Die personen waren al trans, maar ze kunnen er nu wat mee doen en zijn dus veel gelukkiger.
Wensgedachtes. In de realiteit is het aantal suïcides bij transpersonen gigantisch hoog.

Ik zeg niet voor niets duivelse naïviteit.
pi_210526270
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:36 schreef R16 het volgende:
Als de wereld nooit verandert (zoals jij blijkbaar wil), dan zullen mensen die afwijken dus altijd ongelukkig zijn. Waarom wil je dat? Waarom niet iedereen de kans geven om gelukkig te worden en het leven te leiden dat ze graag willen? Wat heb jij er voor last van, dat iemand anders trans is? Of een van die andere letters?
De fouten die gemaakt worden bij kinderen die later spijt hebben, en als kind geen weloverwogen beslissingen kunnen maken ( dat is de juridische afspraak, en terecht ) vind jij blijkbaar niet zo belangrijk, dat je die offert voor jouw grotere goed, wat gezien de cijfers - hoger aantal suicides - helemaal niet het grotere goed is.

Kind-offering.
pi_210526304
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:38 schreef Magister_Artium het volgende:
En nu graag een onderzoek plus methodologie dat het causaal verband tussen activiteiten van de LGBTQIA’s en de vermeende schadelijke gevolgen.
De methodologie kan je zelf nalezen in een onderzoek, en causale verbanden kun je niet aantonen met correlaties, daar zit een - verschillende mate van subjectiviteit - plausibiliteitsvraagstuk aan vast.

Meer transgenders - an sich - is naar mijn mening schadelijk, je krijgt hordes mensen die géén kinderen kunnen krijgen, met geslachtsdelen die niet naar behoren werken etc etc, dat is geen vooruitgang.

Dus als activiteiten zorgen voor een grotere groep transgenders vind ik het al schadelijk. En als dat bij kinderen gebeurt vind ik het dermate duivels dat daar beleidstechnisch wat mee gedaan moet worden.
pi_210526321
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
De methodologie kan je zelf nalezen in een onderzoek, en causale verbanden kun je niet aantonen met correlaties, daar zit een - verschillende mate van subjectiviteit - plausibiliteitsvraagstuk aan vast.

Meer transgenders - an sich - is naar mijn mening schadelijk, je krijgt hordes mensen die géén kinderen kunnen krijgen, met geslachtsdelen die niet naar behoren werken etc etc, dat is geen vooruitgang.

Dus als activiteiten zorgen voor een grotere groep transgenders vind ik het al schadelijk.
Kortom, je haalt argumenten aan die je standpunt niet (voldoende) ondersteunen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')