abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210525790

Noodverordening vanwege voorleesuurtje van dragqueen in Leiden

Burgemeester Peter van der Velden van Leiden heeft een noodverordening afgekondigd voor het gebied rond een bibliotheek in het centrum van de stad. In het kader van het evenement Pride Leiden komt een dragqueen voorlezen aan kinderen in de bieb aan de Nieuwstraat.

Uit "ernstige vrees voor een ernstige verstoring van de openbare orde" mogen mensen van wie gedacht wordt dat ze openbare orde gaan verstoren tot 13.00 uur niet in het gebied komen. Eerder werden al protesten aangekondigd rond het voorlezen.

De gemeente erkent dat demonstreren een grondrecht is, maar zegt ook dat ernstige wanordelijkheden niet worden getolereerd. De gemeente zegt dat de kinderen centraal staan in het voorleesuurtje.

Aankondiging demonstratie

Het voorlezen door dragqueen Dina Diamond begon om 10.30 uur. Op sociale media stonden verschillende berichten met felle reacties op het evenement. Onder meer FvD-Kamerlid Van Meijeren kondigde op X, het voormalige Twitter, aan om te gaan demonstreren.

In april dreigde een voorleesmiddag door dragqueens in Theater LantarenVenster in Rotterdam verstoord te worden. Uit voorzorg werd de activiteit toen in stilte enkele uren naar voren geschoven. Toen de demonstranten zich bij het theater hadden verzameld, was het evenement al afgelopen.

https://nos.nl/artikel/24(...)-dragqueen-in-leiden

Noodverordening vanwege dit? Ga toch weg man :{w
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210525805
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Alles normloos en alles maakbaar - "je kunt een vrouw zijn als man" - is wel degelijk wat het uitstraalt. Dat zal ook de les zijn van de ouders van die kindjes aan hun kindjes.

Jij ziet zo een dragqueen bij kindjes veel te geïsoleerd, het slaat helemaal nergens op om dit te normaliseren.
Je vindt dus niet dat ouders zelf mogen bepalen naar wat voorleesochtend ze hun kinderen sturen.
Dat bepaal jij voor ze, op basis van je vooringenomenheid, ipv de daadwerkelijke inhoud van de voorleessessie.
pi_210525829
Geil wijf die drag. Lekkere neptiet’n en een Verstegentje in de broek. Lekker man.
U MAD?
pi_210525837
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
Geil wijf die drag. Lekkere neptiet’n en een Verstegentje in de broek. Lekker man.
Als je users kon downvoten dan had ik dat bij deze post gedaan.
Google is your friend, abuse your friends
pi_210525851
Van Meijeren is een baantjespikker en het is algemeen bekend dat hij naar de hoeren gaat als hij Carola 'Eva Braun' Dieudonné niet met zijn micropenis kan neuken. Kortom, de NSB'ers van FvD zijn naast collaborateurs ook hypocrieten.
pi_210525852
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 21:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je verzint er dus van alles bij, en daar ga je je vervolgens druk over maken.
Het is een uiting van een maatschappelijke ontwikkeling die breder is dan een nieuw soort grappige clown voor kids.

Jij doet alsof het uit de lucht komt vallen, wat gewoon niet zo is, dit normloze valt in een bredere context.

quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 21:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je vindt dus niet dat ouders zelf mogen bepalen naar wat voorleesochtend ze hun kinderen sturen.
Dat bepaal jij voor ze, op basis van je vooringenomenheid, ipv de daadwerkelijke inhoud van de voorleessessie.
Ouders mogen prima zelf weten wat ze met hun kindjes doen, maar kinderen verdienen wel bescherming.
Kindjes naar een ISIS Imam sturen voor lessen m.b.t. Jihad zou ook niet ok moeten zijn.

Kindjes indoctrineren met gevaarlijke gedachtegoed is niet ok, dus ja, bescherming van het kind vind ik belangrijker in dit geval dan vrijheid van meningsuiting.

Dat heeft echt alles te maken met dat transgender gedoe van de laatste jaren, dat is niet onschuldig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_210525858
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 21:57 schreef Wantie het volgende:
Wat een gelul.
Je bent niet in staat om het in een bredere maatschappelijke context te zien, maakt er clownesk een geïsoleerd probleem van. Noemt mij vervolgens vooringenomen, je lult alleen maar je eigen ideologie recht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_210525894
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is een uiting van een maatschappelijke ontwikkeling die breder is dan een nieuw soort grappige clown voor kids.

Jij doet alsof het uit de lucht komt vallen, wat gewoon niet zo is, dit normloze valt in een bredere context.
[..]
Ouders mogen prima zelf weten wat ze met hun kindjes doen, maar kinderen verdienen wel bescherming.
Kindjes naar een ISIS Imam sturen voor lessen m.b.t. Jihad zou ook niet ok moeten zijn.

Kindjes indoctrineren met gevaarlijke gedachtegoed is niet ok, dus ja, bescherming van het kind vind ik belangrijker in dit geval dan vrijheid van meningsuiting.

Dat heeft echt alles te maken met dat transgender gedoe van de laatste jaren, dat is niet onschuldig.
Dragqueens vergelijken met moslimextremisme :')

Anyway, jij wilt dus een meer bemoeizuchtige overheid die gaat bepalen hoe ouders hun kinderen op moeten voeden...

Dat lijkt me een groot succes worden.
pi_210525899
quote:
13s.gif Op zondag 3 september 2023 22:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat een gelul.
Je bent niet in staat om het in een bredere maatschappelijke context te zien, maakt er clownesk een geïsoleerd probleem van. Noemt mij vervolgens vooringenomen, je lult alleen maar je eigen ideologie recht.
Tja, laat maar eens zien wat er is voorgelezen bij de voorleesochtend...
  zondag 3 september 2023 @ 22:08:54 #10
497997 Strijder_
Waar ligt jouw grens?
pi_210525905
Hulde voor Gideon
pi_210525909
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dragqueens vergelijken met moslimextremisme :')

Anyway, jij wilt dus een meer bemoeizuchtige overheid die gaat bepalen hoe ouders hun kinderen op moeten voeden...

Dat lijkt me een groot succes worden.
Nee dat wil ik helemaal niet, daar moet de overheid extreem terughoudend in zijn, dat transgenderisme aan kinderen opdringen is een gruwelijk groot kwaad en kinderen verdienen bescherming.

Je moet het verdomme extreem bont gemaakt hebben om dit te rechtvaardigen.
pi_210525915
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Van Meijeren is een baantjespikker en het is algemeen bekend dat hij naar de hoeren gaat als hij Carola 'Eva Braun' Dieudonné niet met zijn micropenis kan neuken. Kortom, de NSB'ers van FvD zijn naast collaborateurs ook hypocrieten.
Hij krijgt hier verdacht veel bijval...
De FvD aanhang is hier groter dan ik had verwacht.
Hele complotten gaan schuil achter 8 voorleesochtend in de bieb.
pi_210525926
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee dat wil ik helemaal niet, daar moet de overheid extreem terughoudend in zijn, dat transgenderisme aan kinderen opdringen is een gruwelijk groot kwaad en kinderen verdienen bescherming.
Nogmaals, een dragqueen is geen transgender...
pi_210525936
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, laat maar eens zien wat er is voorgelezen bij de voorleesochtend...
Niet het onderwerp. Het gaat mij erom dat we hiermee dragqueens en transgenderisme normaliseren voor kindjes.
pi_210525939
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nogmaals, een dragqueen is geen transgender...
Nogmaals, ik heb dat al 30x uitgelegd.

quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Niet het onderwerp. Het gaat mij erom dat we hiermee dragqueens en transgenderisme normaliseren voor kindjes.
Het gaat er niet om dat het hetzelfde is, dragqueenisme kan prima transgenderisme normaliseren.
pi_210525968
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]

Ja, je verzint er iets bij.
Een dragqueen heeft niets van doen met transgenders...

Transgender is gewoon de nieuwe boogieman die gebruikt wordt als een soort pedokaart om iets te kunnen verbieden...

Nu dus dragqueens die voorlezen.
pi_210525977
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:12 schreef Wantie het volgende:
Een dragqueen heeft niets van doen met transgenders...
Behalve dan dat het uitstraalt dat je als man een vrouw kan zijn.

Ik kan mezelf blijven herhalen maar als dat niet in je koppie doordringt moet je misschien maar gewoon de handdoek in de ring gooien.
pi_210525985
quote:

[..]
[..]
Het gaat er niet om dat het hetzelfde is, dragqueenisme kan prima transgenderisme normaliseren.
dragqueenisme

Je verzint het beter plekke...
pi_210525991
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:12 schreef Wantie het volgende:
Transgender is gewoon de nieuwe boogieman die gebruikt wordt als een soort pedokaart om iets te kunnen verbieden...

Nu dus dragqueens die voorlezen.
Volwassen personen moeten lekker zelf weten wat ze doen.
pi_210525994
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
dragqueenisme

Je verzint het beter plekke...
Geef het een woord.

Wat een geneuzel man, het gaat er niet om hoe iets gedefinieerd wordt, semantische bullshit, reageer gewoon op de inhoud ipv de vorm.
pi_210526000
quote:

[..]
[..]
Wat is er precies verkeerd aan het normaliseren van transgenders? Het is geen seksueel overdraagbare aandoening hé waardoor kinderen nu massaal veranderen in transgenders.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_210526004
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Wat is er precies verkeerd aan het normaliseren van transgenders? Het is geen seksueel overdraagbare aandoening hé waardoor kinderen nu massaal veranderen in transgenders.
Ja goeie grap, dat is dus niet waar, het is juist wél sociaal aanstekelijk.
pi_210526010
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Behalve dan dat het uitstraalt dat je als man een vrouw kan zijn.
Nee, totaal niet.
Een dragqueen is een karikatuur.

Het is wel een heel wanhopige poging om dat te koppelen aan het normaliseren van transgenders...

quote:
Ik kan mezelf blijven herhalen maar als dat niet in je koppie doordringt moet je misschien maar gewoon de handdoek in de ring gooien.
Ik kan mezelf blijven herhalen maar als dat niet in je koppie doordringt moet je ik misschien maar gewoon de handdoek in de ring gooien.

Fixed that for you...
pi_210526020
Nederland truttenland, het gaat weer nergens over
pi_210526027
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja goeie grap, dat is dus niet waar, het is juist wél sociaal aanstekelijk.
Sociaal aanstekelijk?

Net als je denkt dat het niet gekker kan, gebeurt het toch.

Nog even en we gaan het er over hebben hoe kabouter plop er voor heeft gezorgd dat er steeds meer kabouters zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')