abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210526026
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het geloof in het kampioenschap is nu al weg?
Nou ik denk wel dat je al een flink gat hebt ten opzichte van met name PSV. Die hebben zoveel scorend vermogen dat een paar extra tegengoals ze niet gaan nekken. Maak dat maar ergens goed, lastig verhaal.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 3 september 2023 @ 22:18:14 #177
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210526028
Waarom zou je als talent nu nog naar Ajax gaan? In noord-holland kun je inmiddels beter naar AZ gaan als je goed wilt worden opgeleid en kansen op het 1e elftal en een doorbraak wilt hebben.
pi_210526034
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:15 schreef Mestreech1990 het volgende:
Het is toch hartstikke logisch dat er 100 miljoen is uitgegeven. Het hele elftal is verkocht en weggegaan. Anders zitten ze met het jeugdelftal te ballen, net zoals in de gehele voorbereiding.

Er wordt zo snel voorbij gegaan aan het feit dat letterlijk het hele elftal is vertrokken. Dat los je niet direct op. Die jongens trainen net een paar dagen met elkaar. Volgens mij kennen ze elkaars naam nog niet eens.

Ik had wel liever gezien dat ze een directe vervanger voor Kudus hadden gehaald. Begrijp niet zo goed waarom we geen echte rechtsbuiten hebben.
De echte fout is toch gewoon dat Ajax te lang gewacht heeft, met het aanstellen van TD, trainer en uiteindelijk aankopen doen.
Met de middelen van Ajax had je volgens mij belangrijke posities we eerder kunnen invullen. Zo’n Schouten had ook makkelijk opgepikt kunnen worden.
#12 is not for sale!
pi_210526035
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:15 schreef Mestreech1990 het volgende:
Het is toch hartstikke logisch dat er 100 miljoen is uitgegeven. Het hele elftal is verkocht en weggegaan. Anders zitten ze met het jeugdelftal te ballen, net zoals in de gehele voorbereiding.

Er wordt zo snel voorbij gegaan aan het feit dat letterlijk het hele elftal is vertrokken. Dat los je niet direct op. Die jongens trainen net een paar dagen met elkaar. Volgens mij kennen ze elkaars naam nog niet eens.

Ik had wel liever gezien dat ze een directe vervanger voor Kudus hadden gehaald. Begrijp niet zo goed waarom we geen echte rechtsbuiten hebben.
Het hele elftal is vertrokken? _O-
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  zondag 3 september 2023 @ 22:19:18 #180
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_210526042
dit jaar nog een tussenjaar was niet de afspraak.
graag op anoniem
pi_210526044
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:17 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Misschien denkt hij met dit soort aankopen dat Ajax hetzelfde niveau nastreeft als Stuttgart? Die man werd als een soort God binnengehaald omdat ie toevallig 2x beet had met een leuk spelertje, maar is hij wel zo goed als men zegt? Mensen overtuigen met een leuke babbel en een zak met geld wil niet zeggen dat je wereldspelers binnenhaalt.
Het is, los van of deze transfers slagen of niet, een feit dat ze ernstig laat binnen zijn gehengeld. Steijn heeft een voorbereiding gedraaid met spelers die nu bijna allemaal weg zijn - dat zijn gewoon 2 maanden die min of meer voor niks zijn geweest.

Best een misser van Mislintat als je het mij vraagt.
  zondag 3 september 2023 @ 22:20:59 #182
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210526063
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:18 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom zou je als talent nu nog naar Ajax gaan? In noord-holland kun je inmiddels beter naar AZ gaan als je goed wilt worden opgeleid en kansen op het 1e elftal en een doorbraak wilt hebben.
Ah ja die act dat jeugdspelers daar doorbreken en ondertussen kopen ze nog steeds volk van RKC , MVV en nog een paar vage clubs die mogen spelen voor hun zogenaamde supertalenten
RED ONS HENNIEGOD
pi_210526070
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:18 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Naja de afgelopen twee seizoenen is Ajax wel enigzins ontmanteld. Lijkt me niet dat we daar over hoeven te discussiëren
pi_210526081
quote:
6s.gif Op zondag 3 september 2023 22:17 schreef KingRoland het volgende:
ik wacht gewoon de bus op na de interlands als ze nog een keer punten verspelen
  zondag 3 september 2023 @ 22:23:01 #185
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210526085
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:17 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Misschien denkt hij met dit soort aankopen dat Ajax hetzelfde niveau nastreeft als Stuttgart? Die man werd als een soort God binnengehaald omdat ie toevallig 2x beet had met een leuk spelertje, maar is hij wel zo goed als men zegt? Mensen overtuigen met een leuke babbel en een zak met geld wil niet zeggen dat je wereldspelers binnenhaalt.
Sommige aankopen zijn best wel prima, maar Ajax is inderdaad een totaal andere club dan een Stuttgart of Brentford. Leuk dus die moneyballprincipes maar die moet je bij Ajax wel anders implementeren anders krijg je inderdaad een elftal vol underdogs.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210526088
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:21 schreef Wotte het volgende:

[..]
Naja de afgelopen twee seizoenen is Ajax wel enigzins ontmanteld. Lijkt me niet dat we daar over hoeven te discussiëren
Als je miskopen als Bassey doet doe je dat jezelf aan. Bergwijn en Brobbey, samen 50 miljoen, hebben zich ook nooit laten gelden. Je had dit soort spelers moeten verkopen.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  zondag 3 september 2023 @ 22:23:47 #187
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210526090
quote:
AZ leidt op voor ome Marc dus als je Antwerpen een leuke stad vindt kun je inderdaad prima naar AZ.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210526112
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:23 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Als je miskopen als Bassey doet doe je dat jezelf aan. Bergwijn en Brobbey, samen 50 miljoen, hebben zich ook nooit laten gelden. Je had dit soort spelers moeten verkopen.
Brobbey heeft wel echt een kutuitstraling zeg en de oogopslag van Bergwijn helpt ook niet.
pi_210526117
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ach vroeger meende ik dat ik ook elke week naar Ajax moest gaan tegenwoordig als ik me irriteer zet ik hem gewoon af.
Precies

Ajax heeft de opleiding, de grote cups en het mooie aanvallende spel van Michels,Cruijff, Van Gaal, Bosz, Ten Hag etc in het DNA. Als je daar van houdt dan is het pijnlijk om ze zo te zien.

Als dat even wat te lang niet uit de verf komt dan is dat niet des-Ajax en kun je het toestel prima uitdrukken.
pi_210526148
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:18 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
In welke wereld leef jij? Pak het basiselftal van twee jaar geleden eens erbij.

Het hoeft geen ramp te zijn, maar dan moet je wel in het begin van de voorbereiding voor 90 procent compleet zijn. Zodat je in ieder geval de basis van alle afspraken, afstemming en automatismen op orde kan brengen.

Dit heeft gewoon tijd nodig, alleen krijg je dat nu natuurlijk niet meer. Het is nu zaak om de boel rustig te houden intern en vooral niet te luisteren naar de media kanalen.
pi_210526240
quote:
6s.gif Op zondag 3 september 2023 22:19 schreef KingRoland het volgende:
dit jaar nog een tussenjaar was niet de afspraak.
Het is vooral belangrijk niet nog een keer naast CL-voetbal te grijpen.

Ik ben me verder gewoon al aan het instellen op een Eindhvovense of Rotterdamse titel, kan het alleen maar meevallen. Dat komt net name omdat je waarschijnlijk nog de aankomende weken de nodige punten gaat laten liggen voordat er een complementair team staat.
pi_210526241
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:23 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Want op voorhand wist jij natuurlijk dat ze niet zouden slagen? Of de bedragen kun je wat zeggen maar de namen ansich zijn geen gekke namen.
pi_210526280
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:29 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]

Het hoeft geen ramp te zijn, maar dan moet je wel in het begin van de voorbereiding voor 90 procent compleet zijn
. Zodat je in ieder geval de basis van alle afspraken, afstemming en automatismen op orde kan brengen.

Dit heeft gewoon tijd nodig, alleen krijg je dat nu natuurlijk niet meer. Het is nu zaak om de boel rustig te houden intern en vooral niet te luisteren naar de media kanalen.
Aan het begin van de voorbereidingen is nog niet iedereen verkocht en spelers die Ajax eventueel wil hebben, hebben nog tig andere opties die die spelers eerst open willen houden. Komt een beoogde speler niet gaat er weer tijd overheen voor de volgende op het lijstje binnengehengeld kan worden. Dus niet realistisch in de praktijk.
pi_210526281
Bij studio Azijn zeggen ze ook al dat Mislintat en Steijn geen eenheid meer zijn.

Dit gaat verschrikkelijk fout aflopen.
pi_210526284
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:25 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Brobbey heeft wel echt een kutuitstraling zeg en de oogopslag van Bergwijn helpt ook niet.
Brobbey, Taylor, Wijndal, Rensch en Bergwijn missen allemaal dezelfde mentale eigenschappen: doorzettingsvermogen, weerbaarheid en vechtlust.
  zondag 3 september 2023 @ 22:43:13 #196
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_210526289
Kale en Kokkie zal echt genot worden
graag op anoniem
  zondag 3 september 2023 @ 22:44:53 #197
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210526311
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:42 schreef Scorpie het volgende:
Bij studio Azijn zeggen ze ook al dat Mislintat en Steijn geen eenheid meer zijn.

Dit gaat verschrikkelijk fout aflopen.
Dat kon je al horen bij de interviews van Steijn van vandaag en afgelopen donderdag.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 3 september 2023 @ 22:45:53 #198
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210526323
quote:
Heb je toevallig gezien wat de gemiddelde leeftijd van de basis was vandaag? Dat geeft wel antwoord op je eerste vraag. De jeugdopleiding inhoudelijk is een andere kwestie
pi_210526361
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:29 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]

Het hoeft geen ramp te zijn, maar dan moet je wel in het begin van de voorbereiding voor 90 procent compleet zijn. Zodat je in ieder geval de basis van alle afspraken, afstemming en automatismen op orde kan brengen.

Maar Ajax is daar bovengemiddeld financieel voor gecompenseerd (hallo Ten Hag), dan is wel kwalijk dat je en alleen maar brandhout haalt en dit pas op het eind doet van de voorbereiding.
#12 is not for sale!
  zondag 3 september 2023 @ 22:51:27 #200
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210526364
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:50 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Maar Ajax is daar bovengemiddeld financieel voor gecompenseerd (hallo Ten Hag), dan is wel kwalijk dat je en alleen maar brandhout haalt en dit pas op het eind doet band voorbereiding.
Je kunt ook bijna geen spelers halen die 25 miljoen waard zijn. Die gaan doorgaans niet naar Ajax maar verkiezen een subtopper/middenmoter in een grote competitie.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')