abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210527732
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Laten we wel wezen, tegen Twente en Feyenoord pak je geen 6 punten. Dan heb je al een gat van 6+ punten met PSV want die moeten tegen NEC en Almere City.
Twente en Feyenoord kan zomaar 0 punten zijn. Dan is het gat straks 10 punten na 5 potjes :')

Laten we onszelf nou geen druk opleggen en accepteren dat dit jaar teveel mis is gegaan om een rol van betekenis te gaan spelen. Het is niet fair tegenover Steijn, niet fair tegenover die nieuwe spelers en niet fair tegenover onszelf. Mislintat roept wel heel leuk dat we titelambities hebben maar hij zegt ook dat het tijd gaat kosten dit op te bouwen, dus hij snapt zelf ook wel de onmogelijke opgave dit seizoen.

Het is alleen ultiem zuur dat uitgerekend vorig jaar na-ettert in dit seizoen, met 2 CL tickets in het verschiet die hoogstwaarschijnlijk naar je grootste concurrenten gaan waardoor je een behoorlijke stap terug gaat doen in (financiële) slagkracht voor volgend seizoen. Voor de Eredivisie als geheel is dit een “goede” ontwikkeling, met drie sterke clubs in 2024/2025, maar voor ons Ajacieden behoorlijk kut dat de club zo snel, zo diep, en zo hard in elkaar kan donderen.
pi_210527758
Van Halst dus definitief AD totdat Kroes er is. Bron: Nu.nl
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 4 september 2023 @ 08:52:13 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210527767
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 08:50 schreef Black-Death het volgende:
Van Halst dus definitief AD totdat Kroes er is. Bron: Nu.nl
Hopelijk duurt dat niet te lang.
  maandag 4 september 2023 @ 09:00:42 #229
80382 manny
30 is best veel
pi_210527829
Hoeveel dagen hebben ze om op het trainingsveld te staan eigenlijk, met alle internationals erbij. Zou wel aardig zijn als ze de kans krijgen samen een balletje te trappen en beetje ingespeeld te raken.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_210527850
quote:
19s.gif Op maandag 4 september 2023 09:00 schreef manny het volgende:
Hoeveel dagen hebben ze om op het trainingsveld te staan eigenlijk, met alle internationals erbij. Zou wel aardig zijn als ze de kans krijgen samen een balletje te trappen en beetje ingespeeld te raken.
Geloof dat 90% Interlands moet spelen. Dus je zal een dag of 3 hebben voor nieuwe Eredivisie periode. Te kort.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 4 september 2023 @ 09:04:28 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210527866
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:02 schreef franklop het volgende:

[..]
Geloof dat 90% Interlands moet spelen. Dus je zal een dag of 3 hebben voor nieuwe Eredivisie periode. Te kort.
Als het er al 3 zijn, is wel kort ja.
  maandag 4 september 2023 @ 09:16:50 #232
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210527959
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 08:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hopelijk duurt dat niet te lang.
Las ergens 1 december maar is nog niet bevestigd. AZ zal wel flink tegenstribbelen zoals ze daar gewend zijn.
  maandag 4 september 2023 @ 09:24:45 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210528008
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Las ergens 1 december maar is nog niet bevestigd. AZ zal wel flink tegenstribbelen zoals ze daar gewend zijn.
Ja zo zijn ze, ik weet uiteraard niet precies hoe het zit maar het lijkt me een zaak tussen Kroes en AZ, Ajax heeft daar weinig mee te maken behalve dat ze hem zo snel mogelijk in dienst willen.
Zo'n concurrentiebeding is nogal zinloos in dit digitale tijdperk en ook niet te bewijzen omdat er altijd een overlap is in scouting etc.
pi_210528181

Steijn weer zelf dat hij niet goed genoeg is om dit op de rails te krijgen en doet waar hij goed is in andere de schuld geven.......

Mitslewat maakt er ook een zooitje van met zijn aankopen maar dat steijn zo duidelijk afstand neemt is wel behoorlijk zielig

dat kan niet op een normale werkvloer

de bom gaat heel snel ontploffen tussen die 2 in amsterdam
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210528194
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 07:44 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik weet nog dat vele hier en de zogenaamde experts riepen dat Zlatan echt helemaal niks was.
Jep.

Kansloos nu. Maar ook kansloos toen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210528205
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja zo zijn ze, ik weet uiteraard niet precies hoe het zit maar het lijkt me een zaak tussen Kroes en AZ, Ajax heeft daar weinig mee te maken behalve dat ze hem zo snel mogelijk in dienst willen.
Zo'n concurrentiebeding is nogal zinloos in dit digitale tijdperk en ook niet te bewijzen omdat er altijd een overlap is in scouting etc.
Tja anderzijds heeft Kroes daar ook gewoon voor getekend. En hebben Ajax en Kroes gedacht dat AZ wel zou inbinden maar het is natuurlijk hun goed recht dat niet te doen. Heel vervelend, maar dit had je kunnen weten.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210528207
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 22:51 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Je kunt ook bijna geen spelers halen die 25 miljoen waard zijn. Die gaan doorgaans niet naar Ajax maar verkiezen een subtopper/middenmoter in een grote competitie.
Eens, maar dat hoef toch ook niet. Kijk naar PSV en Feyenoord op dit moment. En Ajax heeft dat in verleden ook vaak genoeg bewezen.
#12 is not for sale!
pi_210528208
quote:
19s.gif Op maandag 4 september 2023 09:00 schreef manny het volgende:
0

Dit is de irritantste interlandperiode die er is. Eindelijk je selectie compleet, iedereen 2 weken weg inclusief reizen.
1947-2016
pi_210528216

Hij is zelf al een maandje of 4 in dienst

maar het begint nu allemaal pas :? :? :? :? :?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  maandag 4 september 2023 @ 09:57:01 #240
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210528231
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
AZ houdt zich gewoon aan het concurrentiebeding van het contract. Lijkt me niks raars.

AZ zal nu eenmaal van zich af moeten bijten als kleine club. De grotere clubs gaan anders (doen ze al) continu met hun goede beleid en personeel aan de haal. Bij AZ proberen ze ook gewoon wat op te bouwen, wat heel goed lukt.
  maandag 4 september 2023 @ 09:59:05 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210528246
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:57 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
AZ houdt zich gewoon aan het concurrentiebeding van het contract. Lijkt me niks raars.

AZ zal nu eenmaal van zich af moeten bijten als kleine club. De grotere clubs gaan anders (doen ze al) continu met hun goede beleid en personeel aan de haal. Bij AZ proberen ze ook gewoon wat op te bouwen, wat heel goed lukt.
Er staat in je contract dat je een jaar lang niet bij een concurrent aan de slag mag gaan en vervolgens vinden ze het in Amsterdam maar vreemd dat ze hem daaraan houden. Stukje naïef.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 4 september 2023 @ 10:00:01 #242
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210528248
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]
0

Dit is de irritantste interlandperiode die er is. Eindelijk je selectie compleet, iedereen 2 weken weg inclusief reizen.
Maar we gaan wel 'genieten' van het oogstrelende voetbal van Oranje!
pi_210528255
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

Hij is zelf al een maandje of 4 in dienst

maar het begint nu allemaal pas :? :? :? :? :?
Kap eens met dit kinderachtig gedrag in dit topic.
pi_210528260
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Er staat in je contract dat je een jaar lang niet bij een concurrent aan de slag mag gaan en vervolgens vinden ze het in Amsterdam maar vreemd dat ze hem daaraan houden. Stukje naïef.
Wie in Amsterdam vindt dit vreemd? Volgens mij niemand.

Dat je vervolgens in gesprek gaat om deze periode van 1 jaar in te korten, is een ander verhaal.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 4 september 2023 @ 10:02:35 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210528267
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:01 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Wie in Amsterdam vindt dit vreemd? Volgens mij niemand.

Dat je vervolgens in gesprek gaat om deze periode van 1 jaar in te korten, is een ander verhaal.
Ik denk dat ze bij Ajax dachten dat AZ even op de rug zou gaan liggen, anders kom je nu niet als noodgreep bij Lambiekje uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210528269
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:49 schreef klaasweetalles het volgende:

Steijn weer zelf dat hij niet goed genoeg is om dit op de rails te krijgen en doet waar hij goed is in andere de schuld geven.......

Mitslewat maakt er ook een zooitje van met zijn aankopen maar dat steijn zo duidelijk afstand neemt is wel behoorlijk zielig

Bedankt voor je bezorgdheid Klaas, je bent en blijft een echte Ajacied voor mij! Je geeft zoveel om onze club!
pi_210528278
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:01 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]
Kap eens met dit kinderachtig gedrag in dit topic.
jij moet lekker zelf vinden wat je vind ik post gewoon ajax nieuws in dit topic en als het je niet bevalt donder je maar op
pi_210528284
SteijnGOD :') :') O+
Groot fan van User Wotte
  maandag 4 september 2023 @ 10:06:12 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210528294
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:57 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Denk dat het AZ om centjes gaat maar daar wordt vooralsnog niet op ingegaan omdat Ajax het aan Kroes overlaat.
  maandag 4 september 2023 @ 10:06:51 #250
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210528299
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik denk dat ze bij Ajax dachten dat AZ even op de rug zou gaan liggen, anders kom je nu niet als noodgreep bij Lambiekje uit.
Jij hebt het al gelezen natuurlijk.
pi_210528312
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:02 schreef Caland het volgende:

[..]
oh jij 'denkt' dat.. oke :')
pi_210528314
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:06 schreef Tarado het volgende:

[..]
Jij hebt het al gelezen natuurlijk.
Caland heeft altijd alle inside info. De telegraaf boys zijn er jaloers op.
  maandag 4 september 2023 @ 10:08:58 #253
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_210528315
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 20:42 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Desalniettemin vind ik het optreden van Steijn zwak en getuigt het van weinig collegialiteit. Creeert direct een slangenkuil situatie, dat komt niet meer goed.

Moeilijk , als hij een lijstje inlevert met zijn wensen , en die gast haalt alleen maar gasten die hij wil.
En als dan de resultaten achterblijven , dan wordt er al heel snel naar de trainer gewezen , ik wil niet zeggen dat Steijn een toptrainer is , maar een aantal aankopen zijn meer voor een club als FC Utrecht of Heerenveen of zo heb ik het idee .
Maar hopelijk zit ik er naast :{
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 4 september 2023 @ 10:09:47 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210528320
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:08 schreef Black-Death het volgende:

[..]
oh jij 'denkt' dat.. oke :')
Nee klopt. Het noodverbandje Lambiek doorschuiven was maanden geleden al voorzien natuurlijk. Wat een visionairs in Amsterdam.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 4 september 2023 @ 10:10:11 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210528323
quote:
15s.gif Op maandag 4 september 2023 10:08 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Moeilijk , als hij een lijstje inlevert met zijn wensen , en die gast haalt alleen maar gasten die hij wil.
En als dan de resultaten achterblijven , dan wordt er al heel snel naar de trainer gewezen , ik wil niet zeggen dat Steijn een toptrainer is , maar een aantal aankopen zijn meer voor een club als FC Utrecht of Heerenveen of zo heb ik het idee .
Maar hopelijk zit ik er naast :{
Wat voor lijstje zal Steijn hebben? Spelers waar hij mee gewerkt heeft vallen sowieso af lijkt me.
  maandag 4 september 2023 @ 10:12:57 #256
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_210528343
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:10 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wat voor lijstje zal Steijn hebben? Spelers waar hij mee gewerkt heeft vallen sowieso af lijkt me.
Almada volgens mij
Noa Lang
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 4 september 2023 @ 10:15:56 #257
131800 Tarado
capô de fusca
  maandag 4 september 2023 @ 10:16:38 #258
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210528372
quote:
Probeer dit maar niet, inmiddels zit Steijn zelf ook in het telegraafcomplot.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210528373
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2023 10:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Wat een visionairs in Amsterdam.
Al besproken.
In Southern Sun
pi_210528375
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 09:49 schreef klaasweetalles het volgende:

Ja nu bepaalt Mislintat, bij NAC kon hij zelf z'n transfers regelen.
Deze manier van werken is natuurlijk ook even wennen voor hem.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_210528393
7 goede jaren 7 slechte jaren

even uitzitten jongens
Groot fan van User Wotte
pi_210528394
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 10:17 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Ja nu bepaalt Mislintat, bij NAC kon hij zelf z'n transfers regelen.
Deze manier van werken is natuurlijk ook even wennen voor hem.
Bij elke andere club gaan dat soort dingen natuurlijk in overleg..

Als een projectteam van ons zegt dat ze Siemens hardware willen gebruiken omdat ze daarmee het project goed kunnen doen en de inkoper komt zonder overleg aan met ABB of Honeywell, heb je ook een kutproject
  maandag 4 september 2023 @ 10:22:43 #263
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210528399
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:16 schreef Caland het volgende:

[..]
Probeer dit maar niet, inmiddels zit Steijn zelf ook in het telegraafcomplot.
STEIJNED
  maandag 4 september 2023 @ 10:23:19 #264
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210528402
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 10:22 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Bij elke andere club gaan dat soort dingen natuurlijk in overleg..

Als een projectteam van ons zegt dat ze Siemens hardware willen gebruiken omdat ze daarmee het project goed kunnen doen en de inkoper komt zonder overleg aan met ABB of Honeywell, heb je ook een kutproject
Bijna hetzelfde, de spelersmarkt is toch wat anders Hans.
pi_210528413
Salarishuis Ajax op de schop: 'Een financieel duurzaam beleid is belangrijk'

Sven Mislintat heeft de salarisstructuur van Ajax onder handen genomen. Speelt de club geen Champions League, dan loopt het salaris van de spelers automatisch terug.

Ajax toonde zich deze zomer bedrijvig op de transfermarkt. 'We hebben geld verdiend en qua salarissen zijn we omlaag gegaan', zegt Mislintat daarover. 'Er is ook een nieuwe salarisstructuur gecreëerd. Dat komt erop neer dat spelerssalarissen gereduceerd worden wanneer we geen Champions League spelen.'

Die afspraak is in alle nieuwe contracten meegenomen. 'De komende jaren is het de bedoeling om dat in alle verbintenissen op te nemen. Dat is namelijk een structuur waardoor je voorbereid bent op alle scenario's, financieel duurzaam beleid is belangrijk. Daarbij is het ook van belang dat je spelers laat begrijpen dat ze moeten presteren om Champions League te halen. Dat ze het vervolgens ook merken wanneer dat wel of niet lukt, precies zoals wij als club dat ook voelen.'

Dat een dergelijke salarisstructuur er nog niet was, is volgens Mislintat geen fout, maar iets cultureels. 'Het was gebruikelijk om het zo te doen, maar omdat Champions League-gelden in de toekomst nog belangrijker worden dan ze al zijn, was het voor ons heel logisch om deze werkwijze te implementeren.'

VI (geen pro)
In Southern Sun
pi_210528429
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:

Sven Mislintat heeft de salarisstructuur van Ajax onder handen genomen. Speelt de club geen Champions League, dan loopt het salaris van de spelers automatisch terug.

Ajax toonde zich deze zomer bedrijvig op de transfermarkt. 'We hebben geld verdiend en qua salarissen zijn we omlaag gegaan', zegt Mislintat daarover. 'Er is ook een nieuwe salarisstructuur gecreëerd. Dat komt erop neer dat spelerssalarissen gereduceerd worden wanneer we geen Champions League spelen.'

Die afspraak is in alle nieuwe contracten meegenomen. 'De komende jaren is het de bedoeling om dat in alle verbintenissen op te nemen. Dat is namelijk een structuur waardoor je voorbereid bent op alle scenario's, financieel duurzaam beleid is belangrijk. Daarbij is het ook van belang dat je spelers laat begrijpen dat ze moeten presteren om Champions League te halen. Dat ze het vervolgens ook merken wanneer dat wel of niet lukt, precies zoals wij als club dat ook voelen.'

Dat een dergelijke salarisstructuur er nog niet was, is volgens Mislintat geen fout, maar iets cultureels. 'Het was gebruikelijk om het zo te doen, maar omdat Champions League-gelden in de toekomst nog belangrijker worden dan ze al zijn, was het voor ons heel logisch om deze werkwijze te implementeren.'

VI (geen pro)
Lijkt me heel goed ^O^
pi_210528436
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:28 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Lijkt me heel goed ^O^
opzich wel. Vraag is wel in hoeverre dit potentiele aanwinsten af zal schrikken.
pi_210528447
quote:

VI (geen pro)
gewoon werken voor je kanker geld
Groot fan van User Wotte
pi_210528480
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
jij moet lekker zelf vinden wat je vind ik post gewoon ajax nieuws in dit topic en als het je niet bevalt donder je maar op
Donder even zelf op, kleuter dat je bent. Je kan niet eens een naam correct spellen. Het enige wat je hier doet is irriteren. Je weet dondersgoed wat je aan het doen bent.
  maandag 4 september 2023 @ 10:38:53 #270
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210528492
quote:

VI (geen pro)
Op zich goed maar het blijft natuurlijk zo dat spelers die nauwelijks nog wat hebben laten zien naar een West Ham kunnen om een veelvoud te verdienen dus of het veel zoden aan de dijk gaat zetten weet ik niet, daar is het verloop wat groot voor.
pi_210528495
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:37 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]
Donder even zelf op, kleuter dat je bent. Je kan niet eens een naam correct spellen. Het enige wat je hier doet is irriteren. Je weet dondersgoed wat je aan het doen bent.
negeren + tr zetten.

Duurde bij mij ook even voordat dat lukte :')
pi_210528522
quote:

VI (geen pro)
Lijkt me een goede move van onze Mislintat.
pi_210528530
quote:

[..]
ik snap dat je woedend bent dat het niet zo goed met je cluppie, dat je vanacht niet heb kunnen slapen, dat je gisteren niet heb kunnen eten, en dat je vanochtend met hoofdpijn bent wakker geworden.

los daarvan ben ik als user gemachtigd om mijn mening hier neutraal en objectief te verkondigen,,....bevalt het jou niet dan raad ik je aan een paar slaappillen te nemen
  maandag 4 september 2023 @ 10:44:28 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210528532
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2023 10:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zo doen ze het bij elke club (waaronder die in Engeland) behalve Ajax. Wel mooi dat hij zichzelf daar de credits voor wil geven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210528542
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2023 10:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]
als dit eenmaal internationaal bekend is komt er geen enkele topspeler meer naar ajax

hele domme actie van mitslewat

als mitslewat weg is wordt dit allemaal zo teruggedraaid
pi_210528550
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
als dit eenmaal internationaal bekend is komt er geen enkele topspeler meer naar ajax

hele domme actie van mitslewat

als mitslewat weg is wordt dit allemaal zo teruggedraaid
Klaasgod _O_ altijd bezorgd om Ajax _O_
pi_210528554
quote:
10s.gif Op maandag 4 september 2023 10:44 schreef Caland het volgende:

[..]
Zo doen ze het bij elke club (waaronder die in Engeland) behalve Ajax. Wel mooi dat hij zichzelf daar de credits voor wil geven.
In england is dat veel makkelijker omdat daar de salarissen gewoon hoger zijn

in nederland is 5 miljoen wel de max en als je daar nog op gaat korten als prestaties niet gehaald worden......
pi_210528570
quote:
10s.gif Op maandag 4 september 2023 10:44 schreef Caland het volgende:

[..]
hij zegt toch niet dat hij het heeft uitgevonden :? Wel dat hij het (her)introduceerd bij Ajax en daarmee het fiancieel gezonder maakt. Dan mag ie dat toch wel aangeven?
pi_210528575
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:49 schreef Malavita het volgende:

[..]
hij zegt toch niet dat hij het heeft uitgevonden :? Wel dat hij het (her)introduceerd bij Ajax en daarmee het fiancieel gezonder maakt. Dan mag ie dat toch wel aangeven?
En ondertussen heeft hij voor meer dan 100 miljoen matige spelers gehaald :+
pi_210528585
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
En ondertussen heeft hij voor meer dan 100 miljoen matige spelers gehaald :+
En jij elke nacht ervan wakker liggen. Ajacied in hart en nieren jij!
pi_210528607
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Maar we gaan wel 'genieten' van het oogstrelende voetbal van Oranje!
:D
1947-2016
  maandag 4 september 2023 @ 10:57:19 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210528612
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:52 schreef Malavita het volgende:

[..]
Ik denk dat hij best wel aardige spelers gehaald heeft, zeker voor achterin, je kan nu een aardige achterste 5 neerzetten, voorin is het wat moeilijker ook vanwege de wisselwerking, hoe dat het beste uitpakt.

het enige probleem is dat het nu al 4 september is en je voorbereiding om het echie gaat.
pi_210528620
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:52 schreef Malavita het volgende:

[..]
Kan een Mod of Admin hem geen tagje geven? "Forever Ajacied" ofzo?
  maandag 4 september 2023 @ 11:01:00 #284
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210528630
Klaas is alweer vroeg heel actief vandaag. Zijn begeleider zal ook wel een lange koffiepauze hebben.
pi_210528633
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:57 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk dat hij best wel aardige spelers gehaald heeft, zeker voor achterin, je kan nu een aardige achterste 5 neerzetten, voorin is het wat moeilijker ook vanwege de wisselwerking, hoe dat het beste uitpakt.

het enige probleem is dat het nu al 4 september is en je voorbereiding om het echie gaat.
denk het ook idd. Alleen allemaal zo enorm laat. Moeten enorm op elkaar inspelen nog.

We gaan het zien.
pi_210528636
quote:
7s.gif Op maandag 4 september 2023 10:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Kan een Mod of Admin hem geen tagje geven? "Forever Ajacied" ofzo?
_O_
pi_210528637
quote:

[..]
Mad.
Groot fan van User Wotte
  maandag 4 september 2023 @ 11:02:24 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210528640
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die Avila leek me een wat dure jongen voor iemand die elke bal de tribune inrost.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210528641
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:23 schreef Tarado het volgende:

[..]
Bijna hetzelfde, de spelersmarkt is toch wat anders Hans.
Klopt, wel een beetje anders, maar als steijn aangeeft dat hij een keeper nodig heeft voor in de basis en die misselijkintat komt aanzetten met een spits voor jong ajax, doe je het niet goed
  Redactie Sport maandag 4 september 2023 @ 11:04:39 #290
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210528649
Ik vind juist achterin maar een ratjetoe eigenlijk, wie wordt nu jullie CV-duo?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210528651
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind juist achterin maar een ratjetoe eigenlijk, wie wordt nu jullie CV-duo?
Hato-Sutalo

oftewel Hatato
pi_210528652
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 11:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Die Avila leek me een wat dure jongen voor iemand die elke bal de tribune inrost.
Forbs is ook helemaal niks
Groot fan van User Wotte
pi_210528653
Overigens, als Steijn echt 3-4-3 wil gaan spelen gaat het wel extreem pijnlijk worden.
  maandag 4 september 2023 @ 11:06:02 #294
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210528654
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 11:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Denk dat Sosa daar wel gaat spelen.
  maandag 4 september 2023 @ 11:08:20 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210528670
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 11:06 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dure bankzitter dan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 4 september 2023 @ 11:09:15 #296
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_210528674
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 11:06 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dure grap. Zit inmiddels voor bijna 25 miljoen aan linksbacks op de bank dan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 4 september 2023 @ 11:10:16 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210528683
quote:
10s.gif Op maandag 4 september 2023 11:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Dure bankzitter dan.
Hij is backup voor Hato en voor Sosa, daar zal hij het mee moeten doen voorlopig.
pi_210528693
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 11:09 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
wijndal kan je nu wel bestempelen als miskoop.

Avila nog lang niet natuurlijk, en schijnt ook te kunnen spelen als lcv.
  maandag 4 september 2023 @ 11:11:17 #299
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210528695
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 11:09 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik denk dat Wijndal afgeschreven is en hij is backup voor 2 posities.
  Moderator maandag 4 september 2023 @ 11:12:03 #300
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210528700
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 11:11 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk dat Wijndal afgeschreven is en hij is backup voor 2 posities.
Beste linkerkant van Europa _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')