abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 21:15:43 #101
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210857904
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 20:30 schreef Slayage het volgende:

[..]
Typerend dat rechts Nederland helemaal wegloopt met types als Lalegül :*
Nou jij kan me vast vertellen wat er mis is met haar.
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 21:17:21 #102
396550 Richestorags
pi_210857917
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 20:56 schreef Slayage het volgende:
"you gotta change your brand" :') "within a day they came with the SDF" :') "it gave them a little bit of credibility" a little bit _O-

Nee SDF is geen PKK :'( mazloum Abdi aka Ferhat Abdi şahin heeft nadat hij decennia lang voor de PKK tegen de turken heeft gevochten, zijn PKK lidmaatschap opgezegd en heeft ypg opgericht en heeft helemaal niks meer met de PKK te maken :'(

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazloum_Abdi

[ twitter ]
Volgens jouw redenatie is Denk dan nog steeds de PvdA. Behalve je mede Erdogan strijders valt niemand in het Westen voor deze propaganda.
pi_210859357
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 16:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Genocideland Turkije laat weer eens zien waarom Koerden een eigen staat nodig hebben.
Turkije laat het westen zien dat het geen dubbele moraal kent en geen onderscheid hoort te zijn tussen terroristische groeperingen. Terroristen worden met grond gelijk gemaakt. Wie jankt er om deze terroristen? Idd, Turkije haters zoals Glazenmaker en die ene andere.
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 23:12:55 #104
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_210859391
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 23:09 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Turkije laat het westen zien dat het geen dubbele moraal kent en geen onderscheid hoort te zijn tussen terroristische groeperingen. Terroristen worden met grond gelijk gemaakt. Wie jankt er om deze terroristen? Idd, Turkije haters zoals Glazenmaker en die ene andere.
Ik was net even tanken bij de shell, toen ik in de rij stond om af te rekenen stonden er 2 Turks sprekende mannen voor mij, eentje had vlak achter zijn oor een tattoo van de Turkse maan.

Ik dacht toen direct aan de naam 'werkperd' ik vind jouw er ook wel zo'n type die zoiets heeft haha.

Verder vechten die Syriërs het maar uit met elkaar, maar we moeten er wel voor zorgen dat we geen volksverhuizingen krijgen naar Europa.
pi_210859768
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 23:09 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Er vanuit gaande dat de Koerden daadwerkelijk achter de aanslag zaten, is met geweld opkomen voor een eigen staat voor je bevolkingsgroep niet precies wat Turkije al bijna 50 jaar aan het doen is in Cyprus?

Al vraag ik mij af hoe jij in vredesnaam vertrouwen in beschuldigingen van de Turkse overheid kan hebben als ze al jarenlang een ware terreurcampagne tegen de journalistiek daar aan het voeren zijn.
pi_210860000
Nog meer bloeddorst gelest

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210860162
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 23:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Er vanuit gaande dat de Koerden daadwerkelijk achter de aanslag zaten, is met geweld opkomen voor een eigen staat voor je bevolkingsgroep niet precies wat Turkije al bijna 50 jaar aan het doen is in Cyprus?

Al vraag ik mij af hoe jij in vredesnaam vertrouwen in beschuldigingen van de Turkse overheid kan hebben als ze al jarenlang een ware terreurcampagne tegen de journalistiek daar aan het voeren zijn.
Daar gaan we weer met de standaard retoriek van elke Turkije hater die het verschil niet kan uitlezen tussen een bevolkingsgroep en een terroristische organisatie. Waarvan de drang om deze twee met elkaar te associëren terwijl miljoenen Koerden zich distantiëren van deze moordlustige terroristen? Je kunt Koerden niet associëren met PKK/YPG net zoals je ook niet 2 miljard moslims kunt associëren met een handjevol debielen die in de naam van Islam aanslagen pleegt.
pi_210860182
Dag cementfabriek:

twitter
pi_210860194
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 00:29 schreef Werkperd het volgende:
Dag cementfabriek:

[ twitter ]
Echt nul context, we zitten niet allemaal vast in een Turks algoritme
pi_210860213
De Turkse inlichtingendienst heeft Noord-Syrië compleet in zijn handen. Beschikken vrijwel over meest gedetailleerde info. Vandaar dat de aanvallen ook bliksemsnel en accuraat zijn Vrijwel zonder enige civiele slachtoffers.
pi_210860224
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 00:30 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Echt nul context, we zitten niet allemaal vast in een Turks algoritme
Jij ziet liever terreurpropaganda van PKK/YPG ipv info die aangeboden wordt door NATO bondgenoot Turkije?

Geval apart jullie.
pi_210860234
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 00:33 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Jij ziet liever terreurpropaganda van PKK/YPG ipv info die aangeboden wordt door NATO bondgenoot Turkije?

Geval apart jullie.
Jij deelt een post van een of andere fik, geen idee waar, met verder een Turkse beschrijving in het bericht.

Dat slaat toch helemaal nergens om hier te delen? Wie begrijpt daar nou wat van?

En Turkije mag dan wel NAVO bondgenoot zijn, ik vind het verder politiek een gestoord land. Maar komt dit twitter bericht van de Turkse overheid dan? Dan is het helemaal een kansloos bericht van je.
pi_210860299
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 00:36 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Jij deelt een post van een of andere fik, geen idee waar, met verder een Turkse beschrijving in het bericht.

Dat slaat toch helemaal nergens om hier te delen? Wie begrijpt daar nou wat van?

En Turkije mag dan wel NAVO bondgenoot zijn, ik vind het verder politiek een gestoord land. Maar komt dit twitter bericht van de Turkse overheid dan? Dan is het helemaal een kansloos bericht van je.
Twitter werkt op deze manier. Mensen delen hun opnames en vervolgens worden deze opnames onder tweets verspreidt. Ik hoef jou niet van iets te overtuigen. Jij kan ook gewoon FOK uitzetten en mainstream media aanzetten.
pi_210860313
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 00:47 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Twitter werkt op deze manier. Mensen delen hun opnames en vervolgens worden deze opnames onder tweets verspreidt. Ik hoef jou niet van iets te overtuigen. Jij kan ook gewoon FOK uitzetten en mainstream media aanzetten.
Maar wat deel je dan? Nogmaals, er is geen context. Alleen maar wartaal, nu weer over mainstream media.

Wat fikt er, waar fikt het in Syrië, of is het in Irak of Turkije? Wanneer fikt het, waarom fikt het, hoe lang fikt het nog, fikt fikkie, wie stak het aan, wie blust het, wie probeert het vuurtje op te stoken?
pi_210860334
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 00:51 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Maar wat deel je dan? Nogmaals, er is geen context. Alleen maar wartaal, nu weer over mainstream media.

Wat fikt er, waar fikt het in Syrië, of is het in Irak of Turkije? Wanneer fikt het, waarom fikt het, hoe lang fikt het nog, fikt fikkie, wie stak het aan, wie blust het, wie probeert het vuurtje op te stoken?
Twitter heeft een mooie vertaalfunctie. Gebruik die.
pi_210860342
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 00:27 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Daar gaan we weer met de standaard retoriek van elke Turkije hater die het verschil niet kan uitlezen tussen een bevolkingsgroep en een terroristische organisatie. Waarvan de drang om deze twee met elkaar te associëren terwijl miljoenen Koerden zich distantiëren van deze moordlustige terroristen? Je kunt Koerden niet associëren met PKK/YPG net zoals je ook niet 2 miljard moslims kunt associëren met een handjevol debielen die in de naam van Islam aanslagen pleegt.
Ja eigenlijk willen alle Koerden graag bij Turkije horen en helemaal niet een eigen staat. Zelfs de Koerden buiten Turkije.

Gezien je niet durfde in te gaan op mijn twee punten ga ik er maar vanuit dat jij de Turkse overheid blijkbaar als gelijkwaardig aan de PKK beschouwd en niet kan uitleggen waarom Turkse overheid informatie betrouwbaar zou zijn.
pi_210860370
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 00:55 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Twitter heeft een mooie vertaalfunctie. Gebruik die.
We zitten op FOK.

Wat staat er dan?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 08:16:14 #118
396550 Richestorags
pi_210861236
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 00:32 schreef Werkperd het volgende:
De Turkse inlichtingendienst heeft Noord-Syrië compleet in zijn handen. Beschikken vrijwel over meest gedetailleerde info. Vandaar dat de aanvallen ook bliksemsnel en accuraat zijn Vrijwel zonder enige civiele slachtoffers.
Weet je wat het fijne is van geen diaspora Turk zijn? Dat je de Turkse genocidale geschiedenis kunt erkennen en de neiging van de staat om alles met geweld de kop in te drukken, nog steeds.

Human rights watch, genocide watch, Amnesty International en de Syrian Observatory of Human Rights call bullshit on you.

quote:
Turkish military incursions into northeast Syria have been fraught with human rights abuses, and in Turkish-occupied territories today, Turkey and local Syrian factions are abusing civilians’ rights and restricting their freedoms with impunity.

During and in the immediate aftermath of the October 2019 invasion, Turkey and the Syrian National Army (SNA), a non-state armed group backed by Turkey in northeast Syria, indiscriminately shelled civilian structures and systematically pillaged private property held by the local Kurdish population, arrested hundreds of people, and summarily killed Kurdish forces, political activists, and emergency responders in areas they occupy in northeast Syria.

By December 2019, Turkish authorities and the SNA had arrested and illegally transferred at least 63 Syrian nationals from northeast Syria to Turkey to face trial on serious charges that could lead to a life sentence. Most are reportedly still detained in Turkey pending the outcome of their ongoing trials. The SNA has also apparently blocked Kurdish families displaced by Turkish military operations from returning to their homes.

According to the UN Commission of Inquiry on Syria, Turkish-backed forces also committed sexual violence against women and men in territories under their control, including at least 30 incidents of rape. In 2021, Syrians for Truth and Justice, a Syrian nongovernmental organization based in Europe, reported that that SNA factions also recruit children, and documented at least 20 such cases.

Turkey and Turkish-backed factions have also failed to ensure adequate water supplies to Kurdish-held areas in northeast Syria. About 460,000 people in these areas depend on water from the Allouk water station near the town of Ras al-Ain (Serekaniye). The station’s supply was interrupted multiple times following its takeover by Turkey and Turkish-backed forces in October 2019.

Turkey’s 2018 military offensive in Afrin resulted in the deaths of dozens of civilians and displaced tens of thousands, according to the United Nations. Human Rights Watch investigated three attacks into northwest Syria at the time that claimed the lives of 23 civilians, bringing into question whether the Turkish Armed Forces had taken all the precautions necessary to minimize civilian harm. Turkish-supported non-state armed groups also seized, destroyed, and looted properties of Kurdish civilians in Afrin without compensating the owners, and installed fighters and their families in residents’ homes. Local activists reported at the time at least 86 incidents of abuse that appeared to amount to unlawful arrests, torture, and disappearances by those groups.
https://www.hrw.org/news/(...)rsion-northern-syria

https://www.genocidewatch(...)ajudicial%20killings.

https://www.ohchr.org/en/(...)iliated-armed-groups

https://www.amnesty.org/e(...)es-and-their-allies/
pi_210863543
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 00:57 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja eigenlijk willen alle Koerden graag bij Turkije horen en helemaal niet een eigen staat. Zelfs de Koerden buiten Turkije.

Gezien je niet durfde in te gaan op mijn twee punten ga ik er maar vanuit dat jij de Turkse overheid blijkbaar als gelijkwaardig aan de PKK beschouwd en niet kan uitleggen waarom Turkse overheid informatie betrouwbaar zou zijn.
Oh, een terroristische groepering van wat? 1k man die niet bij Turkije horen, dus moet Turkije grond afstaan omdat zij dat willen? In welke fantasiewereld leef jij?

Het is geen kwestie van niet durven maar je irrilevante bullshit negeren.
pi_210863745
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 12:38 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Oh, een terroristische groepering van wat? 1k man die niet bij Turkije horen, dus moet Turkije grond afstaan omdat zij dat willen? In welke fantasiewereld leef jij?

Het is geen kwestie van niet durven maar je irrilevante bullshit negeren.
Je zei dat je consequent was, ik heb bewezen dat het niet zo is. Je wederom stilzwijgen hier is een bevestiging. Lekker dom kritiekloos blijven juichen voor een genocideland waar je zelf niet wil wonen.
pi_210864022
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210910684
De rechtszaak is vandaag begonnen in den Haag

Report: The Syrian Regime is Accused of Killing 15,051 Individuals, Including 190 Children and 94 Women, Under Torture in Its Detention Centers Since March 2011, While Nearly 136,000 Remain Forcibly Disappeared
The Case Brought by Canada and The Netherlands Against the #SyrianRegime Before the #ICJ is a Serious Step on the Path of Accountability, We Hope the Court Will Impose the Harshest Possible Provisional Measures to the Full Extent of the Law
#Torturechamber
#SNHR #Syria
See the full report: https://snhr.org/?p=60342

twitter

Stuk van nos https://nos.nl/l/2493567
-Rabia Al-Basri
pi_211015563
quote:
Forgotten Front: Why Syria Is Becoming a Headache for Russia

Syria has not only failed to become a secure base for Russian forces in the Middle East, but is increasingly generating its own crises.

For several years, Russia has set itself the joint mission with Iran of pushing the United States out of Syria—and ideally out of the entire Middle East. Yet Russia’s full-scale invasion of Ukraine and subsequent growing alignment with Tehran have actually had the opposite effect: the U.S. presence in the region is growing.

Indeed, Washington finally has a clear justification for continuing its campaign in Syria. The more Russia gets entangled in the Middle East, the more challenging it becomes for Moscow to handle Ukraine.
Incelfrikandel
pi_211075759
Was natuurlijk een kwestie van tijd dat we dit zouden zien in Syrië. Nu de rest van de wereld nog.

twitter
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 7 november 2023 @ 11:19:58 #125
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211221184
twitter
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')