Misschien wilde ze het ego van Checo nog een beetje sparen door hem niet weer 15+ seconden achter hem te laten finishenquote:Op zondag 3 september 2023 17:09 schreef Donderkonijn het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar wat er nou met de auto van Max was.
Ziggo: Max had problemen met de voorbanden en te hete remmen.quote:Op zondag 3 september 2023 17:09 schreef Donderkonijn het volgende:
Mwa, als je vorige week mee hebt gekregen weet je dat kant 1 van de garage niet op die manier rekening wenst te houden met de andere kant.quote:Op zondag 3 september 2023 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wilde ze het ego van Checo nog een beetje sparen door hem niet weer 15+ seconden achter hem te laten finishen
Remmen hoor ik op ziggoquote:Op zondag 3 september 2023 17:09 schreef Donderkonijn het volgende:
Volgend jaar rb en Ferrari met elkaar in gevecht zou fantastisch zijn.quote:
Red Bull Lightquote:Op zondag 3 september 2023 17:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aston Martin.
En dat gerucht kwam bij Viaplay vandaan (althans, die vertelden het), dus in hoeverre het waar is is afwachten, al wilde Red Bull er minder een opleidingsteam van maken en meer een zusterteam. Dus het zou me niet verbazen.
Die hebben zoals gewoonlijk geen ideequote:Op zondag 3 september 2023 17:11 schreef Nizno het volgende:
viaplay gokt op het koelen van de banden
ik denk alleen toch dat Max dat zelf ook gemerkt zou hebben en GP dan niet zo overduidelijk dwingend had hoeven praten
Hij staat lasagne te maken.quote:
Hoe kan het eigenlijk dat Barichello in 2001 de snelste ronde heeft gereden? Zijn de auto's niet sneller geworden?quote:Op zondag 3 september 2023 17:03 schreef Toby56 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Autodromo Nazionale Monza
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
# Hoe kan je een F1 superlicentie krijgen?
Zwaarder en groterquote:Op zondag 3 september 2023 17:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat Barichello in 2001 de snelste ronde heeft gereden? Zijn de auto's niet sneller geworden?
EPOquote:Op zondag 3 september 2023 17:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat Barichello in 2001 de snelste ronde heeft gereden? Zijn de auto's niet sneller geworden?
Lekker.quote:Op zondag 3 september 2023 17:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij staat lasagne te maken.![]()
Wel een toepasselijk gerecht voor vandaag.
Reeds genoemd zijn:quote:Op zondag 3 september 2023 17:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Max heeft dat zelf wel in de gaten, die voelt beter hoe de banden zijn dan ze aan de pitmuur kunnen vertellen aan de hand van cijfers.quote:Op zondag 3 september 2023 17:11 schreef Nizno het volgende:
viaplay gokt op het koelen van de banden
ik denk alleen toch dat Max dat zelf ook gemerkt zou hebben en GP dan niet zo overduidelijk dwingend had hoeven praten
dat vermoed ik idd ook.quote:Op zondag 3 september 2023 17:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max heeft dat zelf wel in de gaten, die voelt beter hoe de banden zijn dan ze aan de pitmuur kunnen vertellen aan de hand van cijfers.
Ik dnek dat het de motor was, Tsunoda z'n motor was ook stuk gegaan dus ik kan me voorstellen dat ze daar dan meer naar kijken.
De manier waarop hjet verteld werd was ook "urgent", ze leken bang te zijn dat max de finish niet zou halen.
Misschien dat het later naar buiten gebracht wordt.quote:Op zondag 3 september 2023 17:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat vermoed ik idd ook.
Jammer dat het niet aan Horner werd gevraagd en het alleen over de records ging en ik het interview van SKY met horner niet helemaal gehoord heb
ik hoop ut iddquote:Op zondag 3 september 2023 17:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Misschien dat het later naar buiten gebracht wordt.
Top van die wagens lagen een stuk hoger. 350/360 zonder drs, ronde na ronde. Pa Verstappen had in een Arrows lang de absulute top met 372kmh.quote:Op zondag 3 september 2023 17:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |