Oh, hij is er weer.quote:
Ik had dat "Ik wist niet dat het werd bijgehouden" eerder nog niet eens meegekregen.quote:
Niemand daar geeft natuurlijk een neuk om het record van Schumacher, het aantal wereldkampioenschappen welteverstaan.quote:Op maandag 4 september 2023 23:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had dat "Ik wist niet dat het werd bijgehouden" eerder nog niet eens meegekregen.![]()
Altijd bijzonder als iemand zo keihard durft te gaan staan liegen.
Hill speelt natuurlijk voor de Britse tv de rol dat hij max moest haten, maar er is wel degelijk respect. Iets waar Toto veel meer moeite heeft als het niet gaat zoals hij wil. En hij kan red bull niet eens de schuld geven want de twee hoofdredenen van de achterstand nu heeft hij zelf veroorzaaktquote:Op maandag 4 september 2023 18:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha als zelfs Hill het voor Verstappen opneemt![]()
Hij is in 't artikel dat ik las zelfs ongekend complimenteus over Verstappen. Wtf
https://www.gptoday.net/n(...)dbrekende-verstappen
Hij is gewoon Brit dus die hoeft geen rol te spelen, maar het is nu geen toeval meer wat Verstappen betreft dus ze moeten nu ook wel met die erkenning komen, al is dat veel te laat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hill speelt natuurlijk voor de Britse tv de rol dat hij max moest haten, maar er is wel degelijk respect. Iets waar Toto veel meer moeite heeft als het niet gaat zoals hij wil. En hij kan red bull niet eens de schuld geven want de twee hoofdredenen van de achterstand nu heeft hij zelf veroorzaakt
Nu al zin inquote:Op maandag 4 september 2023 15:49 schreef Rianne84 het volgende:
Ik verwacht een totale team LH bash van RPM.
Vrees dat RPM niet op YT te zien is, voorlopig...?quote:Op maandag 4 september 2023 15:49 schreef Rianne84 het volgende:
Ik verwacht een totale team LH bash van RPM.
Hij is er weerquote:Op dinsdag 5 september 2023 12:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Vrees dat RPM niet op YT te zien is, voorlopig...?
Jane in F1 / [F1 Algemeen] F1 2023 #874 De tweede helft!
quote:
Bakkie koffie er bij en zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |