Rocketpoweredmohawkquote:
die kans acht ik wel kleinquote:
quote:Op zondag 3 september 2023 15:48 schreef Newone82 het volgende:
1 woord. Karma.
Sainz cracked weer eens onder druk. Pannekoek
Sainz kan dat beter aan dan Leclerc maar Ferrari vreet de banden weer op.quote:Op zondag 3 september 2023 15:48 schreef Newone82 het volgende:
1 woord. Karma.
Ik denk dat als Leclerc daar had gereden hetzelfde was gebeurd. Verstappen gooit de druk er vol op en die Ferraris vreten dan door hun banden heen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:48 schreef Newone82 het volgende:
1 woord. Karma.
Mwoah. Hij moest zijn banden wel opvreten om Verstappen achter zich te kunnen houden.quote:Op zondag 3 september 2023 15:48 schreef Newone82 het volgende:
1 woord. Karma.
Karma omdat hij gisteren net deed alsof die had gewonnen. Haha.quote:Op zondag 3 september 2023 15:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat als Leclerc daar had gereden hetzelfde was gebeurd. Verstappen gooit de druk er vol op en die Ferraris vreten dan door hun banden heen.
Ja hoorquote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ferrari moét wel swappen.
Benieuwd of ze het ook gaan doen.
das ook niet gek als zijn banden beter zijn en dus sneller isquote:Op zondag 3 september 2023 15:48 schreef greysbones het volgende:
Charles alweer mieren
Die wil er voorbij
quote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Karma omdat hij gisteren net deed alsof die had gewonnen. Haha.
Box boxquote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef Tijn het volgende:
Door Leclerc niet voor te laten verliest Ferrari de aansluiting met Verstappen. Hoe langer ze treuzelen de knoop door te hakken, hoe erger het wordt.
Zo doet Ferrari dat wel vaker, idd.quote:Op zondag 3 september 2023 15:51 schreef ReplaR het volgende:
Ik gok dat het mis gaat bij de pitstop van Sainz
Dan moet ie er maar aan voorbij rijden als hij sneller is.quote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
das ook niet gek als zijn banden beter zijn en dus sneller is
Nee, ging goedquote:Op zondag 3 september 2023 15:51 schreef ReplaR het volgende:
Ik gok dat het mis gaat bij de pitstop van Sainz
Ongelooflijk, maar inderdaad.quote:
Bandenfluisteraarquote:Op zondag 3 september 2023 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV haalt weer eens een oude bekende van stal:
Perez weet zijn banden langer in leven te houden en kan daarom door.
De Bandenfluisteraarquote:Op zondag 3 september 2023 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV haalt weer eens een oude bekende van stal:
Perez weet zijn banden langer in leven te houden en kan daarom door.
ik vermoed vrijwel iedereenquote:
Iedereen 1 stopper behalve yukiquote:
Die is al gestopt.quote:
die heeft ook een 1stopper iddquote:
Een heel lange stopquote:
Hij loopt in.quote:Op zondag 3 september 2023 15:56 schreef wdn het volgende:
Man man man man
Max met een pit stop houdt Lewis bij die DRS heeft.
VER gaat een seconde sneller.quote:Op zondag 3 september 2023 15:56 schreef wdn het volgende:
Man man man man
Max met een pit stop houdt Lewis bij die DRS heeft.
Yupsquote:Op zondag 3 september 2023 15:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Russell mag 'm terug gaan geven lijkt me, of 5sec.
Yuki stopte ook een keer, alleen reed niet meer verder itt de restquote:
27 keerquote:Op zondag 3 september 2023 16:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat uit elkaar vallende kerkje gaat nog 15 keer in beeld komen hè.
Staat symbool voor Ferrari.quote:Op zondag 3 september 2023 16:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat uit elkaar vallende kerkje gaat nog 15 keer in beeld komen hè.
Komt door de sterkere teamgenoten van laatstgenoemdequote:Op zondag 3 september 2023 16:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Met DRS gaat VER bijna 2 seconden sneller dan HAM....
Alleen nog even finishen.quote:Op zondag 3 september 2023 16:01 schreef SiGNe het volgende:
Als Max niet meer hoeft te pitten dan is z'n 10e overwinning op rij ook binnen..![]()
als je uitvalt pit je ook niet meerquote:Op zondag 3 september 2023 16:01 schreef SiGNe het volgende:
Als Max niet meer hoeft te pitten dan is z'n 10e overwinning op rij ook binnen..![]()
Mits de Italianen geen paardenhoofd in z'n sidepod douwen.quote:Op zondag 3 september 2023 16:01 schreef SiGNe het volgende:
Racepace is lec vaak wel beterquote:Op zondag 3 september 2023 16:01 schreef eenjongen... het volgende:
Zou Leclerc zonder DRS ook sneller zijn dan Sainz?
Mate Matequote:Op zondag 3 september 2023 16:00 schreef Donderkonijn het volgende:
Max is net roadrunner. Meep meep, pyoungggg en weg.
SAI heeft ook DRS en LEC is een tiende sneller.quote:Op zondag 3 september 2023 16:01 schreef eenjongen... het volgende:
Nee, Sainz is beter maar Ferrari kiest toch voor Leclerc als 1e rijderquote:Op zondag 3 september 2023 16:01 schreef eenjongen... het volgende:
Vechten met ALOquote:
hopen op een tow van RUS. moet hij alleen wel even achter RUS zien te komenquote:
Dat had Lewis ook al door.quote:Op zondag 3 september 2023 16:04 schreef SiGNe het volgende:
Mercedes bandenfaal.. Hamilton had veel langer op de harde band moeten rijden, de medium is ongeveer 10 ronden goed en slijt daarna langzaam.
Zo rap was ie niet meer en inhalen is lastig.quote:Op zondag 3 september 2023 16:04 schreef SiGNe het volgende:
Mercedes bandenfaal.. Hamilton had veel langer op de harde band moeten rijden, de medium is ongeveer 10 ronden goed en slijt daarna langzaam.
Max laat 't op de baan zien.quote:Op zondag 3 september 2023 16:04 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Is van hun academy he, zelfde als dat Max altijd nr1 zal zijn
Nee, hij klaagt over dat hij veel ronden op die mediums moet rijden en terecht.quote:Op zondag 3 september 2023 16:05 schreef Fleischmeister het volgende:
De geit klaagt over een band die nog geen ronde oud is
Terecht inderdaad maar hij had dan ook langer op de harde band moeten doorrijden.quote:Op zondag 3 september 2023 16:06 schreef Managarm het volgende:
[..]
Nee, hij klaagt over dat hij veel ronden op die mediums moet rijden en terecht.
Eensquote:
Tenzij gaat blijken dat die harde band prut is had hij gewoon beter voor ze moeten zorgen als ze nu al op waren.quote:Op zondag 3 september 2023 16:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Terecht inderdaad maar hij had dan ook langer op de harde band moeten doorrijden.
Verloor daar alleen teveel plekken mee.
jupquote:
euh nee dit was volledig terechtquote:Op zondag 3 september 2023 16:10 schreef heywoodu het volgende:
Ze moeten de radio van Perez eens uitschakelen, wat een zeikerd.
Ik waardeer je eerlijkheid.quote:Op zondag 3 september 2023 16:10 schreef Tijn het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit was écht goed van Perez
Terecht of niet, dat constante gezeik op de radio bij élk duel waar het een beetje krap is komt me echt de strot uitquote:
Mogelijk omdat er een RBR tussen zitquote:Op zondag 3 september 2023 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom laat Ferrari Sainz nou geen DRS geven aan Leclerc?
Omdat Perez er tussen zit?quote:Op zondag 3 september 2023 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom laat Ferrari Sainz nou geen DRS geven aan Leclerc?
dit was niet een beetje krap. Dit was raken.quote:Op zondag 3 september 2023 16:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terecht of niet, dat constante gezeik op de radio bij élk duel waar het een beetje krap is komt me echt de strot uit![]()
Ook van anderen, overigens.
ik zie 34quote:Op zondag 3 september 2023 16:11 schreef [url=https://k zforum.fok.nl/user/profile/214643]Nober[/url] het volgende:
Lap 33.
Hij gaat langzamer dan SAI, 0,94.quote:
Nu weer sneller aan de verschillen te zienquote:Op zondag 3 september 2023 16:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij gaat langzamer dan SAI, 0,94.
Daarvoor natuurlijk. Gewoon samen Perez achter beide houden, beter voor Sainz ook.quote:
nope. Gewoon negeren.quote:Op zondag 3 september 2023 16:13 schreef ReplaR het volgende:
Als Redbull 1-2 haalt moeten ze alle twee naar het publiek gaan staan en BOE roepen.
quote:Op zondag 3 september 2023 16:13 schreef ReplaR het volgende:
Als Redbull 1-2 haalt moeten ze alle twee naar het publiek gaan staan en BOE roepen.
Ja, 0,2.quote:Op zondag 3 september 2023 16:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nu weer sneller aan de verschillen te zien
z'n eigen teamgenoot rijd ook een flink stuk voor hemquote:Op zondag 3 september 2023 16:12 schreef zalkc het volgende:
Er rijden dus nog steeds 3 ex team genoten van VER voor HAM
Zat ik ook net te denken. Die gaat door voor de kale velg.quote:Op zondag 3 september 2023 16:13 schreef PzKpfw het volgende:
Leclerc zal z'n banden wel gigantisch misbruiken nu.
En al zijn oud teamgenoten rijden achter hem.quote:Op zondag 3 september 2023 16:12 schreef zalkc het volgende:
Er rijden dus nog steeds 3 ex team genoten van VER voor HAM
Dat zal Albon het niet met je eens zijnquote:Op zondag 3 september 2023 16:14 schreef Rianne84 het volgende:
Norris mag Albon ook wel eens voorbij
Die Williams gaat als een malle op de rechte stukken.quote:Op zondag 3 september 2023 16:14 schreef Rianne84 het volgende:
Norris mag Albon ook wel eens voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |