Rocketpoweredmohawkquote:
die kans acht ik wel kleinquote:
quote:Op zondag 3 september 2023 15:48 schreef Newone82 het volgende:
1 woord. Karma.
Sainz cracked weer eens onder druk. Pannekoek
Sainz kan dat beter aan dan Leclerc maar Ferrari vreet de banden weer op.quote:Op zondag 3 september 2023 15:48 schreef Newone82 het volgende:
1 woord. Karma.
Ik denk dat als Leclerc daar had gereden hetzelfde was gebeurd. Verstappen gooit de druk er vol op en die Ferraris vreten dan door hun banden heen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:48 schreef Newone82 het volgende:
1 woord. Karma.
Mwoah. Hij moest zijn banden wel opvreten om Verstappen achter zich te kunnen houden.quote:Op zondag 3 september 2023 15:48 schreef Newone82 het volgende:
1 woord. Karma.
Karma omdat hij gisteren net deed alsof die had gewonnen. Haha.quote:Op zondag 3 september 2023 15:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat als Leclerc daar had gereden hetzelfde was gebeurd. Verstappen gooit de druk er vol op en die Ferraris vreten dan door hun banden heen.
Ja hoorquote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ferrari moét wel swappen.
Benieuwd of ze het ook gaan doen.
das ook niet gek als zijn banden beter zijn en dus sneller isquote:Op zondag 3 september 2023 15:48 schreef greysbones het volgende:
Charles alweer mieren
Die wil er voorbij
quote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Karma omdat hij gisteren net deed alsof die had gewonnen. Haha.
Box boxquote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef Tijn het volgende:
Door Leclerc niet voor te laten verliest Ferrari de aansluiting met Verstappen. Hoe langer ze treuzelen de knoop door te hakken, hoe erger het wordt.
Zo doet Ferrari dat wel vaker, idd.quote:Op zondag 3 september 2023 15:51 schreef ReplaR het volgende:
Ik gok dat het mis gaat bij de pitstop van Sainz
Dan moet ie er maar aan voorbij rijden als hij sneller is.quote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
das ook niet gek als zijn banden beter zijn en dus sneller is
Nee, ging goedquote:Op zondag 3 september 2023 15:51 schreef ReplaR het volgende:
Ik gok dat het mis gaat bij de pitstop van Sainz
Ongelooflijk, maar inderdaad.quote:
Bandenfluisteraarquote:Op zondag 3 september 2023 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV haalt weer eens een oude bekende van stal:
Perez weet zijn banden langer in leven te houden en kan daarom door.
De Bandenfluisteraarquote:Op zondag 3 september 2023 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV haalt weer eens een oude bekende van stal:
Perez weet zijn banden langer in leven te houden en kan daarom door.
ik vermoed vrijwel iedereenquote:
Iedereen 1 stopper behalve yukiquote:
Die is al gestopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |