SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Bij google leer ik dat het Rick Astley is.quote:
quote:Op zondag 3 september 2023 00:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij google leer ik dat het Rick Astley is.
Wat denk jij nou?quote:Op zondag 3 september 2023 00:14 schreef Melting het volgende:
Voor de plaat hierna moeten jullie schrap zitten.
Wie als eerste het goede antwoord typt, wint......
We weren gerickrolld zonder dat we er erg in hadden.quote:Op zondag 3 september 2023 00:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij google leer ik dat het Rick Astley is.
quote:Op zondag 3 september 2023 00:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We weren gerickrolld zonder dat we er erg in hadden.
Deze soundmixshow heb ik ook gemist.quote:
Bepaald geen zonnig lied.quote:Op zondag 3 september 2023 00:18 schreef Melting het volgende:
Dit zijn toch duidelijk de Sunstreams!![]()
[ afbeelding ]
Nee, daar waren ze niet zo sterk in.quote:
Hoesjes zijn meestal om dingen in te wikkelen.quote:Op zondag 3 september 2023 00:21 schreef Melting het volgende:
Deze single heeft een enorm ingewikkeld hoesje..... hoop dat jullie deze snappen.
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 3 september 2023 00:24 schreef livelink het volgende:
Ik ben verbaasd dat Melting dit draait.
Ik niet.quote:Op zondag 3 september 2023 00:24 schreef livelink het volgende:
Ik ben verbaasd dat Melting dit draait.
Ik dacht dat jij niet van Metallica hield.quote:
quote:Op zondag 3 september 2023 00:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van Metallica hield.
quote:Op zondag 3 september 2023 00:26 schreef livelink het volgende:
Have you ever had it blue - The Style counsil
Ja, nu je het zegt. Dat is inderdaad het deuntje.quote:
Vooruit. We zullen het de aanstaande nacht-DJ vragen of het mag.quote:Op zondag 3 september 2023 00:29 schreef Melting het volgende:
Hierna nog 1 nummer, omdat ik slecht gepland heb.
quote:Op zondag 3 september 2023 00:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooruit. We zullen het de aanstaande nacht-DJ vragen of het mag.
Het houdt niet op, niet vanzelf....quote:Op zondag 3 september 2023 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo leuk, al die tuinfeestjes. Ach, je bent maar 1 keer per jaar jarig he? Moet kunnen toch? Keer minimaal 60 huizen…
* Fogel gooit popcornquote:
Als je dat graag hebt.quote:
Ik vind dat altijd wel een mooie tijd om me nog een keer om te draaien.quote:Op maandag 4 september 2023 07:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Half zeven de deur uit, mooie tijd wel
Precies.quote:Op maandag 4 september 2023 08:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel een mooie tijd om me nog een keer om te draaien.
Wat aardig.quote:Op maandag 4 september 2023 08:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel een mooie tijd om een keer te draaien.
06.30 is voor mij de tijd dat ik moet beslissen of ik naar kantoor ga of thuis blijf. Vandaag is het thuis geworden.quote:Op maandag 4 september 2023 08:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
snap ik helemaalquote:Op maandag 4 september 2023 08:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ook het voordeel dat ik maar 10 minuten hoef te fietsen om bij mijn hobby te komen.quote:Op maandag 4 september 2023 14:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
snap ik helemaal
Vond het wel een tegenvaller dat het weer volledig donker is om die tijd.
Goedemorgen.quote:
Hoe reis je?quote:Op dinsdag 5 september 2023 06:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zo meteen vertrekken voor het werk naar Duitsland.
Halve dag daar werken, nachtje slapen, weer een halve dag werken, en dan richting huis.
Amper de moeite, maar ja..... Je bent er even tussenuit hè?
Geniet van je korte uitstapjequote:Op dinsdag 5 september 2023 06:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zo meteen vertrekken voor het werk naar Duitsland.
Halve dag daar werken, nachtje slapen, weer een halve dag werken, en dan richting huis.
Amper de moeite, maar ja..... Je bent er even tussenuit hè?
Liebe Grüße aus dem sonnigen Bremen.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Liebe Grüße aus dem sonnigen Bremen.
Groetjes terug uit een hete bus. Ik ga met mijn dochter naar Barbie. Mijn zoon bleek ook mee te willen, maar het was al uitverkocht.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Liebe Grüße aus dem sonnigen Bremen.
Dank je.quote:
Da’s hard nodig met dit weer. Wij gaan straks maar eens op het strand wandelen, ik hoop dat het er niet al te warm isquote:Op woensdag 6 september 2023 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je.
Gelukkig heb ik goede airco in de auto.
Weer tijd voor popcorn?quote:
Nee, laatste werkdag voor de vakantie.quote:
Vakantiequote:Op donderdag 7 september 2023 05:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, laatste werkdag voor de vakantie.
quote:Op donderdag 7 september 2023 15:27 schreef brother52 het volgende:
Actie in de tent!
[ afbeelding ]
Viel uiteindelijk allemaal wel wat mee, was voornamelijk rookontwikkeling. Ze hoefden niet eens te blussen.
Ik kan alleen voorlopig niet branden.![]()
Ik moest ineens wel veel koffie zetten want ze kwamen met veel mensen…
Had je de boel in de fik gezet?quote:Op donderdag 7 september 2023 15:27 schreef brother52 het volgende:
Actie in de tent!
[ afbeelding ]
Viel uiteindelijk allemaal wel wat mee, was voornamelijk rookontwikkeling. Ze hoefden niet eens te blussen.
Ik kan alleen voorlopig niet branden.![]()
Ik moest ineens wel veel koffie zetten want ze kwamen met veel mensen…
Ja, ik was net klaar met een batch en zag ineens een beetje rook verschijnen waar het niet hoort te zijn.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Had je de boel in de fik gezet?
Dan groot gelijk. Wat ga je eten?quote:Op donderdag 7 september 2023 18:58 schreef livelink het volgende:
Ik ben er wel. Eten besteld, want geen zin om te koken en boodschappen te doen.
Een pittige pasta. Ik heb het idee dat ik ziek aan het worden ben en dat kan ik nu niet hebben. Dus met pittig eten hoop ik het eruit te zweten.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan groot gelijk. Wat ga je eten?
Dat is ook een manier.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Een pittige pasta. Ik heb het idee dat ik ziek aan het worden ben en dat kan ik nu niet hebben. Dus met pittig eten hoop ik het eruit te zweten.
Ik probeer het. Ik kan morgen niet ziek zijn, want een belangrijke dag op mijn werk.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook een manier.
Maar niet zieken worden hoor.![]()
Daarvoor is het te lekker weer.
Morgen gewoon fit zijn dan.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik probeer het. Ik kan morgen niet ziek zijn, want een belangrijke dag op mijn werk.
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:04 schreef livelink het volgende:
Maar jij bent aan het genieten van je vakantie, dus!
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
Julian Lodge met een prins of zoiets met Someone loves you honey
Had eigenlijk niet verwacht dat je deze zou kennen.quote:
Jawel, joh. Stond ook op een bandje dat ik veel draaide.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Had eigenlijk niet verwacht dat je deze zou kennen.
Soms kom ik ook nog leuke lang vergeten nummers tegen. Dat is dan echt weer genieten.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel, joh. Stond ook op een bandje dat ik veel draaide.
Ik vind het wel een leuk nummer. Maar ik luister nooit naar 538, dus ik heb het niet te veel gehoord.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:21 schreef Melting het volgende:
Zie nu pas dat dit nooit de top 40 heeft gehaald.
Werd toendetijd echt dagelijks minimaal elk uur gedraaid op 538 volgens mij... Kon er toen ook echt niet meer naar luisteren.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:23 schreef livelink het volgende:
Wij staan op de radar bij Netflix. Elke keer als er iemand kijkt krijgen we een mailtje dat we moeten bevestigen dat het apparaat bij ons huishouden hoort.
Precies. Je moet binnen een bepaalde tijd gereageerd hebben ook.quote:
En wat anders? Wordt je account dan geblokkeerd?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Je moet binnen een bepaalde tijd gereageerd hebben ook.
Ik denk dat het komt omdat mijn dochter ook via ons account kijkt. En zij kijkt in Utrecht natuurlijk. Maar wat mij betreft hoort zij gewoon bij ons gezin.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat anders? Wordt je account dan geblokkeerd?
Kun je Netflix niet eens contacteren daarover? Is toch niet leuk....
Groot gelijk dan.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:28 schreef livelink het volgende:
ar wat mij betreft hoort zij gewoon bij ons gezin.
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:28 schreef livelink het volgende:
Brotherhood of men - Save all your kisses for me.
Ja, zeker. Ik vermoed dat de volgende stap is dat ze eruit wordt gegooid.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk dan.
Wel vervelend als zij iets wil kijken dat jullie dan eerst moeten bevestigen dat het akkoord is.
Misschien scheelt het als ze het streamt via haar telefoon naar de tv, i.p.v. via de app op de tv zelf.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zeker. Ik vermoed dat de volgende stap is dat ze eruit wordt gegooid.
Ja, klopt. Maar ze hebben haar tv inmiddels geregisteerd, dus dat is te laat.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien scheelt het als ze het streamt via haar telefoon naar de tv, i.p.v. via de app op de tv zelf.
Jullie kunnen immers ook op vakantie zijn en op je mobiel Netflix willen kijken?
Maar als ze streamt naar haar tv, kunnen zij niets uitlezen toch? Want je gebruikt de Netflix app niet op de tv, dus kunnen ze daar niets van zien. Ze denken dat je immers kijkt op je mobiel. Weten zij veel dat ze streamt naar de tv.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ze hebben haar tv inmiddels geregisteerd, dus dat is te laat.
Ik zal het haar zeggen, ja.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar als ze streamt naar haar tv, kunnen zij niets uitlezen toch? Want je gebruikt de Netflix app niet op de tv, dus kunnen ze daar niets van zien. Ze denken dat je immers kijkt op je mobiel. Weten zij veel dat ze streamt naar de tv.
Dit is een vreemde versie van "In the army now".quote:Op donderdag 7 september 2023 19:37 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna heeft niet in de top 40 gestaan, volgens mij.
Ik heb er ook geen hoesje van.
Dit is: Euro & Status Quo - In the army now.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is een vreemde versie van "In the army now".
Eigenlijk best veel.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:43 schreef livelink het volgende:
Wat heb je voor een uitstapjes op de planning staan?
Ik had het ook geloofd als je gezegd had dat Tony Joe ook een vrouw was.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:45 schreef livelink het volgende:
Sincerita, maar ik weet niet meer wie het zingt.
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het ook geloofd als je gezegd had dat Tony Joe ook een vrouw was.
Leuk! Heb je in Groningen nog iets bijzonders op de planning staan?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk best veel.
In willekeurige volgorde:
Dagje Amsterdam
Dagje Rotterdam
Dag+nacht Groningen
2x Efteling
Brabants museum
Museum Bevrijdende Vleugels
25 jarige huwelijksfeest van broer en schoonzus
En dan begint het dit weekend dat het hier kermis is.
Ik weet niet of daar iets te beleven is.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Heb je in Groningen nog iets bijzonders op de planning staan?
Ik zou deze proberen mee te pakken: https://www.groningermuse(...)WWlP8ohoC5q0QAvD_BwEquote:Op donderdag 7 september 2023 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar iets te beleven is.
Ik moet van Vout mee naar een concert daar. Dus ik vrees nu al het ergste.
Verder probeer ik daar een rondleiding mee te pikken vanuit de VVV.
Daar heb ik wel aan gedacht. Maar weet niet of het interessant genoeg is om een expositie van alleen de Rolling Stones te zien. Had het liever van The Beatles gezien.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou deze proberen mee te pakken: https://www.groningermuse(...)WWlP8ohoC5q0QAvD_BwE
Heb daar goede verhalen over gehoord en van het Groninger Museum sowieso wel.
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:53 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel, maar ja. Het is een duet he.
Ja, snap ik wel. Maar als ik toch in Groningen was zou ik wel gaan.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar heb ik wel aan gedacht. Maar weet niet of het interessant genoeg is om een expositie van alleen de Rolling Stones te zien. Had het liever van The Beatles gezien.
Nu ga ik definitief niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel. Maar als ik toch in Groningen was zou ik wel gaan.
Ja, ik heb een museumjaarkaart. Dat scheelt behoorlijk.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu ga ik definitief niet.
Kost ¤ 25,-. Dat vind ik erg veel voor een museum waarvan ik twijfel of ik het wel wil zien.
Ja, dan zou ik het nog wel overwegen.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb een museumjaarkaart. Dat scheelt behoorlijk.
Overigens is het maar open op zondag 10-17.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb een museumjaarkaart. Dat scheelt behoorlijk.
Toevallig wel.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:03 schreef livelink het volgende:
Ga je toevallig naar dit concert?
https://www.spotgroningen(...)-postmodern-jukebox/
Dat staat namelijk ook nog wel op mijn lijstje waar ik wel naartoe wil
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:04 schreef livelink het volgende:
The Thompson Twins - Doctor, Doctor
Oh, leuk!! Heeft Vout toch nog een betere smaak dan ik dacht.quote:
Tuurlijk heb ik een goede smaak.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, leuk!! Heeft Vout toch nog een betere smaak dan ik dacht.
Je weet het ook goed te verbergen.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:07 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik een goede smaak.
Wordt enorm ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Je weet het ook goed te verbergen.
Vader Ja-kop vs Mother no-head. Ik zie de connectie wel.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook.
Maar het is Mother no-head.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Vader Ja-kop vs Mother no-head. Ik zie de connectie wel.
Nou..... we zitten hier in het zuiden midden in een hittegolf.quote:
Ja, hier ook. Maar zodra de scholen weer zijn begonnen is het niet meer echt zomer voor mij.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou..... we zitten hier in het zuiden midden in een hittegolf.![]()
Al dagenlang 30+ graden.
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Maar zodra de scholen weer zijn begonnen is het niet meer echt zomer voor mij.
Gewoon nietquote:Op donderdag 7 september 2023 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Zonde.
Hoe is je zoon aan zijn nieuwe schooljaar begonnen?#DTV
Ik was er al bang voor.quote:
Hij is wel met rijlessen begonnen.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.
Ik zeg er niets meer over.
En hoe gaat dat? Is hij zenuwachtig?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is wel met rijlessen begonnen.
Ja, hij is er wel gestressed van. Zijn rij-instructeur is heel tevreden over zijn technisch rijden en verkeersinzicht. Hij moet zich wel in het verkeer leren staande te houden.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
En hoe gaat dat? Is hij zenuwachtig?
Pffff..... wordt ook niet makkelijk gemaakt dan.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij is er wel gestressed van. Zijn rij-instructeur is heel tevreden over zijn technisch rijden en verkeersinzicht. Hij moet zich wel in het verkeer leren staande te houden.
En hij moet van het CBR eerst bij een onafhankelijke psychiater een rijvaardigheidsonderzoek doen, voordat hij zijn examen mag aanvragen. Gezeik allemaal.
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Pffff..... wordt ook niet makkelijk gemaakt dan.
Maar ik zou denken dat hij zich wel staande zou kunnen houden in het verkeer.
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:20 schreef livelink het volgende:
Sheena Easton - 9 to 5 (Morningtrain)
Ik verbaas me altijd over dat 9 to 5. Dan kom je een half uur te kort in mijn optiek.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd over dat 9 to 5. Dan kom je een half uur te kort in mijn optiek.
Je kunt ook gewoon eten achter je bureau.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ze werkt niet fulltime dus.
Of misschien hebben ze daar geen pauze.
Ik neem toch liever even pauze.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon eten achter je bureau.
Het ligt er aan. Vandaag heb ik geen lunch genomen, want mijn collega was pas om 12.45 terug en om 13.00 had ik een vergadering. Maar normaal ga ik een half uurtje naar beneden als ik thuis werk en naar buiten als ik op kantoor ben.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik neem toch liever even pauze.
Jij bent echt te goed voor je werkgever.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ligt er aan. Vandaag heb ik geen lunch genomen, want mijn collega was pas om 12.45 terug en om 13.00 had ik een vergadering. Maar normaal ga ik een half uurtje naar beneden als ik thuis werk en naar buiten als ik op kantoor ben.
Ja, ach. Het gebeurt niet vaak hoor.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent echt te goed voor je werkgever.
Goed zo.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ach. Het gebeurt niet vaak hoor.
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:37 schreef livelink het volgende:
We zijn in het onbekende hoekje van de top40 aanbeland.
Djezusquote:Op donderdag 7 september 2023 20:39 schreef livelink het volgende:
Vorige week donderdag kon ik niet meeluisteren vanwege rioleringsellende bij mijn ouders. Inmiddels zijn ze
¤ 5.000,- armer en is het sinds gisteren eindelijk helemaal gefixt
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:39 schreef livelink het volgende:
Vorige week donderdag kon ik niet meeluisteren vanwege rioleringsellende bij mijn ouders. Inmiddels zijn ze
Damn, daar ben je mooi klaar meequote:Op donderdag 7 september 2023 20:39 schreef livelink het volgende:
Ze hebben een lange voortuin, dus een lange dienstleiding. De echte ellende was een verzakking in het deel van de gemeente, maar je eigen stuk moet je zelf regelen. De hele pijp hebben ze uit moeten graven en opnieuw leggen. En toen dat was gebeurd en alles goed leek, bleek het in de keuken ook mis te zijn en was er richting de andere kant ook nog een verstopping.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo duur?
Wat was er aan de hand dan?
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hebben een lange voortuin, dus een lange dienstleiding. De echte ellende was een verzakking in het deel van de gemeente, maar je eigen stuk moet je zelf regelen. De hele pijp hebben ze uit moeten graven en opnieuw leggen. En toen dat was gebeurd en alles goed leek, bleek het in de keuken ook mis te zijn en was er richting de andere kant ook nog een verstopping.
Ja, bij ons was het ook de een na de ander. En bij mijn ouders op het plein ook. Als het eenmaal gaat verzakken dan gaat het overal mis.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij gaan hier gewoon weg voordat dergelijke ellende zich gaat voordoen, en dat is zowat gegarandeerd, want we hebben hier enorm risico op inklinken/verzakken
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat ze maar niet vliegen.
[ afbeelding ]
Zaterdag meer bekende nummers.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor een paar onbekende nummers
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:59 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Fijne avond nog allemaal, en wellicht tot zaterdag.
Welterusten alvast....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 september 2023 05:47 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik voel me echt niet lekker. Keelpijn, hoesten en slecht geslapen vanwege de hitte.
En vandaag een zware dag op het werk. Maar ook aan vandaag zal een einde komen![]()
Dank je. Komt goed. En dan ga ik in het weekend alleen maar lezen of zo. Of misschien in alle vroegte nog wat wandelen.quote:
Groot gelijk. Beterschap en zoals je zei.... ook deze dag gaat weer voorbij.quote:Op vrijdag 8 september 2023 06:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Komt goed. En dan ga ik in het weekend alleen maar lezen of zo. Of misschien in alle vroegte nog wat wandelen.
Niet wandelen, de luchtkwaliteit is beroerd en je bent al niet fitquote:Op vrijdag 8 september 2023 06:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Komt goed. En dan ga ik in het weekend alleen maar lezen of zo. Of misschien in alle vroegte nog wat wandelen.
Ja, dat wel. Maar echt van 10.00 - 14.30 alleen maar gestaan in de warmte. En daarna nog tot 17.00 gewoon werken heeft me echt gesloopt. De keelpijn is ook niet minder geworden ondanks wat pijnstillers.quote:
Waardeloosquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar echt van 10.00 - 14.30 alleen maar gestaan in de warmte. En daarna nog tot 17.00 gewoon werken heeft me echt gesloopt. De keelpijn is ook niet minder geworden ondanks wat pijnstillers.
Goedeomorgen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 09:26 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Koffiefilters waren opDus moest ik eerst naar de winkel voor mijn koffie
Niet heel erg veel beter. De keelpijn is wel weg, maar het is omgeslagen naar algemene lamlendigheid.quote:Op zaterdag 9 september 2023 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedeomorgen.
Dat is minder... wordt je toch net iets minder lekker wakker.
Voel je je al wel wat beter?
Vandaag maar niet teveel doen dan. En beterschap.quote:Op zaterdag 9 september 2023 09:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet heel erg veel beter. De keelpijn is wel weg, maar het is omgeslagen naar algemene lamlendigheid.
Ik luister wel mee, maar weet niet helemaal hoe lang ik het vol ga houden.quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:45 schreef Melting het volgende:
Ik zit er weer klaar voor.
Zo meteen weer fijne muziek vanaf 21.00 uur.
Lekker op tijd naar bed gaan, als je je niet lekker voelt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister wel mee, maar weet niet helemaal hoe lang ik het vol ga houden.
Ik ben vanmiddag al een tijd naar bed geweest. Maar het is ook wel de hitte die me nu parten speelt. Ik zweet me een ongeluk.quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker op tijd naar bed gaan, als je je niet lekker voelt.
Volgend jaar toch maar eens nadenken over een airco dan.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag al een tijd naar bed geweest. Maar het is ook wel de hitte die me nu parten speelt. Ik zweet me een ongeluk.
Het is hier nu 26,5 graad in de huiskamer.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgend jaar toch maar eens nadenken over een airco dan.
Ik heb de airco net uitgezet omdat het zo koud was hier.
Dat is ook wel heel warm.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is hier nu 26,5 graad in de huiskamer.
Ja, dat vind ik ook.quote:
Maar is een lastige hoor.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:13 schreef livelink het volgende:
Dit heb ik in ieder geval al wel eerder gehoord.
Ja, had ik nooit geweten. Maar wel een lekker nummer.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar is een lastige hoor.
[ afbeelding ]
Dit doet me denken aan een ander nummer, maar daar kan ik natuurlijk nu niet opkomen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, had ik nooit geweten. Maar wel een lekker nummer.
Irritant is dat he.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een ander nummer, maar daar kan ik natuurlijk nu niet opkomen.
Ja enorm.... gelukkig staat er niets op het spel.quote:
Dat had je goed verwacht.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:18 schreef Melting het volgende:
Ik verwacht niet dat je deze artiesten weet.
[ afbeelding ]
Beide duimen zelfsquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:21 schreef Melting het volgende:
Ik was vanmiddag trouwens eten aan het maken, en daarvoor moest ik een appel schillen, en in partjes snijden.
Had een mes gepakt dat ik nog amper ooit gebruikt heb.
Beide duimen open gehaald.
De linkse bloedde flink.
Enorm scherp mes dus.
Ja.... zo scherp was het mes..... niet normaal.quote:
Nog simpeler zelfs....quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:24 schreef livelink het volgende:
Gezamenlijke artiesten voor Veronica of zoiets.
Ja, mijn man heeft Metaxa gehaald voor me.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:26 schreef Melting het volgende:
Nog een tip trouwens.... een goede borrel nemen. Of ja... een paar....
Dat werkt ook meestal tegen een grieperig gevoel.
Moest het even opzoeken. Iets Grieks dus.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn man heeft Metaxa gehaald voor me.
Het is een griekse cognac. Dat vind ik wel lekker.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken. Iets Grieks dus.
Ik weet niet waar het naar smaakt, maar proost!
Dan vanavond maar een paar nemen...... het is niet erg als je morgenvroeg een beetje last hebt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is een griekse cognac. Dat vind ik wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |