abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210523876
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 19:04 schreef Inbox het volgende:

[..]
Oh, denk je dat er gevraagd wordt "gaat u samenwonen met de man waarvan u net gescheiden bent?'
Komt eerder helemaal niet ter sprake en het gaat ze ook geen reet aan

Kentekenplaat moet alleen even uitzoeken vanaf welk punt ze weer samen kunnen wonen daar en of de verhuurder hem of zn vrouw tzt ook op het contract kan zetten als huurder.
Je doet me denken aan mijn zoontje van vier, die durft ook met zijn mond vol koekjes te beweren dat hij geen koekjes aan het eten is.

Je zou professionele hulp kunnen overwegen, omdat je in principe de mindset van een pathologische leugenaar hebt.
  zondag 3 september 2023 @ 19:18:08 #102
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210523910
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 19:04 schreef Inbox het volgende:

[..]
Oh, denk je dat er gevraagd wordt "gaat u samenwonen met de man waarvan u net gescheiden bent?'
Komt eerder helemaal niet ter sprake en het gaat ze ook geen reet aan

Kentekenplaat moet alleen even uitzoeken vanaf welk punt ze weer samen kunnen wonen daar en of de verhuurder hem of zn vrouw tzt ook op het contract kan zetten als huurder.
Hij gaat niet scheiden, dus hij en zijn lief hebben een te hoog inkomen om in aanmerking te komen voor een sociale huurwoning. Dat is liegen, en dat is fraude. Ten koste van iemand die dat huis op basis van zijn of haar inkomen wél nodig heeft.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_210523952
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 19:14 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Je doet me denken aan mijn zoontje van vier, die durft ook met zijn mond vol koekjes te beweren dat hij geen koekjes aan het eten is.

Je zou professionele hulp kunnen overwegen, omdat je in principe de mindset van een pathologische leugenaar hebt.
Misschien moet ik mn leven vastleggen en het verhaal verkopen aan Netflix voor verfilming.
pi_210524028
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 19:18 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Hij gaat niet scheiden, dus hij en zijn lief hebben een te hoog inkomen om in aanmerking te komen voor een sociale huurwoning.

Op papier zal ie echt moeten scheiden, anders komen ze niet in aanmerking. Dat wat er op papier het geval is, is wat er op dat moment telt. Dat is waar de verhuurder naar kijkt. Het huurcontract komt dan ook op naam van een van hen en niet op naam van beide te staan.

quote:
Dat is liegen, en dat is fraude. Ten koste van iemand die dat huis op basis van zijn of haar inkomen wél nodig heeft.
Dus is er geen sprake van liegen en fraude, want ze zijn niet getrouwd en er zal dus een huurcontract worden opgesteld op een naam. Volgens mij verplicht de verhuurder niet dat er nimmer in die woning met een toekomstige partner samengewoond kan en mag worden?

En kort erna komt er een woning vrij waar een ander die recht heeft op huurtoeslag recht op heeft weer in kan trekken en waar topicstaerter en vrouw nu dus nog wonen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Inbox op 03-09-2023 20:15:26 ]
  Moderator zondag 3 september 2023 @ 20:18:15 #105
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_210524555
Ik neem de moeite niet om dit topic op te schonen. Heb het wat open gelaten ware het niet dat hij eigenlijk aan het begin wel dicht kon. Maar de discussie was nog wat gaande.

Nu we opeens het idee hebben laten wekken (kennelijk?!) dat we toch fraude moeten gaan bespreken, immers op papier scheiden (uit elkaar gaan dus relatieverbreken) onder valse voorwendselen voor eigen gewin terwijl je wel samen blijft, is niet bepaald transparant te noemen.

Ik wens iedereen een fijne werkweek in alle volle gezondheid. Gegroet!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')