1 | :muziek: |
Als je in een topic gepost hebt, komt het in MyAT (My Active Topics), hier is jouw lijst:quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:19 schreef Druivensapje het volgende:
Hoe kan ik een topic snel terug vinden? Moet nu zo zoeken naar de leuke topics waar ik mee lees vanaf de overkanttpv werkt hier niet toch?
quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:17 schreef Nexpreszo het volgende:
O man o man...dagenlang niets gehoord. Zelfs de reguliere klusjes zoals mensen op anoniem gooien en reageren op stafjes deden ze niet. Want ze zijn die dagen aan het nadenken over hoe ze zaken anders kunnen formuleren?!!
Exact dat doen ze. En dan wordt het een beetje te rumoerig in het vraagtopic, dus dan volgen ze even wat aanwijzingen van matties op en dan zijn ze weer foetsie.quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:54 schreef Brokkel het volgende:
[..]
En ze zitten natuurlijk met onderbezetting. Ze wachten tot alles overwaait.
Thnx viv!quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Als je in een topic gepost hebt, komt het in MyAT (My Active Topics), hier is jouw lijst:
https://forum.fok.nl/user/active/502894
En als je alleen wil meelezen, is een TerugVindPost niet meer nodig hier: op desktop is er een knopje "Volg topic" en mobiel zie je rechts naast de topictitel een lichtgrijs vinkje, als je die aantikt wordt het donkergrijs en komt het in MyAT.
Als je op zoek bent naar nieuwe topics om te volgen, kun je onze zoekfunctie Mycroft proberen:
https://mycroft.fok.nl/
Veel VIVA-forummers zijn hier in SHO te vinden:
Showbizz, Celebs en Gossip
Die is in elk geval heel oud, en daar staan ook zaken tussen die allang niet meer werken. Maps, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 10 september 2023 08:22 schreef Vanyel het volgende:
FB / Alle (instelbare) handigheidjes van het forum op een rijtje!
Daar was volgens mij nog een veel fantastischer topic over in het vivasubforum maar waar die heen is?
Daarom is dit meer een poging tot mods incentive geven het betere topic op te snorrenquote:Op zondag 10 september 2023 08:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Die is in elk geval heel oud, en daar staan ook zaken tussen die allang niet meer werken. Maps, bijvoorbeeld.
Viva Forever!quote:Op zondag 10 september 2023 08:22 schreef Vanyel het volgende:
FB / Alle (instelbare) handigheidjes van het forum op een rijtje!
Daar was volgens mij nog een veel fantastischer topic over in het vivasubforum maar waar die heen is?
Heb ik daar nou in de index overheen gekekenquote:Op zondag 10 september 2023 08:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Viva Forever!
Dan moettie hier tussen staan denk ik?
Nee denk het niet, maar in de zoekfunctie issie er nog wel.quote:Op zondag 10 september 2023 08:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik daar nou in de index overheen gekeken
Hum, en het topic is nog minder gevuld met fantástische tips dan ik me herinnerde ook.quote:Op zondag 10 september 2023 08:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee denk het niet, maar in de zoekfunctie issie er nog wel.
Ja Misschien stond het tocht ergens anders of is het verplaatst ofzo?quote:Op zondag 10 september 2023 08:58 schreef Vanyel het volgende:
H
[..]
Hum, en het topic is nog minder gevuld met fantástische tips dan ik me herinnerde ook.
Wel een paar
VF / [Feedback] Vragen en opmerkingen voor moderators
Sowieso handig.quote:Op zondag 10 september 2023 09:13 schreef sigme het volgende:
Zullen we anders even een nieuwe maken? Mooi up-to-date enzo?
Ik wil wel even een voorzetje maken met wat verzamelde info uit oude verzameltopics.
Van mij mag jequote:Op zondag 10 september 2023 09:13 schreef sigme het volgende:
Zullen we anders even een nieuwe maken? Mooi up-to-date enzo?
Ik wil wel even een voorzetje maken met wat verzamelde info uit oude verzameltopics.
VF is uit de index gehaald en naar de archieven verplaatst, omdat dat subforum niet meer nodig was. (Sommige VIVA-forummers wisten inmiddels hun weg te vinden op FOK!, anderen gingen terug naar VIVA toen dat toch bleef bestaan).quote:Op zondag 10 september 2023 08:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik daar nou in de index overheen gekeken
Die eerste zal het geweest zijnquote:Op zondag 10 september 2023 11:40 schreef Viv het volgende:
[..]
VF is uit de index gehaald en naar de archieven verplaatst, omdat dat subforum niet meer nodig was. (Sommige VIVA-forummers wisten inmiddels hun weg te vinden op FOK!, anderen gingen terug naar VIVA toen dat toch bleef bestaan).
Bedoelde je trouwens dit topic?
VF / Wat had het Vivaforum dat je mist op FOK!?
Hier staan ook tips trouwens:
Topicreeks: VIVA-forummers: Welkom op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |